Na ką gi, aplinkkelis atidarytas, o diskusijos forume nutilo.
Vakar teko pravažiuoti ir likau labai patenkintas - nuo Naujininkų iki Pašilaičių pavyko nuvažiuoti per 17 min. Šviesoforų nėra, greitis didelis. O Justiniškių g. į kairę dvi juostos yra labai gerai - Justiniškių g. niekada nebuvo tokia apkrauta kaip Laisvės pr. gal dabar dalis srauto nusimes ten.
O ar kas nors dar jautė, kai važiuojant aplinkkelio naujai atidaryta atkarpa mašina jaučia pakilimus ir nusileidimus ant asfalto? (Dėl tų buvusių nenukastų kauburių su neiškeltais stulpais)
Tada atsiras nauja tema "Eismas Vakariniame aplinkkelyje"
Apie 10 puslapių pranešimų perkelta / nukopijuota į esamą temą [VLN] Eismas Vakarinio aplinkkelio statybos metu
Anoje temoje geriau rašyti apie eismo srautus, kamščius, šviesoforus Vakarinio aplinkkelio rajone
Šią temą po statybų baigimo papildys naujos nuotraukos, diskusijos dėl darbų kokybės ir įspūdžiai iš važiavimo būtent šia atkarpa
Skubos darbą velnias neša. Nors miesto vakarinio aplinkkelio antrąjį etapą pavyko baigti visu pusmečiu anksčiau, liko klampynių pakelėse, nesutvarkytų eismo schemų ir nepatogumų pėstiesiems.
Kad automobiliai iš Gudelių neterštų aplinkkelio, ant šalutinio keliuko buvo užridenti akmenys. V.Ščiavinsko nuotr.
Šią savaitę buvo iškilmingai atidarytas 211 mln. litų kainavęs aplinkkelio ruožas nuo L.Asanavičiūtės iki Ozo gatvės. Taip, naujasis kelias palengvins gyvenimą vairuotojams. Apie tai rašo „Lietuvos rytas“.
Tačiau šalia – ant išmaltų kelių užritinti akmenys, kad automobiliai neneštų purvo ant naujojo aplinkkelio.
Iš karto pradėjo formuotis transporto grūstys gatvėse šalia aplinkkelio. Visa tai – darbai, kuriuos reikėjo atlikti tiesiant vakarinį aplinkkelį.
Pėstiesiems neliko vietos
Ties Karoliniškėmis aplinkkelyje pažymėta pėsčiųjų perėja.
Tačiau kur toliau? Už jos tenka klampoti per purvą, nes šaligatvio kitoje naujo kelio pusėje nėra.
Dėl to piktinosi ir Gudelių gyventojai.
Tiesiant aplinkkelį buvo nutiestas ir atnaujintas M.Mironaitės gatvės ruožas. Bet kelininkai užmiršo, kad ja ne vien automobiliai važinės.
Pėstiesiems jie nepaklojo šaligatvio, neįrengė apšvietimo.
Anot savivaldybei skundą surašiusių Gudelių gyventojų, nors vakarinio aplinkkelio infrastruktūra puikiai sutvarkyta – įrengti pėsčiųjų takai, perėjos, apšvietimas, minėta kelio dalis visiškai nepritaikyta pėsčiųjų eismui.
O juk M.Mironaitės gatve į mokyklą eina vaikai, suaugusieji skuba į darbą, ji ypač pavojinga tampa sutemus.
Šaligatvis staiga baigiasi
Šalia aplinkkelio gyvenantis Miroslavas Valevičius nebesitiki, kad valdžia kada nors prisimins Senųjų Gudelių gatvę, kuria jis pasiekia miestą.
Nors ši gatvė taip pat remiasi į aplinkkelį.
Neasfaltuota, duobėta – ji kaip diena ir naktis, palyginti su naujuoju keliu.
Pasivaikščioti šalia aplinkkelio šiomis dienomis ateina ne vienas vilnietis. Tarp jų ir – V.Druskio gatvėje gyvenantis Vytautas Malkauskas. Jis automobiliu jau spėjo apvažiuoti aplinkkelį, bet vaikščiodamas pastebėjo kelias negeroves.
Viena jų – šalia vaikų darželio Sietyno gatvėje palikta purvynė. Ji – visai šalia aplinkkelio. Reikėjo ištiesinti ir M.Mironaitės bei vakarinio aplinkkelio sankryžą. Tam tebūtų reikėję iškirsti kelias jaunas pušis, o dabar gatvė vingiuoja, lyg šuo ją būtų nužymėjęs.
„Tai darbai, kurie tikrai nekainuoja milijonų litų. Galbūt ateityje juos kelininkai padarys?“ – tikėjosi V.Malkauskas.
Viltys gali sudužti pažvelgus į aplinkkelio pirmąjį etapą. Nors jis baigtas daugiau nei prieš pustrečių metų, perėjus viaduką Lazdynuose pėstiesiems tenka lipti per atitvarą, nes šaligatvis staiga baigiasi.
Toliau šaligatvis nutiestas kitoje atitvaro pusėje. Ir niekas iki šiol nesusizgribo, kad pėstiesiems tai nepatogu ir pavojinga.
Tikrai, nejau tiek daug reikėjo, kad būtų buvę galima sutvarkyti Sietyno g. bent iki Druskio g.? Būtų didelė paspirtis. O dabar - ėmė ir paliko. Nukirstas Kavoliuko g. akligatvis taip ir paliktas... Kažkokia betvarkė. Nejau į aplinkelio tiesimo projektą negalima buvo įtraukti gatvių, kurios tiesiogiai yra arba buvo susijusios su privažiavimu, sutvarkymo?
Tikrai, nejau tiek daug reikėjo, kad būtų buvę galima sutvarkyti Sietyno g. bent iki Druskio g.? Būtų didelė paspirtis. O dabar - ėmė ir paliko. Nukirstas Kavoliuko g. akligatvis taip ir paliktas... Kažkokia betvarkė. Nejau į aplinkelio tiesimo projektą negalima buvo įtraukti gatvių, kurios tiesiogiai yra arba buvo susijusios su privažiavimu, sutvarkymo?
Kad Kavoliuko gatve niekur nuvažiuoti neišeina, ką ten tvarkyti...
Gražu, gražu. Ar atkreipėte dėmesį į buvusią garažų teritoriją šalia Asanavičiūtės g. galo? Visi garažai iškelti, nors jie tikrai netrukdė aplinkelio tiesimui. Spėju, kad ten planuojamos kokios nors statybos, gal gyvenamųjų namų kvartalas. Būtų įdomu rast kokios nors informacijos.
Gražu, gražu. Ar atkreipėte dėmesį į buvusią garažų teritoriją šalia Asanavičiūtės g. galo? Visi garažai iškelti, nors jie tikrai netrukdė aplinkelio tiesimui. Spėju, kad ten planuojamos kokios nors statybos, gal gyvenamųjų namų kvartalas. Būtų įdomu rast kokios nors informacijos.
Jie greičiausiai pakliūvo į kelininkų ruožą.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Tiksliai dabar nebepasakysiu kas kaip, bet šiame garažų masyve stovėjo mūsų garažas, tai priežastis iškeldinti kaip tik ir buvo, kad žemės savininkai to norėjo, lyg ir kažkokie planai dėl daugiabučių, bet ne dėl aplinkelio statybos.
Kažkas įdomaus vyksta su apšvietimu šiuo metu, dalimis išsijungia ties Pilaitės pr. viaduku (po juo, aplink jį, ant jo), poto aplink Karoliniškių viaduką ir galiausiai likusi dalis. Atrodo, kad kažkas su jungikliais žaistų
Comment