Aš manau, kad kelias per platus, užtektų ir 2 juostų. Kiek natūralios pievos ir gyvūnijos būtų išsaugota, o ir priežiūra būtų pigesnė. O jeigu būtų siauros juostos, tai automatiskai ir greitis būtų nedidelis - kiek pėsčiųjų gyvybių ir benamių katinu bei šunų gyvybių išsaugotume ….
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[130] Kaunas - Prienai - Alytus
Collapse
X
-
Parašė Armae Rodyti pranešimąAš manau, kad kelias per platus, užtektų ir 2 juostų. Kiek natūralios pievos ir gyvūnijos būtų išsaugota, o ir priežiūra būtų pigesnė. O jeigu būtų siauros juostos, tai automatiskai ir greitis būtų nedidelis - kiek pėsčiųjų gyvybių ir benamių katinu bei šunų gyvybių išsaugotume ….
- 8 patinka
Comment
-
Paskelbta „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra“ rinkos konsultacija.
Prie dokumentų pridėta 4 alternatyvų priešprojektiniai sprendiniai. Aktuali yra 3 alternatyva, kur projektuojamas kelias yra 2+2 (dokumentas 03c_, bet visas archyvas užima 500 Mb).Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.05.29, 21:00.
- 4 patinka
Comment
-
Iš esmės 2+1 ar 2+2 niekuo nepasikeitė, tokiu pat tankiu žiedai, vidutinis greitis nepadidės tik daugiau asfalto, jeigu bus panaikinti sektoriniai vidutinio greičio matuokliai, atsiras daugiau "skraidančių".
Puiku, kad atsiras dvirtakis, aišku jis keičia kelis kartus pusę, bet gal taip įdomiau važiuoti bus.
Comment
-
Parašė Babta Rodyti pranešimąDar labiau suletės, nes vienoje vietoje 70 dėl to, kad 2+2 netalepa į sklypo ribas
Comment
-
Parašė Babta Rodyti pranešimądėl per mažai išpirkotos žemės, 2+2 telpa toje vietoje tik su projektiniu greičiu 80km/h, ne taip pasakiau, vieta yra ties Ilgakiemiu.
Kurioje vietoje ties Ilgakiemiu yra greitis sumažintas iki 80?Paskutinis taisė thomcius; 2023.06.03, 15:34.
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąPaskelbta „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra“ rinkos konsultacija.
Prie dokumentų pridėta 4 alternatyvų priešprojektiniai sprendiniai. Aktuali yra 3 alternatyva, kur projektuojamas kelias yra 2+2 (dokumentas 03c_, bet visas archyvas užima 500 Mb).
Šiaip kas užkliuvo, tai krypties rodyklių nebuvimas prieš žiedus, tik kryptis išsukimuose.
Taip pat eismo krypčių nurodymas tik prieš pat žiedą gal keliasdešimt metrų.
Gal realus rezultatas kitaip atrodys?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Bus sukelta susisiekimo brėžinių žemėlapį 3 alternatyva?
Šiaip kas užkliuvo, tai krypties rodyklių nebuvimas prieš žiedus, tik kryptis išsukimuose.
Taip pat eismo krypčių nurodymas tik prieš pat žiedą gal keliasdešimt metrų.
Gal realus rezultatas kitaip atrodys?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Na ok, jau telpa 2x2 ir greitis padidėjo iki 80 km/h. Bet iš kur tokią info traukiat? galima šaltintį? Nes aš matau greitį 90km/h ir ties žiedais sumažinimą iki 70km/h(200m iki žiedo) ir 50 km/h.(100m iki žiedo)
Kurioje vietoje ties Ilgakiemiu yra greitis sumažintas iki 80?
- 1 patinka
Comment
-
..sutartyse numatyta, jog kelio ruožų techniniai darbo projektai turėtų būti parengti per 25 mėnesius..
https://lakd.lt/naujienos/pradeti-rengti-beveik-20-km-siekiancios-kelio-kaunas-prienai-alytus-atkarpos-rekonstravimo-techniniai-darbo-projektai
- 1 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąDvidešimt kilometrų projektuos 25 mėnesius. Nežinau, kelių projektavimo subtilybių, bet atrodo apsurdiška tiesiog...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kad kelią nupiešti ant lapo popieriaus, reikia minimum 2 linijų. 20km atkarpai tai jau 40km linijų. O jei dar kelio kontūrą žymi dviguba linija... Vien pieštukų sąmata susidaro kokia...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąDvidešimt kilometrų projektuos 25 mėnesius. Nežinau, kelių projektavimo subtilybių, bet atrodo apsurdiška tiesiog...
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Sklypų išpirkimas įeina? Nes ten greitai nebūna.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Sklypų išpirkimas įeina? Nes ten greitai nebūna.
- 2 patinka
Comment
-
CVPP 2023.11.22
Skelbimas apie sutarties skyrimą
Krašto kelio Nr.130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 19,48 km ir ruožo nuo 19,48 iki 31,10 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
Bendra suma 3.496.764.10
1 dalis. Sutarties Nr. S-1217 UAB "Kelprojektas" 1.598.186,71 EUR
2 dalis. Sutarties Nr. S-1216 UAB "Kelprojektas" 1.898.577,39 EUR
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-667004
Comment
-
Diena.lt 2023.01.12
Viso kelio rekonstrukciją gaubia migla
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ruošiasi platinti kelią Nr. 130 Kaunas–Prienai, o štai atkarpoje Alytaus link dar net nesuperkami sklypai, neprojektuojami jokie pokyčiai.
Skelbta, kad pernai metų rudenį Nacionalinė žemės tarnyba priėmė galutinį sprendimą dėl privačios žemės paėmimo visuomenės poreikiams. Prienų ir Kauno rajonų savivaldybėse yra baigtos visos privačios žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, reikalingos valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 km iki 31,1 km rekonstrukcijai vykdyti. Iš viso Prienų rajono savivaldybės teritorijoje buvo paimti 147 privačios žemės sklypai, kurių bendras plotas sudaro beveik 27 tūkst. ha. Iš viso Kauno rajono savivaldybės teritorijoje buvo paimti 123 privačios žemės sklypai, kurių bendras plotas – daugiau nei 16,6 tūkst. ha.
Nuo Prienų Alytaus kryptimi jokios žemės paėmimo procedūros nevykdomos, net nekeičiami planai, kad ateityje būtų galima ir šią intensyvaus kelio atkarpą platinti iki keturių eismo juostų.
„Raginau ir Susisiekimo ministeriją, ir LAKD, kad būtų rengiamas specialusis planas, būtų nubrėžtos raudonos linijos, kur ateityje atkarpoje Prienai–Alytus galėtų eiti keturių eismo juostų kelias, nes poreikis – labai didelis. Aišku, intensyvumu šis kelias nusileidžia trasai „Via Baltica“, bet kai kuriose atkarpose lenkia Vilniaus–Utenos kelią, tačiau dabar ministerija priėmusi poziciją, kad reikia tvarkyti kelią tik nuo Kauno iki Prienų“, – stebėjosi Seimo narys Andrius Kupčinskas. (..)
Jis atkreipė dėmesį, kad specialusis planas neparengiamas per metus. (...). „Kelio Kaunas–Prienai specialiojo plano rengimas užtruko apie penkerius metus, dar užtruko, kol buvo paimtos žemės, bet su kita atkarpa yra delsiama“, – apie tai, kad nežiūrima į perspektyvą ir nesiruošiama nuo Prienų einančio kelio rekonstrukcijai, kalbėjo A. Kupčinskas. (...)
LAKD atstovai dienraščiui nurodė, (...) „Šio kelio atnaujinimo procesą pradedame atkarpa nuo Kauno iki Prienų, dėl tolesnių atkarpų sprendimai dar nepriimti, jie priklauso ir nuo gaunamų asignavimų.
Regimanto Zakšensko nuotr.
https://www.diena.lt/naujienos/kauna...-migla-1156109
- 1 patinka
Comment
Comment