Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pajūrio dviračių takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Gauti rezultatai parodo, kad atlikus pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūros plėtrą, apribojus individualių automobilių patekimą į kurortą ir įgyvendinus kitas griežčiausias automobilizmo lygio mažinimo priemones, automobilių transporto priemonių vasaros sezono metu sumažėtų apie 27 proc."

    Taip, visi suvažiuos prie Švyturio arenos, ten paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės ant dviračių ir mins 50 km į Nidą.
    Occupation: igra na balalaikach v traktirach

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Dviračių tako į Juodkrantę rekonstrukcija - jau čia pat
      Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	97,1 kB ID:	1957371
      Taku važinėja ne tik dviratininkai, bet ir įvairi sunkiasvorė spec. technika, tad tie vejos bordiūrai ilgai nelaikys, reikia dėti gatvės bordiūrus su tvirtais pamatais (jokiu būdu ne su tokiais "kleckais" kaip pavaizduota).

      Comment


        Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
        "Gauti rezultatai parodo, kad atlikus pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūros plėtrą, apribojus individualių automobilių patekimą į kurortą ir įgyvendinus kitas griežčiausias automobilizmo lygio mažinimo priemones, automobilių transporto priemonių vasaros sezono metu sumažėtų apie 27 proc."

        Taip, visi suvažiuos prie Švyturio arenos, ten paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės ant dviračių ir mins 50 km į Nidą.
        Yra autobusai važiuojantys į Nidą. Plius iš Drevernos plaukia keltas tiesiai į Juodkrantę. Šiaip labai gerai, kad suvažiuotu į Švyturio aikštelę, bent kažkokia nauda bus iš tos asfalto dykumos.

        Comment


          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

          Yra autobusai važiuojantys į Nidą. Plius iš Drevernos plaukia keltas tiesiai į Juodkrantę.
          Taip, paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės į autobusą ar keltą ir varys į Nidą.
          Iš savo automobilio į autobusą. Su vaikais. Su papmpersais ir lagaminais.
          Jūs gal ne šitoje planetoje gyvenate?

          Comment


            Parašė Austras Rodyti pranešimą
            Taip, paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės į autobusą ar keltą ir varys į Nidą.
            Iš savo automobilio į autobusą. Su vaikais. Su papmpersais ir lagaminais.
            Jūs gal ne šitoje planetoje gyvenate?
            Skandinavams ir Vokiečiams kažkodėl tai nėra problemos. Važiuoja visa šeima dviračiais, mažesni priekabose, daiktia ir ten pat.

            Comment


              Parašė Austras Rodyti pranešimą
              Taip, paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės į autobusą ar keltą ir varys į Nidą.
              Iš savo automobilio į autobusą. Su vaikais. Su papmpersais ir lagaminais.
              Jūs gal ne šitoje planetoje gyvenate?
              O tu nepražiopsojai, kad kalba, kad tik 27proc paliks? Tokių su vaikais ir vežimėliais tikrai nėra daugiau 73 proc. Pilna jaunimo be nieko kaip pvz, kurie į tą 27 proc gali patekti.

              Comment


                Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                Skandinavams ir Vokiečiams kažkodėl tai nėra problemos. Važiuoja visa šeima dviračiais, mažesni priekabose, daiktia ir ten pat.
                Važiuoja savaitei į viešbutį ar darosi vienos dienos kelionę?

                Aišku būna kas su vaikais ir per kempingus n laiko važiuoja. Bet čia labai labai labai pavieniai atvejai.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Važiuoja savaitei į viešbutį ar darosi vienos dienos kelionę?

                  Aišku būna kas su vaikais ir per kempingus n laiko važiuoja. Bet čia labai labai labai pavieniai atvejai.
                  Jei vaikai jau paaugę virš vežimėlio, nėra jokių problemų atvažiuoti autobusu, apart psichologinės "problemos", kad bus "labai nepatogu", nes gi reikės truputį pasinešti lagaminą.

                  Ir vėlgi - kam jūs pasiimat tuos vienos pusės (kuriems sunkiausiai būtų) pavyzdžius, kai kalbama apie sumažinimą tik ketvirtadaliu. Net nereikės mažinti iš to dešimtadalio, kuriem nepatogiausia būtų, tuos 27proc galima surinkt iš likusių 9 dešimtadalių.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Jei vaikai jau paaugę virš vežimėlio, nėra jokių problemų atvažiuoti autobusu, apart psichologinės "problemos", kad bus "labai nepatogu", nes gi reikės truputį pasinešti lagaminą..
                    Kalba buvo apie dviračius.

                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Ir vėlgi - kam jūs pasiimat tuos vienos pusės (kuriems sunkiausiai būtų) pavyzdžius, kai kalbama apie sumažinimą tik ketvirtadaliu. Net nereikės mažinti iš to dešimtadalio, kuriem nepatogiausia būtų, tuos 27proc galima surinkt iš likusių 9 dešimtadalių.
                    27% reiktų surinkti bent iš 3 dešimtadalių, tai tau liktų 7 dešimtadaliai

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Kalba buvo apie dviračius.
                      Tai kažkas ne taip suprato, nes citatoje yra, kad reikia sumažinti automobilių 27 procentais, tad ne į (tik) dviračius juos persodinti, o į autobusus (daugiausiai), dviračius ir kita.
                      Tai tarkim 20 proc į autobusą, 5 proc į dviratį, 2 proc į kitą.

                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      27% reiktų surinkti bent iš 3 dešimtadalių, tai tau liktų 7 dešimtadaliai
                      Kodėl iš 3 dešimtadalių? Ir kodėl 7 dešimtadaliai man liktų?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kodėl iš 3 dešimtadalių? Ir kodėl 7 dešimtadaliai man liktų?
                        Nes ne taip perskaičiau. Bet vargu ar Nidoj tik 10% yra šeimos su vaikais... Bent kiek teko matyti proporcijos labai kitokios.

                        Comment


                          Tas pavyzdys su šeimomis, vaikais ir jų vežimėliais yra tiesiog pats akivaizdžiausias. Be jų, dar yra labai daug žmonių, kurie tikrai nesės ant dviračio ir nevžiuos 50km į Nidą atostogauti. Tiesiog tokia yra realybė. Nesuprantu ar jūs jos nematote ar nenorite matyti?

                          Galbūt galima būtų sumažinti automobilių srautus pvz su nemokamais autobusais (elektriniais, kad visiems fainiau būtų), nemokamais greitaeigiais keltais tiesiai iš Klaipėdos į Nidą ir pan., bet tik ne svajonėmis, kad visi puls ant dviračių išasfaltavus naują dviračių taką.
                          Paskutinis taisė Bootsy; 2022.03.24, 22:51.
                          Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                          Comment


                            Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                            Tas pavyzdys su šeimomis, vaikais ir jų vežimėliais yra tiesiog pats akivaizdžiausias. Be jų, dar yra labai daug žmonių, kurie tikrai nesės ant dviračio ir nevžiuos 50km į Nidą atostogauti. Tiesiog tokia yra realybė. Nesuprantu ar jūs jos nematote ar nenorite matyti?
                            Aš kalbėjau apie autobusus. Rašo, kad sumažinti 27 proc nori.
                            Tai 20 proc lengvai gali persėst į autobusus, 5 proc ant dviračio, 2 proc dar kitaip.
                            Na netiki, kad 5 proc ant dviračio, gerai, 23 proc autobusan, 2 proc ant dviračio, 2 proc kitaip.

                            Į autobusą persėst drąsiai gali 90 proc žmonių ir tik psichologija tam trukdo. Į tuos 90 neįneina nei vienas su vaikų ar kitokiais vežimėliais.

                            Comment


                              Informuojame apie pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida ruožo nuo 2,104 iki 2,956 km, Klaipėdoje, rekonstravimo projekto projektinius pasiūlymus bei viešą svarstymą su visuomene
                              https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...visuomene:2649

                              Neringos sav. dalis: https://neringa.lt/informacija-apie-...pasiulymus/601

                              Ir PDFas tiesiai: https://www.klaipeda.lt/data/public/...-be-priedu.pdf

                              Comment


                                Neringoje jau suprojektuota dviračių ir pėsčiųjų tako dalis nuo Smiltynės iki Juodkrantės (nuo 2,1 iki 15,6 km). Projektams įgyvendinti reikės Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcijos ir kitų suinteresuotų institucijų pritarimo. Planuojama, kad suderinus su atsakingomis institucijomis ir sėkmingai įvykus viešiesiems pirkimams, rekonstrukcijos darbai šiame ruože galėtų prasidėti šių metų III–IV ketvirtį.

                                Susisiekimo ministerijos info

                                Comment


                                  Vakar buvau Smiltynėj, kol kas jokio judesio, išskyrus fluoro dažų žymes ant asfalto kelete vietų.

                                  Comment


                                    LAKD 2022.09.06
                                    Ieškomas rangovas tvarkyti du dviračių tako Neringoje ruožus nuo Smiltynės iki Juodkrantės
                                    Skelbiamas viešasis pirkimas Neringoje pėsčiųjų ir dviračių takui dvejuose ruožuose nuo Smiltynės iki Juodkrantės (ruožai nuo 2,104 iki 2,956 km ir nuo 2,956 iki 15,567 km) tvarkyti. Planuojama, po viešųjų pirkimų procedūrų, sutartį dėl darbų bus galima pasirašyti 2022 m. IV ketvirtį.
                                    Pasiūlymai bus vertinami pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas, atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį. (...)
                                    Projekte numatyta, kad įrengtas naujas takas turėtų būti praplatintas iki 3,5 m (šiuo metu tako plotis kinta nuo 2 ik 2,5 m). (....)
                                    Kitą dalį tako, nuo Juodkrantės iki Preilos, planuojama pabaigti projektuoti dar šiais metais, o pirkimai dėl jų rangos galėtų būti paskelbti šių metų pabaigoje – kitų metų pradžioje.

                                    https://lakd.lt/naujienos/ieskomas-r...ki-juodkrantes

                                    Comment


                                      Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                                      "Gauti rezultatai parodo, kad atlikus pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūros plėtrą, apribojus individualių automobilių patekimą į kurortą ir įgyvendinus kitas griežčiausias automobilizmo lygio mažinimo priemones, automobilių transporto priemonių vasaros sezono metu sumažėtų apie 27 proc."

                                      Taip, visi suvažiuos prie Švyturio arenos, ten paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės ant dviračių ir mins 50 km į Nidą.
                                      Tolimesnis tekstas sako:
                                      pagal tikslinius modalinius duomenis iki 2030 m. 2,0% padidės pėsčiųjų intensyvumas ir 3,5% padidės dviratininkų intensyvumas
                                      Ir tai nereiškia kad dabar atvažiuoja 100 su dviračiais iš Klaipėdos į Nidą, o ateityje atvažiuos 103,5 dviratininko. Tai bendras intensyvumas, kartu su pasivažinėtojais.
                                      Beje, esame kartą palikę automobilį Klaipėdoje ir važiavę į Pervalką dviračiais, Porai dienų įmanomas variantas. Savaitei važiuodamas taip nesikankinčiau.
                                      -

                                      Comment


                                        Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 167 Smiltynė-Nida rekonstravimas, įrengiant taką ruožuose nuo 3,75 iki 4,55 km ir nuo 4,55 iki 16,52 km
                                        Dokumentai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1

                                        Pirkimas paskelbtas 2022.09.19 , pasiūlymų pateikimo data 2022.10.25 d.

                                        Comment


                                          Tai čia takas šalia kelio bus naujas ir dubliuos rekonstruojamą esamą taką?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X