Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Projektas išvis pranegtas seniai, nebent kalba eina apie darbų projektą II-am etapui.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      #42
      http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...=35721&pgsz=10

      Projekto aprašymas: Vilnių rytų-vakarų kryptimi kerta IXB Europos transporto koridorius, šiaurės-pietų kryptimi – TEN-T tinklo kelias E272, tačiau miestas neturi aplinkkelių ir vidinių greitkelių sistemos, todėl tiek tranzitinis (tarp jų ir sunkusis), tiek atvažiuojantis/išvažiuojantis transportas priverstas naudotis miesto gatvių tinklu, nepritaikytu dideliems eismo srautams. Gatvėse susidaro transporto kamščiai, kurie kiekvienais metais darosi vis didesni. Vilniaus pietinėje dalyje greta TEN-T kelio E85 veikia tarptautinis Vilniaus oro uostas. Vilniaus vakarinis aplinkkelis padėtų sumažinti transporto kamščius, sudarytų patogias sąlygas tranzitiniam eismui, važiuojančiam šiaurės-pietų kryptimi, pervažiuoti miestą, sumažinti triukšmą ir aplinkos taršą.Projektas atitinka Lietuvos Respublikos teritorijos Bendrojo plano (2002), Ilgalaikės (iki 2025 metų) Lietuvos transporto sistemos plėtros strategijos (2005), Lietuvos 2007–2013 metų ES struktūrinės paramos panaudojimo strategijos nuostatas. Įgyvendinant projektą numatoma: nutiesti 2,84 km ilgio naują kelią; pastatyti dvi dviejų lygių sankryžas ir du viadukus 93,4 m ilgio, įrengti įvažas ir nuovažas, sutvarkyti įsijungiančių gatvių (L. Asanavičiūtės g. ir Pilaitės pr.) atkarpas; pastatyti sankirtą su 46,72 m ilgio viaduku ties D. Gerbutavičiaus g.; pastatyti 48,8 m ilgio pėsčiųjų viaduką ties V. Maciulevičiaus g.
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        #43
        Kada cia sita parase

        Comment


          #44
          Parašė music Rodyti pranešimą
          http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...=35721&pgsz=10

          Įgyvendinant projektą numatoma: nutiesti 2,84 km ilgio naują kelią; pastatyti dvi dviejų lygių sankryžas ir du viadukus 93,4 m ilgio, įrengti įvažas ir nuovažas
          Čia kaip suprantu sankryža su Pilaitės pr. (du viadukai - dviems keliams pirmyn ir atgal, ar be sankryžos su Pilaitės pr. bus ir dar viena 2 lygių? Gal su Ozo g.?)?

          pastatyti sankirtą su 46,72 m ilgio viaduku ties D. Gerbutavičiaus g.;
          Čia kaip suprantu „dobilo“ nebus?

          Comment


            #45
            Nesuprantu, ar Asanavičiūtės-Taurupės gatvių viadukas čia paminėtas? Gerbutavičiaus g. didelio poreikio viadukui nematau.

            Comment


              #46
              /\ Taurupės - Asanavičiūtės gatves virš aplinkkelio jungs viadukas. II-ame etape čia pirmas darbas bus...
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                #47
                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                /\ Taurupės - Asanavičiūtės gatves virš aplinkkelio jungs viadukas. II-ame etape čia pirmas darbas bus...
                Taurupės gatvė bus išasfaltuota iki Pilaitės? Nes dabar ten prastas žvirkelis eina.
                Flickr

                Comment


                  #48
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Gerbutavičiaus g. didelio poreikio viadukui nematau.
                  Ten rytais iš Pilaitės nemažai važiuoja.

                  Comment


                    #49
                    Dabar važiuoja, nes kito kelio nėra. Jei bus viadukas Asavičiūtės, tai manau, kad juo naudosis, bet tuomet reikia Taurupės gatvę užbaigti (juolab, kad ji būtų normalus kelias iki Gudelių kaimo).

                    Nors, jeigu toliau būtų vykdoma teritorijų plėtra, tai nesutrukdys ir dar vienas viadukas.

                    Comment


                      #50
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Taurupės gatvė bus išasfaltuota iki Pilaitės? Nes dabar ten prastas žvirkelis eina.
                      Iki Gudelių kogero asfaltuos, dar neaišku. Bet stebūklų neitikėkit...
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        #51
                        gal ir nera didelio poreikio tvarkyti Taurupes g. kol kas? Juk yra nebloga gatvele tarp Pilaites ir D.Gerbutaviciaus g. (nepamenu, kaip vadinasi), tai gal kol kas uztektu tik ja sutvarkyti (praplatinti iki pilnu dvieju juostu, irengti dviraciu takus, apsvietima ir tt.). O Taurupes g. isties prireiks nebent tuomet, jei Gudeliai ir toliau plesis. Bet kuriuo atveju, antrojo patogaus ivaziavimo i Pilaite tikrai reikia.
                        Beje, ar Gerbutaviciaus viadukas per aplinkeliu, tures jungti su paciu aplinkeliu?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          #52
                          [VLN] Vilniaus Vakarinio aplinkkelio II etapas (L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.)

                          Taigi 2011-03-03 paskelbtas konkursas:
                          Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto Vakarinio aplinkkelio II etapas (34337)

                          Štai tokia būsimų darbų schema (tik kokybė labai prasta):



                          Prie konkurso medžiagos galima rasti ir daugiau įvairių brėžinių, schemų, planų.
                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=34337
                          Norint juos matyti, reikia spausti "Žiūrėti dokumentus".

                          Comment


                            #53
                            Šaunu tik idomu kiek laiko užtruks nuo vakarykštes dienos iki tiesimo darbų pradžios

                            Comment


                              #54
                              Išties superinė naujiena, kad pagaliau paskelbė konkursą.
                              Dar vienas rastas džiuginantis faktas, cituoju: "eismo juostų skaičius – 6". Tikrai geras mastymas ir žvelgimas į priekį.
                              Vienas kolkas užkliuvęs liūdinantis faktas: "statybos darbų atlikimo terminas - 33 (trisdešimt trys) mėnesiai nuo statybos darbų pradžios datos.". Čia gal Ginthus labiau galės pakomentuoti, bet kodėl tokiai atkarpai reikalingi beveik 3 metai? Sunkiai kažkaip suvokiama... Beje 330 m Pilaitės prospekto sankryžos prieigose taps taip pat 6 juostų kelias.

                              Comment


                                #55
                                Koks yra prognozuojamas AADT tai atkarpai?
                                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                  Išties superinė naujiena, kad pagaliau paskelbė konkursą.
                                  Dar vienas rastas džiuginantis faktas, cituoju: "eismo juostų skaičius – 6". Tikrai geras mastymas ir žvelgimas į priekį.
                                  Vienas kolkas užkliuvęs liūdinantis faktas: "statybos darbų atlikimo terminas - 33 (trisdešimt trys) mėnesiai nuo statybos darbų pradžios datos.". Čia gal Ginthus labiau galės pakomentuoti, bet kodėl tokiai atkarpai reikalingi beveik 3 metai? Sunkiai kažkaip suvokiama... Beje 330 m Pilaitės prospekto sankryžos prieigose taps taip pat 6 juostų kelias.
                                  Matai, darbų išties nemažai nusimato- tai ir 6 juostų kelio tiesimas, ir aplinkos paruošimas tiesimui (pvz: miško, kitos augalijos iškirtimas, žemės išvežimas, trukdančių pastatų nugriovimas ir tt.. Nežinau, ar jau visa žemė išpirkta.)., 4 viadukų statyba. Be to, kaip mačiau, jau už sankryžos su Asanavičiūtės g. yra aukštos įtampos elektros linija, todėl laiko prireiks ir inžinierinių tinklų rekonstrukcijai, vėliau- apšvietimui įrengti. Tad visai įmanoma, kad prireiks beveik 3 metų. Visgi manau, kad 33 mėnesiai- tai terminas, po kurio bus baigti absoliučiai visi darbai, Eismas gal bus paleistas ir šiek tiek anksčiau.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.03.05, 15:29.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Matai, darbų išties nemažai nusimato- tai ir 6 juostų kelio tiesimas, ir aplinkos paruošimas tiesimui (pvz: miško, kitos augalijos iškirtimas, žemės išvežimas, trukdančių pastatų nugriovimas ir tt.. Nežinau, ar jau visa žemė išpirkta.)., 4 viadukų statyba. Be to, kaip mačiau, jau už sankryžos su Asanavičiūtės g. yra aukštos įtampos elektros linija, todėl laiko prireiks ir inžinierinių tinklų rekonstrukcijai, vėliau- apšvietimui įrengti. Tad visai įmanoma, kad prireiks beveik 3 metų Visgi manau, kad 33 mėnesiai- tai terminas, po kurio bus baigti absoliučiai visi darbai, Eismas gal bus paleistas ir šiek tiek anksčiau.
                                    Taip, vien paruošiamųjų darbų išties nemažai. Be elektros linijos dar yra dujotiekis, šiluminės trasos bei kiti inžineriniai tinklai. Manau skirtas terminas yra pagrįstas. Jei pasiseks - gal baigs anksčiau laiko. Žinoma lengva kritikuoti kai jau šaukštai po pietų, tačiau daugumą paruošiamųjų darbų buvo galima jau senai atlikti. Na, taip jau suskirstė etapus.
                                    P.S. O jau brėžinių kokybė... Vietos užima kaip profesionalios nuotraukos, o įžiūrėti nieko neįmanoma. Vis dar netoli pažengę esame, jei reikia brėžinius spausdinti, koreguoti ranka, o po to nespalvotai ir nekokybiškai skenuoti
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2011.03.05, 14:40.

                                    Comment


                                      #58
                                      Manau, kad praktiškiau yra pirmiau nutiesti patį aplinkelį (turiu omeny iki Ozo g.), juo leisti eismą, o tik tada imtis viadukų ir mazgų statybų.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Manau, kad praktiškiau yra pirmiau nutiesti patį aplinkelį (turiu omeny iki Ozo g.), juo leisti eismą, o tik tada imtis viadukų ir mazgų statybų.
                                        Visiškai nepraktiška ir netgi sunkiai įmanoma taip daryti. Priežastys:
                                        1. Ties Gerbutavičiaus g. reiktu įrengti vieno lygio sankryžą.
                                        2. Iki ozo g. nebus įmanoma nutiesti, nes aplinkkelis turi praeiti virš Pilaitės pr.
                                        3. Statant L. Asanavičiūtės g. mazgą reiktu vis tiek riboti eismą aplinkkeliu.
                                        4. Statant dviejų lygių sankryžą su Pilaitės pr., aplinkkelio trasa būtų visiškai nukirsta viaduko statybų prieigose.

                                        Taigi eismo organizavimas be papildomų apvažiavimų nėra įmanomas, arba bent jau visiškai neprasmingas.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Visiškai nepraktiška ir netgi sunkiai įmanoma taip daryti. Priežastys:
                                          1. Ties Gerbutavičiaus g. reiktu įrengti vieno lygio sankryžą.
                                          2. Iki ozo g. nebus įmanoma nutiesti, nes aplinkkelis turi praeiti virš Pilaitės pr.
                                          3. Statant L. Asanavičiūtės g. mazgą reiktu vis tiek riboti eismą aplinkkeliu.
                                          4. Statant dviejų lygių sankryžą su Pilaitės pr., aplinkkelio trasa būtų visiškai nukirsta viaduko statybų prieigose.

                                          Taigi eismo organizavimas be papildomų apvažiavimų nėra įmanomas, arba bent jau visiškai neprasmingas.
                                          Dėl Gerbutavičiaus g. - ten nebūtina įrenginėti vieno lygio sankryžos. Galima ten tiesiog panaikinti kairiuosius posūkius ir už kelių šimtų metrų įrengti laikiną apsisukimą. Galbūt Karoliniškių ir Pilaitės gyventojai ir pajus laikinus nepatogumus, kol bus pastatyas viadukas, užtat aplinkeliu jau bus galima nuvažiuoti.
                                          Taip, sankryžą su Pilaitės pr. vis vien reikės baigti prieš paleidžiant eismą, tačiau kitus mazgus galima ir vėliau užbaigti. Galbūt ties L.Asanavičiūtės ir D.Gerbutavičiaus gatvėmis aplinkelis mazgų statybos metu ir bus apribotas (pavyzdžiui, po 1-2 juostas kiekviena kryptimi vietoj 3), bet, kartoju, aplinkeliu jau bus galima naudotis, kas jau šiek tiek išlaisvins miesto gatves.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X