Nežinau, bet man tokie dalykai primena kažkokias sovietines tradicijas, paliekant ženklą 30 visoms gyvenimo situacijoms. Pvz. prieš kelis metus dėl Rumšiškių Užgavenių renginio, lygioje atkarpoje buvo palikti ženklai 40 autostradoje.
Panašiai kaip ant mikriukų ar sunkvežimių Rytuose (nuo Baltarusijos iki Turkmėnistano) deda registracijos numerių skaičius duplikatus, nežinau kokia iš to nauda, bet mačiau tik posovietinėje erdvėje.
---
Galvoju, kas liečia laikinus ribojimus, manau užtektų įspėjamųjų ženklų, manau, dauguma pristabdytų ir taip. Užmiesčio remontuose būtų kruopčiau sužiūrimi esami ribojimai, o miestuose greitį ribojančių ženklų dėl remontų gal net nereikia, kiek teko matyti, visada jie kažkokie butaforiniai, užtektų remonto ženklo, būtų reaguojama pagal situaciją, o "debilai" į ženklus ir taip nežiūri, kam dėl jų kelių įkalinėt 30 ar 40, aš nesuprantu Turbūt sovietinis noras valdyti kitą.
Panašiai kaip ant mikriukų ar sunkvežimių Rytuose (nuo Baltarusijos iki Turkmėnistano) deda registracijos numerių skaičius duplikatus, nežinau kokia iš to nauda, bet mačiau tik posovietinėje erdvėje.
---
Galvoju, kas liečia laikinus ribojimus, manau užtektų įspėjamųjų ženklų, manau, dauguma pristabdytų ir taip. Užmiesčio remontuose būtų kruopčiau sužiūrimi esami ribojimai, o miestuose greitį ribojančių ženklų dėl remontų gal net nereikia, kiek teko matyti, visada jie kažkokie butaforiniai, užtektų remonto ženklo, būtų reaguojama pagal situaciją, o "debilai" į ženklus ir taip nežiūri, kam dėl jų kelių įkalinėt 30 ar 40, aš nesuprantu Turbūt sovietinis noras valdyti kitą.
Comment