Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Diena.lt 2023.01.12
    Viso kelio rekonstrukciją gaubia migla
    Aišku, intensyvumu šis kelias nusileidžia trasai „Via Baltica“, bet kai kuriose atkarpose lenkia Vilniaus–Utenos kelią, tačiau dabar ministerija priėmusi poziciją, kad reikia tvarkyti kelią tik nuo Kauno iki Prienų“, – stebėjosi Seimo narys Andrius Kupčinskas. (..)
    Šito populisto, lindėjo rinkėjams į užpakalį be muilo graudu klausyti. Labai įdomu kurios ten atkarpos yra intensyvesnės tarkim nei Vilnius-Utena? Kur į Vaizgakiemį? į Balbieriškį? Tragiška situacija yra Garliava-Prienai, dėl siauro kelio, dėl vingiuotumo ir blogos dangos. Kai kelyje bus net 6 žiedai ir jungiamieji keliai, tai ten nereikia ir 2+2 kelio, būtų pakakę 2+1. Nuo Prienų į Alytų 2+2? Tai tada ir Vilnius-Druskininkai darom autostradą.
    Galvoja apie ateitį?
    Tai tegu geriau galvoja ne apie autostradą, kurią brangu išlaikyti, o galvoja kaip mažinti priklausomybę nuo automobilių. Gal geriau apie bent vienabėgį geležinkelį Kaunas-Prienai-Alytus-Druskininkai. Nauda būtų kelis kart didesnė.

    Comment


      Iš Kauno į Prienus važiuosime lėčiau: dėl duobių greitis vietomis ribojamas iki 50 km/h

      Apie situaciją pasiteiravus Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) komunikacijos skyriaus atstovės Eglės Nemanytės, ši informavo, jog valstybinės reikšmės krašto kelyje Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus yra vykdomi kelio remonto darbai, todėl greitis tuose ruožuose ribojamas iki 50 km/val.

      „Ruože nuo 19,2 iki 19,24 km, greitis bus ribojamas iki sausio 26 d. 23.00 val.

      Ruože nuo 23,4 iki 28 km – greitis bus ribojamas iki sausio 31 d. 23:00 val.“ – rašoma atsakyme.

      https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/01/...s-iki-50-km-h/
      Paskutinis taisė iPhone; 2024.01.26, 15:46.

      Comment


        /\ Būtų gerai dar kokį radarą pastatyti, bet kad abu ribojami ruožai ir taip patenka į KK130 radarų zonas (11,740 - 20,093 km ir 23,527-30,043 km)
        Ten, atrodo bus kažkokie smulkūs remontai, kokie įmanomi žiemą
        Straipsnyje yra ir nebloga nuotrauka

        Kelyje Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus yra vykdomi kelio remonto darbai, todėl greitis tuose ruožuose ribojamas iki 50 km/val.
        Ruože nuo 19,2 iki 19,24 km, greitis bus ribojamas iki sausio 26 d..
        Ruože nuo 23,4 iki 28,0 km – greitis bus ribojamas iki sausio 31 d.“ – rašoma LAKD atsakyme.


        https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/01/...s-iki-50-km-h/

        Comment


          Aftamobilystai - kelias duobėtas, jokių ženklų ar ribojimų, pramušiau padangą!
          LAKD *sužymi duobėtas vietas ir uždeda ribojimus kol aptvarkys duobes*
          Aftamobilystai - aaaa dar radarą pastatykit, tik pasipinigaut mokat!

          Comment


            /\
            Tai ir buvo papildyta, kad ten bus remontai.

            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Visi važiuotų tamstos mėgstamais troleibusais, jei tik galėtų.
            Deja, toleibusų linija kelyje Nr. 130 artimiausią šimtmetį nėra numatoma.

            Grįžtame į temą, jei tik leisite.
            Paskutinis taisė Romas; 2024.01.26, 19:33. Priežastis: Gramatika

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              /\
              Tai ir buvo papildyta, kad ten bus remontai.
              Kam tada idiotiškas komentaras apie radarus? Ar jei kelias akivaizdžiai nesaugus ir yra pagrįsti greičio ribojimai, radarai vis tiek yra blogis?

              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Visi važiuotų tamstos mėgstamais troleibusai, jei tik galėtų.
              Deja, toleibusų linija kelyje Nr. 130 artimaiusią šimtmetį nėra numatoma.
              Vis dar pagalvojus apie radarus putos iš burnos drimba tiek, kad sunku pataikyti į klaviatūrą? Reikėtų pabandyt užsiimti meditacija, galbūt pagelbėtų.
              Džiugu, kad ši nuotrauka kelia tiek emocijų, kad nepasivargini jos rasti iš spalio mėnesio. Šiaip įdomu, ar nuotraukoje matai kažkokį pažeidimą? Ar "taigy če trumpam, trūgdo, nigali apeici?"


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Grįžtame į temą, jei tik leisite.
              Niekas neliepė nuo jos nukrypti.

              Comment


                Buvo užsiminta apie radarus tik tiek, kad:
                1) Buvo patikrinta, kad tame duobėtame ruože naujų radarų nereikia statyti, nes jie ten ir taip yra, o momentinių dėl trumpo laiko niekas nestatys.
                2) Buvo tikėtasi, kad paminėjus žodį "radaras", kažkas iš Ignalinos rajono lygumų prapliups kokiais nors "aftamabylistas" - taip ir atsitiko.

                Gero savaitgalio ir saugių kelionių - troleibusais ir ne tik.
                Paskutinis taisė Romas; 2024.09.19, 18:34.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  /\
                  Tai ir buvo papildyta, kad ten bus remontai.


                  Visi važiuotų tamstos mėgstamais troleibusais, jei tik galėtų.
                  Deja, toleibusų linija kelyje Nr. 130 artimiausią šimtmetį nėra numatoma.

                  Grįžtame į temą, jei tik leisite.
                  Romai, būtų prašymas nekeisti cituojamų forumiečių žinučių. Tamstos pacituotoje žinutėje nuotrauka nėra originali (neskaitant to, kad cituojama žinutė čia visiškai ne į temą).

                  Comment


                    Šitoje vietoje ir pernai ir užpernai po didelių šalčių nutirpus sniegui ir atsiradus duobėms buvo pastatomi papildomi greitį ribojantys ženklai, gaila bet tikriausiai bus dar ir ateinančią žiemą, nes dangos dar nieks nekeis, tik simboliškai palopins duobės.
                    Galėtų ir radarus perprogramuoti, kad atitiktų laikinus apribojimus.

                    Comment


                      Normalus tas kelias ten, tik reikia nelėkt, laikytis didesnio atstumo ir labiau kairės.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Važiavau šiandien iš Kauno ir pakeliuj užsukau į Prienus. Žiedinė sankryža, skirta nusukti nuo kelio į Alytų ir važiuoti tiesiai į Prienų miestą pagal Google navigaciją kažkodėl nebuvo traktuojama kaip žiedinė, o vardino tiesiog posūkius, nors vizualiai paišė tą žiedą, t.y. čia nebuvo "sena info iki žiedo". Klausimas, kaip atnaujinama informacija, kad kartais žiedinės taip traktuojamos

                        P.S. ir toliau lekiant link Drusknininkų pastebėjau, kad Google navigacija dažnai neteisingai nustatydavo koks leistinas greitis, pvz šalia kelio darbų važiuojant už Birštono - Vilniaus kryptim, ar tiesiog kažkokiais mažesniais keliukais. Toks įspūdis, kad geras atnaujinimas regionuose nevyksta... įdomu kodėl, negi čia nėra automatizuota ?

                        Comment


                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                          Važiavau šiandien iš Kauno ir pakeliuj užsukau į Prienus. Žiedinė sankryža, skirta nusukti nuo kelio į Alytų ir važiuoti tiesiai į Prienų miestą pagal Google navigaciją kažkodėl nebuvo traktuojama kaip žiedinė, o vardino tiesiog posūkius, nors vizualiai paišė tą žiedą, t.y. čia nebuvo "sena info iki žiedo". Klausimas, kaip atnaujinama informacija, kad kartais žiedinės taip traktuojamos

                          P.S. ir toliau lekiant link Drusknininkų pastebėjau, kad Google navigacija dažnai neteisingai nustatydavo koks leistinas greitis, pvz šalia kelio darbų važiuojant už Birštono - Vilniaus kryptim, ar tiesiog kažkokiais mažesniais keliukais. Toks įspūdis, kad geras atnaujinimas regionuose nevyksta... įdomu kodėl, negi čia nėra automatizuota ?
                          Puiki proga išbandyti alternatyvas, kaip Osmand, waze...

                          Comment


                            Visgi bus 2+2:
                            Projektavimas vyksta, abiejų atkarpų (nes visas kelias nuo Kauno iki Prienų padalintas į dvi dalis) projektavimas taip pat vyksta. Kelias bus 2+2

                            Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...etais-34288299
                            https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...etais-34288299

                            Comment


                              Kiek milijonų jau išmesta projektavimams per tiek metų??

                              Comment


                                Alytus.plius 2024.05.26
                                Alytuje susitikimo su ministru metu buvo kalbėta ir apie kitus projektus. Vienas jų – kelio Alytus-Prienai-Kaunas rekonstrukcija.
                                M. Skuodis patikino, kad kelio Kaunas-Prienai projektavimas jau vyksta, reikalingi žemės sklypai – išpirkti. Numatytą ruožą ketinama rekonstruoti į keturių eismo juostų kelią. 2026 metais darbai jau turėtų vykti pilnu pajėgumu, o 2027 metais, kaip prognozuojama, rekonstrukcijos darbai nuo Kauno iki Prienų jau turėtų būtu užbaigti. Tada jau bus ieškoma resursų ir finansinių galimybių kelio tvarkymo darbus tęsti.

                                https://m.alytusplius.lt/naujienos/r...kimo-ministras

                                Comment


                                  Gal yra kokie brėžiniai to 2+2 kelio?

                                  Comment


                                    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                    Gal yra kokie brėžiniai to 2+2 kelio?
                                    Spalio 2 d. Prienų rajono savivaldybės puslapyje* paskelbti projektiniai pasiūlymai ruožo nuo 19,48 iki 31,10 km.
                                    Spalio 7 d. Kauno rajono savivaldybės puslapyje* paskelbti projektiniai pasiūlymai ruožo nuo 11,60 iki 19,48 km.
                                    * Pranešimus reikės susirasti su CTRL+F.

                                    Trumpai abibendrinant:
                                    • Kelias projektuojamas Ia kategorijos (tokia pat kaip KK141 Dituva (Priekulė)–Toleikiai), t.y. nėra sustojimo juostų, tik 0,5 m saugos juosta.
                                    • Dėl aukšto kelio pylimo ir jungiamųjų kelių atstumo didžiojoje dalyje kelio dešinėje pusėje numatomas apsauginis barjeras, taigi avariniam sustojimui kelkraščio praktiškai nėra, bus panašu kaip čia.
                                    • Kiti sprendiniai daugmaž atitinka priešprojektinius pasiūlymus, jų brėžiniai žemėlapyje.
                                    Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.10.07, 20:27.
                                    Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                    Comment

                                    Working...
                                    X