O kas techniškai būtų kitaip negu darbo dienomis - kažkokie stebuklingi ekskavatoriai, poliakalės ir vibraciniai volai? Kažkokia nesąmonė. Gariūnų tiltą mačiau net sekmadieniais tvarkydavo iki 14val, o šeštadieniais ir ilgiau.
Už naktinį darbą statybininkams tektų dvigubą tarifą mokėti
Mano supratimu labiausiai apkrautas metas kaip tik iki 9 ryto ir po 15 popiet, kai visi patraukia darban ar namo.
Kita vertus suprantu, daugumai butu patogiau, jei darbai vyktu pvz. naktimis bei savaitgaliais. Techniskai tai imanoma, taciau kaina atitinkamai smarkiai isaugtu.
Didžiausi srautai yra iki 8h, ir ypač po 16h, tad manau kilometrinių spūsčių neturėtų būti. Beto vakarais šiaip ar taip kamštis būna jau prieš tunelį
O kur aš kalbu apie naktinį? Diena nuo nakties skiriasi net ir savaitgalį
Techniškai tarifas naktį ir savaitgalį nesiskiria arba skiriasi nedaug - bet kuriuo atveju yra didesnis už pagrindinį tarifą. Ar kas nors turit duomenų apie kelininkų vykdomą pamaininį darbo organizavimą?
Tai jei teks nuardyti vienos juostos asfaltą ir ten prikasioti kai komunikacijas tvarkys - negalės tos juostos dienomis atiduoti vairuotojams. Darbas tik naktį netenka prasmės. Tokiu atveju nebent stengtis kiek galima greičiau atlikti darbus, bet tada geriau dirbti savaitgaliais, nei naktimis, nes šviesiuoju paros metu mažesnė tikimybė nelaimingiems atsitikimams.
Beje, gal kas atkreipėte dėmesį į apšvietimo stulpus - atrodo storesni už įprastinius. Ar čia toks dizaino ypatumas, ar galbūt kažkada buvo galvota paleisti šia gatve troleibusus?
Vakar jau Tauro kalno slaita nukasinejo - uz Ciurlionio tilto link Gostauto g.
O vakar jau skaldą spaudė, kaip supratau ruošiasi privažiavimui darbų metu. Eismas vakar vyko tik viena eismo juosta ties nukasinėjama užvaža - pasekmės jau nuo 11val kamštis susidarė beveik nuo Vilkpėdės, sėkmingai užsikimšo posūkis į žiedą net Savanorių pr.
O vakar jau skaldą spaudė, kaip supratau ruošiasi privažiavimui darbų metu. Eismas vakar vyko tik viena eismo juosta ties nukasinėjama užvaža - pasekmės jau nuo 11val kamštis susidarė beveik nuo Vilkpėdės, sėkmingai užsikimšo posūkis į žiedą net Savanorių pr.
Žiauru, įdomu kokia situacija tuomet vakarais būna ten kai srautas kur kas didesnis...
nesakau, kad ji ten visai beprasmė, iš Kauno būtų patogiau prie Seimo privažiuoti... Bet rimtesnis klausimas yra ar čia pats efektyviausias būdas panaudoti didelius pinigus eismui pagerinti. Žinant estakadų kainas (gerai tik pinigėlius praplaut), galima būtų ~30 svarbių gatvių normaliai sutvarkyt ir dar liktų žiaurias duobes magistralinėse Kauno gatvėse palopyt....
As much power as necessary, as much freedom as possible
Pastačius šitą estakadą reiktų naikinti šviesoforinę sankryžą prie Vilniaus vartų (Lukiškių g./Gynėjų g.). Tada būtų bent dalinai išspręstos kamščio problemos Lukiškių g.
Ir reiktų kažkaip padaryti užvažiavimą ant Liubarto tilto iš Goštauto g., tada pagerėtu susisiekimas su Žvėrynu.
Pastačius šitą estakadą reiktų naikinti šviesoforinę sankryžą prie Vilniaus vartų (Lukiškių g./Gynėjų g.). Tada būtų bent dalinai išspręstos kamščio problemos Lukiškių g.
Ir kaip gi tu ją pertvarkytum?
Ir reiktų kažkaip padaryti užvažiavimą ant Liubarto tilto iš Goštauto g., tada pagerėtu susisiekimas su Žvėrynu.
Už poros šimtų metrų yra Žveryno tiltas, per kurį iš visų pusių galima laisvai patekt į Žveryną.
Atvažiuojantiems nuo Geležinio vilko g. palikčiau tik posūkį į dešinę, į Gynėju g. Tiems kam reikia patekti į Goštauto g. iš Geležinio vilko g. važiuos per naują estakadą. Iš Gynėjų g. srautas nedidelis, gali ratais važinėtis. O važiuojantys iš Goštauto g. ant Pedagoginio tilto, pasuks ir be šviesoforo, ir dabar yra rodyklė leidžianti sukti degant raudonai šviesai. Arba, kitas varijantas, galima palikti šviesoforą, tik sureguliuoti, kad degtų trumpai.
Už poros šimtų metrų yra Žveryno tiltas, per kurį iš visų pusių galima laisvai patekt į Žveryną.
Ten tik viena juosta, be to šviesoforinis posūkis, ir šiaip tos gatvelės Žvėryne nepritaikytos didesniems eismo srautams. O Liubarto tiltas lieka neišnaudotas, nes juo eismas nėra intensyvus. Aš šitą estakadą matau kaip labiau skirtą pagerinti susisiekimą su Žvėrynu, o ne su Seimu :-)
Nuo pat pradžių maniau ir tebemanau, kad tikrai daugiau naudos būtų jei tuos pinigus ir jėgas būtų skyrę vakarinio 3 etapui, nusikrautų miestas ženkliai ir savaime dalis problemų išsispręstų. Nesu matęs kad kada nors būtų eilė norinčių išsukti iš už tunelio į Goštauto krantinę (prieš pedagoginio tiltą). Toks įspūdis kad kažkam iš oro uosto 5 min. greičiau norisi grįžti į Žvėryną ar Seimą.
Liubarto tiltas aplamai yra nepaibaigto gatvių tinklo dalis. Žvėryne Jasinskio g. galas turėjo būti sankryža su Kęstučio gatve ir dar vienu tiltu per upę iki Geležinio Vilko g. O kas sako, kad neišnaudojamas, tai klysta, ant Liubarto tilto kamščiai nemenki rytais susidaro. Be to, Liubarto tiltas nors ir neseniai statytas, bet jau kleba, viena ausimi girdėjau apie jo rekonstrukciją po 2015m.
Nuo pat pradžių maniau ir tebemanau, kad tikrai daugiau naudos būtų jei tuos pinigus ir jėgas būtų skyrę vakarinio 3 etapui, nusikrautų miestas ženkliai ir savaime dalis problemų išsispręstų. Nesu matęs kad kada nors būtų eilė norinčių išsukti iš už tunelio į Goštauto krantinę (prieš pedagoginio tiltą). Toks įspūdis kad kažkam iš oro uosto 5 min. greičiau norisi grįžti į Žvėryną ar Seimą.
Nu baigsi pagaliau su tuo aplinkkeliu.Matyt gyveni arti.Tas viadukas atneš naudos,tik gal paskubėta su jo statybomis.Pakalnės gatvė-tu bent važiavai ten?Jasinskio piko metu-kolapsas.Ir GV.Viadukas nukraus srautą nuo GV.
Atvažiuojantiems nuo Geležinio vilko g. palikčiau tik posūkį į dešinę, į Gynėju g. Tiems kam reikia patekti į Goštauto g. iš Geležinio vilko g. važiuos per naują estakadą. Iš Gynėjų g. srautas nedidelis, gali ratais važinėtis. O važiuojantys iš Goštauto g. ant Pedagoginio tilto, pasuks ir be šviesoforo, ir dabar yra rodyklė leidžianti sukti degant raudonai šviesai. Arba, kitas varijantas, galima palikti šviesoforą, tik sureguliuoti, kad degtų trumpai.
Labai teisingai pasakyta (ir protinga).Deja,o kaip sų Kražių(?)?
Nu baigsi pagaliau su tuo aplinkkeliu.Matyt gyveni arti.Tas viadukas atneš naudos,tik gal paskubėta su jo statybomis.Pakalnės gatvė-tu bent važiavai ten?Jasinskio piko metu-kolapsas.Ir GV.Viadukas nukraus srautą nuo GV.
Kokios apčiuopiamos naudos jis atneš greitu metu? Jasinskio gatvė piko metu užkišta, bet iš Pakalnės gatvės piko metu visos atvažiavusios mašinos labai greit išsivažinėja nes jas visi praleidžia link žvėyno. Taip kad čia problemos kažkokios niekados nebuvo didelės. Kaip tas viadukas nukraus srautą nuo GV? Senasis Žvėryno tiltas užsikimš(jau dabar piko metu uŽkištas) ir baigsis visas nukrovimas, jau dabar piko metu ne vasarą Kęstučio, Sėlių, ir kitos pagrindinės gatvelės užsikišusios būna visiškai ir juda ant 20.
Pastačius šitą estakadą reiktų naikinti šviesoforinę sankryžą prie Vilniaus vartų (Lukiškių g./Gynėjų g.). Tada būtų bent dalinai išspręstos kamščio problemos Lukiškių g.
Kokią naudą atneštų šviesoforo naikinimas? Dabar ten vakarais norinčių patekti ant tilto link Pedagoninio yra iš trijų pusių: Lukiškių g., Gynėjų ir nuo Goštauto g., visur vienodai ilgi kamščiai. Trys ciklai leidžia maždaug vienodai judėti srautams.
Comment