Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąMano supratimu labiausiai apkrautas metas kaip tik iki 9 ryto ir po 15 popiet, kai visi patraukia darban ar namo.
Kita vertus suprantu, daugumai butu patogiau, jei darbai vyktu pvz. naktimis bei savaitgaliais. Techniskai tai imanoma, taciau kaina atitinkamai smarkiai isaugtu.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąUž naktinį darbą statybininkams tektų dvigubą tarifą mokėtiKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO kur aš kalbu apie naktinį? Diena nuo nakties skiriasi net ir savaitgalįPaskutinis taisė vėkas; 2012.08.08, 13:37.
Comment
-
Tai jei teks nuardyti vienos juostos asfaltą ir ten prikasioti kai komunikacijas tvarkys - negalės tos juostos dienomis atiduoti vairuotojams. Darbas tik naktį netenka prasmės. Tokiu atveju nebent stengtis kiek galima greičiau atlikti darbus, bet tada geriau dirbti savaitgaliais, nei naktimis, nes šviesiuoju paros metu mažesnė tikimybė nelaimingiems atsitikimams.
Comment
-
Parašė Lioshas Rodyti pranešimąLietuva visiems.
Comment
-
Parašė Lioshas Rodyti pranešimąVakar jau Tauro kalno slaita nukasinejo - uz Ciurlionio tilto link Gostauto g.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO vakar jau skaldą spaudė, kaip supratau ruošiasi privažiavimui darbų metu. Eismas vakar vyko tik viena eismo juosta ties nukasinėjama užvaža - pasekmės jau nuo 11val kamštis susidarė beveik nuo Vilkpėdės, sėkmingai užsikimšo posūkis į žiedą net Savanorių pr.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŽiauru, įdomu kokia situacija tuomet vakarais būna ten kai srautas kur kas didesnis...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
nesakau, kad ji ten visai beprasmė, iš Kauno būtų patogiau prie Seimo privažiuoti... Bet rimtesnis klausimas yra ar čia pats efektyviausias būdas panaudoti didelius pinigus eismui pagerinti. Žinant estakadų kainas (gerai tik pinigėlius praplaut), galima būtų ~30 svarbių gatvių normaliai sutvarkyt ir dar liktų žiaurias duobes magistralinėse Kauno gatvėse palopyt....As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąPastačius šitą estakadą reiktų naikinti šviesoforinę sankryžą prie Vilniaus vartų (Lukiškių g./Gynėjų g.). Tada būtų bent dalinai išspręstos kamščio problemos Lukiškių g.
Ir reiktų kažkaip padaryti užvažiavimą ant Liubarto tilto iš Goštauto g., tada pagerėtu susisiekimas su Žvėrynu.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąIr kaip gi tu ją pertvarkytum?
Parašė spirit Rodyti pranešimąUž poros šimtų metrų yra Žveryno tiltas, per kurį iš visų pusių galima laisvai patekt į Žveryną.
Comment
-
Nuo pat pradžių maniau ir tebemanau, kad tikrai daugiau naudos būtų jei tuos pinigus ir jėgas būtų skyrę vakarinio 3 etapui, nusikrautų miestas ženkliai ir savaime dalis problemų išsispręstų. Nesu matęs kad kada nors būtų eilė norinčių išsukti iš už tunelio į Goštauto krantinę (prieš pedagoginio tiltą). Toks įspūdis kad kažkam iš oro uosto 5 min. greičiau norisi grįžti į Žvėryną ar Seimą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Liubarto tiltas aplamai yra nepaibaigto gatvių tinklo dalis. Žvėryne Jasinskio g. galas turėjo būti sankryža su Kęstučio gatve ir dar vienu tiltu per upę iki Geležinio Vilko g. O kas sako, kad neišnaudojamas, tai klysta, ant Liubarto tilto kamščiai nemenki rytais susidaro. Be to, Liubarto tiltas nors ir neseniai statytas, bet jau kleba, viena ausimi girdėjau apie jo rekonstrukciją po 2015m.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNuo pat pradžių maniau ir tebemanau, kad tikrai daugiau naudos būtų jei tuos pinigus ir jėgas būtų skyrę vakarinio 3 etapui, nusikrautų miestas ženkliai ir savaime dalis problemų išsispręstų. Nesu matęs kad kada nors būtų eilė norinčių išsukti iš už tunelio į Goštauto krantinę (prieš pedagoginio tiltą). Toks įspūdis kad kažkam iš oro uosto 5 min. greičiau norisi grįžti į Žvėryną ar Seimą.
Parašė ACC Rodyti pranešimąAtvažiuojantiems nuo Geležinio vilko g. palikčiau tik posūkį į dešinę, į Gynėju g. Tiems kam reikia patekti į Goštauto g. iš Geležinio vilko g. važiuos per naują estakadą. Iš Gynėjų g. srautas nedidelis, gali ratais važinėtis. O važiuojantys iš Goštauto g. ant Pedagoginio tilto, pasuks ir be šviesoforo, ir dabar yra rodyklė leidžianti sukti degant raudonai šviesai. Arba, kitas varijantas, galima palikti šviesoforą, tik sureguliuoti, kad degtų trumpai.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNu baigsi pagaliau su tuo aplinkkeliu.Matyt gyveni arti.Tas viadukas atneš naudos,tik gal paskubėta su jo statybomis.Pakalnės gatvė-tu bent važiavai ten?Jasinskio piko metu-kolapsas.Ir GV.Viadukas nukraus srautą nuo GV.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąLabai teisingai pasakyta (ir protinga).Deja,o kaip sų Kražių(?)?
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąPastačius šitą estakadą reiktų naikinti šviesoforinę sankryžą prie Vilniaus vartų (Lukiškių g./Gynėjų g.). Tada būtų bent dalinai išspręstos kamščio problemos Lukiškių g.
Comment
Comment