Palanga, Jūratės gatvė. Ar šioje vietoje toks ženklas tinka?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pajūrio dviračių takai
Collapse
X
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąVargu bet ir plyteles dviraciams lygiai taip pat netinka
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąjei su kalnu dviraciais vazineja - taip bet civilizuotam pasaulyj plyteles nera toks jau daznas reiskinys ant dviraciu tako
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąbet ta atkarpa yra kaip pavyzdys, kaip turetu atrodyti normalus takas as turiu tik plentinukus ir triatlonini, tai tos plyteles yra, kaip kosmaras su 22mm priekine padanga
Comment
-
/\ nesutikčiau, nes 22mm dažnai dabar galima išvysti mieste, ypač gerėjant infrastuktūrai. Bet pats šiek tiek prisibijočiau važiuoti su tokiu Ltu keliais.
P.S. o galbūt galima būtų sukūrti kur nors tinkamoje vietoje temą, skirtą dviračių entuziastams, kurie galėtų dalintis maršrutais, kalbėti apie problemas, kylančias dviratininkams ir t.t.Paskutinis taisė R.D.; 2017.04.13, 00:17.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKurorte takai daromi ne tik tam, kad būtų greiti, bet ir estetiški. 22mm padangos jau kažkokia anomalija, net Tour de France naudoja 25-30 mm.
Problemų tas takas turi daug: pėsčiųjų zonoje jis kažkodėl nutrūksta ties "išsukimais", vienoje vietoje jis pasitraukia nuo gatvės į šoną ir toje vietoje yra kelių centimetrų aukščio bordiūras...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKurorte takai daromi ne tik tam, kad būtų greiti, bet ir estetiški. 22mm padangos jau kažkokia anomalija, net Tour de France naudoja 25-30 mm.
Problemu vaziuot nera tol, kol neatsiranda gudruciu galvojanciu, kad plyteles yra dviraciam labai patogios
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNebutinai, sporte dabar dazniausias derinys 22 priekyj ir 24 gale
Problemu vaziuot nera tol, kol neatsiranda gudruciu galvojanciu, kad plyteles yra dviraciam labai patogios
Comment
-
Oranžiniai dviračiai – jau greitai ir pajūrio gatvėse
Automobilių ir dviračių dalijimosi paslaugas teikianti įmonė „CityBee“, turinti oranžinių dviračių dalinimosi tinklą Kaune, artimiausiu metu savo dviračių nuomos paslaugas siūlys ir Klaipėdoje, rašoma pranešime spaudai.
„Oranžiniais dviračiais greitai galės naudotis pajūrio gyventojai bei poilsiautojai. Artimiausiu metu Klaipėdoje, Palangoje ir Neringoje bus įrengta iki dvidešimt dviračių dalinimosi stotelių, kuriose bus galima išsinuomoti dviratį poilsiui ar kelionei.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Palangos centre keičiasi eismo tvarka, mažinamas greitis, renkami mokesčiai
Viena iš pagrindinių Palangos gatvių – Vytauto g. atkarpa nuo S.Dariaus ir S.Girėno g. iki Druskininkų g. – tampa vienos krypties eismo gatve. Rekonstrukcijos darbai bus baigti šios savaitės pradžioje.
Comment
-
Gerai sutvarkė, nors yra ir keletas kliurkų.
Laisvai matyčiau visą taką tokios raudonos spalvos, kaip prie sankryžų. IMO būtų kur kas aiškiau ir labiau user-friendly (nebūtų visokių "nepamačiau linijos").
Taip pat kyla klausimas kam reikalingas srautų išskyrimas vienoje atkarpoje nuo Basanavičiaus g. iki Jūratės g. (ar Jūros g. ten) berods. Gatvės plotis lyg ir tas pats, tai kam reikia priverstinai išskirti ir po to vėl sujungti?
Trečias dalykas: dviračių takas atrodo per siauras vienai pusei. Važiuoti reikės vorele, o aplenkti kitą dviratininką bus sunku. Klausimas dar kaip prasilenkinės keturračiai, ar neturės išlįsti į automobilių eismą?
Ir pabaigai: dviračių tako pradžia/pabaiga yra iš/į niekur ties Dariaus ir Girėno g. Turbūt tas pats yra ir kitoje Vytauto g. pusėje.
EDIT: paskaitęs straipsnį supratau kodėl ten išskiriamos dviračių juostos. Dėl viešojo transporto juostos. Tada vis tiek kyla kitas klausimas: ar negalima buvo A juostos, kuri bus skirta ir dviračiams, pažymėti papildomai, negu tik A juosta ir ženklu? Galbūt ta pačia raudona, o galbūt tiesiog dviračio ženklu šalia A.Paskutinis taisė Creatium; 2017.05.22, 19:29.
Comment
-
Miškininkams tarnaujantys Juodkrantės dviračių takai virto klampyne
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...pyne-56-904668
Comment
-
Į gražiausią Lietuvos vietą išsiruošę dviračiu nė neįtaria, kokie nemalonumai laukia
Tie nemalonumai išpūsti, bet takų kokybė vietomis tikrai nėra gera. Bet čia prasideda begalinė biurokratija, dėl kurios neįmanoma atlikti elementarių darbų. Norint nepažeisti jokio įstatymo, saugiausia nieko nedaryti.
A. Feser pripažino, kad takų dangos būklė apgailėtina, tačiau KNNP jų remontuoti neturi teisės. „Iš tikrųjų, tai yra miško takai. Jie dokumentuose taip ir egzistuoja, kaip miško takeliai. Jei būtų galimybė juos asfaltuoti ir tvarkyti, tai tik tokio pločio, kokio jie yra dabar. Tačiau matome, kad reikėtų platesnių. Tuomet jau reikia kitų procedūrų – suformuoti sklypą, jį „išmiškinti“, išimti iš miško kadastro. Lyg ir turėtų juos tvarkyti miškininkai, tačiau jie neatsakingi už rekreaciją. Čia ir yra didžiausia problema, nes miško valdytojai turi vienus interesus, nacionalinis parkas – kitus, savivaldybės – trečius. Kadangi takas priklauso miškininkams, tai niekas ir negali investuoti į ne savo teritoriją“, - tik rankomis skėsčiojo A. Feser.
- 1 patinka
Comment
-
Dvi naujienos:
Denisas Nikitenka
Valstybė pradangino Neringos dviračių taką
https://www.lzinios.lt/Trasa/valstyb.../284225#115627
Ketvirtį milijono turistų per metus pasitinkantis tarptautinės reikšmės dviračių takas Kuršių nerijoje pasmerktas sunykti. Paaiškėjo, kad reorganizavus valstybės įmones itin populiarus, apie 33 km ilgio dviračių tako ruožas Smiltynė-Juodkrantė-Pervalka liko be valdytojo, tapo bešeimininkis. „Tai – skandalinga ir galbūt nusikalstama situacija, todėl kreipsiuos į Valstybės kontrolę, nes kai kas galbūt tyčia išbraukė dviračių tako ruožą iš Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) perduodamo turto sąrašo. Tas takas iki šiol teoriškai valdomas valstybės įmonės „Klaipėdos regiono keliai“, tačiau pati įmonė panaikinta. Nebelikus valdytojo nebeįmanoma ir jokia dviračių tako rekonstrukcija, o jos dėl apgailėtinos tako būklės verkiant reikia“, – „Lietuvos žinioms“ teigė Neringos meras Darius Jasaitis. Faktą, kad dviratininkų magistralės ruožas Vyriausybės nutarimu tikrai nebuvo perduotas patikėjimo teise valdyti LAKD, pripažino ir pati direkcija.
Palangos arterija – tarp kūjo ir priekalo
https://www.lzinios.lt/Trasa/palango.../284653#198963
Artėjant šiltajam metų laikui Palangos valdžiai teks spręsti dilemą – ar ryžtis turistiniu laikotarpiu uždrausti dviračių eismą populiariausioje kurorto Jono Basanavičiaus gatvėje. Palangos policija įsitikinusi, kad toks sprendimas reikalingas norint pažaboti pagrindinėje kurorto arterijoje vyraujantį chaosą, nuolatinius pėsčių ir važiuotų poilsiautojų konfliktus. Tačiau vietos politikai mano, kad išguiti kultūringai besielgiančius dviratininkus iš pagrindinės miesto pėsčiųjų arterijos būtų neteisinga. „Juk J. Basanavičiaus gatvėje yra dvi dviračių juostos. Be to, mes nuolat skatiname palikti automobilius kurorto kiemuose ir persėsti ant dviračių, naudotis ekologiškomis transporto priemonėmis. Tos gatvės problema – velomobiliai ir elektriniai paspirtukai, turintys dviračių statusą, tad uždrausti važiuoti J. Basanavičiaus gatvėje esančiu dviračių taku negalima. Dėl statuso pakeitimo, atskyrimo dar pernai kreipėmės į Vyriausybės kanceliariją“, – „Lietuvos žinioms“ sakė Palangos miesto meras Šarūnas Vaitkus.
- 3 patinka
Comment
Comment