Projektas išvis pranegtas seniai, nebent kalba eina apie darbų projektą II-am etapui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.
Collapse
X
-
http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...=35721&pgsz=10
Projekto aprašymas: Vilnių rytų-vakarų kryptimi kerta IXB Europos transporto koridorius, šiaurės-pietų kryptimi – TEN-T tinklo kelias E272, tačiau miestas neturi aplinkkelių ir vidinių greitkelių sistemos, todėl tiek tranzitinis (tarp jų ir sunkusis), tiek atvažiuojantis/išvažiuojantis transportas priverstas naudotis miesto gatvių tinklu, nepritaikytu dideliems eismo srautams. Gatvėse susidaro transporto kamščiai, kurie kiekvienais metais darosi vis didesni. Vilniaus pietinėje dalyje greta TEN-T kelio E85 veikia tarptautinis Vilniaus oro uostas. Vilniaus vakarinis aplinkkelis padėtų sumažinti transporto kamščius, sudarytų patogias sąlygas tranzitiniam eismui, važiuojančiam šiaurės-pietų kryptimi, pervažiuoti miestą, sumažinti triukšmą ir aplinkos taršą.Projektas atitinka Lietuvos Respublikos teritorijos Bendrojo plano (2002), Ilgalaikės (iki 2025 metų) Lietuvos transporto sistemos plėtros strategijos (2005), Lietuvos 2007–2013 metų ES struktūrinės paramos panaudojimo strategijos nuostatas. Įgyvendinant projektą numatoma: nutiesti 2,84 km ilgio naują kelią; pastatyti dvi dviejų lygių sankryžas ir du viadukus 93,4 m ilgio, įrengti įvažas ir nuovažas, sutvarkyti įsijungiančių gatvių (L. Asanavičiūtės g. ir Pilaitės pr.) atkarpas; pastatyti sankirtą su 46,72 m ilgio viaduku ties D. Gerbutavičiaus g.; pastatyti 48,8 m ilgio pėsčiųjų viaduką ties V. Maciulevičiaus g.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąhttp://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...=35721&pgsz=10
Įgyvendinant projektą numatoma: nutiesti 2,84 km ilgio naują kelią; pastatyti dvi dviejų lygių sankryžas ir du viadukus 93,4 m ilgio, įrengti įvažas ir nuovažas
pastatyti sankirtą su 46,72 m ilgio viaduku ties D. Gerbutavičiaus g.;
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Taurupės - Asanavičiūtės gatves virš aplinkkelio jungs viadukas. II-ame etape čia pirmas darbas bus...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGerbutavičiaus g. didelio poreikio viadukui nematau.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaurupės gatvė bus išasfaltuota iki Pilaitės? Nes dabar ten prastas žvirkelis eina.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
gal ir nera didelio poreikio tvarkyti Taurupes g. kol kas? Juk yra nebloga gatvele tarp Pilaites ir D.Gerbutaviciaus g. (nepamenu, kaip vadinasi), tai gal kol kas uztektu tik ja sutvarkyti (praplatinti iki pilnu dvieju juostu, irengti dviraciu takus, apsvietima ir tt.). O Taurupes g. isties prireiks nebent tuomet, jei Gudeliai ir toliau plesis. Bet kuriuo atveju, antrojo patogaus ivaziavimo i Pilaite tikrai reikia.
Beje, ar Gerbutaviciaus viadukas per aplinkeliu, tures jungti su paciu aplinkeliu?
Comment
-
[VLN] Vilniaus Vakarinio aplinkkelio II etapas (L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.)
Taigi 2011-03-03 paskelbtas konkursas:
Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto Vakarinio aplinkkelio II etapas (34337)
Štai tokia būsimų darbų schema (tik kokybė labai prasta):
Prie konkurso medžiagos galima rasti ir daugiau įvairių brėžinių, schemų, planų.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=34337
Norint juos matyti, reikia spausti "Žiūrėti dokumentus".
Comment
-
Išties superinė naujiena, kad pagaliau paskelbė konkursą.
Dar vienas rastas džiuginantis faktas, cituoju: "eismo juostų skaičius – 6". Tikrai geras mastymas ir žvelgimas į priekį.
Vienas kolkas užkliuvęs liūdinantis faktas: "statybos darbų atlikimo terminas - 33 (trisdešimt trys) mėnesiai nuo statybos darbų pradžios datos.". Čia gal Ginthus labiau galės pakomentuoti, bet kodėl tokiai atkarpai reikalingi beveik 3 metai? Sunkiai kažkaip suvokiama... Beje 330 m Pilaitės prospekto sankryžos prieigose taps taip pat 6 juostų kelias.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąIšties superinė naujiena, kad pagaliau paskelbė konkursą.
Dar vienas rastas džiuginantis faktas, cituoju: "eismo juostų skaičius – 6". Tikrai geras mastymas ir žvelgimas į priekį.
Vienas kolkas užkliuvęs liūdinantis faktas: "statybos darbų atlikimo terminas - 33 (trisdešimt trys) mėnesiai nuo statybos darbų pradžios datos.". Čia gal Ginthus labiau galės pakomentuoti, bet kodėl tokiai atkarpai reikalingi beveik 3 metai? Sunkiai kažkaip suvokiama... Beje 330 m Pilaitės prospekto sankryžos prieigose taps taip pat 6 juostų kelias.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.03.05, 15:29.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMatai, darbų išties nemažai nusimato- tai ir 6 juostų kelio tiesimas, ir aplinkos paruošimas tiesimui (pvz: miško, kitos augalijos iškirtimas, žemės išvežimas, trukdančių pastatų nugriovimas ir tt.. Nežinau, ar jau visa žemė išpirkta.)., 4 viadukų statyba. Be to, kaip mačiau, jau už sankryžos su Asanavičiūtės g. yra aukštos įtampos elektros linija, todėl laiko prireiks ir inžinierinių tinklų rekonstrukcijai, vėliau- apšvietimui įrengti. Tad visai įmanoma, kad prireiks beveik 3 metų Visgi manau, kad 33 mėnesiai- tai terminas, po kurio bus baigti absoliučiai visi darbai, Eismas gal bus paleistas ir šiek tiek anksčiau.
P.S. O jau brėžinių kokybė... Vietos užima kaip profesionalios nuotraukos, o įžiūrėti nieko neįmanoma. Vis dar netoli pažengę esame, jei reikia brėžinius spausdinti, koreguoti ranka, o po to nespalvotai ir nekokybiškai skenuotiPaskutinis taisė Ginthus; 2011.03.05, 14:40.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąManau, kad praktiškiau yra pirmiau nutiesti patį aplinkelį (turiu omeny iki Ozo g.), juo leisti eismą, o tik tada imtis viadukų ir mazgų statybų.
1. Ties Gerbutavičiaus g. reiktu įrengti vieno lygio sankryžą.
2. Iki ozo g. nebus įmanoma nutiesti, nes aplinkkelis turi praeiti virš Pilaitės pr.
3. Statant L. Asanavičiūtės g. mazgą reiktu vis tiek riboti eismą aplinkkeliu.
4. Statant dviejų lygių sankryžą su Pilaitės pr., aplinkkelio trasa būtų visiškai nukirsta viaduko statybų prieigose.
Taigi eismo organizavimas be papildomų apvažiavimų nėra įmanomas, arba bent jau visiškai neprasmingas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVisiškai nepraktiška ir netgi sunkiai įmanoma taip daryti. Priežastys:
1. Ties Gerbutavičiaus g. reiktu įrengti vieno lygio sankryžą.
2. Iki ozo g. nebus įmanoma nutiesti, nes aplinkkelis turi praeiti virš Pilaitės pr.
3. Statant L. Asanavičiūtės g. mazgą reiktu vis tiek riboti eismą aplinkkeliu.
4. Statant dviejų lygių sankryžą su Pilaitės pr., aplinkkelio trasa būtų visiškai nukirsta viaduko statybų prieigose.
Taigi eismo organizavimas be papildomų apvažiavimų nėra įmanomas, arba bent jau visiškai neprasmingas.
Taip, sankryžą su Pilaitės pr. vis vien reikės baigti prieš paleidžiant eismą, tačiau kitus mazgus galima ir vėliau užbaigti. Galbūt ties L.Asanavičiūtės ir D.Gerbutavičiaus gatvėmis aplinkelis mazgų statybos metu ir bus apribotas (pavyzdžiui, po 1-2 juostas kiekviena kryptimi vietoj 3), bet, kartoju, aplinkeliu jau bus galima naudotis, kas jau šiek tiek išlaisvins miesto gatves.
Comment
Comment