Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio II etapas L.Asanavičiūtės g. - Pilaitės pr.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žemėj, tai ten ko gero, taip vadinamas "reperis" įkastas.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Žemėj, tai ten ko gero, taip vadinamas "reperis" įkastas.
      Kas tas yra?
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        "reperis" - geodezinis ženklas.

        Comment


          Parašė spirit Rodyti pranešimą
          Kas tas yra?
          Geodezinis žymeklis matavimams.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Ten turbūt įkastas panašus reperis:



            Garantuoju, ne medžius ten sodina
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Kelios šios dienos foto. Atleiskit už raišką, akumai beveik dasibaiginėjo, tad teko pereiti prie 0.3mpx. Kaip matom, vyksta darbai labai sparčiai, na kol kas stumdomos žemės žymima trasa ir šalinama, tai kas nereikalinga. Taigi:

              Prie dabartinės I-o etapo pabaigos ties Asanavičiūtės g. pastebėta, kad esimas gana nemažas, ypač dabar kai vežiojamos žemės ir kita technika. Po darbų gali tekti keisti užvažos dangą.





              Čia Sietyno g. pradžia prie garažų. Ten toliau praėjus išknistas nemažas griovys, kaip supratau el. linijai:



              Tiesa, dabar norėčiau atsiprašyti, už tai, kad rašiau, jog ten reperiai, pasirodo, ten po žeme eina trečia el. linija, kas apsunkina dar darbą. Linija viduryje tarp abiejų išorinių linijų:









              Rimtesni darbai kol kas vyksta tik iki Kavoliuko g. Pilaitės prospekto viadukų statyba turėtų prasidėti, tik kitą pavasarį, nes teks uždaryti esimą juo kol bus kasama iškasa, papulti į Pilaitę teks naudojantis maršrutu kaip iki 2003m - Laisvės pr. - Justiniškių - Ozo g.:





              Šis kuoliukas jau už Pilaitės pr. Reikia suprasti, kad čia bus šlaitas, o jo apačoje aplinkkelio trasa ties būsimu vaiduku per prospektą:



              Pasivaikštinėjus Ozo g. susijungime nieko ypatingo nepastebėta, įtariu toks ir liks pakol neprasidės III-as etapas, nes ten dabar kažką daryti yra beprasmiška žinant, kad teks uždaryti Pilaitės pr.
              Paskutinis taisė SPX; 2011.10.20, 15:40.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Kokia prasmė? Čia tau ne viaduko remontas, o statyba, reikės kasti iškasą, kaip tu įsivaizduoji tai? Priremti vieną dalį, kol statys viaduką, kad neįgriūtų. Taigi pamatas bus bendras greičiausiai, kaip kad Ukmergės g. Nori nenori uždaryt teks. Aplamai labai sunku įsivaizduoti viaduko statybas taip kaip tu nori...
                Prasmė tokia:1.uždarai pusė 2.padarai armaturą,sunkiausias etapas-3.užpilai betonu šlaitus 4.padarai (arba stumi)tilto perdanga.Dar kelios smulkmienos ir viskas.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Prasmė tokia:1.uždarai pusė 2.padarai armaturą,sunkiausias etapas-3.užpilai betonu šlaitus 4.padarai (arba stumi)tilto perdanga.Dar kelios smulkmienos ir viskas.
                  Niekas praktikoj taip nedaro. Yra čia pas mus rimtų inžinierių, jie gali labiau pakomentuot. Bet čia logiškai pagalvojus tavo teorija neįmanoma. Kaip siūlai technikai manevruoti kai tik viena pusė nukasta? O kas jeigu ten bus įtempto lyno technologija? Klojiniam ir atramom vien kiek vietos reikia. Kaip betonavimo technikai privažiuot? Tingėsi ratais važiuot į savo Pilaitę, tai taip ir sakyk, o ne įrodinėk ko nežinai...
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Niekas praktikoj taip nedaro. Yra čia pas mus rimtų inžinierių, jie gali labiau pakomentuot. Bet čia logiškai pagalvojus tavo teorija neįmanoma. Kaip siūlai technikai manevruoti kai tik viena pusė nukasta? O kas jeigu ten bus įtempto lyno technologija? Klojiniam ir atramom vien kiek vietos reikia. Kaip betonavimo technikai privažiuot? Tingėsi ratais važiuot į savo Pilaitę, tai taip ir sakyk, o ne įrodinėk ko nežinai...
                    Tada bent jau pabaigia Gerbutavičiaus g. viaduką prieš pradedant Pilaitės pr. mazgą.Vistiek viaduką galima pastatyti greičiau negu mazgą.

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Niekas praktikoj taip nedaro. Yra čia pas mus rimtų inžinierių, jie gali labiau pakomentuot. Bet čia logiškai pagalvojus tavo teorija neįmanoma. Kaip siūlai technikai manevruoti kai tik viena pusė nukasta? O kas jeigu ten bus įtempto lyno technologija? Klojiniam ir atramom vien kiek vietos reikia. Kaip betonavimo technikai privažiuot? Tingėsi ratais važiuot į savo Pilaitę, tai taip ir sakyk, o ne įrodinėk ko nežinai...
                      Kodėl nedaro? O ar ne taip buvo pasikasta po geležinkeliu tiesiant Pietinį aplinkkelį?

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Kodėl nedaro? O ar ne taip buvo pasikasta po geležinkeliu tiesiant Pietinį aplinkkelį?
                        Radai ką lygint Geležinkelio eismą pabandyk pertraukt, kas bus? Ten sijas kėlė, o čia greičiausiai bus monolitinė konstrukcija. Kodėl Grigiškėse taip nepadarė, o aplinkui eismą leido...
                        Paskutinis taisė SPX; 2011.10.20, 15:50.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Tai savaime suprantama, kad Pilaitės prospektą kuriam laikui reikės uždaryti. Bet kad aplinkiniai keliai yra- Justiniškių-Ozo gatvės arba kelias tarp Karoliniškių ir Salotės ežero. Tai kam dar papildomas apylankas daryti? Žinoma, tranzitas mano minėtose gatvėse žymiai padidės, bet tai juk tik laikinas reiškinys.

                          Parašė SPX
                          Gerbutavičiaus ir Asanavičiūtės g. viadukai nedideli, greitai pastatys. Eismas į Pilaitę garantuotai vyks Gerbutavičiaus gatve ir Ozo.
                          Be to, Pilaitės pr. ir keliuko į Salotės ežerą tikrai neuždarys vienu metu.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.20, 16:46.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Visgi Pilaitės prospektas pakankamai platus. Tai ir galima bus neuždarinėti iškarto abejų juostų.



                            Comment


                              /\ Pasižiūrėt viadukų brėžinį reikia, man rodos ten bendros atramos abiems. O ir kai matom ta skiriamąja juosta kažkokia požeminė infrastruktūra ir taip jau eina, prieš statybas reikė ją kažkaip perkelt. Na, komplikuota, komplikuota...
                              Paskutinis taisė SPX; 2011.10.21, 10:24.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                /\ Pasižiūrėt viadukų brėžinį reikia, man rodos ten bendros atramos abiems. O ir kai matom ta skiriamąja juosta kažkokia požeminė infrastruktūra ir taip jau eina, prieš statybas reikė ją kažkaip perkelt. Na, komplikuota, komplikuota...
                                Pagaliau suradau reikiamus brezinius. Atramines sienutes pavaizduotos lyg ir vientisos ant tokiu paciu poliu, taciau ties viaduku atramomis, jos pavaizduotos storesnes, o ties zaliaja juosta - plonesnes. Beto tarp viaduko atramos ir zaliosios juostos dar pavaizduoti igilinti sparnai. Tad manau, jog tas sienutes galima betonuoti etapais

                                Comment


                                  /\ Iki Pilaitės pr. darbai tikrai nepajudėję, viskas kaip ir praeitą sav. baigiasi ties Kavoliuko gatve...
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Oro sąlygos šį rudenį tiesiog idealios tokių objektų statytojams, tikėkimės, kad greitu laiku darbai pasieks ir Pilaitės pr.

                                    Comment


                                      Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                      Oro sąlygos šį rudenį tiesiog idealios tokių objektų statytojams, tikėkimės, kad greitu laiku darbai pasieks ir Pilaitės pr.
                                      Pilatės pr. mazgo statyba ypač komplikuota. Vakariau tarp šlaitų uvažose ir nuovažose 9m. atstume dujotiekis. kaip ten dar darys nelabai aišku. Kiek žinau pirma žadama pabaigti Asanavičiūtės g. viaduką, toliau Gerbutavičiaus g. viaduką. O pats prioritetas dabar ETL patraukimas iš trasos.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Vakar važiuodamas namo pamačiau kad ties Kavoliuko gatvelė tarp tų AĮL stulpų yra įškastos duobės.Manau ne užilgo ten bus klojami laidai.
                                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2011.11.02, 16:02. Priežastis: Papildyta.

                                        Comment


                                          siaip nera taip paprasta "sukist" sias linijas. kainuoja nemazus pinigus sitie 145kV kabeliai (sios linijos yra 110kV bet kabeliai paprastai apskaiciuoti didesniai itampai). Kiek prisimenu ir pagal nuotraukas cia yra keturios 110kV linijos nuo kuriu uzmaitintos keleta pastociu Saloteje, Virsuliskese, Justiniskese ir t.t. sios linijos eina nuo 2 ir 3 TEC (o viena nuo pat Vievio) iki Pabrades 330/110 pastotes jai neklystu. Didziausia problema - sias linijas isvest, kad padaryt movas nuo oro linijos i kabeli. Tai uzima ganetinai nemazai laiko. O isvest sias linijas pries pat ziema visai nelogiska. Nes atsiradus gedimui tinkle - miegamieji rajonai liks be elektros nezinia kokiam laikotarpiui. Dar karta pabreziu - visos sios linijos yra tarp mazginiu pastociu ir jas nera taip paprasta nukreipt kitu marsrutu. Viskas gali uztrukt gana ilga laika nes tai nera 10kV fideriai kur mova per 2-3 valandas galima padaryt.
                                          Kabelius aisku galima praklot neuzkliunant oro linijos. Vieno galo movas vienai linijai uztrunka 2-3 savaites. Po to kabelis turi but patikrintas paaukstinta itampa su pazemintu dazniu bei ferorezonansu.
                                          Tokiu kabeliniu liniju nera Vilniuje daug - 2 kabeliai eina i Centro pastote Algirdo gatveje is 2 TEC ir is Zveryno - padaryti sovietmeciu. Ir 2 kabeliai prakloti mazdaug pries 8 metus i Centrine pastote prie Lietuvos energijos is Kuro aparaturos pastotes.
                                          Paskutinis taisė D3G3N3R4T; 2011.11.02, 23:50.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X