Parašė biesatis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pajūrio dviračių takai
Collapse
X
-
Susisiekimo ministerija Facebooke
Netrukus prasidės pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida ???? rekonstrukcija ruože nuo Smiltynės iki Juodkrantės. ➡️ Rytoj vyksiančiame statybos darbų pradžios renginyje dalyvaus susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.
???? Viena vaizdingiausių dviračių trasų Lietuvoje driekiasi per ???? Kuršių nerijos regioninį parką. Šio tako rekonstrukcija palengvins keliones dviratininkams ir pėstiesiems, keliaujantiems per Kuršių nerijos gyvenvietes – Smiltynę, Juodkrantę, Pervalką, Preilą ir Nidą.
???? Tako tiesimo darbai bus atliekami stengiantis kuo labiau išsaugoti šio ???? nacionalinio parko aplinką.
???? Darbus iki Juodkrantės planuojama baigti šių metų liepą.
#Dviračiųtakas #DviračiųLietuva #Neringa #Smiltynė #Laisvėjudėti
AB Lietuvos automobilių kelių direkcija Neringos savivaldybė Klaipėdos miesto savivaldybė
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Kas trukdo išparalelint darbus ? Juk pinigus už visus etapus vistiek teks sumokėti, tai čia turėtų būti tik finansavimo išdėstymo laike klausimas
Architektas - ne žmogus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė biesatis Rodyti pranešimą
Siūlote Kelių direkcijai paimt paskolą, kad susimokėt už vienu metu rekonstruotą visą dviračių taką? Įdomu ar jie gali skolintis ir už kokį procentą?
Comment
-
Parašė biesatis Rodyti pranešimą
Siūlote Kelių direkcijai paimt paskolą, kad susimokėt už vienu metu rekonstruotą visą dviračių taką? Įdomu ar jie gali skolintis ir už kokį procentą?-
Comment
-
Naująją perkėlą ir Alksnynę sujungs dviračių takas
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...viraciu-takas/
Klaipėdos savivaldybė, Valstybinė miškų urėdija ir Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba planuoja pasirašyti trišalę sutartį dėl pėsčiųjų ir dviračių tako nuo Naujosios perkėlos Smiltynėje iki kultūros paveldo objekto – Alksnynės gynybinio komplekso – statybos techninio darbo projekto įgyvendinimo. Sutarties projektas jau yra perduotas Klaipėdos politikams svarstyti.
Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcija (KNNP) dar 2021 m. inicijavo šio pėsčiųjų ir dviračių tako statybos techninio darbo projekto parengimą.
Šiais metais KNNP gavo kvietimą teikti paraišką finansavimui gauti. Iš viso 3,13 km ilgio tako abiejų savivaldybių teritorijoje projekto sąmatinė vertė – 519,1 tūkst. Eur.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNaująją perkėlą ir Alksnynę sujungs dviračių takas
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...viraciu-takas/
Comment
-
Dviračių take į Juodkrantę darbai vyksta. Straipsnyje rašo, kad dėl užsitesusio medžių šalinimo darbų grafikas pasislinko 1 mėnesiu.Atšilus orams klaipėdiečiai vis dažniau savo laisvalaikį ėmė leisti važinėdami dviračiais, tačiau panorę šia ekologiška transporto priemone nuvykti į…Architektas - ne žmogus
Comment
-
Padarėm savotišką "park&bike" - palikę automobilį Klaipėdoje, toliau į Palangą važiavome dviračiais. Pasivažinėjimo režimu iki Palangos centro užtrukome apie 2,5 val. Kitą dieną atgal.
Buvo noras į Kuršių Neriją, bet statybininkai kaip visada laiku sugalvoja trukdyti eismą.
Pastebėjimai po 2 metų pertraukos:
Kas gerai:
- dviračių takai tokiai kelionei vis dar yra :-)
- apie Palangą takai aptvarkyti, atkarpa pietuose perasfaltuota naujai.
- šiaurinėje Palangos dalyje pastatytas atskiras pėsčių takas, įrengtas arba įrengiamas apšvietimas.
- Palangoje lyg atsirado daugiau STOP ženklų sankryžose, dviratininkams saugiau.
- šviežiai atnaujintas perėjų ir STOP linijų žymėjimas.
Kas blogai:
- Klaipėdoje sunku prasigrūsti per centrą Pilies g. vienoje juostoje kartu su VT, per kelio darbus.
- Perėjos per žiedus nepritaikytos dviračiams, vaikų vežimų takeliu netelpa fiziškai su bagažu (foto žemiau).
- Daugelyje vietų (sankryžose/įvažose) skersai dviračių takų palikti bordiūrai.
- Rytinėje Klaipėdos pusėje nėra ištisinio dviračių takų tinklo, tenka kirsti dideles sankryžas kuriose netgi nėra perėjų (ruožas Priestočio g. - Mokyklos g. - Šilutės pl). Reikėjo į Baltijos pr., bet nesinorėjo vėl grūstis per centrą. Gal yra optimalesnių maršrutų, bet taip jau gavosi.
- Į šiaurę nuo Palangos asfalto palopymai jau vėl lūžinėja, nes nepašalintos asfalto sugadinimo priežastys - sužvėrėjusios medžių šaknys.
- perėjos kai kur atnaujinamos perdažant tik nuvažinėtus stačiakampius, atrodo tragiškai.
Perėja po žiedu, nekenčianti dviračių:
Geras lopas:
Naujas pėsčiųjų takas:
Nauji suoliukai glušinti alų ir ėsti sėmkas:
Tebūnie šviesa:
Paskutinis taisė gerietis; 2023.05.28, 00:53.-
- 9 patinka
Comment
-
Parašė biesatis Rodyti pranešimąSmagu matyt, kad jau asfaltuoja. Kaid, daug asfalto yra pakloję?
Praeitą savaitę Kuršių Nerijoje mačiau dar labai didelius kalnus skaldos, bet rangovas žada neveluot su darbų pabaiga
Comment
-
Susisiekimo ministras Marius Skuodis facebooke
Neringos dviračių takas atgimsta! Visiškai naują Smiltynė-Juodkrantė atkarpą preliminariai planuojame išbandyti jau liepos 21 d.
- 7 patinka
Comment
-
Naujuoju dviračių taku – iš Smiltynės į Juodkrantę
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...-i-juodkrante/
Kelininkai šį kartą, panašu, neapgavo – likus vos 4 dienoms iki oficialaus dviračių tako Smiltynė-Juodkrantė rekonstrukcijos darbų pabaigos, poilsiautojai jau turi galimybę išbandyti naująją trasą, nors ji oficialiai dar ir neatidaryta.
- 11 patinka
Comment
-
Neringos dviračių tako rekonstruota atkarpa 2023-07-18, dieną iki oficialios baigimo datos.
Apie pačią rekonstrukciją buvo tiek daug skelbta ir kalbėta, jog aš kažkodėl buvau įsitikinęs, kad rekonstruota atkarpa bus iki pat Pervalkos, tačiau pirmojo etapo pabaiga čia: 55°34'04.8"N 21°06'43.9"E – „Google“ žemėlapiai Likusią atakarpą planuojama tvarkyti kitąmet, labai tikiuosi, kad projekto įgyvendinimas nevėluos.
Naujo eksfalto pradžia. Keista, kad naujas takas neprasideda nuo neseniai išasfaltuotos atkarpos Smiltynėje ir yra palikta apie kilometras senesnio, nors ir neblogos būklės asfalto.
Ties visais tako susikirtimais su miško keliukais, net ir labai neintensyviai naudojamais, sudėti platesni granitiniai bortai, tad tikiuosi, kad apsaugos nuo galimų dangos skilimų. Ko trūksta ir norėtųsi, tai kad ties intensyviau naudojamais keliais, kertančiais dviračių kelią būtų padaryta šiokia tokia buferinė zona nuo purvo, kad ir keli metrai asfalto į šonus, o geriausia ir grotelės, kad mažiau nešųsi purvas ant asfalto, kaip jau matoma tik baigtame take.
Minant dar vyko baigiamieji darbai kelkraščiuose, buvo nemažai darbininkų ir technikos. Įdomu, kad pats rangovas važinėjo gana drąsiai su stambia technika per kelią, tad gal galima tikėtis, kad ir pagrindus padarė tvirtus ir takas laikys ilgai. Rekonstruoto ruožo pabaiga:
- 9 patinka
Comment
-
Superinis takas, dabar laukiam darbų tęsinio nuo Juodkrantės iki Pervalkos
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Rytoj net pats Prezidentas atvažiuos perkirpt raudonos juostelės
Penktadienį Prezidentas G. Nausėda ir susisiekimo ministras M. Skuodis atidarys rekonstruotą pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida atkarpą
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pe...e-nida-atkarpa
Šį penktadienį, liepos 21 d., lankydamasis Klaipėdos apskrityje, susisiekimo ministras Marius Skuodis atidarys rekonstruotą Kuršių nerijos pėsčiųjų ir dviračių tako 13,5 km ilgio atkarpą nuo Smiltynės link Juodkrantės. Iškilmingoje ceremonijoje taip pat dalyvaus Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda.
Nuo vasario pabaigos vykę rekonstrukcijos darbai sėkmingai užbaigti dviejuose pradiniuose tako Smiltynė–Nida ruožuose tarp 2,104 km ir 15,567 km.
Tvariai po Kuršių neriją keliaujančių Lietuvos ir užsienio turistų bei vietos gyventojų kelionės nuo šiol bus patogesnės, o svarbiausia – saugesnės. Rekonstrukcijos metu takas buvo praplatintas nuo 2–2,5 m iki 3,5 m. Naujosios infrastruktūros parametrai taip pat taku leis, esant poreikiui, pasinaudoti miškų priežiūros ir priešgaisrinės apsaugos sunkiasvorei technikai. Tai itin aktualu, kadangi Kuršių nerijos pusiasalio miškai ne kartą nukentėjo nuo gaisrų.
- 7 patinka
Comment
Comment