Mačiau jau pradejo daryt dar viena toki nukreipima, ten kur Kovaliuko g. susitinka su Pilaites pr. (kur buvo padare keliuka sunkvezimems), tai dabar ten stiprina žeme. Bus "grižimas" atgal i savo juosta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.
Collapse
X
-
Naujas sostinės aplinkkelis – džiaugsmas ar galvos skausmas?
Saulius Jarmalis 2012-06-23 15:25
Mieste tiesiama nauja gatvė – ne visiems gera naujiena. Vos išvydę buldozerius, po langais tiesiančius šešių eismo juostų magistralę – Vilniaus vakarinį aplinkkelį, dešimtis metų daugiabučiuose pragyvenę vilniečiai svarsto: ar ne metas kraustytis, nes gyventi taps nepakenčiama, o būsto kaina kris.
Nekilnojamojo turto specialistai pripažįsta, kad greitkelis po langais turės įtakos būsto vertei ir kainai. Tačiau nebūtinai neigiamą. Galbūt naujakuriams bus svarbesnis patogus susisiekimas?
Kas nulemia vertės pokyčius?
Korporacijos „Matininkai“ vyriausiasis turto vertintojas Rolandas Bareika vienareikšmiškai negalėjo pasakyti, kaip keisis būsto kainos šalia aplinkkelio.
„Turto vertinimui vieta yra svarbus rodiklis. Jis apima ir aplinką, kuri supa būstą, ir susisiekimą, ir infrastruktūrą. Žinoma, judri magistralė turėtų neigiamos įtakos būstų kainoms, tačiau tai gali atsverti pagerėjęs susisiekimas, todėl vienareikšmiškai pasakyti būtų sunku“, - sakė R. Bareika.
Anot jo, būsto kainai poveikį daro labai daug veiksnių, todėl pasverti triukšmo, aplinkos įtaką – sudėtinga. Pavyzdžiui, gerai suremontuotas butas šalia aplinkkelio gali būti brangesnis, nei prastai įrengtas atokiau nuo jo.
Gyventojai nesidomi planais
„Traktoriai horizonte sukrunta, ir gyventojai jau sunerimsta. Aišku, niekas nenori gyventi šalia judrios magistralės. Bet nepasakyčiau, jog ten daug būstų atsiduria labai arti aplinkkelio, kad tai taptų problema. Gal vienas kitas nedidelis individualių namų kvartalas, sakė bendrovės „Re/Max Apex“ vadovas Justinas Vaitiekus.
Anot jo, nors aplinkelis buvo suplanuotas dar sovietmečiu, gyventojai į tai nekreipė dėmesio. Jie susirūpina tik tada, kai iš tiesų pamato gatvę tiesiančią techniką.
„Žinoma, kad būstas su vaizdu į kopas ir jūrą bus brangesnis nei su vaizdu į gatvę. Bet žmonės dažnai nesidomi, kas suplanuota kaimynystėje. Nusiperka butą, kur už lango nėra jokio pastato, o paskui po langais iškyla naujas namas ar verslo centras“, - sakė J. Vaitiekus.
Tačiau, jo nuomone, aplinkkelis turės įtakos tik vienam kitam būstui ir rinkos kainų šioje vietoje smarkia nepakeis, o žmonės, jeigu ir parduoda būstus greitkelio pašonėje, tai dėl kitų priežasčių. Todėl nevertėtų gąsdinti gyventojų akcentuojant, kokią įtaką gatvė turės būsto kainoms.
„Būsto pardavėjai dažnai naudoja būsimų projektų kortą, pavyzdžiui, būtinai pasako, kad štai jau surinkti parašai tą gatvę išasfaltuoti, ar savivaldybė priėmė sprendimą pastatyti darželį ir panašiai. Tačiau manau, kad apie aplinkelį jie bus linkę nutylėti“, - sakė J. Vatiekus.
Triukšmas ir tarša sumažės
Nekilnojamojo turto agentūros „Ober Haus“ vertinimo ir rinkotyros skyriaus vadovas Saulius Vagonis, nelinkęs sureikšminti aplinkkelio įtakos būsto kainoms.
„Mieste yra daug judrių gatvių, Kalvarijų, Žirmūnų, Savanorių prospektas, kur daugiabučiai namai stovi šalia, tačiau žmonės iš ten nebėga. Be to, tai naujas modernus aplinkkelis ir tikėtina, kad bus pasirūpinta akustinėmis sienelėmis ar kitomis apsaugos priemonėmis nuo triukšmo ir taršos.
S. Vagonis mano, kad aplinkkelis bus naudingas šalia jo esantiems rajonams, nes pagerės susisiekimas, be to, sumažės eismo intensyvumas lygiagrečiai besidriekiančiame Laisvės prospekte, taigi daugeliui gyventojų triukšmas ir tarša sumažės.
Tiesiant Vilniaus vakarinį aplinkkelį akustinių sienelių įrengti nenumatyta. Tačiau visas kelias bus įžemintas – jį iš abiejų pusių sups 4 – 10 metrų sankasos, kurios turėtų apsaugoti nuo triukšmo aplinkinius namus. Vilniaus vakarinis aplinkkelis bus aukščiausios A1 klasės kelias, kuriame bus po tris eismo juostas abiem kryptimis.
Masinį nekilnojamojo turto vertinimą atliekančio Registrų centro atstovas spaudai Aidas Petrošius teigė, kad tai, kokią įtaką būsto kainoms padarys aplinkkelis, parodys rinka.
„Masinio vertinimo metu įvertinami tam tikroje teritorijoje įvykę būsto sandoriai. Jeigu toje teritorijoje būsto sandorių bus daugiau ir kaina, pavyzdžiui, sumažės, tai bus matyti masinio vertinimo statistikoje“, - paaiškino A. Petrošius.
Comment
-
Ir ką? Pats gyvenu prie Lazdynų žiedo, kur galima sakyti jungiasi magsitraliniai keliai. O ir toks taip ar taip jau nieko vertas - chruščiovkė... O kas ten tuose Karoliniškių blokynuose ypatingo? 15 metų vėlesni namai, nei mano. Įdomu kaip tokie bumbekliai ir NT ekspertai pragyventų, pvz. Maskvoje, kur gatvių oj oj oj kiek po langais. Ir aplamai, problema perdėta, aplinkkelis labiau atviroje vietoje bus tik ties Asanavičiūtės g, toliau aplinkkelį užstos Sietyno g. garažas ir pušynas (vietinių užkakotas)Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Ne nu abaldiet/\.Simtai zmoniu gyvena prie judriu gatviu ir vargo nemato.Po galais,nejau zmones nesupranta,kad viskuo bus pasirupinta?Isitaise logika:jeigu kazkur arti stato kelia-jau panika del kainos ir triuksmo.Kieme dabar XXI amzius.Sukurtos garsa slopinancios tvoros.O siaip,apart Karoliniskiu,kur arti yra namai?Moziurniskiu?Perkunkiemis?Moziurniskiu yra gabalas iki OEL'u.Gal Justiniskes vien tik.Bet perkant busta reikejo suzinoti,kas planuojama.
Comment
-
Aišku žmonių reakcija stipriai perdėta, o ir ta baimė atsiranda iš nežinojimo. Nėra dar pas mus tokių gerai nutiestų intensyvių gatvių, kelių, kad būtu galima pažiūrėti, įsitikinti ir nusiraminti jog nebus nei didelio triukšmo, nei kažkokios taršos.
Tačiau kartu reikia pripažinti ir miesto savivaldybės kaltę. Pilna pavyzdžių, kai gatvės neatitinka savo paskirties ir važiuoja gerokai didesni srautai, nes elementariai nėra užbaigtas gatvių tinklas. Kaip pvz. galiu pateikti Gabijos g. Iš principo ši gatvė, kaip ir kitos tokios žiedinės gatvės Pašilaičiuose, turėtu būti skirta tik patekti į šalia esančius gyv. namus ir įstaigas. T.y. gatve, kuri iš kraštų apstatyta automobiliais, turėtu vykti neintensyvus ir jokiu būdu ne tranzitinis eismas. O ką mes turime dabar ? Tai tarsi jungtis tarp Justiniškių g., Laisvės pr. ir Ukmergės g., kuria važiuoja krūvos automobilių, neturinčių kito būdo patekti į Ukmergės g. Taip ir atsiranda gyventojų baimės, nes iš pažiuros lyg ir rami, siaura gatvelė, o realiai - intensyvus eismas kiaurą parą, kamščiai, kai negali išsukti iš kiemo, ir pan.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTačiau kartu reikia pripažinti ir miesto savivaldybės kaltę. Pilna pavyzdžių, kai gatvės neatitinka savo paskirties ir važiuoja gerokai didesni srautai, nes elementariai nėra užbaigtas gatvių tinklas. Kaip pvz. galiu pateikti Gabijos g. Iš principo ši gatvė, kaip ir kitos tokios žiedinės gatvės Pašilaičiuose, turėtu būti skirta tik patekti į šalia esančius gyv. namus ir įstaigas. T.y. gatve, kuri iš kraštų apstatyta automobiliais, turėtu vykti neintensyvus ir jokiu būdu ne tranzitinis eismas. O ką mes turime dabar ? Tai tarsi jungtis tarp Justiniškių g., Laisvės pr. ir Ukmergės g., kuria važiuoja krūvos automobilių, neturinčių kito būdo patekti į Ukmergės g. Taip ir atsiranda gyventojų baimės, nes iš pažiuros lyg ir rami, siaura gatvelė, o realiai - intensyvus eismas kiaurą parą, kamščiai, kai negali išsukti iš kiemo, ir pan.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO siaip,apart Karoliniskiu,kur arti yra namai?Moziurniskiu?Perkunkiemis?Moziurniskiu yra gabalas iki OEL'u.Gal .
Va, puseserės bute nuo virtuvės lango už dviejų metrų važiuoja troleibusai, autobusai. Gal bus ir tramvajus (Kalvarijų g.)
Comment
-
Šiandien pravažiavau per visas statybas
Pradėjau nuo Pilatės prospekto ir pajudėjau link Lazdynų.
Nuotraukų nekomentuosiu, tarp jūsų tikrai yra specų - jūs ir padiskutuokite.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
Pačiame gale savo kelionės, prie viaduko, pribėgo sargas ir pradėjo šaukt, kad negalima čia fotografuoti, policiją iškviesiu. Klausiu kodėl negalima, sako reikia leidimo iš merijosPaskutinis taisė Audrius; 2012.06.23, 22:38.
Comment
-
Na iš nuotraukų matosi, kaip stipriai tie elektros stulpai stabdo visą darbą. Toks įspūdis, kad jei ne tie stulpai, aplinkelis iki pilaitės pr. būtų jau nutiestas. Tik aš nesuprantu vieno dalyko, pagal informacine lenta laidus pilnai po žeme sukiš tiktais 2014m. ;/ ar čia toks sudėtingas etapas, ar čia kaip?
Comment
-
Parašė vitasaKiek zinau sudetingas etapas, o manau truputi anksciau juos ten sukis.
Gal kasnors prieina prie darbu grafiko? Nes prie projektu kaip suprantu prieinanciu yra Mane be galo domina kada planuojema pastatyti pesciuju tilteli Maciuleviciaus gatves gale!Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.06.26, 17:00.
Comment
-
Manau projektas turi potencialo buti baigtas anksciau grafiko. Zinoma jei kabeliu iskelimas pernelyg neuzstabdys. Kiti keliu tiesimo projektai, pvz. prie Gariunu tikrai lenkia grafikus. Tad manau iki metu galo spaudoje gali pasirodyti pranesimu, neva, Europos pinigai sekmingiausiai isisavinami keliu tiesime, todel 2013 metais reiktu atriekti papildomo finansavimo is kitu abejotinu projektu kitose srityse, kad neprarasti Europos paramos.
Comment
-
Čia vaizdas už kryžkelės stoteles. Deja, šioje vietoje gavosi tik 1 pakankamai geros kokybes nuotrauka. Ten kur tolumoje matosi Audi, yra tas jungiamasis kelias vedantis link Pilaitės stotelės. Rytoj apvažiuosiu dar kartelį ir bus kokybiškų nuotraukų.
Nepastebėjau dar 1 nuotraukos. Už Kryžkelės stotelės, ženklas „Apylanka“ lieka dešinėje (nors tų ženklų ten ne 1 ir ne 2)
Paskutinis taisė FRT; 2012.07.04, 19:48.
Comment
-
2012-07-13
Atkarpoje ties Asanavičiūtės g. vienoje juostoje vietomis jau paklotas pirmas asfalto dangos sluoksnis:
Suformuotos nuovažos į Karoliniškes:
Bei būsimasis Asanavičiūtės g. viadukas
Gaila, kad dirbama tik viena pamaina - po 17 val. jau tuščia...
Dirvožemis smėlinis ir akmeningas, tad vietoje ir yra paruošiamas reikalingo stambumo gruntas statybai. Galbūt tai mažina statybos kaštus...
Paskutinis taisė Godo; 2012.07.14, 00:56.
Comment
-
Tačiau vis dar neiškelta aukštos įtampos perdavimo linija į Viršuliškes ir Šeškinę
Aukštos įtampos linijos perkėlimui klojamos gelžbetoninės šachtos:
Vienu metu pamaniau, jog klojami granitiniai borteliai - pagalvojau, kam tokia prabanga, kur jos niekas nematys...
Bet po to suradau nuopjovą. Visgi tai šlifuotas betonas su pilko granito skalda, sudarantis šlifuoto akmens įspūdį
Ir dar kelios foto:
Paskutinis taisė Godo; 2012.07.14, 16:00.
Comment
Comment