Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[130] Kaunas - Prienai - Alytus
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kiek bus juostų po rekonstrukcijos?
Comment
-
Statybų naujienos 2021.10.19
Alytuje atidarytas viadukas
Naujosios gatvės atkarpos nuo geležinkelio viaduko iki Alytaus miesto ribos rekonstrukcija baigta, šia gatvės atkarpa jau kurį laiką vyksta intensyvus eismas, o spalio 18 d. teatralizuoto renginio metu perkirpta Alytaus transporto mazgo (Naujosios gatvės nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos ir geležinkelio viaduko virš Naujosios gatvės) simbolinė atidarymo juostelė.
(...)
2018 m. kartu su AB „Lietuvos geležinkeliai“ buvo parengtas investicinis projektas dėl viaduko rekonstrukcijos. Susisiekimo ministerija patvirtino šį investicinį projektą ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ viešojo konkurso būdu geležinkelio viaduko rekonstrukcijai parinko rangovą, bet Susisiekimo ministerija projektui finansavimo neskyrė. Nepasirašius finansavimo sutarties viaduko rekonstrukcija taip ir neprasidėjo. Tik 2020 m. viduryje šiems darbams buvo gauti 2 mln. Eur.
https://www.statybunaujienos.lt/nauj...viadukas/17614
Comment
-
Alytaus naujienos 2021.10.21
Daugiau nei prieš pusšimtį metų Alytuje pastatytas geležinkelio viadukas pagaliau rekonstruotas
Ministro pažadas dėl krašto kelio rekonstrukcijos
Naujosios gatvės rekonstrukcija dėl keturių eismo juostų įrengimo nuo miesto centro iki Dzūkijos sostinės administracinės ribos, krašto kelio Alytus–Prienai–Kaunas, prasidėjo daugiau nei prieš dešimtmetį ir tai kainavo per 11 mln. eurų. Pinigai skirti iš europinių fondų, valstybės ir miesto savivaldybės biudžetų.
Tokia Naujosios gatvės rekonstrukcija tarsi liudija miesto savivaldybės pastangas platinti krašto kelią Alytus–Prienai–Kaunas. Šįmet pastarojo kelio rekonstrukcija įtraukta į Vyriausybės priemonių planą, jam suteiktas aukščiausio lygio prioritetas.
Geležinkelio viaduko oficialiame atidaryme dalyvavęs susisiekimo ministras Marius Skuodis, kaip pats prisipažino, turintis kai ką pasakyti ir dėl šio krašto kelio rekonstrukcijos: „Jau paskelbti pirkimai dėl žemės paėmimo procedūrų atkarpai nuo Kauno iki Prienų. Kai ten pajudėsime, judėsime ir tolyn.“ Kelias iš Alytaus į Kauną per Prienus šiuo metu yra siauras, važiavimas užtrunka ilgai dėl didelio automobilių srauto. Pietų Lietuvos savivaldybės nuolat prašė valstybės institucijų pagalbos jį įtraukti į atnaujinamų arba praplatinamų kelių sąrašą. Šis krašto kelias yra didžiausia susisiekimo arterija tarp Pietų Lietuvos savivaldybių, svarbus jų ekonominei plėtrai ir naujiems investuotojams pritraukti.
https://www.alytausnaujienos.lt/dau-...-pa-ga-liau-re
- 2 patinka
Comment
-
Lrytas.lt 2021.11.04
Išlaužo gyventojai sutrikę: kelio rekonstrukcija gali smogti jiems ypač skaudžiai
2024 metais prasidės valstybinės reikšmės kelio Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km rekonstravimo darbai. Tam prireiks ir sklypų, kuriuose įsikūrę gyventojai. Žemę planuojama išpirkti, šios procedūros prasidės jau šiais metais.
Kelio rekonstrukcija tiesiogiai palies 153 Prienų rajone esančių privačių sklypų savininkus. Išlaužo kaimo žmonės kol kas nežino, ar jiems tikrai teks palikti savo valdas. Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) paaiškino, kaip žmones informuos apie tai, kad jų žemė reikalinga.
Kelio rekonstrukcijos reikia
Išlaužo seniūnaitis Robertinas Knašys pasakojo, kad kalbos apie tai, jog kelias Kaunas–Prienai–Alytus bus rekonstruojamas, sklido ne vienus metus.
„Šis kelias yra per siauras, juo rieda ne tik lengvieji, bet ir daug sunkiasvorių automobilių. Išlaužo pradžioje yra viena ypač pavojinga vieta. Atvažiuojant nuo Prienų visai prie pat gyvenvietės kelias leidžiasi nuo kalno, kurio papėdėje yra posūkis. Toje vietoje vis įvyksta avarijos, į griovį nuvažiuoja ir sunkvežimiai“, – pasakojo seniūnaitis.
Jo nuomone, kelią rekonstruoti būtina, bet projektas vis buvo atidedamas, keičiamas. Kai kurie gyventojai gavo pranešimus, kad jų sklypai bus išperkami, bet ar planai nepasikeitė, tiksliai nežino
Kraustytis kitur nenori
Prie pavojingo kelio posūkio Šaltupio gatvėje gyvenantys Bronė ir Jonas pasakojo, kad sklypą, kuriame stovėjo tik tvartas, įsigijo 1985 metais. Nuo to laiko pasistatė mūrinį namą, kitus ūkinius pastatus, susitvarkė aplinką.
„Anksčiau mums buvo sakoma, kad sodybą teks parduoti ir kraustytis kitur, nes per sklypą bus tiesiamas kelias. Nerimaujame, kaip iš tiesų bus. Kraustytis niekur nenorime, prie kelio triukšmo jau pripratome, nuo dulkių ginamės pasodinę eglių ir tujų gyvatvorę“, – atviravo Bronė (...)
Dėl kelio rekonstrukcijos gali būti nugriauti ir dar du privatūs namai. Vienas senas medinis pastatas jau kurį laiką negyvenamas. Kaimynai sakė, kad mirus jo šeimininkui žmona atvyksta tik nušienauti sklypo. (...)
Pačiame gyvenvietės centre stovi ir dar vienas negyvenamas namas, kuris priklauso keliems savininkams.
„Vieni savininkai name negyvena ir šį turtą nusiteikę parduoti valstybei. Kitas savininkas dalį namo įsigijo neseniai, bet nežinojo, kad dėl kelio rekonstrukcijos jis gali būti griaunamas. Jei taip bus, turtą parduos, nors jaučiasi esąs apgautas, nes mano, kad žmogui pastatą parduotų brangiau“,
Kelių direkcija: gyventojai gaus registruotus laiškus
LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausioji komunikacijos vadybininkė
„Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.130 Kaunas–Prienai– Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km rekonstravimo projektas bus vykdomas keliais etapais.
I etapas: 2021–2023 m. – žemės paėmimas visuomenės poreikiams,
2024 m. kelio rekonstrukcijos projektavimo darbai. Tada ir paaiškės, kokie tiksliai rekonstrukcijos sprendiniai bus pasiūlyti.
Rekonstruojamas ruožas prasideda Kauno rajone, (...) . Nuo 11,6 iki 19,7 km trasa eina Kauno rajono savivaldybės teritorijomis – Garliavos apylinkių ir Rokų seniūnijose, nuo 19,7 iki 32,1 km – Prienų rajono savivaldybės teritorijomis – Išlaužo, Pakuonio ir Ašmintos seniūnijose.
Specialusis planas parengtas jau esamoje dabartinio kelio trasoje todėl ir kelias po rekonstrukcijos bus toje pačioje vietoje, išskyrus Išlaužo kaimą, bet kokie tiksliai pokyčiai bus šiame kaime, paaiškės vėliau.
Pagal patvirtintą specialųjį planą, į rekonstruojamo kelio juostos ribas patenka 274 sklypai (121 sklypas Kauno rajone ir 153 Prienų rajone), iš kurių savininkų būtina išpirkti keliui rekonstruoti reikalingas sklypų dalis. (...)
http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...dziai-21161571
Numatoma pajudinti 274 sklypus kurių dauguma turbūt yra prie esamo kelio.
Gal kas nors turi išsaugojęs specialiojo plano brėžinius ar nuorodas.
Comment
-
Dar vienas Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019 metų ir Susisiekimo miniterijos 2021.12.03 d. pristatyta nauja Kelių plėtros strategija iki 2035 metų.
LAKD strategija-2019
Atkarpą nuo iki Prienų m. buvo numatyta rekonstruoti iki 2031-2033 metasi
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m
LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m
Numatoma rekonstruoti reuožą iki Kauno keleriais metais anksčiau - iki 2026 metų
- 1 patinka
Comment
-
LR Susisiekimo ministerija 2021.12.23
Jau baigėsi viešųjų pirkimų procedūros ir artimiausiu metu prasidės valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km žemės paėmimo visuomenės poreikiams įgyvendinimo procedūros, jas numatoma baigti iki 2023 m. vidurio.
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/se...imo-pertvarkai
- 4 patinka
Comment
-
BNS 2021.12.29
Pradedamos žemės paėmimo procedūros ruožui tarp Kauno ir Prienų rekonstruoti
Artimiausiu metu bus pradėtos reikalingos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros. Jas atliks Lietuvos automobilių kelių direkcijos skelbtą konkursą laimėjusi bendrovė „Kelprojektas“. Preliminarios sutarties vertė siekia 381,15 tūkst. eurų, nurodoma viešųjų pirkimų portale.
Būsimai kelio trasai reikiamus privačios žemės sklypus numatoma išpirkti iki 2023 metų vidurio, pranešė Susisiekimo ministerija.
„Siekiant rekonstrukcijos darbus pradėti laiku, kelio ruožo techninis darbo projektas bus pradėtas rengti paraleliai, tebevykstant žemės išpirkimo procedūroms, kad jau 2024 metais būtų pradėti vykdyti kelio rekonstrukcijos darbai ir šis intensyvaus eismo kelias taptų saugesnis ir patogesnis“, – pranešime sakė susisiekimo viceministras.
Numatoma rekonstruoti kelio Kaunas–Prienai–Alytus ruožą nuo 11,6 iki 31,1 kilometro – nuo Garliavos skirtingų lygių sankryžos iki žiedinės sankryžos ties Prienais. Šiam ruožui platinti gali prireikti beveik 42 hektarų kelio trasoje esančios privačios žemės – 14,6 ha Kauno rajone ir 27,3 ha Prienų rajone.
Planuojama, kad rekonstrukcija vyks dviem etapais – pirmame iki 2023 metų vidurio vyks žemės paėmimas, 2023–2024 metais bus atliekami rekonstrukcijos projektavimo darbai, antrame etape 2024–2026 metais – rangos darbai.
http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...u-rekonstruoti
- 1 patinka
Comment
-
Kai kam iš vietinių verslininkų nelabai patinka, kad numaomas 1,7 km ilgio Išlaužo miestelio aplinkkelis
Gyvenimas.eu 2022.02.18
Kelias bus, tik nežinia kada…
Apie žadamą rekonstruoti kelią Kaunas-Prienai, kuriuo per parą važiuoja 11,5 tūkst. automobilių, kalbama nuo 2002 metų, tačiau šalia kelio gyvenantieji dviejų rajonų žmonės tik iš žiniasklaidos sužinojo, jog 19,5 km kelias vis dėlto bus tvarkomas ir kainuos apie 90 mln. Eur. Iš ūkininkų teks išpirkti keliui platinti reikalingą žemę, atsiskaityti su nukeltų sodybų šeimininkais, įrengti žiedines sankryžas, apželdinti pakeles ir pan. Į pokyčių zoną patekusieji verslininkai tuoj paskaičiavo, jog vienas kilometras kelio atsieis apie penkis milijonus eurų. Įvertinus esamą ir būsimą infliaciją, tas skaičius dar gali augti. „Buvo auksinių šaukštų skandalas, dabar laukia auksinių kilometrų“, – šmaikštauja šalia kelio įmones turintieji verslininkai.
„Su Išlaužo seniūnijos gyventojais apie kelio Nr. 130 Kaunas – Prienai rekonstrukciją Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovai kalbėjo prieš kokius aštuonerius metus, – sako Išlaužo seniūnas Tomas Skrupskas, – tada minėti du kelio rekonstrukcijos variantai. Pagal vieną jų, labai brangų, numatytas platus naujas kelias, viadukai, žiedinės sankryžos, šalutiniai keliai. Kitas pigesnis variantas – senojo kelio praplatinimas“.
Pasak Išlaužo seniūno T. Skrupsko, didžiausius nepatogumus dėl naujojo kelio patirtų beveik tūkstantį gyventojų turintis miestelis, ypač verslininkai.
Kavinę prie pat senojo kelio Išlauže turintis Artūras Kižys teigia tik iš nuogirdų žinantis apie kelio Kaunas-Prienai rekonstrukciją. Labiausiai verslininką gąsdina galimai atsirasianti automobilių triukšmą mažinanti 6 metrų aukščio tvora. Tuomet tikrai niekas neužsuks į Išlaužą.
Apie kelio rekonstrukciją ir darbų eigą bei trukmę UAB "Išlaužo žuvis" savininkas verslininkas D. Svirskis didelių vilčių nepuoselėja. Pavyzdžiui, ties Kauno ir Prienų rajono riba tiltą per Jiesią kelininkai statė kelerius metus, darbai kainavo brangiau nei planuota. Išlaužo miestelyje kelis šimtus metrų gatvės tvarkė ilgiau nei metus. Tas pats bus ir su kelio Kaunas-Prienai rekonstrukcija.
Kelias yra miestelio verslo ir socialinės gerovės maitintojas, – kalba Išlaužo vaistinės farmacininkė Astrida Tamošiūnienė, – jeigu kelią nuties pro tvenkinius, miestelis nuo automobilių triukšmo bus užtvertas apsaugine tvora, mus „užgesins“, kaip atsitiko su Veiveriais. Būsime dar vienas miręs miestelis. (...)
Verslininkas R. Jurgelionis prisimena, kaip praėjusių metų rugpjūčio mėn. Prienų r. savivaldybėje susisiekimo ministras Marius Skuodis ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius pristatė parengtas keturias kelio Kaunas–Prienai rekonstrukcijos alternatyvas – nuo dalies kelio ruožų išplatinimo iki trijų eismo juostų iki viso kelio rekonstrukcijos į keturių eismo juostų automagistralę. Įvertinant šio kelio eismo intensyvumą ir reikiamas eismo saugos priemones, kiekvienos alternatyvos finansavimo poreikį ir numatomą darbų trukmę, buvo siūloma pasirinkti trijų eismo juostų visame kelyje tarp Kauno ir Prienų alternatyvą. Šiuo atveju 2 eismo juostos būtų skirtos vienai krypčiai ir viena juosta – kitai, eismo juostų skaičių viena kryptimi keičiant maždaug kas 2–3 km. Skirtingų krypčių eismas būtų atskiriamas apsauginiu barjeru, įrengiami jungiamieji keliai (žiedinės sankryžos ties Ilgakiemiu, Linksmakalniu, Išlaužu, Rokais ir Pakuoniu) susisiekti su aplinkinėmis teritorijomis, projektinis greitis – 90 km/val.
„Jau tuomet man pasirodė nelogiškas uždavinys – įrengti eismą lėtinančias žiedines sankryžas ir padidinti dabar esantį 70 km/val. greitį iki 90 km/val., – stebisi R. Jurgelionis, – naujuoju keliu važiuosime ne didesniu nei 50 km/val. greičiu. Kam tada tie rekonstrukcijos milijonai? “. (...)
Lietuvos automobilių kelių direkcijos Transporto infrastruktūros planavimo ir inovacijų departamento direktoriaus Aivaro Vilkelio atsakymas:
Kauno ir Prienų rajono savivaldybių teritorijoje yra parengtas tik kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (nuo Garliavos skirtingų lygių sankryžos iki esamos žiedinės sankryžos ties Prienais) rekonstravimo specialusis planas, patvirtintas Kauno rajono savivaldybės tarybos 2018 m. birželio 28 d. sprendimu Nr. TS–209 (Kauno rajone) (Teritorijų planavimo dokumentų registre (toliau – TPDR) kodas T00082190) ir Prienų rajono savivaldybės tarybos 2018 m. gegužės 31 d. sprendimu Nr. T3–131 (Prienų rajone) (TPDR kodas T00082209).
Pagal šio specialiojo plano sprendinius dabartinis dviejų eismo juostų kelias iš esmės buvo numatytas rekonstruoti pagal IIa (2+1) kelio parametrus (2 eismo juostos viena ir 1 eismo juosta kita eismo kryptimi). Dalis kelio ruožo (už Ilgakiemio, per Išlaužą, ties Jiesios upe) planuojama tiesti nauja (apie 1,70 km) trasa. Tuomet buvo skaičiuojama, kad tokio projekto įgyvendinimo kaina – apie 70 mln. Eur.
Kadangi specialiojo plano sprendiniams įgyvendinti reikia papildomai žemės,(...) pirmiausia dar turi būti inicijuota žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra ir parengti bei įgyvendinti žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektai pagal savivaldybes.
Šiuo metu jau yra įvykęs viešasis pirkimas, kurio metu parinktas tokios paslaugos teikėjas, su juo 2021.12.16 pasirašyta trišalė Susisiekimo ministerijos ir Kelių direkcijos sutartis dėl tokių projektų parengimo ir įgyvendinimo per 1,5 metų nuo jos pasirašymo dienos.
https://www.gyvenimas.eu/2022/02/18/...-nezinia-kada/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKelias 130 Garliava - Prienai
Niekur neesu matęs atkarpos tarp Garliavos ir Prienų rekonstrukcijos brėžinių.
Brėžiniai pateikti atnaujintame planuojamų darbų žemėlapyje:
Detaliai pateikta, kaip atrodys kelias, jungiamieji keliai, sustojimai ir sankryžos. Kelią planuojama rekonstruoti į 2+1
Kas bus padaryta:[*]Jungiamieji keliai vietiniam transportui. Tuneliniai pravažiavimai po keliu. 2+1 kelyje, panašiai kaip automagistralėje, panašu, bus uždraustas lėtaeigio transporto eismas, pėstieji naudosis jungiamaisiais keliais ir pėsčiųjų takais.[*]Paprastos žiedinės sankryžos ties Ilgakiemiu, Išlaužu, keliu į Pakuonį, keliu į Strielčius. Mano spėjimas, kodėl buvo parinktos paprastos žiedinės sankryžos yra tai, kad eismas šoniniuose keliuose neintensyvus.[*]Skirtingų lygių sankryžos su krašto keliu 139 į Pagirius, keliu į Linksmakalnį. (dėl Linksmakalnio skirtingų lygių sankryžos nustebino...)
(...)
https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/
Žemės paėmimio projektai su trasa patvirtinti 2018 metais, tačiau šioje temoje nebuvo jų brėžinių.
Comment
-
Rekonstruojamo krašto kelio Nr.130 trasa Kauno rajone
Žemėlapis iš www.mapy.cz
Brėžiniai iš 2018 m. patvirtinto specialiojo plano
1 dalis
Išdidinta vieta ties viaduku per Kauno-Kazlų Rūdos geležinkelį (13-14 km)
2 dalis
Išdidinta vieta ties Ilgakiemiu (15-16 km)
Išdidinta vieta ties posūkiu prie Pajiesio miško (17-18 km)
3 dalis
Išdidinta vieta ties posūkiu prie posūkio į Linksmakalnį (19-20 km)
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo specialusis planas (Kauno rajonas)
Kauno r. sav. Kaunotarybos 2018.06.28 d. sprendimas Nr. TS-209
Teritorijų planavimo dokumentų registras https://external.tpdr.lt/
Paieškos numeris T00082190
Comment
-
Rekonstruojamo krašto kelio Nr.130 trasa Prienų rajone
Žemėlapis iš www.mapy.cz
1 dalis
Nuo Kauno - Prienų rajono ribos kairiau nuo Išlaužo miestelio numatoma nauja 1,7 km ilgio trasa
Išdidinta Išlaužo sankryža (21 km)
2 dalis
Išdidinta kryžkelė su keliu RK1911 į Rokus (23-24 km)
Kažkokie pokyčiai numatomi ir 25 km - turbūt tunelinis pravažiavimas
3 dalis
Kryžkelė su keliu RK1901 į Pakuonį (27 km)
Kryžkelė su keliu RK3313 į Ašmintą (28 km)
4 dalis
Kryžkelė su keliu RK3307 į Pociūnų aerodromą (29 km)
Rekonstruojamos dalies pabaiga ties Prienais (31 km)
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo specialusis planas (Preinų rajonas)
Prienų r. sav. 2018.05.31 d. sprendimas Nr. T3-133,
Teritorijų planavimo dokumentų registras https://external.tpdr.lt/
Paieškos numeris T00082209
- 4 patinka
Comment
-
Prie to pačio, kad tema atnaujinta - gal kas žino, kodėl jau kokį pusmetį yra išasfaltuota atkarpa nuo Prienų iki Balbieriškio, tačiau vis dar nesužymėtos linijos, palikti ženklai "kelio darbai" ir greitis 70?
Visiškas mano spėjimas, kad išasfaltuota nekokybiškai, jaučiasi važiuojant, kad nelygus kelias, todėl negali priduoti kelio ir pabaigti žymėti linijas? Gal kas žino tiksliau, nes atsibodo be jokios normalios priežasties vilktis 70 km/h.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąPrie to pačio, kad tema atnaujinta - gal kas žino, kodėl jau kokį pusmetį yra išasfaltuota atkarpa nuo Prienų iki Balbieriškio, tačiau vis dar nesužymėtos linijos, palikti ženklai "kelio darbai" ir greitis 70?
Visiškas mano spėjimas, kad išasfaltuota nekokybiškai, jaučiasi važiuojant, kad nelygus kelias, todėl negali priduoti kelio ir pabaigti žymėti linijas? Gal kas žino tiksliau, nes atsibodo be jokios normalios priežasties vilktis 70 km/h.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o neatrodo kad tai paprasčiausiai žiemos techninė pertrauka? Kai orai leis dar bus dedamas paskutinis sluoksnis, o tada ir išdažyta. Darbų pabaiga numatyta gegužės pabaigoje.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Gali būti, jei ten dar ne paskutinis sluoksnis, tada viskas ok, tik labai jau ilgai vozojasi. Tokiuose keliuose darbai turėtų būti vykdomi greičiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąKita bėda su viaduku ir tiltu, kažin ar juos išasfaltuos dabar, ar bus vykdomi kiti konkursai remontams.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Bent jau pagal LAKD pateikiamą eismoinfo - ir viadukas, ir tiltas patenka į remontuojamą ruožą, tikėkimės gal ir juos išlygins.
Pasibaigė žiema ir darbai tęsiasi, sulygino kelkraščius, ~4 cm pakėlė nuvažiavimus, tai panašiu storiu dengs ir išlyginamąjį asfalto sluoksnį visame kelyje. Tikėkimės darbai nesustos dėl brangstančių išteklių.
- 2 patinka
Comment
Comment