Ir vis gi, ten padaryti nuvažiavimai šaligatvyje, tad greičiausiai tai ir yra šaligatvis, greičiausiai ateičiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.
Collapse
X
-
Kelio ženklai
Važiuojant nuo Viršuliškių prieš sankryžą su Sidaronių gatve pastatytas ženklas nurodantis, kad iš pirmos juostos galima sukti tik dešinėn į Sidaronių gatvę, taigi norint pasukti į Pilaitės prospektą sekančioje sankryžoje, reikia važiuoti antra juosta ir tik pravažiavus sankryžą su Sidaronių gatve, tenka rikiuotis į pirmą juostą ir tik tada sukti Pilaitės prospekto link.
Viskas būtų kaip ir neblogai, bet praktiškai visi vairuotojai pirma eile važiuoja tiesiai, taigi važiuojantys pagal ženklus tiesiai antraja eile ir norintys pasukti į Pilaitės prospektą atsiduria keblioje padėtyje, nes tenka praleidinėti tuos pirma eile važiuojančius vairuotojus.
Gal vertėtų dubliuojantį kelio ženklą pastatyti tolėliau nuo sankryžos, nes dabar tikrai labai klaidina vairuotojus.
Comment
-
Iš http://www.vilnius.lt/lit/IMG/24:
2013 m. lapkričio 19 d. (pusmečiu anksčiau nei planuota) buvo atidarytas Vakarinio aplinkkelio II etapas – nuo Loretos Asanavičiūtės g. iki Ozo g. nutiesta 2,84 km ilgio dviejų krypčių šešių eismo juostų aplinkkelio atšaka, pastatyti 4 viadukai: trys – transporto, vienas – pėsčiųjų ir dviratininkų. Projekto vertė – 211 mln. Lt.
Vakarinio aplinkkelio II etapą eismo specialistai vertina kaip vieną sėkmingiausių. Planuota, kad 2014 m. kasdien šiuo keliu važinės 25,9 tūkst.
automobilių, tačiau naujausi duomenys rodo, jog lūkesčiai viršyti dvigubai – aplinkkeliu kasdien važiuoja 58,7 tūkst. automobilių.Įdomioji Vakarinio aplinkkelio statistika
• 2,84 km ilgio dviejų krypčių šešių eismo juostų aplinkkelio atšakai (nuo Loretos Asanavičiūtės iki Ozo g.) nutiesti panaudota per 83 tonas arba daugiau kaip 4 tūkst. 100 sunkvežimių asfalto.
• Asfalto dangos storis – 30 cm.
• Naujų 4 viadukų ilgis 46–49 m, viadukų plotis 4–33 m.
• Daugiau kaip 80 proc. aplinkkelio nutiesta 6–14 m gylio iškasose, todėl, formuojant aplinkkelio sankasą, per 10 mėn. buvo iškasta 1 mln. su viršum kubinių metrų grunto (palyginti, nusidriektų gruntą vežusių sunkvežimių eilė 800 km atstumu nuo Vilniaus iki Kijevo).
• Per 20 mėn. aukštos įtampos (110 kWh) elektros oro linija pakeista požemine.
• Bendras paklotų požeminių kabelių ilgis – 12,37 km.
• Lietaus nuotekynės tinklui įrengti sunaudota per 8 km įvairaus diametro vamzdžių.
• Sumontuota 417 apšvietimo atramų ir 3 tūkst. 400 atšvaitų kelio dangoje ir bortuose.
• Aplinkkelio trasoje įrengta 39 tūkst. 275 m bortų ir 7 tūkst. 100 m metalinių atitvarų.Paskutinis taisė digital; 2014.06.13, 16:45.
Comment
-
Oho, beveik 60,000 automobilių per parą, dabar kartais čia ne judriausias kelias Lietuvoje? Atsimenu ankščiau tai buvo ties Kaunu, kur Via Baltica ėjo ant A1, buvo kažkur ties 55,000 per parą.
O šiaip su tokiais srautais, tai yra duodamas paskatinimas, kad trečią etapą reikia dar skubiau pradėti tiesti
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąOho, beveik 60,000 automobilių per parą, dabar kartais čia ne judriausias kelias Lietuvoje? Atsimenu ankščiau tai buvo ties Kaunu, kur Via Baltica ėjo ant A1, buvo kažkur ties 55,000 per parą.
O šiaip su tokiais srautais, tai yra duodamas paskatinimas, kad trečią etapą reikia dar skubiau pradėti tiesti
2013 m. atidaryta (3 mėn. anksčiau nei planuota) 3,48 km. ilgio eismo atšaka - nuo Vilniaus tarptautinio oro uosto iki Žirnių gatvės
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąIš pradžių ir aš galvojau kad tie įspūdingi skaičiai yra tiesa. Bet tada pamačiau šitą:
Pasimatavau per guglo mapsus tą atkarpėlę ir ji man gavos tik maždaug 1,6 km. ilgio. Tai privertė suabejoti ir Vakarinio aplinkkelio skaičiaisPaskutinis taisė dainiauskas; 2014.06.15, 20:15.
Comment
-
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąIš pradžių ir aš galvojau kad tie įspūdingi skaičiai yra tiesa. Bet tada pamačiau šitą:
Pasimatavau per guglo mapsus tą atkarpėlę ir ji man gavos tik maždaug 1,6 km. ilgio. Tai privertė suabejoti ir Vakarinio aplinkkelio skaičiais
Paskutiniais duomenimis, jau užbaigtas Vakarinio aplinkkelio II etapas yra vienas sėkmingiausių infrastruktūros projektų. Lyginant automobilių apkrovimą, jis efektyvumu lenkia ir Vilniaus – Kauno automagistralę, kuria per parą važiuoja 26 tūkstančiai, tuo tarpu Vakarinio aplinkkeliu – 58 tūkstančiai automobilių.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąNežinau kur jūs radote 3.48, bet man 2013-2014 metų ataskaitoj rašo 2.84km, pamatavau tiksliai nuo vietos kur baigėsi pirmas etapas iki ten, kur baigėsi trečias, gavau 2.8km, taip kad bent tai ganėtinai tiksluKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Vilniečiai, o kokiu greičiu dabar dažniausiai važiuojama Vakariniu aplinkkeliu ? Spėju, kad tikrai ne 90 ir ne 100 km /h .
Diskutuojama, ar didinti greitį vienoje geriausių Vilniaus gatvių
Sostinės vairuotojai dažnai piktinasi, kad gatvėse greičio apribojimai dažnai yra nepagrįsti. Vilniaus savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vedėjas Eduardas Gorbovskis radijo stočiai „Laisvoji banga“ teigė, kad sunku tikėtis, kad vienoje geriausių sostinės gatvių greitis bus padidintas.
„Yra gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Priklausomai nuo to, kokiai kategorijai priklauso kelias taikomi bendrieji ir specialieji reikalavimai. Greitis itin svarbi dimensija kalbant apie eismo saugumą, todėl vienareikšmiškai kalbėti apie jo didinimą tam tikrose gatvėse reikėtų atsargiai“ , – sakė specialistas.
Pasak pašnekovo, kalbant apie vakarinį aplinkkelį, reikėtų pabrėžti, kad tai greito eismo gatvė esanti urbanizuotoje teritorijoje, todėl greitį joje riboja skirtingi aspektai.
„Vakariniame aplinkkelyje yra daug atskirų intensyvių teritorijų, jungiamųjų kelių, estakadų ir būtent jose greitis projektuojamas mažesnis. Norint greitį padidinti reikia atsižvelgti į visus aspektus, nes iškart padidės triukšmo lygis, pasikeis ir kiti rodikliai. Aš suprantu, kad valstybinės reikšmės keliuose, kur atkarpos yra matuojamos šimtais kilometrų, didinti greitį yra pagrįstas sprendimas, tačiau vakarinis aplinkkelis apima vos keletą kilometrų ir padidinti greitį atskiruose ruožuose būtų neprotinga, dėl to nukentėtų eismo dalyvių saugumas. Manau, kad sprendimą didinti greitį reikėtų priimti tik atlikus išsamią analizę ir tik tada, kai bus užbaigtas visas projektas“, – kalbėjo E. Gorbovkis.
Pašnekovas pastebi, kad vairuotojai vakariniame aplinkkelyje jau dabar viršija leistiną greitį ir dažniausiai važiuoja 90 km/val., padidinus leistiną greitį, realusis greitis taip pat padidėtų ir būtų jau 100 km/val., dėl to esą padaugėtų eismo įvykių.
Comment
-
Kai paskutinį kartą važiavau, o čia buvo praėjusį penktadienį, tai visi važiavo maždaug 100km/h. Buvo gal pora, kuri lėkė greičiau.
Pagrinde paspausti labiau visi bijo, nes žino, kad gali būti farai kur nors. Jie ten mėgsta gaudyti laiminguosius.
Kažin, o negalima būtų pas mus taikyti skirtingų greičių skirtingoms juostoms? Na, pavyzdžiui 1-2 juosta galima būtų važiuoti iki 100 km, o trečia - 120 km/h.
Tas 80 km/h greitis tikrai juokingas. Na, suprantu dar dabar, kai aplinkkelis yra nebaigtas. Tačiau ateityje, kai jis eis per visą ilgį, t.y. nuo gariūnų kelio iki Ukmergės plento - tuomet tikrai galima būtų didinti iki 100 km/h. Juk viadukai ir išvažiavimai padaryti gerai ir tikrai netrukdys tokiam eismui.
Comment
-
Vilniaus vakariniu aplinkkeliu greičiau nevažiuosime
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...ime-787-499846Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Vilniuje pilna vietų, kur greitį galima drąsiai didinti kokiais 10-20 km/h. Tačiau dabar greičio apribojimai sudedami ten, kur kažkada įvyko koks nelaimingas atsitikimas arba šiaip patruliams pasipinigauti. Automobiliu nuolatos važinėjantys vilniečiai gali išvardinti daug vietų, kuriose galima saugiai važiuoti kur kas greičiau, nei leidžiama dabar. Bet pas mus taip priprasta, apribojimai griežtinami, vairuotojai jų nesilaiko...Lietuva visiems.
Comment
Comment