Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    L. Asanavičiūtės g. viadukas

    Brėžinys 01_A81067
    Asanavičiūtės g. mazgo esama padėtis


    Brėžinys 003
    Asanavičiūtės g. mazgo schema

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514

    Comment


      #82
      Super - nuo Lazdynu iki Ukmerges pl. nuleksim per 10 min Tikekimes, kad nauja miesto valdzia neuztarmozins darbu...

      Comment


        #83
        L. Asanavičiūtės g. viadukas

        Brėžinys 02_A81068
        Asanavičiūtės g. viaduko bendras vaizdas


        Brėžinys 03_A81069
        Viaduko pjūvis

        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514

        Comment


          #84
          Maciulevičiaus g. pėsčiųjų viadukas

          Brėžinys 08_A81056. Esama padėtis


          Brėžinys 004. Maciulevičiaus g. pėsčiųjų viaduko schema

          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514

          Comment


            #85
            V. Maciulevičiaus g. pėsčiųjų viadukas

            Viadukas turbūt bus panašus į esantį Geležinio Vilko g. ties Mokyklos-Noragiškkų g. arba Zarasų g. ties Vitebsko g.


            Brėžinys 09_A81057
            Maciulevičiaus g. pėsčiųjų viaduko bendras vaizdas


            Brėžinys 10_A81058. Pėsčiųjų viaduko skerspjūvis

            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514

            Comment


              #86
              D.Gerbutavičiaus g. viadukas

              D.Gerbutavičiaus g. viaduko (kelias iš Karoliniškių į Salotės ežerą) viadukas neturės jungčių su Vakariniu aplinkkeliu

              Brėžinys 13_A80954. Esama padėtis


              Brėžinys 010. Schema

              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514

              Comment


                #87
                D.Gerbutavičiaus g. viadukas

                Brėžinys 14_A80955
                D.Gerbutavičiaus g. viaduko bendras vaizdas


                Brėžinys 15_A80956.
                Viaduko skerspjūvis

                https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514

                Comment


                  #88
                  Dviejų lygių sankryža su Pilaitės prospektu

                  Vakarinis aplinkkelis bus apačioje, Pilaitės prospektas - viršuje
                  Aplinkkelis kasasi gylyn nuo 153 m (ten kur įsilieja eismas nuo Pilaitės Pr.) iki 145 m altitudės (po viaduku). Viadukas bus ~153 m altitudėje


                  Brėžinys 20_A81035. Esama padėtis


                  Brėžinys 006. Pilaitės mazgo schema (pasukta)


                  Išdidintas brėžinys 006.

                  http://s973.photobucket.com/albums/a...N%20Vakarinis/

                  Comment


                    #89
                    Dviejų lygių sankryža su Pilaitės prospektu

                    Brėžinys 21_A81036.
                    Bendras Pilaitės pr. viadukų vaizdas


                    Brėžinys 22_A81037. Viaduko "A" skerspjūvis


                    Brėžinys 23_A81038. Viaduko "B" skerspjūvis

                    Projektus rengė AB "Kelprojektas"
                    Daugiau brėžinių - pirkimo dokumentuose https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4337&LID=47514

                    Comment


                      #90
                      Vilniaus vakarinio aplinkkelio tęsinį pretenduoja tiesti „Kauno tiltai“ su partneriais

                      Vakar ryte buvo atplėšti konkurso vokai, tačiau informacijos kol kas kaip supratau 'neoficiali'.
                      Bandžiau mero Zuoko klausti 15min.lt konferencijoje, ir naiviai tikėtis atsakymo, kaip ir kas konkrečiai su konkursu, bet malonės taip ir nesulaukiau)
                      Bet kokiu atveju, belieka tik tikėtis greitos statybų pradžios.

                      Comment


                        #91
                        33 mėnesiai ir 2,84 km - baisu. Kad ir su viadukais, vis tiek baisu

                        Comment


                          #92
                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          33 mėnesiai ir 2,84 km - baisu. Kad ir su viadukais, vis tiek baisu
                          +būsimojo aplinkelio trasoje daug neišpirktos žemės, dėl jos procesai dar ne vieną mėnesį truks.
                          +ten praeina šiluminės trasos ir aukštos įtampos elektros linija.

                          Tad 33 mėnesiai, sakyčiau, visai pagrįstas terminas.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            #93
                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            +būsimojo aplinkelio trasoje daug neišpirktos žemės, dėl jos procesai dar ne vieną mėnesį truks.
                            II etapo teritorijoje nėra jokių privačių sklypų. Berods, ir III zonoje dauguma jau išpirkta.

                            Comment


                              #94
                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              33 mėnesiai ir 2,84 km - baisu. Kad ir su viadukais, vis tiek baisu
                              Ilgokai. Belieka tikėtis, kad trečią etapą pradės dar nepabaigę antrojo, kitaip neaišku, kada ta reali vertė pasijaus...

                              Comment


                                #95
                                Joooo. Kitaip skaičiuojant - 33 mėnesiai, beveik 3 metai...

                                Comment


                                  #96
                                  gerai, deka to tema ilgai gyvens
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    #97
                                    Tai, kad ten reikia aukštos įtapmos elektros liniją pakišti po žeme. Beto ten dar dujos kiek pamenu ir sankryžoj su Pilaitės pr. tos dujos būtent mazge kažkiek patenka. O kadangi bus pagal brėžinius viskas po Pilaitės pr., tai ir darant daubą, daug problemų kyla. Tiek su laidais, tiek su vamzdynais. Vien šie darbai užtruks metus laiko.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Tai, kad ten reikia aukštos įtapmos elektros liniją pakišti po žeme. Beto ten dar dujos kiek pamenu ir sankryžoj su Pilaitės pr. tos dujos būtent mazge kažkiek patenka. O kadangi bus pagal brėžinius viskas po Pilaitės pr., tai ir darant daubą, daug problemų kyla. Tiek su laidais, tiek su vamzdynais. Vien šie darbai užtruks metus laiko.
                                      Vadinas jei kada nors sulauksim Šiaurinės gatvės, ją ties 15 metų, nes ten ne tik, kad dujos visa trasa eina, aukštos įtampos linijos, bet ir visokios vandens kėlimo stotys ir vandenvietės šalia planuojamo kelio.
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė music Rodyti pranešimą
                                        Vadinas jei kada nors sulauksim Šiaurinės gatvės, ją ties 15 metų, nes ten ne tik, kad dujos visa trasa eina, aukštos įtampos linijos, bet ir visokios vandens kėlimo stotys ir vandenvietės šalia planuojamo kelio.
                                        Šiaurinės gatvės trasoj dujos eina šalia gatvės, čia bėdų mažiau. Elektros linijos ir taip numatytos pakišti po žeme iki Laisvės pr. RST, nors didžiausia bėda su tais laidais tarp Stanevičiaus g. iki visų ginamos kūdros. Tada laidai eina aukščiau jau. Vakarinio aplinkkelio bėdos irgi realiai paėmus panašios, na, bet supraskit negalima visko daryti per vieną mėn Pirma reikia viską paruošti, tada jau perkėlinėti.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Taigi, tikrai 2 etapą statys Kauno tiltai su Fegda.
                                          Jų pasiūlyta kaina buvo apie 15 mln. Lt mažesnė už Panevėžio kelių.
                                          Parašė MaratasGr Rodyti pranešimą
                                          Vilniaus vakarinio aplinkkelio tęsinį pretenduoja tiesti „Kauno tiltai“ su partneriais

                                          Vakar ryte buvo atplėšti konkurso vokai, tačiau informacijos kol kas kaip supratau 'neoficiali'.
                                          Bandžiau mero Zuoko klausti 15min.lt konferencijoje, ir naiviai tikėtis atsakymo, kaip ir kas konkrečiai su konkursu, bet malonės taip ir nesulaukiau)
                                          Bet kokiu atveju, belieka tik tikėtis greitos statybų pradžios.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X