Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.
Collapse
X
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąAr nukasus tas žemes, kurios dabar paliktos su elektros stulpais būsimoje važiuojamoje dalyje, nebus taip, kad tose vietose nutiesus asfaltą bus kažkokios duobės ar kauburiai ateityje?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąO kaip galima bus tolygiai tuose plotuose suslėgti tuos visus pagrindo sluoksnius (ypač palei jau esančio asfalto kraštus)?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąPastebėjau, kad aplinkelis bus šiek tiek žemiau nei esama sidaronių/viršuliškių skg. sankryža. Kaip jie padarys užvažiavimą, kol nepradėtas tiesti 3 etapas?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąŠitą ir aš pagalvojau. Ten lygis skiriasi gal ~60cm.
Comment
-
Dar šis tas:
Aplinkkelį Vilniuje atidarys anksčiau nei planuota
Šią savaitę pradėtos demontuoti per Vilniaus vakarinio aplinkkelio trasą einančios aukštos įtampos elektros perdavimo linijos ir jų atramos. Darbus atliekant anksčiau nei planuota, pasak statytojų, anksčiau bus galima pradėti eksploatuoti ir pačią aplinkkelio atkarpą.
Vakarinio aplinkkelio II-ojo etapo pabaigos kontūrai vis ryškesni: tvarkomi šlaitai, į pabaigą eina ir tiltų statybos darbai.
Keisčiausiai šiuo metu atrodo viduryje aplinkkelio stūksančios aukštos įtampos elektros perdavimo linijų atramos. Metalinės ar betoninės atramos netrukus bus nuverstos. Jos trukdo tiesti vakarinį aplinkkelį nuo L. Asanavičiūtės gatvės iki Pilaitės prospekto – beveik tris kilometrus.
„Dar reikia 32 km oro linijos laido demontuoti. Tai užtruks iki rugpjūčio vidurio. Dar reikia į tinklą sujungti dvi kabelines linijas – jei šie darbai susitvarkys laiku, tuomet iškart savo darbus vykdys kelininkai ir tiltininkai“, – komentavo „Kauno tiltai“ Energetikos aikštelės vadovas Edmundas Montvilas.
Statytojai žada, kad jau rugsėjį bus galima važiuoti tiltu kertančiu būsimąjį aplinkkelį per Pilaitės prospektą, o pačiu aplinkkeliu eismas turėtų pradėti judėti iki metų pabaigos arba pusmečiu anksčiau nei planuota. Tai leis vairuotojams aplenkti dalį miesto ir miegamuosius sostinės rajonus pasiekti daug sparčiau nei kitomis gatvėmis.
Comment
-
Prieš porą savaičių pravažiavau visą aplinkkelį. Fotkos jau kiek pasenusios - niekaip neprisiruošiau įkelt, bet iš esmės niekas gal labai ir nepasikeitė. Fotkinau su kitokia bulve ne įprastai, spalvos gražesnės man rodos.
Taigi, važiuojam:
Pilaitės prospekto viadukas:
Žiūrim į Asanavičiūtės gatvės pusę.
Šlaito sutvirtinimas.
Trys sluoksniai asfalto
Gerbutavičiaus viadukas.
Už Gerbutavičiaus viaduko.
Pėsčiųjų viadukas tarp Asanavičiūtės ir Gerbutavičiaus gatvių viadukų
O kur stulpas?
O va gi jis
Asanavičiūtės viadukas
Viena linija jau atjungta
Važiuojam į eksploatuojamą aplinkkelio dalį
Dviračių takų čia nėra. Pamiršo. Šūdabridžiam, kaip mano, jų ir nereikia, sutinku, bet smagu būtų, jei tie takai čia būtų ir aš toks vienišas nesijausčiau. Žiūrim į Asanavičiūtės viaduką
Žiūrim į "dujininkų tunelį"
Visa šita pieva ir yra tunelio viršus
Mazgas
Lekiam toliau link Gariūnų
Viadukas Nelegalus, kaip suprantu, bet tvirtas ir labai vietoj.
Neris
Ooooo, prabanga ir gėris dviratininkam prasideda. Net kažkaip nejaukiai jaučiuosi
Užsipyliau benzino
Už viaduko į Kauną, posūkis į Maxima bazę
Važiuojam link Regitros viaduko nuo Maxima bazės (link Lentvario gatvės)
Žvėrys laksto po kelią
Už Regitros viaduko link geležinkelio viaduko
Geležinkelio ir dviratininkų viadukas. Taip, taip, yra ir toks
Žiūrim į Galvės gatvės viaduko pusę.
Šlaito sutvirtinimas. Tik čia juodas
Galvės viadukas
Žiedukas žiūrint nuo Galvės gatvės viaduko. Išvažiavimai į Granito gatvę ir Lukoil ir į pačią galvės gatvę.
Pats viadukas
Estakada per gelžkelius.
O tai ko jis čia važinėja, jei draudžiama? Nes ženklas nusuktas, nemato
Apvažiavau estakadą, dabar žiūrim iš priešingos pusės (nuo Kirtimų į Regitros pusę)
Arčiau eiti negalima. Ateis dėdė statybininkas su auskariuku ir paaiškins koks čia kaimas, kas čia vadas
Ir dabar į kitą pusę žiūrim. Į Kirtimų gatvę.
Tęsiam kelionę. Nežinau kaip tą viaduką pavadint. Bet supratot, tikiuosi, kuris čia.
Iš arčiau. Darydamas šitą kadrą prisiminiau "Nestovėk po strėle" užrašus ant sovietiniu kranų.
Nu, bl, kaip tik teisingai ir stoviu
Pabėgau nuo strėlės į Salininkų pusę
Iš esmės ir viskas. Toliau niekas nevyksta, o man kelias namo. Nieko įdomaus nebenufotkinau. Grįžau atgal ant viaduko. Viskas paprasta: imi tokius
Ir darai tokį Tik labai reik stiprių rankų, kad armatūrą lankstyt
Technika. Viena stato aplinkkelį, kita vežioja žioplį, kuris fiksuoja kaip jiems sekasi.
Chebra, baaaaalius!!!
Visos sankryžos su mašinų keliais padarytos labai rimtai. Su tokiais greičio gesinimo zigzagais. Užsisvajojęs po fūra nepalėksi niekaip.
Viskas super, bet aš per visą kelionę nesutikau nė vieno dviratininko. Kodėl? Takas prabangus, viskas aukščiausiam lygy atlikta. Kodėl nėra porelių atvažiavusių dviračiais pasigerėt vaizdais kaip tarkim ir tokiu?
Atsakymas paprastas. Tas kelias, kaip visada pas mus, yra iš niekur į niekur
Iš esmės turi turėti kalninuką, kad davažiuot iki to tako. Bet atleiskit, kalninukam takai nereikalingi išvis. Atvažiavau, nufotkinau ir ten daugiau nevažiuosiu. Mano stichija - bekelė. Tai kuriem velniam tas takas, net su dviratininkų viaduku, jei iki jo su miestinuku ar sportinuku negali davažiuot, o MTB išvis miškais važinėja ir jiem nafig tų kelių nereikia? Kai aš važiavau - oras puikus, dviratininkų kamščiai ten turėtų būt, bet sutikau tik sraigę. Ir ta be dviračio. Kažkas užsidėjo paukščiuką kaip "Įvykdyta" ties grafa "Nutiesti dviračių takus", o realiai tai kalnas pinigų ištaškyta, o tie takai pasiekiami tik tiems, kuriems jų nereikia.
Piktas aš.
"Dujininkų tunely" Ne, keliu aš nevažiuoju, ten yra labai siauras šaligatvis. Aš per jį ir važiuoju. Aš dažniausia mašinos vairuotojas, kartais dviratininkas, tai vairuotojus suprantu ir po ratais nelendu.
Na tai vat tiek šiam kartui.
Comment
Comment