Niekaip man nepavyksta sugalvoti kokiu tikslu yra padaryta ši ganėtinai nesaugi ir tokio lygio gatvei netinkama nuovaža. Gal kas nors žino ar turi minčių?
Niekaip man nepavyksta sugalvoti kokiu tikslu yra padaryta ši ganėtinai nesaugi ir tokio lygio gatvei netinkama nuovaža. Gal kas nors žino ar turi minčių?
Manau, kad kaip tik saugi - nebus galima per daug įsibėgėti ir taip netyčia pralėti posūkį į greitėjimo juostą. Atitinkamai ir išvažiavimas iš aplinkkelio, reiks pristabdyti dar lėtėjimo juostoje.
Manau, kad kaip tik saugi - nebus galima per daug įsibėgėti ir taip netyčia pralėti posūkį į greitėjimo juostą. Atitinkamai ir išvažiavimas iš aplinkkelio, reiks pristabdyti dar lėtėjimo juostoje.
Ji nėra saugi, nes gatvės jungiasi stačiu kampu, kai tuo tarpu visos kitos nuovažos keliuose/gatvėse su tokiu leistinu greičiu daromos sklandžios trajektorijos. Tikėtina (neturiu galimybių paskaičiuoti), kad bet koks didesnių gabaritų transportas (autobusas, sunkvežimis) atlikdamas tokį posūki turės "užsimesti" ir išlįsti į pirmą eismo juostą. Dar vienas dalykas, įvažiuojant į aplinkkelį prie jo artėjama ganėtinai stačia nuokalne ir tyčia, ar netyčia gali pasitaikyti bandymų įvažiuoti per dideliu greičiu. Tai sąlygoja galimybę netikėtai išlįsti į pirmą eismo juostą. Matomumas atvažiuojantiems nuo Sietyno g. irgi labai menkas.
Važiuojant iš taško A į tašką B (nors realiai netgi nelabai yra kažkokio poreikio ten važiuoti) galima kuo puikiausiai pasinaudoti žaliai pažymėtu keliu (Nr.1). Iš taško B norint įvažiuoti į aplinkkelį link Justiniškių, galima puikiai pasinaudoti keliu Nr.2. Netgi ir sankryžoje su L.Asanavičiūtės gatve yra skirtos dvi eismo juostos važiuoti tiesiai į nuvažiavimą.
Sietyno gatvė dabartiniu metu yra prastos būklės vieškelis ir kažkokio didesnio judėjimo ten neverta tikėtis. Net turint vizija sutvarkyti šią gatvę ir ją paversti normalia, aptariama nuovaža neatrodo reikalinga. Jeigu galvoti, kad ji skirta nuimti važiuojančių aplinkkelis <--> Sietyno g. apkrovimą nuo Sietyno ir L.Asanavičiūtės g. sankryžos, bet kokiu atveju logiškiau atrodytu tokia nuovaža kažkur ties V.Maciulevičiaus g. arba R.Jankausko g.
(Naudojau MS Paint ir netbook'o touchpad'ą, todėl atsiprašau dėl kokybės )
Jei pirma juosta bus tiesiog eilinė kelio juosta, tai tokia sankryža tikrai atrodys labai keistai ir bus tikrai pavojinga.
Bus su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis, taip kaip ir nupiešei. Tačiau vis tiek lieka klausimas kurių galų ji ten reikalinga šalia dviejų lygių sankryžos.
Bus su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis, taip kaip ir nupiešei. Tačiau vis tiek lieka klausimas kurių galų ji ten reikalinga šalia dviejų lygių sankryžos.
Gal kas žino kas bus daroma su aukštos įtampos linijom, kurios eina iš transformatorinės už statomo Pilaitės viaduko ir statmenai kerta būsimą aplinkelį? Jos kabės virš aplinkelio ar bus kišamos po žeme?
Gal kas žino kas bus daroma su aukštos įtampos linijom, kurios eina iš transformatorinės už statomo Pilaitės viaduko ir statmenai kerta būsimą aplinkelį? Jos kabės virš aplinkelio ar bus kišamos po žeme?
Ištrauka iš Zuoko paskyros Facebook'e:
"Jau kitais metais vilniečiai kalėdiniu laikotarpiu galės važinėti Vakarinio aplinkkelio II etapu nuo L. Asanavičiūtės iki Ozo g. Projektą planuojama baigti beveik pusmečiu anksčiau."
Comment