Dekui. Man tokia sistema nenaujiena. Su transponder'iu teko važineti Pensilvanijoje... maždaug prieš 10 metų. Privažiuoji prie mokamo kelio vartu ne didesniu kaip 15mph greičiu transponderis atsako i vartu užklausa ir atidaro slakbauma... nuo viaruotojo saskaitos nurašamas mokestis.
Nėra jokių vartų. Viskas nuskaitoma automatiškai išk ortelės, tik ekrane pamatai kainą už pravažiavią. Štai sistemos schema (pavaizduotispinduliai/detektoriai):
/\ Taip, taip, supratau kad Stockholme nera jokiu vartu, aš čia apie Pensilvanija. Ten taip mokamos autostrados įrengtos. Bet esme ta pati - transponder'io darbas.
/\ Taip, taip, supratau kad Stockholme nera jokiu vartu, aš čia apie Pensilvanija. Ten taip mokamos autostrados įrengtos. Bet esme ta pati - transponder'io darbas.
Taip, tiesiog Stokholme patobulinta ta pati sistema, bet be vartelių.
Gaila, kad neturi nuotruakos su garlaiviu, O šiaip .
Greitis 100 kmh, nespejau sureaguoti, ištraukti fotoaparata, bet ir sustoti nera kur. Gal kada kita karta pasiseks.
Tokiu akveduku Nyderladuose dvidešimt, kokius 3-4 pravažiavau. Du laivus tikrai mačiau savo akim. Atrodo įspudingai, kai virš galvos tokie gabaritai praplaukia.
Pastarasis pastatytas 2006 m.
Portugalijos - Ispanijos siena pačiuose pietuose, E1 kelias
Iš Panoramio
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Danyang–Kunshan Grand bridge yra ilgiausias tiltas pasaulyje. 164,8 km tiltas statyti baigtas buvo 2010 metais, atidaryti planuojamas 2011 metais. Tiltas yra Kinijoje, skirtas bus greitiesiems traukiniams. Tarpatramio ilgis - 80m.
7 iš 10 šiuo metu ilgiausių pasaulio tiltų yra Kinijoje.
Aukščiausias pasaulio tiltas: (c)weirdlyodd.com
Millau Viaduct yra aukščiausias tiltas-viadukas pasaulyje. 343 metrų vantinės konstrukcijos tiltas Tarn'o upės slėnį pietų Prancūzijoje. Tilto statybos kainavo 400 milijonus eurų ir automobilių eismui buvo atidarytas 2004 gruodžio 14.
Viadukas yra lengvai pasviręs tiek horizontalioje, tiek vertikalioje plokštumoje. Vertikalusis pasvirimas yra 3 proc. iš šiaurės į pietus. Horizontalus skirtas išvengti vairuotojus klaidinančio susidaromo optinio vaizdo, t. y. atramos lygiuojamos taip, kad nebūtų matomas kolonų miškas. Dėl to statinys yra lengvai pasviręs į rytus Beziers kryptimi.
Viaduko statyba buvo vykdoma su specialiais, iš kosmoso valdomais kranais.
Geležinkelio tiltas (mano nuomone, tai vienas įspūdingiausių statinių pasaulye) atidarytas 1890 metais. Ilgis - 2589 metrai. Ilgiausias atstumas tarp atramų - 521,3 m. Didžiausias arkos aukštis virš vandens - 46 m.
Tilto statybai prireikė beveik 65 000 tonų plieno. Iki 1917 metų tai buvo ilgiausias kronšteininės konstrukcijos tiltas pasaulyje ir iki dabar išliko II-oje vietoje.
Forto automobilių tiltas atidarytas 1964 m. Ilgis - 2512 m. Ilgiausias tarpas tarp atramų - 1006 m. Aukštis virš vandens - 44 m.
Ta kelionė buvo tikrai puiki, kraštovaizdis tose vietose tiesiog nepakartojamas. Labai norėtųsi ten apsilankyti dar kartą, žiemos metu.
Džiugu, kad patiko. Sudėjus Skandinaviją, Islandiją ir Suomiją kartu būtų visas gamtos miksas - nuo lygumų, uolų, salų iki kalnų. Be to, ir palmės auga.
Comment