Jei trumpai tai maždaug taip:
Visi trys automobilių viadukai bus apkraunami užvažiuojant ant jų pilniems pakrautiems savivarčiams, kurie svers po ~40 tonų (tokie bus turbūt 4 ant Asanavičiūtės viaduko, o ant Gerbutavičiaus užteks gal ir 2). Atvažiuos vienas, išmatuos įlinkius įvairiose tilto vietose, atvažiuos antras vėl išmatuos juos ir t.t. Taip vyksta statiniai bandymai. Vėliau po matavimų rengiant ataskaitas išmatuotus įlinkius lygins su apskaičiuotais projektuojant ir nustatys kiek didesnė atsarga yra, kurią papildomai suteikia asfaltbetonio sluoksnis, turėklai (taip turėklai) ir visi kiti menkniekiai, kurie projektuojant vertinami tik kaip apkrova, o ne laikančios konstrukcijos. Tilto dinamika bandoma pastatant mažiuką tramplyną (na čia plytos aukščio kliūtis tarkim) pro kurį važiuos savivartis ir po mažiuko šuoliuko sukels kažkokį papildomą smūgį, kuris bus dinaminis. Na ir taip matuos viską, iš gautų įlinkių galės apskaičiuoti tilto deformacijas, įrąžas ir viską lygins su tuo ką buvo apskaičiavę projektuotojai. Bandant nauju tiltus visada gaunasi, kad jo atsarga kažkiek didesnė nei projektuota.
Maciulevičiaus viadukas bus bandomas statiškai ant jo nešant vandens talpyklas ir į jas pilant vandenį. Dinamiškai - turbūt žmonės gaus pašokinėti ant jo. Ir vėl bus tas pats daroma su išmatuotais įlinkiais ką anksčiau pasakojau.
O čia mano Maciulevičiaus pėsčiųjų viaduko kompiuterinis modelis pagal, kurį gal teks rengti bandymų programą su tomis vandens talpyklomis:
Na o trunka jie tai, gal keturių dienų reikės visiems keturiems objektams, gal mažiau ar daugiau keliom dienom. Negaliu to tiksliai atsakyti dabar.
P.S. čia labai grubiai viską paaiškinau kaip pats įsivaizduoju, kadangi man pačiam jei bus, tai bus pirmieji tiltų bandymai, kuriuose dalyvausiu, nes iki šiol turėjau galimybę dalyvauti keliuose, bet neprisiruošiau
Visi trys automobilių viadukai bus apkraunami užvažiuojant ant jų pilniems pakrautiems savivarčiams, kurie svers po ~40 tonų (tokie bus turbūt 4 ant Asanavičiūtės viaduko, o ant Gerbutavičiaus užteks gal ir 2). Atvažiuos vienas, išmatuos įlinkius įvairiose tilto vietose, atvažiuos antras vėl išmatuos juos ir t.t. Taip vyksta statiniai bandymai. Vėliau po matavimų rengiant ataskaitas išmatuotus įlinkius lygins su apskaičiuotais projektuojant ir nustatys kiek didesnė atsarga yra, kurią papildomai suteikia asfaltbetonio sluoksnis, turėklai (taip turėklai) ir visi kiti menkniekiai, kurie projektuojant vertinami tik kaip apkrova, o ne laikančios konstrukcijos. Tilto dinamika bandoma pastatant mažiuką tramplyną (na čia plytos aukščio kliūtis tarkim) pro kurį važiuos savivartis ir po mažiuko šuoliuko sukels kažkokį papildomą smūgį, kuris bus dinaminis. Na ir taip matuos viską, iš gautų įlinkių galės apskaičiuoti tilto deformacijas, įrąžas ir viską lygins su tuo ką buvo apskaičiavę projektuotojai. Bandant nauju tiltus visada gaunasi, kad jo atsarga kažkiek didesnė nei projektuota.
Maciulevičiaus viadukas bus bandomas statiškai ant jo nešant vandens talpyklas ir į jas pilant vandenį. Dinamiškai - turbūt žmonės gaus pašokinėti ant jo. Ir vėl bus tas pats daroma su išmatuotais įlinkiais ką anksčiau pasakojau.
O čia mano Maciulevičiaus pėsčiųjų viaduko kompiuterinis modelis pagal, kurį gal teks rengti bandymų programą su tomis vandens talpyklomis:
Na o trunka jie tai, gal keturių dienų reikės visiems keturiems objektams, gal mažiau ar daugiau keliom dienom. Negaliu to tiksliai atsakyti dabar.
P.S. čia labai grubiai viską paaiškinau kaip pats įsivaizduoju, kadangi man pačiam jei bus, tai bus pirmieji tiltų bandymai, kuriuose dalyvausiu, nes iki šiol turėjau galimybę dalyvauti keliuose, bet neprisiruošiau
Comment