Jau atjunge viena eile laidu, ir pajunge prie pozemines linijos. Matomai netrukus ta pati darys ir su kita eile.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.
Collapse
X
-
Parašė vytasj Rodyti pranešimąŽmona "raportuoja", kad jau stulpus nukelinėja
Gal pagaliau baigs tiesti pagrindinį kelią.
Comment
-
Šeštadienį išsitraukiau du ratus į trasą. Dangus nuolat grasino lietum, tai spėjau tik du viadukus aplankyt. Fotkinau su domkratu (fotoaparatai su manim ilgai neišgyvena) nebarkit labai už fotkų kokybę.
Taigi, Jūsų dėmesiui:
Pilaitės prospekto viadukas žiūrint nuo spaudos rūmų pusės
Nuo čia tai aš tikrai nesileisiu, ne savižudis. Surasiu geresnę vietą.
Ieškau geresnės vietos. Deja, nuo Pilaitės pusės viskas užtverta tvorom. Viltis patys žinot kieno motina Teko grįžt atgal į vietą kur "tikrai nesileisiu"
Nusileidau. Nors "nusileidau" - čia kiek per išdidžiai pasakyta. Realiai tai draugiškai su dviračiu nusivartėm.
Kaip supratau, tai vartėmės gana tyliai - aš nebarškėjau, dviratis nerėkė - tai apsaugos dėmesio neatkreipėm. Ta proga tykiai, tykiai ant pirštų galiukų viska apfotkinau:
Šiaurinės pusės viadukas
Tarp dviejų viadukų. Kadre pietinės pusės viadukas.
Kažkur šitose džiunglėse palikau dviratį. Jis kadre matosi
Nuo pietinio viaduko jau nuiminėja atramas. Jis jau savarankiškas.
Jei tas stulpas būtų dešimt metrų į šiaurės pusę - pietinio viaduko statyba būtų negalima. Bet ir taip jam pagrindas "nugraužtas"
Atsisveikinam su Pilaitės prospekto viadukais, judam link Gerbutavičiaus viaduko.
Va ir jis tolumoj.
Žmonės nervinasi, kad stulpus demontuojant asfaltą sugadins sunkioji technika. Nėra ko nervintis, čia to asfalto bus laaabai daug. Kadre ne vaikiško dviratuko ratas, o standartinis šūdabridžio (dar žinomo kaip MTB ) 26' ratas. Taigi asfalto bus tikrai daug. O, bet ar man pasirodė, ar bordiūrai granitiniai? :O Pakomentuokit kas žinot. Jei tikrai granitiniai - čia jau labai rimtas požiūris.
Gerbutavičiaus viadukas.
Viską supratau, dviračiui toliau negalima.
Iš Pilaitės prospekto pusės (šiaurinės)
Iš Asanavičiūtės gatvės pusės (pietinės)
Padarytas gražus žuvėtakis korališkiečiam migruot kaimynus Pilaitėj aplankyt ir pilaitiškiam korališkiečius kojų nenusilaužiant. Gražus ir geras sprendimas. Spaudžiu dešinę tam, kuris šitai sugalvojo. Gi nebuvo sunku tokį gigantišką projektą vykdant juos padaryt, o tie laiptukai taip užimti, kad gal kokių 15 minučių laukiau kol niekas jais nelips, kad kadrą Jums nutraukt.
Kitoj pusėj. Vaikščiokit, žmogučiai, viskas OK.
Pasinaudojau ir aš tais laiptukais.
Gerbutavičiaus viadukas visam gražume.
Aš ne specas, bet man atrodo, kad neužilgo galima bus ir betonuot. Jei blogai atrodo - pataisykit.
Oooj. Aukštai.
Prisipažinsiu, aš paniškai bijau aukščio. Bet ko dėl draugų (jūsų) nepadarysi.
Nu aš taigi ne pėsčiom, tai gal galima?
Tam kartui tiek, ačiū, kad žiūrėjot.Paskutinis taisė Laimonas; 2013.06.09, 19:58. Priežastis: Ištaisyti Pilaitės prospekto viadukų pavadinimai. Ačiū Digital už pastabą.
Comment
-
Vakar dviračiu pravažiavau visa atkarpa nuo Pilaitės prospekto iki Asanavičiūtės g.
Kiek supratau, viena elektros linija jau pilnai prijungta prie kabelių, nes jau nurinkti stulpai. Kitos linijos stulpai dar stovi, laidai neatjungti.
Gerbutavičiaus g. viaduko apačioje pradedami ardyti pastoliai.
Dviračiu pravažiuoti galima praktiškai visa trasa. Tik vienoje vietoje reikia persinešti - ten, kur buvo greta du stulpai.
Bendrai susidariau vaizdą, kad šiuo metu jokie darbai, išskyrus viaduko betonavimą, nevyksta.
Greitu metu įkelsiu nuotraukų.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąYra galimybė apsisukti prie sankryžos, bet tokie apsisukimai turėtu būti toleruojami, jei reikalingi tik pavieniams vairuotojams. Po to ir sakome, kad reikia stovėti kilometrinėse spūstyse. Kai dėl visokių apsisukančių (kuriems realiai ten nereikia važiuoti) nespėjama pravažiuoti per šviesoforo ciklą ir tenka laukti.
Kitas dalykas, kad ten yra pėsčiųjų perėja. Pastačius vienoki ar kitokį traukos objektą, išaugs pėsčiųjų srautai, taigi jau reikės šviesoforu reguliuojamos pėsčiųjų perėjos (kas realiai kaip minimum turėtų atsirasti, jau statant tą traukos objektą). Tada ir turime, kad sustoti prie šviesoforo vis tiek reikia, o norint pasukti reikia važinėti ratais iki apsisukimų visokių. Šioje vietoje jau pasikeičia visų nuomonė, kad kam čia taip yra, geriau būtų sankryža normali, jeigu jau reikia sustoti.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
Bendrai susidariau vaizdą, kad šiuo metu jokie darbai, išskyrus viaduko betonavimą, nevyksta.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Gandonešių gandų paneigimas
Vilniaus vakarinį aplinkkelį tiesianti AB „Kauno tiltai“ planuoja pusmečiu anksčiau nei buvo numatyta pagal projektą baigti II etapo darbus. Tokiu būdu transporto eismas šia arterija gali būti paleistas dar iki metų pabaigos.
Aplinkkelio tiesimo darbai gali būti baigti sparčiau, nes jau pradėtos demontuoti trasoje esančios aukštos įtampos elektros perdavimo linijų atramos. Kadangi jos bus išmontuotos anksčiau nei planuota pagal projekto darbų grafiką, „Kauno tiltai“ ketina anksčiau užbaigti ir Vilniaus vakarinio aplinkkelio II statybos etapo darbus.
Demontuoti aukštos įtampos laidus laikiusias gelžbetonines ir metalines atramas ketinama pusmečiu anksčiau nei planuota - vietoj 2014 m. vasario mėn. darbus atlikti iki 2013 m. rugpjūčio mėn.
Comment
-
"...Demontuoti aukštos įtampos laidus laikiusias gelžbetonines ir metalines atramas bei užbaigti oro linijų nuo L. Asanavičiūtės iki Ozo gatvės Vilniuje pakeitimą kabelinėmis linijomis ketinama iki šių metų rugpjūčio mėnesio, net pusmečiu anksčiau nei planuota..."
"... Darbams vykstant pagal numatytą grafiką, tikėtina, kad Vilniaus vakariniu aplinkkeliu transportas galės judėti dar šių metų pabaigoje...."
http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...-pabaigoje.htmPaskutinis taisė evvt; 2013.06.15, 08:33.
Comment
Comment