Parašė Mariak
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.
Collapse
X
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąO trasa į Pilaitę bus pastatyta lygiagrečiai aplinkelio projektui? Ar po 20 metų? :-0
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąSumaišė su Asanavičiūtės viaduku komentarą, nors jis realiai irgi ne į niekur dabar, o į dujininkų kvartalą
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąSumaišė su Asanavičiūtės viaduku komentarą, nors jis realiai irgi ne į niekur dabar, o į dujininkų kvartalą
Aišku, Gilužio rajono taip ir nepastatė, todėl poreikis ribotas, nebent kažkada naują tiltą per Nerį pastatys.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr ne tik. Iš Karoliniškių išvažiuoti į aplinkkelį pietų kryptimi kitaip nepavyks - tik per viaduką. Dar susisiekimas reikalingas ir Gudelių "kaimo" sodyboms. Šiuo atveju galbūt labiau gali užkliūti viaduko plotis, bet ne jo reikšmė ir reikalingumas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąRealiai tas Gerbutavičiaus viadukais tikrai nereikalingas, seniau ta gatve važiuodavo ir griždavo žmonės iš pietinės miesto dalies, kad nereiktų stovėti rytiniuose/vakariniuose kamščiuose ties Spaudos rūmais. Bet dabar tas srautas nusikreips per aplinkkelį, o ir šiaip neturėtų būti tranzitinio srauto per kvartalų siauras vidines gatveles. Geriau tą viaduką būtų pastatę ties Ozo ar Rygos gatvėmis, kuris jis reikalingesnis.
Dėl viaduko ties Šešuolių g.(buv. Ozo) jau kalbėta. Dviejų lygių prasilenkimas šioje vietoje būtų išties naudingas, bet jį reikia daryti ne kažkieno kito sąskaita, o kaip papildomą objektą.
Ties Rygos g. yra numatytas viadukas, nes ten jis būtinas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąReikalingas jis ir labai. Viena iš didesnių Vilniaus susisiekimo sistemos problemų yra ta, kad žemesnės kategorijos gatvės daugelyje vietų tiesiogiai nesijungia į gatvių tinklą. Daugelis pagrindinių gatvių yra tarsi kokios upės padalinančios miestą ir trukdančios sklandų transporto ir pėsčiųjų judėjimą tarp gretimų teritorijų. Tuomet visas toks judėjimas persikelia į pagrindines gatves ir jas užkemša. Nors iš principo aukščiausios kategorijos gatvės (keliai) turėtų tik papildyti gatvių tinklą (ne pakeisti kažkokią gatvę ar juo labiau pertraukti kitas) ir sukurti ryšius su atskirtais stambesniais transporto mazgais. Ta pati problema egzistuoja ir valstybinės reikšmės keliuose, kai automagistralės ir greitkeliai ne tiesiami nauja trasa šalia esančių paprastų keliukų, o atsiranda rekonstruojant kelius ir keliant jų kategoriją. Tuomet nelieka "vietinio" susisiekimo galimybių, kurios įtakoja visokių apsisukimų atsiradimą automagistralėse, eismo dalyvių judėjimą, kurių ten neturėtu būti ir pan.
Dėl viaduko ties Šešuolių g.(buv. Ozo) jau kalbėta. Dviejų lygių prasilenkimas šioje vietoje būtų išties naudingas, bet jį reikia daryti ne kažkieno kito sąskaita, o kaip papildomą objektą.
Ties Rygos g. yra numatytas viadukas, nes ten jis būtinas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTokios gatvės kaip Gerbutavičiaus turėtų būti skirtos tik važiuojantiems pvz. iš Pilaitės į Karoliniškes, arba iš Karoliniškių į tuos Pilaitės ežerus, bet ne iš Pilaitės į Gariūnus ar Panerius taip trumpinant kelią ar apvažiuojant kamštį, bet šiuo atveju Vakarinis aplinkkelis šią problemą išspręs.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTokios gatvės kaip Gerbutavičiaus turėtų būti skirtos tik važiuojantiems pvz. iš Pilaitės į Karoliniškes, arba iš Karoliniškių į tuos Pilaitės ežerus, bet ne iš Pilaitės į Gariūnus ar Panerius taip trumpinant kelią ar apvažiuojant kamštį, bet šiuo atveju Vakarinis aplinkkelis šią problemą išspręs.
Comment
-
Oho! Labai įdomus reportažas.
Neseku šitų statybų ir neskaičiau ankstesnių temos pranešimų, bet gal kas galės trumpai atsakyt į vieną klausimą..
Kodėl nuspręsta darbus vykdyt pilnu tempu, bet tuo pačiu ir 'patyliukais per aplink' tas elektros linijas? ar nenumatytai vėluoja projektas turintis užtikrinti alternatyvų tiekimą?
Vienaip ar kitaip, rezultate vaizdas tikrai įdomus
Comment
-
Parašė RHCP@ Rodyti pranešimąOho! Labai įdomus reportažas.
Neseku šitų statybų ir neskaičiau ankstesnių temos pranešimų, bet gal kas galės trumpai atsakyt į vieną klausimą..
Kodėl nuspręsta darbus vykdyt pilnu tempu, bet tuo pačiu ir 'patyliukais per aplink' tas elektros linijas? ar nenumatytai vėluoja projektas turintis užtikrinti alternatyvų tiekimą?
Vienaip ar kitaip, rezultate vaizdas tikrai įdomus
Comment
-
Prieš keletą dienų mačiau, kad vieno stulpo visi laidai jau atjungti prie Karoliniškių. Tas pats padaryta ir su vienu stulpu Viršuliškėse.
Abiejuose galuose numesti kabeliai iki pajungimo į požemines linijas, bet dar nepajungti.
Taip pat tarp Asanavičiūtės g. ir pėsčiųjų viaduko atidengta požeminė linija ir virš jos palapinė pastatyta. Tą vietą saugo apsauginių ekipažas. Kažkurioj Lettered nuotraukoj kaip tik matosi stovičios kelios mašinos.
Comment
-
15min.lt 2013.05.21
Vidury statomo Vilniaus vakarinio aplinkkelio tebestūkso didžiulės elektros linijų atramos
http://www.15min.lt/naujiena/verslas...mos-667-337415Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Marttekada visi aplinkeli baigs ar yra aisku?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDar nėra aišku. Bet dar metų daug liko. Jeigu šią, antrą, dalį baigs kitų metų pradžioje, tai 3A optimistiškai baigs turbūt dar po kokių 3 metų, 3B - dar po 3-4 metų. Tad darbo dar tikrai daug beliko. Be to, dar neaišku kaip bus su Šiaurine g. Kadangi 3A turėtų vesti iki jos, tai ar nebus taip, kad reiks ją gretimai tiesti arba pirma nutiesti Šiaurinę g., o po to 3A etapą pradėt. Nes kitokiu atveju 3A ves niekur...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment