Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    O kas techniškai būtų kitaip negu darbo dienomis - kažkokie stebuklingi ekskavatoriai, poliakalės ir vibraciniai volai? Kažkokia nesąmonė. Gariūnų tiltą mačiau net sekmadieniais tvarkydavo iki 14val, o šeštadieniais ir ilgiau.
    Už naktinį darbą statybininkams tektų dvigubą tarifą mokėti
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Mano supratimu labiausiai apkrautas metas kaip tik iki 9 ryto ir po 15 popiet, kai visi patraukia darban ar namo.
      Kita vertus suprantu, daugumai butu patogiau, jei darbai vyktu pvz. naktimis bei savaitgaliais. Techniskai tai imanoma, taciau kaina atitinkamai smarkiai isaugtu.
      Didžiausi srautai yra iki 8h, ir ypač po 16h, tad manau kilometrinių spūsčių neturėtų būti. Beto vakarais šiaip ar taip kamštis būna jau prieš tunelį
      Flickr

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Už naktinį darbą statybininkams tektų dvigubą tarifą mokėti
        O kur aš kalbu apie naktinį? Diena nuo nakties skiriasi net ir savaitgalį
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          O kur aš kalbu apie naktinį? Diena nuo nakties skiriasi net ir savaitgalį
          Techniškai tarifas naktį ir savaitgalį nesiskiria arba skiriasi nedaug - bet kuriuo atveju yra didesnis už pagrindinį tarifą. Ar kas nors turit duomenų apie kelininkų vykdomą pamaininį darbo organizavimą?
          Paskutinis taisė vėkas; 2012.08.08, 13:37.

          Comment


            Tai jei teks nuardyti vienos juostos asfaltą ir ten prikasioti kai komunikacijas tvarkys - negalės tos juostos dienomis atiduoti vairuotojams. Darbas tik naktį netenka prasmės. Tokiu atveju nebent stengtis kiek galima greičiau atlikti darbus, bet tada geriau dirbti savaitgaliais, nei naktimis, nes šviesiuoju paros metu mažesnė tikimybė nelaimingiems atsitikimams.

            Comment


              Vakar jau Tauro kalno slaita nukasinejo - uz Ciurlionio tilto link Gostauto g.

              Comment


                Parašė Lioshas Rodyti pranešimą
                [URL=http://www.radikal.ru]
                Atvaizdas
                Beje, gal kas atkreipėte dėmesį į apšvietimo stulpus - atrodo storesni už įprastinius. Ar čia toks dizaino ypatumas, ar galbūt kažkada buvo galvota paleisti šia gatve troleibusus?
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė Lioshas Rodyti pranešimą
                  Vakar jau Tauro kalno slaita nukasinejo - uz Ciurlionio tilto link Gostauto g.
                  O vakar jau skaldą spaudė, kaip supratau ruošiasi privažiavimui darbų metu. Eismas vakar vyko tik viena eismo juosta ties nukasinėjama užvaža - pasekmės jau nuo 11val kamštis susidarė beveik nuo Vilkpėdės, sėkmingai užsikimšo posūkis į žiedą net Savanorių pr.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    O vakar jau skaldą spaudė, kaip supratau ruošiasi privažiavimui darbų metu. Eismas vakar vyko tik viena eismo juosta ties nukasinėjama užvaža - pasekmės jau nuo 11val kamštis susidarė beveik nuo Vilkpėdės, sėkmingai užsikimšo posūkis į žiedą net Savanorių pr.
                    Žiauru, įdomu kokia situacija tuomet vakarais būna ten kai srautas kur kas didesnis...
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Žiauru, įdomu kokia situacija tuomet vakarais būna ten kai srautas kur kas didesnis...
                      Vakarais, po darbų jie eismą vėl dviem juostom leidžia. Grįžinėjau ~18val, vikas normose jau.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Pora mažų foto važiuojant pro šalį su dvirku:












                        Comment


                          nesakau, kad ji ten visai beprasmė, iš Kauno būtų patogiau prie Seimo privažiuoti... Bet rimtesnis klausimas yra ar čia pats efektyviausias būdas panaudoti didelius pinigus eismui pagerinti. Žinant estakadų kainas (gerai tik pinigėlius praplaut), galima būtų ~30 svarbių gatvių normaliai sutvarkyt ir dar liktų žiaurias duobes magistralinėse Kauno gatvėse palopyt....
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Pastačius šitą estakadą reiktų naikinti šviesoforinę sankryžą prie Vilniaus vartų (Lukiškių g./Gynėjų g.). Tada būtų bent dalinai išspręstos kamščio problemos Lukiškių g.

                            Ir reiktų kažkaip padaryti užvažiavimą ant Liubarto tilto iš Goštauto g., tada pagerėtu susisiekimas su Žvėrynu.

                            Comment


                              Parašė ACC Rodyti pranešimą
                              Pastačius šitą estakadą reiktų naikinti šviesoforinę sankryžą prie Vilniaus vartų (Lukiškių g./Gynėjų g.). Tada būtų bent dalinai išspręstos kamščio problemos Lukiškių g.
                              Ir kaip gi tu ją pertvarkytum?

                              Ir reiktų kažkaip padaryti užvažiavimą ant Liubarto tilto iš Goštauto g., tada pagerėtu susisiekimas su Žvėrynu.
                              Už poros šimtų metrų yra Žveryno tiltas, per kurį iš visų pusių galima laisvai patekt į Žveryną.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Ir kaip gi tu ją pertvarkytum?
                                Atvažiuojantiems nuo Geležinio vilko g. palikčiau tik posūkį į dešinę, į Gynėju g. Tiems kam reikia patekti į Goštauto g. iš Geležinio vilko g. važiuos per naują estakadą. Iš Gynėjų g. srautas nedidelis, gali ratais važinėtis. O važiuojantys iš Goštauto g. ant Pedagoginio tilto, pasuks ir be šviesoforo, ir dabar yra rodyklė leidžianti sukti degant raudonai šviesai. Arba, kitas varijantas, galima palikti šviesoforą, tik sureguliuoti, kad degtų trumpai.

                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Už poros šimtų metrų yra Žveryno tiltas, per kurį iš visų pusių galima laisvai patekt į Žveryną.
                                Ten tik viena juosta, be to šviesoforinis posūkis, ir šiaip tos gatvelės Žvėryne nepritaikytos didesniems eismo srautams. O Liubarto tiltas lieka neišnaudotas, nes juo eismas nėra intensyvus. Aš šitą estakadą matau kaip labiau skirtą pagerinti susisiekimą su Žvėrynu, o ne su Seimu :-)

                                Comment


                                  Nuo pat pradžių maniau ir tebemanau, kad tikrai daugiau naudos būtų jei tuos pinigus ir jėgas būtų skyrę vakarinio 3 etapui, nusikrautų miestas ženkliai ir savaime dalis problemų išsispręstų. Nesu matęs kad kada nors būtų eilė norinčių išsukti iš už tunelio į Goštauto krantinę (prieš pedagoginio tiltą). Toks įspūdis kad kažkam iš oro uosto 5 min. greičiau norisi grįžti į Žvėryną ar Seimą.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Liubarto tiltas aplamai yra nepaibaigto gatvių tinklo dalis. Žvėryne Jasinskio g. galas turėjo būti sankryža su Kęstučio gatve ir dar vienu tiltu per upę iki Geležinio Vilko g. O kas sako, kad neišnaudojamas, tai klysta, ant Liubarto tilto kamščiai nemenki rytais susidaro. Be to, Liubarto tiltas nors ir neseniai statytas, bet jau kleba, viena ausimi girdėjau apie jo rekonstrukciją po 2015m.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Nuo pat pradžių maniau ir tebemanau, kad tikrai daugiau naudos būtų jei tuos pinigus ir jėgas būtų skyrę vakarinio 3 etapui, nusikrautų miestas ženkliai ir savaime dalis problemų išsispręstų. Nesu matęs kad kada nors būtų eilė norinčių išsukti iš už tunelio į Goštauto krantinę (prieš pedagoginio tiltą). Toks įspūdis kad kažkam iš oro uosto 5 min. greičiau norisi grįžti į Žvėryną ar Seimą.
                                      Nu baigsi pagaliau su tuo aplinkkeliu.Matyt gyveni arti.Tas viadukas atneš naudos,tik gal paskubėta su jo statybomis.Pakalnės gatvė-tu bent važiavai ten?Jasinskio piko metu-kolapsas.Ir GV.Viadukas nukraus srautą nuo GV.

                                      Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                      Atvažiuojantiems nuo Geležinio vilko g. palikčiau tik posūkį į dešinę, į Gynėju g. Tiems kam reikia patekti į Goštauto g. iš Geležinio vilko g. važiuos per naują estakadą. Iš Gynėjų g. srautas nedidelis, gali ratais važinėtis. O važiuojantys iš Goštauto g. ant Pedagoginio tilto, pasuks ir be šviesoforo, ir dabar yra rodyklė leidžianti sukti degant raudonai šviesai. Arba, kitas varijantas, galima palikti šviesoforą, tik sureguliuoti, kad degtų trumpai.
                                      Labai teisingai pasakyta (ir protinga).Deja,o kaip sų Kražių(?)?

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Nu baigsi pagaliau su tuo aplinkkeliu.Matyt gyveni arti.Tas viadukas atneš naudos,tik gal paskubėta su jo statybomis.Pakalnės gatvė-tu bent važiavai ten?Jasinskio piko metu-kolapsas.Ir GV.Viadukas nukraus srautą nuo GV.
                                        Kokios apčiuopiamos naudos jis atneš greitu metu? Jasinskio gatvė piko metu užkišta, bet iš Pakalnės gatvės piko metu visos atvažiavusios mašinos labai greit išsivažinėja nes jas visi praleidžia link žvėyno. Taip kad čia problemos kažkokios niekados nebuvo didelės. Kaip tas viadukas nukraus srautą nuo GV? Senasis Žvėryno tiltas užsikimš(jau dabar piko metu uŽkištas) ir baigsis visas nukrovimas, jau dabar piko metu ne vasarą Kęstučio, Sėlių, ir kitos pagrindinės gatvelės užsikišusios būna visiškai ir juda ant 20.
                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Labai teisingai pasakyta (ir protinga).Deja,o kaip sų Kražių(?)?
                                        O Kražių gatvei duot pirmenybę, visi kiti suktų tik į dešinę. Tiesa, šviesoforas turėtų likt vien dėl pėsčiųjų.
                                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                        Comment


                                          Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                          Pastačius šitą estakadą reiktų naikinti šviesoforinę sankryžą prie Vilniaus vartų (Lukiškių g./Gynėjų g.). Tada būtų bent dalinai išspręstos kamščio problemos Lukiškių g.
                                          Kokią naudą atneštų šviesoforo naikinimas? Dabar ten vakarais norinčių patekti ant tilto link Pedagoninio yra iš trijų pusių: Lukiškių g., Gynėjų ir nuo Goštauto g., visur vienodai ilgi kamščiai. Trys ciklai leidžia maždaug vienodai judėti srautams.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X