Neseniai pristatytas rytinės Stokholmo apvažiuojamojo kelio, "Stockholm Förbifart", dalies projektas. Naujasis kelias bus greitkelio E4 dalis, atkarpa tarp Häggvik ir Kungens kurva (žr. žemėlapį).
(c) wikipedia.com
(c) trafikverket.se
Didžioji dalis kelio bus 70 m gylyje po žeme. Preliminariai, tuneliai atrodys taip:
(c) trafikverket.se
(c) trafikverket.se
(c) trafikverket.se
Priminsiu, jog tuneliai pietinėje miesto dalyje, Södra länken, jau įrengti:
(c) wikipedia.com
(c) wikipedia.com
Taip pat statomas Södra länken analogas šiaurinėje miesto dalyje, pavadinimu Norra länken (kuriame taip pat įrengiamas tunelis):
(c) trafikverket.se
(c) trafikverket.se
Galiausiai, tuneliai bus sujungti į žiedo formos sistemą, kuri apjuos miesto centrą.
(c) wikipedia.com
(c) trafikverket.se
Didžioji dalis kelio bus 70 m gylyje po žeme. Preliminariai, tuneliai atrodys taip:
(c) trafikverket.se
(c) trafikverket.se
(c) trafikverket.se
Priminsiu, jog tuneliai pietinėje miesto dalyje, Södra länken, jau įrengti:
(c) wikipedia.com
(c) wikipedia.com
Taip pat statomas Södra länken analogas šiaurinėje miesto dalyje, pavadinimu Norra länken (kuriame taip pat įrengiamas tunelis):
(c) trafikverket.se
(c) trafikverket.se
Galiausiai, tuneliai bus sujungti į žiedo formos sistemą, kuri apjuos miesto centrą.
Comment