Pastebėjau, kad Pilaitės prospekte ties Piliakalnio st. per vidurį išasfaltavo atkarpą - tai apylankos dalis, reikalinga uždarius kelią į Pilaitę per miškelį
Įdomu kaip galima pastatyti du viadukus neuždarant prospekto? Reikia kastis po prospektu. Ukmergės - Ateities viaduką statant Ukmergės g. atkarpa buvo uždaryta ilgam. Abejočiau, kad pirma pastatys vieną viaduką, po to kitą - Pamatai bus garantuotai apjungti, nepaisant to, kad viadukai atskiri. Atraminės sienutės betonuojamos vienu metu. O jeigu ir atskirai, tai nelabai įsivaizduoju nukastos vienos dalies prospekto ir statybos darbų - kur technika sukiosis darant pamatus, atramas ir t.t, kai kitoje dar vyks eismas?
Įdomu kaip galima pastatyti du viadukus neuždarant prospekto? Reikia kastis po prospektu. Ukmergės - Ateities viaduką statant Ukmergės g. atkarpa buvo uždaryta ilgam. Abejočiau, kad pirma pastatys vieną viaduką, po to kitą - Pamatai bus garantuotai apjungti, nepaisant to, kad viadukai atskiri. Atraminės sienutės betonuojamos vienu metu. O jeigu ir atskirai, tai nelabai įsivaizduoju nukastos vienos dalies prospekto ir statybos darbų - kur technika sukiosis darant pamatus, atramas ir t.t, kai kitoje dar vyks eismas?
Manau padarys laikiną apvažiavimą, kaip buvo padaryta Ukmergės g. atveju. Uždarius tą kelią per mišką kamščiai Pilaitės pr. rytais jau nuo Lukoil'o stovi. Baisu ir pagalvoti kas būtų, jei visiems tektų važinėti kaip seniau pro Justiniškes.
Labai didelių problemų pastatyti Pilaitės pr. viaduką, nenutraukiant eismo viena dalimi, neturėtu kilti. Jei prisiminti Pietinio aplinkkelio statybas, tai ten sugebėjo pastatyti gana siaurą (~30m) geležinkelio viaduką nenutraukiant traukinių eismo. Pilaitės pr. atveju, viadukas bus sudaryti iš dviejų dalių, kurias skiria gana plati skiriamoji juosta. Statyti vieną ir kitą atskirai, jokių didelių kliūčių nėra.
Labai didelių problemų pastatyti Pilaitės pr. viaduką, nenutraukiant eismo viena dalimi, neturėtu kilti. Jei prisiminti Pietinio aplinkkelio statybas, tai ten sugebėjo pastatyti gana siaurą (~30m) geležinkelio viaduką nenutraukiant traukinių eismo. Pilaitės pr. atveju, viadukas bus sudaryti iš dviejų dalių, kurias skiria gana plati skiriamoji juosta. Statyti vieną ir kitą atskirai, jokių didelių kliūčių nėra.
Kad pagal brėžinį viadukų pamatai vientisi lygtais. Beje, vakare bus foto iš darbų.
Kaip pastebėjau, jau dalis žemės yra išlyginta. O kada maždaug pradės asfaltuot? Apskritai, gal kas žinote viso aplinkelio statymo eigą? (Kada išasfaltuojama ten ir ten? Kada pastatomas toks ir anoks viadukas?)
Kaip pastebėjau, jau dalis žemės yra išlyginta. O kada maždaug pradės asfaltuot? Apskritai, gal kas žinote viso aplinkelio statymo eigą? (Kada išasfaltuojama ten ir ten? Kada pastatomas toks ir anoks viadukas?)
Viskas priklauso nuo darbų apimties ir esamų aplinkybių. Realiai, tai yra sudaromas darbų vykdymo planas.
Turiu kitą klausimą. Ar ten, kur Gerbutavičiaus gatvė kryžiuojasi su aplinkkeliu, bus padarytas viadukas? Kažkur girdėjau tokių gandų, kad Gerbutavičiaus gatvė bus paversta akligatviu ir tikiuosi, jog tai melas, nes gan dažnai pro ją važiuodavau
Comment