Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Romai, sutinku, kad kai kur matavimas perteklinis, tačiau tai visai nereiškia, kad galite skelbti dezinformaciją. 130 kelias nuo Kauno iki Rokų sankryžos su 1911 keliu už Išlaužo (24-tas km) yra su nauja, puikios kokybės asfalto danga, ten tikrai galima spustelėti. Kituose ruožuose irgi galima važiuoti iki 90 km/h nejaučiant didesnio diskomforto. Apie kokį fiziškai neįmanomą 70 km/h kalbate?
    Niekas nesako, kad visas kelias KK130 Kaunas - Prienai yra griuvena. Lygiai taip pat to kelio negalima vadinti pavyzdiniu. 23 km ruože tarp Garliavos sankryžos (A5) ir Prienų yra visokių atkarpų. Atsižvelgiant į eismo intensyvumą kelio kategorija yra per žema.
    Tačiau apgailėtini LAKD prioritetai - kelio rekonstrukcija numatyta tik po dešimtmečio, o visas ruožas iki Prienų pristačius eismą ribojančių papildomai stabdomas vidutinio greičio matuokliais imituojant rūpestį dėl eismo saugumo.

    Comment


      #62
      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      23 km ruože tarp Garliavos sankryžos (A5) ir Prienų yra visokių atkarpų.

      Nuo Garliavos sankryžos iki Prienų žiedo tėra 19 km. Tame ruože greitis bus matuojamas 16,87 km ilgio atkarpose, iš kurių pirmos dvi atkarpos 10,42 km yra puikios kokybės asfalto danga. Čia dėl tikslumo. Kaip tik manau, kad tarp Garliavos ir Prienų yra tikslingas greičio matavimas, nes kelias siauras, kalvotas, vingiuotas ir tikrai pavojingas. Tačiau, žinoma, esu prieš matuoklius kur jie tikrai nebūtini, pvz automagistralėse.

      Comment


        #63
        Reikėtų apsispręsti - kelias KK 130 Kaunas - Prienai yra siauras, kalvotas ir vingiuotas, ar Lietuvos kelininkų sukurtas technikos stebuklas su lygutėle asfalto danga.
        Ir ką, abiem atvejais reikalingi net trys radarų ruožai?

        Mano supratimu, tą kelią dėl didelio eismo intensyvumo reikia kuo greičiau rekonstruoti nealukiant 10 ar 15 metų.
        Radarų statymas visame ruože iki Prienų tėra brangiai kainuojanti veiklos imitacija.

        Comment


          #64
          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Mano supratimu, tą kelią dėl didelio eismo intensyvumo reikia kuo greičiau rekonstruoti nealukiant 10 ar 15 metų.
          Iki 2035 m. tai nenumatyta. Vėliau numatoma, pagal durnaus judumo planą, automobilių neliks.

          Comment


            #65
            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Iki 2035 m. tai nenumatyta. Vėliau numatoma, pagal durnaus judumo planą, automobilių neliks.
            Laikas gydo visas žaizdas...
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              #66
              VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ PRIEŽIŪRA IR PLĖTRA 2019–2035 METAIS
              Trumpai (linkas apačioje):

              KRAŠTO KELIAI
              Rekonstrukcija dėl kategorijos neatitikimo, kelio plotis < 6 m. (vidutiniškai per metus – 33 km) 400 mln. 400 km 2023 – 2034

              VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ ASFALTAVIMAS
              Valstybinės reikšmės rajoninių kelių su žvyro danga asfaltavimas (vidutiniškai per metus – 200 km, nuo 2029 m. vidutiniškai – 100 km) 957 mln. 3190 km 2019–2035

              SAUGAUS EISMO IR APLINKOSAUGINIŲ PRIEMONIŲ DIEGIMAS
              Inžinerinių greičio valdymo priemonių įrengimas, vnt. 54,7 mln. 1840 km 2019–2035
              <...>

              VIA BALTICA <...>
              A1 VILNIUS–KAUNAS <...>
              A14 VILNIUS–UTENA <...>

              APLINKKELIŲ TIESIMAS
              • Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas 2033–2035 m.
              • Nefinansuojami - Karmėlavos, Raudondvario P(pietinis), Simno, Šakių P, Priekulės, Klaipėdos PV, Mažeikių V, Plungės V, Rietavo V, Šiaulių Š, Karčemų, Karsakiškio, Ukmergės PV, Utenos R, Zarasų, Trakų.

              VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ TINKLO PLĖTRA:
              • Susisiekimo šalia Klaipėdos gerinimas (kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 222,261 iki 228,571 km rekonstravimas) 2031–2032 m.
              • Kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukcija nuo 11,60 iki 31,10 km 2031–2033 m.
              • Kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,51 iki 25,80 km rekonstravimas 2035 m.

              Linkas (kol neištrynė).
              http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf
              Paskutinis taisė Romas; 2019.10.12, 11:22. Priežastis: Kopija iš temos "Lietuvos keliai"

              Comment


                #67
                Kad apsiskirti nuo "didžiosios iki 2035 strategijos" išskyriau savo mintis atskirai. Mano nuomone, tai baisu. Išskyrus žvyrkelius, nieko gero. Vėžlio greičiu kažką gerins. Trys nauji keliukai po 8 km per 15 metų. 14 aplinkkelių nėra lėšų.

                Kaunas-Alytus, kur labai blogai, dar 14 metų visi dūsaus "ak ak, nu avarija, vėl".

                Apie "viziją nulis" nėra ką kalbėti. Iš kur bus nulis jei N kelių, kur reikia 2+1 su metalu vidury, kad vengti priešpriešos ir nieko.

                2050 tokiu greičiu bus dar 3 nauji keliukai po 8 km.

                Comment


                  #68
                  Kažkoks kosmosas, Kaunas-Prienai šunkelį su autostrados vertu srautu tvarkys 2031????? Gerai, kad sėdžiu ant kėdės.... Tikiuosi pasikeis, nors jei ir toliau kosmonautai tvarkys, tai hmmm
                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    #69
                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                    Kažkoks kosmosas, Kaunas-Prienai šunkelį su autostrados vertu srautu tvarkys 2031????? Gerai, kad sėdžiu ant kėdės.... Tikiuosi pasikeis, nors jei ir toliau kosmonautai tvarkys, tai hmmm
                    Vakar 6 savivaldybių merai kreipėsi į Susisiekimo ministrą ir jis pažadėjo darbus atlikt greičiau. Įdomu, ar pavyks?

                    Kelio Alytus-Kaunas rekonstrukcija tik 2035 m. ? NE - toks atsakymas ir tokia ministerijos pozicija mūsų netenkina!
                    Dar prieš mėnesį pradėjau susitikinėti ir diskutuoti su Alytaus ir Kauno regiono merais, dėl bendros pozicijos formavimo ir bendro kreipimosi į ministeriją, dėl kelio Alytus -Kaunas rekonstrukcijos, ne 2035 metais taip kaip buvo suplanuota, o dėl greitesnių terminų. Kreipimasi pasirašė 9 savivaldybių (Alytaus, Alytaus r. Varėnos r. Lazdijų r. Druskininkų, Prienų r. Birštono, Kauno r. ir Kauno miesto) merai ir šiandieną kartu su Prienų rajono meru nuvykome į Susisiekimo ministeriją susitikti su ministru ir aptarti Alytus - Kaunas kelio rekonstrukcijos darbų. Diskusijos metu su ministru ir viceministru sutarėme, kad bus keičiamas specialusis planas (kuriame kelio rekonstrukcija suplanuota tik 2035 m.) ir sutarėme kad terminas bus "gerokai" paankstintas, tačiau kiek yra tas žodis gerokai ministras nenorėjo sukonkretinti Taip pat ministerija "nedrąsiai" pažadėjo iki to laiko kol bus parengtas naujas projektas su 4 eismo juostų keliu, bus skirta lėšų to kelio atnaujinimui Taip pat pasitaikius progai ministrui priminiau "stebuklingąjį" geležinkelio viaduką Naujojoje gatvėje ir dar kartą paprašiau užbaigti ministerijos pradėtą objektą, kuriam vis pritūksta lėšų. Šiuo klausimu aiškaus atsakymo iš ministerijos atstovų kol kas negavau, nes jiems dar reikia susipažinti su esama situacija (kadangi ministras pareigas eina tik mėnesį) ir sutarėme, kad artimiausiu metu dar susitiksime, dėl šio klausimo galimų sprendimo variantų.
                    Šaltinis: Alytaus mero fb facebook.com/Cesiulis/posts/710724922767475
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      #70
                      Problema tame, kad kai planavimas blogas, tada belieka eit merams ir kaulyt, būsi geras, tai iškaulysi kaulą. Situacija su 130 keliu primena šiaurinio Kauno aplinkelio situaciją, buvo laukiama iki negaliu, dabar paskubomis bandoma tvarkyt (irgi kiek pamenu įsikišus merui), bet vargas kam ten tenka važinėtis kasdien.... Ekonomistai galėtų paskaičiuot kiek BVP prarandama kamščiuose vien dėl planavimo "nieko nedaryti iki neatvažiuos meras"
                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        #71
                        Dabar jau kažką prabilo apie 4 eismo juostų kelią, tai reiškia vėl nauji projektai ir t.t. Tai reikštų be 5 metų realūs darbai dar tikrai neprasidėtų. Iki to laiko galėtų "Remixu" pereiti likusią dalį nuo sankryžos su Rokais iki Prienų. Nes atkarpa kur pakeistas asfaltas dar galima važiuoti gan saugiai, o likusia tenka kratytis ir tai ypač nesaugu blogomis oro salygomis.

                        Comment


                          #72
                          7 merų kreipimasis "paankstino" rekonstrukcija galbūt 2 metais, ne anksčiau kaip 2029 metais DD

                          „Pažymime, kad iki 2023 metų būtina pabaigti rekonstruoti „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki sienos su Lenkija, o iki 2033 metų būtina pabaigti rekonstruoti „Via Baltica“ ruožą nuo Panevėžio iki sienos su Latvija“, – teigė susisiekimo viceministras Vladislavas Kondratovičius.

                          Parengtame kelio tvarkymo plane buvo nagrinėjamos galimybės kelią rekonstruoti pagal IIa (2+1) kelio parametrus (2 juostos vienai ir 1 kitai eismo krypčiai), tačiau tai padaryti būtų problematiška, todėl palikta 1+1 kelio parametrai.

                          Norint atlikti kelio rekonstrukciją, visuomenės poreikiams reikės paimti apie 50 ha plotą iš 283 savininkų ir kitų naudotojų, taip pat reikės nugriauti 3 sodybas.


                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/11/...alytus-kelia/#

                          Comment


                            #73
                            Tai gal bus nuo aplinkos jungiamaisiais keliais atskirtas 1+1 tarp Kaunas ir Prienų, panašiai kaip planuojamas Šiaulių aplinkkelis. Kitaip nebūtų prasmės imti žemių visuomenės poreikiams, bet palikti 1+1.

                            2+1 tiest yra problematiška, kai didelis sunkvežimių srautas (iki keliasdešimt proc. nuo viso srauto), turbūt daug kam dėl to galėjo nepatikt Panevėžio aplinkkelio projektas 2+1, o ne 2+2. Gali būti, kad bus automagistralė (130 km/h) tarp Kauno ir Panevėžio.

                            Comment


                              #74
                              Stebuklas!!! Seimo narys A. Kupčinskas reikalauja keliui Kaunas–Prienai–Alytus suteikti magistralės statusą

                              https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/04/...rales-statusa/


                              Palyginamoji lentelė iš mėnulio iškritusiems: skaičius viso transporto priemonių per parą, skliausteliuose krovininio.

                              130 Kaunas–Prienai–Alytus 9 915 (774) Tik ruože Kaunas- Prienai 11190 (777)
                              A14 Vilnius–Utena 6 680 (406)
                              A15 Vilnius–Lyda 5 678 (539)
                              A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 5 169 (483)

                              Duomenys 2018 m. LAKD
                              Paskutinis taisė VNS; 2020.04.21, 08:40.
                              Show must go von!

                              Comment


                                #75
                                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                Stebuklas!!! Seimo narys A. Kupčinskas reikalauja keliui Kaunas–Prienai–Alytus suteikti magistralės statusą

                                https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/04/...rales-statusa/


                                Palyginamoji lentelė iš mėnulio iškritusiems: skaičius viso transporto priemonių per parą, skliausteliuose krovininio.

                                130 Kaunas–Prienai–Alytus 9 915 (774) Tik ruože Kaunas- Prienai 11190 (777)
                                A14 Vilnius–Utena 6 680 (406)
                                A15 Vilnius–Lyda 5 678 (539)
                                A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 5 169 (483)

                                Duomenys 2018 m. LAKD
                                Reiktų ir kitiems keliams duomenų "Tik ruože..."

                                Comment


                                  #76
                                  O pats magistralės statusas be realios rekonstrukcijos ką suteikia?

                                  Comment


                                    #77
                                    Tikriausiai didesnį prioritetą vykdant darbus.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                      Reiktų ir kitiems keliams duomenų "Tik ruože..."
                                      Lakd puslapyje, bet jau žemėlapiuose žiūrėk. Nei vienas nedatempia nei vienam ruože. O šiai ir be ruožo, situacija aiški.
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        O pats magistralės statusas be realios rekonstrukcijos ką suteikia?
                                        Prioritetą rekonstrukcijai, remontui, priežiūrai. Projektavimo įpatumai. Skirtumai ženklūs.
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          #80
                                          Tam ruože nei daug tautinių mažumų gyvena nei įtakingų politikų, tad nemanau, kad šis kelias turi perspektyvų būti rekonstruojamas ar tai būtų eilinis (ne Skvernelio) žvyrkelis ar magistralė. Tiesiog jis niekam neįdomus, nors yra vienas labiausiai apkrautų ruožų LT o jo būklė tragiška.
                                          Valdžioj prioritetai kitokie..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X