Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pajūrio dviračių takai
Collapse
X
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTakas liuksiškas Jau greit nuo kopgalio iki Nidos bus galima lėkti su vėjeliu nauju lygiu asfaltu.
Važiuoti vingiais smagu, bet galima būtų patiesinti kai tai įmanoma
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimągerai kai mes viską iš nuotraukų įvertinam
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
-
Comment
-
Šį savaitgalį važiavau į Nidą, tai kiek pavyko pamatyt vairuojant auto, liko gal apie 1km nesujungto tako. Ties mirusiom kopom pastebėjau, kad jūros pusėj takas eina su borteliais ir santykinai siauras. Dėl siaurumo gal tegu pakomentuoja kas važiuos realiai dviračiu - kaip ten prasilenkinėt sekasi. O dėl bortelių nustebau... jei taip ir liks, vanduo nenubėginės. Gal dar sluoksnis ant viršaus bus ?
Beje, kelio atkarpa toj vietoj irgi reikalaujanti remonto, dažnai dešinį ratą duobėj gali palikt arba bent jau sumėtyt, jei važiuoji teisingai sava puse. Bijau, kad ją remontuojant po metų kitų - technika aplaužys ką tik atremontuotą dviračių taką...
Comment
-
Dviračių takui į Palangą Tenžės slėnis tapo rimta kliūtimi
Atrodė, kad naujojo dviračių tako į Vydmantus tiesimo darbai jau baigiasi – takas nuo Kretingsodžio iki Tenžės praėjusią savaitę jau paklotas asfaltu, o ir kretingiškiai nekantravo – savaitgalį sėdo ant dviračių ir išbandė naująjį maršrutą. Tačiau paaiškėjo, kad tolimesni statybos darbai yra sustabdyti, nes ant polių įrengto tako per Tenžę pamatai smenga į durpes.
Susisiekimo ministerija žadėjo, kad daugiau kaip dešimtmetį vietos gyventojų lauktoji 4,7 km ilgio ir 2,5 m ilgio pločio trasa dviratininkams ir pėstiesiems į pajūrį atves jau šį rugsėjį.
Pėsčiųjų ir dviračių takas driekiasi greta valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga, ruože nuo 137 iki 141,7 km.
Statybos darbus buvo numatyta atlikti per vienerius metus: jie pradėti pernai rudenį, o turėjo būti visiškai užbaigti šio rudens pradžioje.
Pagal bendrovės „Via Lietuva“ (Lietuvos automobilių kelių direkcijos) ir statybų bendrovės „YIT Lietuva“ pasirašytą rangos darbų sutartį, naujai nutiesto tako nuo Kretingsodžio iki Vydmantų gyvenvietės, t. y. pusiaukelės tarp Kretingos ir Palangos, įrengimo sutarties vertė – 3,6 mln. Eur.
Tačiau darbus atliekančios bendrovės „YIT Lietuva“ dviračių ir pėsčiųjų tako iš Kretingos į Vydmantus projektui vadovaujantis Martynas Ubis „Pajūrio naujienoms“ atskleidė, kad darbai sustabdyti Tenžės upės ruože: „Pasimatė, kad pamatai smenga į durpes.
Projektuotojai turės patikrinti sprendinį ir su geotechnikais ieškoti išeities. Negalėjome šito numatyti.
Norėjome, kad viskas klostytųsi sklandžiai, tačiau dažname objekte iškyla nenumatytų, kitaip sakant, „force majeure“ situacijų.“
Dar pernai, prieš įkasant darbų pradžią simbolizuojančią kapsulę, M. Ubis, paprašytas pakomentuoti būsimus darbus, sakė, kad šis projektas – sudėtingas būtent dėl to, kad kerta Tenžės slėnį.
Problemiškiausias ruožas, projekto vadovo žodžiais, būsianti toji 400 m ilgio tako dalis per Tenžės slėnį: „Ten – durpynas, dalį durpyno teks nukasti iki 1,2 m gylio. Nukasti klodai bus keičiami smėliu, danga pakopomis bus tvirtinama tinklu, kad „susirištų“ su būsimu taku.
Pakeltas dviračių takas bus įrengtas paraleliai su keliu Šiauliai–Palanga, tačiau takas vis vien bus žemiau apie 2 metrus.“
Comment
-
Pamatykite: Kuršių nerijoje atidarytas rekonstruotas 22 km pėsčiųjų ir dviračių takas
Susisiekimo ministerija ir „Via Lietuva“ ketvirtadienį pakvietė į Kuršių neriją. Čia atidarytas rekonstruotas dviračių takas nuo Juodkrantės iki Pervalkos, Preilos ir jūros link. „Tai – moderniausias Lietuvoje ir aukščiausius standartus atitinkantis pėsčiųjų bei dviračių takas“, – teigiama „Via Lietuva“ pranešime.
Istorinio Kuršių nerijos pėsčiųjų ir dviračių tako rekonstrukcija vyko etapais: praėjusiais metais atnaujinta 13,5 km tako dalis nuo antrojo Smiltynės paplūdimio iki Juodkrantės, šiemet rekonstruota likusi, 22 km ilgio, tako dalis nuo Juodkrantės iki Pervalkos, Preilos ir jūros link.
Kuršių nerijos nacionaliniame parke besidriekiančio pėsčiųjų ir dviračių tako ilgis yra apie 50 km. Jo didžioji dalis, t. y. 35 km atkarpa nuo Smiltynės iki Juodkrantės ir nuo Juodkrantės iki Pervalkos, priklauso akcinei bendrovei „Via Lietuva“, kuri rangos darbų sutartį šių metų pradžioje pasirašė su konkursą laimėjusia įmone „YIT Lietuva“. Galutinis tako ruožas nuo Preilos iki Nidos priklauso Neringos savivaldybei.
Rekonstruotas dviračių takas nuo Smiltynės iki Nidos yra 2,5–3,5 metrų pločio, su asfalto danga, kuri įrėminta bortais. Tai leidžia užtikrinti, kad esant poreikiui, specialusis transportas galėtų tinkamai naudotis susisiekimo infrastruktūra ir nepažeistų rekonstruoto tako konstrukcijos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąVienoje foto matosi Bolt dviračiai, čia persikėlus su keltu bus galima juos pasiimti ir nuvažiuoti iki Nidos ir palikti? Arba atvirkščiai.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNuo Preilos iki jūros. Takas gal dvigubai platesnis už seną.
Kaip suprantu palei visą taką bus tvora, kad žmonės neitų nuo tako:
- 4 patinka
Comment
-
Takas nuo Pervalkos iki Naglių kopos. Išsišakojimas - kairiau bendras pėsčiųjų ir dviračių takas link jūros:
Dešiniau tik dviračių takas link Smiltynės:
Susikirtimas su keliu į Pervalką:
Einame (pažeisdami taisykles) toliau link Naglių kopos:
Prie draustinio ribos takas susiaurėja:
ir pakeičia spalvą ("Naglių gamtinio rezervato teritorijoje dviračio takui bus naudojama unikali pilko smėlio spalvos asfalto danga, kuri turi kuo labiau derėti prie gamtinės aplinkos"):
Takas priartėja prie kelio Smiltynė - Nida:
Susikirtimas su keliu:
- 18 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVažinėja naujuoju taku nuo 4 iki 8 min.
Beje, prieš porą metų čia buvau rašęs kad senoji atkarpa ties Pervalka yra naujai perasfaltuota bet nelygi. Dėl to pasigirdo prieštaravimų, esą jokių asfaltavimų nebuvo. Pažiūrėjau detaliau - duobės buvo nelygiai užlopytos, o paviršius užlietas plonu sluoksniu. Dabar jau tas sluoksnelis apsilupinėjęs. Taigi normalaus perasfaltavimo nebuvo, tik imitacija.
-
Comment
Comment