Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pajūrio dviračių takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Takas liuksiškas Jau greit nuo kopgalio iki Nidos bus galima lėkti su vėjeliu nauju lygiu asfaltu.


    Važiuoti vingiais smagu, bet galima būtų patiesinti kai tai įmanoma

    Man tai tiesiu keliu važiuoti atsibosta. Tarp Smiltynės ir Juodkrantės buvo tokie smagūs posūkiai, kalniukai - dabar tiesiu dvirtakiu gali važiuot greičiau ir lengviau, bet nebe taip smagu. iš kitos pusės žiūrint, lygioje vietoje vingių gal ir nereikėtų daryt.
    Architektas - ne žmogus

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Takas liuksiškas Jau greit nuo kopgalio iki Nidos bus galima lėkti su vėjeliu nauju lygiu asfaltu.


      Važiuoti vingiais smagu, bet galima būtų patiesinti kai tai įmanoma

      gerai kai mes viską iš nuotraukų įvertinam mano nuomone, jeigu būtų galėję daryti būtų padarę, nes tiesiai linijai reikia mažiau medžiagų, kas gaunasi pigiau.

      Comment


        1. Kiek būtų reikėję medžių kirst 2. Jei būtų nuokalnė - kad nelėktų per greitai bet realiai šitoj vietoj - smulkmena

        Comment


          Sena tako atkarpa Pervalkoje:

          Click image for larger version

Name:	20240807_165202.jpg
Views:	1844
Size:	4,54 MB
ID:	2144932
          Atnaujintas takas nuo Pervalkos link jūros šalia sporto aikštelės:

          Click image for larger version

Name:	20240807_165624.jpg
Views:	1825
Size:	3,77 MB
ID:	2144933 Click image for larger version

Name:	20240807_165636.jpg
Views:	1836
Size:	4,61 MB
ID:	2144934 Click image for larger version

Name:	20240807_165639.jpg
Views:	1822
Size:	3,24 MB
ID:	2144931

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
            gerai kai mes viską iš nuotraukų įvertinam
            Nekalbėkim už visus. Naujaisiais takais važiavau ne kartą ir ne du, tokių vietų nedaug, galima priskaičiuoti ant vienos rankos pirštų. O paaiškinimas labai paprastas - naujasis takas atkartoja senojo tako trasą, kuris buvo nutiestas apeinant medžius. Remontuojant taką dalies medžių neliko (nuotraukoje kairėje matosi gulintis rąstas), todėl dabar tokie iškreivinimai, kuriuos akivaizdžiai galima ištiesinti, atrodo keistokai.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Click image for larger version

Name:	20240806_154806.jpg
Views:	1973
Size:	3,60 MB
ID:	2144723
              tikiuosi čia ne galutinis variantas ir kažkaip apsunkins galimybę dviračiui išlėkti po automobilių ratais.

              -

              Comment


                Šį savaitgalį važiavau į Nidą, tai kiek pavyko pamatyt vairuojant auto, liko gal apie 1km nesujungto tako. Ties mirusiom kopom pastebėjau, kad jūros pusėj takas eina su borteliais ir santykinai siauras. Dėl siaurumo gal tegu pakomentuoja kas važiuos realiai dviračiu - kaip ten prasilenkinėt sekasi. O dėl bortelių nustebau... jei taip ir liks, vanduo nenubėginės. Gal dar sluoksnis ant viršaus bus ?

                Beje, kelio atkarpa toj vietoj irgi reikalaujanti remonto, dažnai dešinį ratą duobėj gali palikt arba bent jau sumėtyt, jei važiuoji teisingai sava puse. Bijau, kad ją remontuojant po metų kitų - technika aplaužys ką tik atremontuotą dviračių taką...

                Comment


                  Dviračių takui į Palangą Tenžės slėnis tapo rimta kliūtimi

                  Atrodė, kad naujojo dviračių tako į Vydmantus tiesimo darbai jau baigiasi – takas nuo Kretingsodžio iki Tenžės praėjusią savaitę jau paklotas asfaltu, o ir kretingiškiai nekantravo – savaitgalį sėdo ant dviračių ir išbandė naująjį maršrutą. Tačiau paaiškėjo, kad tolimesni statybos darbai yra sustabdyti, nes ant polių įrengto tako per Tenžę pamatai smenga į durpes.

                  Susisiekimo ministerija žadėjo, kad daugiau kaip dešimtmetį vietos gyventojų lauktoji 4,7 km ilgio ir 2,5 m ilgio pločio trasa dviratininkams ir pėstiesiems į pajūrį atves jau šį rugsėjį.

                  Pėsčiųjų ir dviračių takas driekiasi greta valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga, ruože nuo 137 iki 141,7 km.

                  Statybos darbus buvo numatyta atlikti per vienerius metus: jie pradėti pernai rudenį, o turėjo būti visiškai užbaigti šio rudens pradžioje.

                  Pagal bendrovės „Via Lietuva“ (Lietuvos automobilių kelių direkcijos) ir statybų bendrovės „YIT Lietuva“ pasirašytą rangos darbų sutartį, naujai nutiesto tako nuo Kretingsodžio iki Vydmantų gyvenvietės, t. y. pusiaukelės tarp Kretingos ir Palangos, įrengimo sutarties vertė – 3,6 mln. Eur.

                  Tačiau darbus atliekančios bendrovės „YIT Lietuva“ dviračių ir pėsčiųjų tako iš Kretingos į Vydmantus projektui vadovaujantis Martynas Ubis „Pajūrio naujienoms“ atskleidė, kad darbai sustabdyti Tenžės upės ruože: „Pasimatė, kad pamatai smenga į durpes.

                  Projektuotojai turės patikrinti sprendinį ir su geotechnikais ieškoti išeities. Negalėjome šito numatyti.

                  Norėjome, kad viskas klostytųsi sklandžiai, tačiau dažname objekte iškyla nenumatytų, kitaip sakant, „force majeure“ situacijų.“

                  Dar pernai, prieš įkasant darbų pradžią simbolizuojančią kapsulę, M. Ubis, paprašytas pakomentuoti būsimus darbus, sakė, kad šis projektas – sudėtingas būtent dėl to, kad kerta Tenžės slėnį.

                  Problemiškiausias ruožas, projekto vadovo žodžiais, būsianti toji 400 m ilgio tako dalis per Tenžės slėnį: „Ten – durpynas, dalį durpyno teks nukasti iki 1,2 m gylio. Nukasti klodai bus keičiami smėliu, danga pakopomis bus tvirtinama tinklu, kad „susirištų“ su būsimu taku.

                  Pakeltas dviračių takas bus įrengtas paraleliai su keliu Šiauliai–Palanga, tačiau takas vis vien bus žemiau apie 2 metrus.“

                  Comment


                    Pamatykite: Kuršių nerijoje atidarytas rekonstruotas 22 km pėsčiųjų ir dviračių takas

                    Susisiekimo ministerija ir „Via Lietuva“ ketvirtadienį pakvietė į Kuršių neriją. Čia atidarytas rekonstruotas dviračių takas nuo Juodkrantės iki Pervalkos, Preilos ir jūros link. „Tai – moderniausias Lietuvoje ir aukščiausius standartus atitinkantis pėsčiųjų bei dviračių takas“, – teigiama „Via Lietuva“ pranešime.

                    Istorinio Kuršių nerijos pėsčiųjų ir dviračių tako rekonstrukcija vyko etapais: praėjusiais metais atnaujinta 13,5 km tako dalis nuo antrojo Smiltynės paplūdimio iki Juodkrantės, šiemet rekonstruota likusi, 22 km ilgio, tako dalis nuo Juodkrantės iki Pervalkos, Preilos ir jūros link.

                    Kuršių nerijos nacionaliniame parke besidriekiančio pėsčiųjų ir dviračių tako ilgis yra apie 50 km. Jo didžioji dalis, t. y. 35 km atkarpa nuo Smiltynės iki Juodkrantės ir nuo Juodkrantės iki Pervalkos, priklauso akcinei bendrovei „Via Lietuva“, kuri rangos darbų sutartį šių metų pradžioje pasirašė su konkursą laimėjusia įmone „YIT Lietuva“. Galutinis tako ruožas nuo Preilos iki Nidos priklauso Neringos savivaldybei.

                    Rekonstruotas dviračių takas nuo Smiltynės iki Nidos yra 2,5–3,5 metrų pločio, su asfalto danga, kuri įrėminta bortais. Tai leidžia užtikrinti, kad esant poreikiui, specialusis transportas galėtų tinkamai naudotis susisiekimo infrastruktūra ir nepažeistų rekonstruoto tako konstrukcijos.
                    Yra daug nuotraukų.

                    Comment


                      Tuo tarpu jie sugalvojo dar ir dviračių taką daryti palei rekonstruojamą gatvę. Wtf? Kam tas antras lygiagretūs takas kai daugumoj LT vietų net jokių takų nėra.

                      Comment


                        Vienoje foto matosi Bolt dviračiai, čia persikėlus su keltu bus galima juos pasiimti ir nuvažiuoti iki Nidos ir palikti? Arba atvirkščiai.

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-09-20 084125.png
Views:	1050
Size:	2,60 MB
ID:	2153048
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                          Vienoje foto matosi Bolt dviračiai, čia persikėlus su keltu bus galima juos pasiimti ir nuvažiuoti iki Nidos ir palikti? Arba atvirkščiai.
                          Čia greičiau atidarymo renginiui išnuomavo dviračius, nes mačiau dalyvius važiuojančius jais
                          Paskutinis taisė digital; 2024.09.20, 14:30. Priežastis: ištrinta foto

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Nuo Preilos iki jūros. Takas gal dvigubai platesnis už seną.
                            Kaip suprantu palei visą taką bus tvora, kad žmonės neitų nuo tako:
                            Tvora vis tik ne palei visą taką, o kur yra pakilimas ir nusileidimas per kopą:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20241004_130352.jpg
Views:	807
Size:	3,98 MB
ID:	2157089 Click image for larger version

Name:	IMG_20241004_130406.jpg
Views:	806
Size:	3,64 MB
ID:	2157088 Click image for larger version

Name:	IMG_20241004_130920.jpg
Views:	812
Size:	2,19 MB
ID:	2157087

                            Comment


                              Takas nuo Pervalkos iki Naglių kopos. Išsišakojimas - kairiau bendras pėsčiųjų ir dviračių takas link jūros:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_122733.jpg
Views:	805
Size:	4,18 MB
ID:	2157092

                              Dešiniau tik dviračių takas link Smiltynės:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_122744.jpg
Views:	810
Size:	4,09 MB
ID:	2157091

                              Susikirtimas su keliu į Pervalką:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_123018.jpg
Views:	802
Size:	3,36 MB
ID:	2157093 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_123104.jpg
Views:	799
Size:	3,67 MB
ID:	2157095 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_123119.jpg
Views:	817
Size:	4,39 MB
ID:	2157094

                              Einame (pažeisdami taisykles) toliau link Naglių kopos:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_123526.jpg
Views:	799
Size:	3,52 MB
ID:	2157096 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_123918.jpg
Views:	804
Size:	3,67 MB
ID:	2157097 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_125237.jpg
Views:	812
Size:	3,77 MB
ID:	2157098
                              Prie draustinio ribos takas susiaurėja:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_125545.jpg
Views:	809
Size:	4,01 MB
ID:	2157099 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_125608.jpg
Views:	816
Size:	4,74 MB
ID:	2157100
                              ir pakeičia spalvą ("Naglių gamtinio rezervato teritorijoje dviračio takui bus naudojama unikali pilko smėlio spalvos asfalto danga, kuri turi kuo labiau derėti prie gamtinės aplinkos"):

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_125943.jpg
Views:	808
Size:	4,17 MB
ID:	2157101
                              Takas priartėja prie kelio Smiltynė - Nida:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_130259.jpg
Views:	808
Size:	3,60 MB
ID:	2157103 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_130319.jpg
Views:	808
Size:	3,32 MB
ID:	2157104 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_130707.jpg
Views:	806
Size:	3,39 MB
ID:	2157102 Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_131336.jpg
Views:	808
Size:	3,57 MB
ID:	2157105

                              Susikirtimas su keliu:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20241005_131505.jpg
Views:	805
Size:	4,12 MB
ID:	2157106

                              Comment


                                Važinėja naujuoju taku nuo 4 iki 8 min. Seni takai 12:30–13:00 min. Gatvėje dvikryptis takas (kokio pvz. Vilniuje nėra) ir Lamborghini 17:10 min.

                                Palanga - Nida - Palanga,165km., naujas dviračių takas, 2024 10 19
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Važinėja naujuoju taku nuo 4 iki 8 min.
                                  Įdomu, 7:33 įvažiuoja į Pervalkos vidurį per namo kiemą. Rugsėjo pradžioje dviračiai buvo nukreipiami baisia senąja atkarpa neprivažiavus Pervalkos, ženklas "Pėsčiųjų takas" buvo stacionarus jau, kaip ir dviračių tako ženklai. Įtariu kad sužvėrėję jutūbės dviratininkai, kaip ir dauguma, nekreipė dėmesio į ženklus.


                                  Click image for larger version  Name:	Prie_Pervalkos_IMG20240831182904.jpg Views:	11 Size:	533,1 kB ID:	2161683

                                  Beje, prieš porą metų čia buvau rašęs kad senoji atkarpa ties Pervalka yra naujai perasfaltuota bet nelygi. Dėl to pasigirdo prieštaravimų, esą jokių asfaltavimų nebuvo. Pažiūrėjau detaliau - duobės buvo nelygiai užlopytos, o paviršius užlietas plonu sluoksniu. Dabar jau tas sluoksnelis apsilupinėjęs. Taigi normalaus perasfaltavimo nebuvo, tik imitacija.


                                  Click image for larger version  Name:	Prie_Preilos_senas_IMG20240825143542.jpg Views:	11 Size:	394,4 kB ID:	2161684

                                  Click image for larger version  Name:	Prie_Pervalkos_nelygu_IMG20240831182931.jpg Views:	11 Size:	366,6 kB ID:	2161685
                                  Paskutinis taisė gerietis; 2024.10.27, 09:53. Priežastis: dubės->duobės
                                  -

                                  Comment


                                    Neringa prisijungė prie Europos dviratininkų federacijos tinklo

                                    Gerėjant dviračių takų būklei ir gausėjant dviratininkų srautams, Neringos savivaldybė tapo pirmąja šalies savivaldybe - Europos dviratininkų federacijos tinklo nare.

                                    Europos dviratininkų federacija „Miestai ir regionai dviratininkams“ (angl. „Cities & Regions for Cyclists“), kurios nare tapo Neringos savivaldybė, yra didžiausia ir geriausiai pasaulyje žinoma dviratininkų organizacija, siekianti skatinti dviračių sportą ir turizmą visoje Europoje.

                                    Federacija koordinuoja klausimus, susijusius su Europos dviračių turizmo takų tinklo („EuroVelo“) plėtojimu.

                                    Šiam tinklui („EuroVelo 10“) priklauso ir Neringos dviračių trasa, kurios didžiąją dalį sudaro šiais metais baigta rekonstruoti Kuršių nerijos dviračių tako atkarpa nuo Smiltynės iki Pervalkos bei prieš dešimtmetį – nuo Pervalkos iki Nidos.

                                    Kaip pastebi Neringos savivaldybės meras Darius Jasaitis, gražiausiu šalyje kraštovaizdžiu išsiskiriančio dviračių tako rekonstrukcija tapo nauju impulsu dviračių turizmui Neringoje, o priklausymas tokiai solidžiai federacijai suteiks dar daugiau galimybių skatinant ir populiarinant judumą šiomis ekologiškomis transporto priemonėmis.

                                    „Žinia apie dviračių tako rekonstrukcijos pabaigą neabejotinai prisidėjo prie sezoniškumo mažinimo Neringoje – rugsėjo, spalio mėnesiais sulaukėme kur kas didesnių dviratininkų srautų nei galėjome tikėtis. Dviračiais iš Smiltynės į Nidą mynė ne tik dieną, bet ir naktį. Pagaliau ir vėl į Neringą galime kviesti dviratininkus iš viso pasaulio. Priklausymas Europos dviratininkų federacijai leis Neringai populiarinti dviračių sportą ir turizmą tarptautiniu lygmeniu“, - teigia meras D. Jasaitis.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X