Kada? Brėžiniuose susijusiuose su estakados statyba, buvo tik 2+2 su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis.
Yra kur nors internete elektroniniu pavidalu tie brėžiniai ar bent nuotraukos? Meras viename reportaže minėjo, jog platins iki 3+3 juostų, bus Čiurlionio viadukas perstatytas.
Yra kur nors internete elektroniniu pavidalu tie brėžiniai ar bent nuotraukos? Meras viename reportaže minėjo, jog platins iki 3+3 juostų, bus Čiurlionio viadukas perstatytas.
Pastačius estakadą platinimas iki 3 juostų abiem kryptimis jau automatiškai nebus įmanomas toje vietoje, o ir dabar ten praktinės galimybės sukišti tiek juostų nerealios. Teorinė galimybė 2+3 juostos yra, bet tikrai ne 3+3. Aplamai man pasakojo, kad sovietmečiu ten net keli sprendimo ir jungčių būdai buvo galvojami, bet taip nieko ir nepadarė.
Tai nukas gabalą šlaito į Vingio pusę ir tilps, kas čia tokio???
Perstatinėsi Čiurlionio viaduką? Pirmyn. Abejoju ar kas norės dėl papildomos juostos tą viaduką perstatinėti, t.y. ilginti. Ir taip jau ankšta gerokai, sunku pagalvot kas šių darbų metu dėsis. Nusišnekėjimas čia ir tiek yra mero. Ateityje tų 3jų tikrai nereikės, kai visa didžioji dalis sunkiasvorio transporto nusiims ir važiuos Vakariniu aplinkkeliu. Nors turėtų sumažėti ir lengvojo važiuojančio iš pietų į šiaurę - lenks miestą aplinkkeliu keliasdešimt procentų vairuotojų tai jau tikrai.
Tai ne norėjime esmė. Jei yra realus poreikis, perstatys tą tiltuką, nieko ten sudėtingo. Realaus poreikio atveju jį iš viso nušluotų nesismulkindami ir pastatytų normalių parametrų (pločio - ilgio - aukščio) tiltą.
Tai ne norėjime esmė. Jei yra realus poreikis, perstatys tą tiltuką, nieko ten sudėtingo. Realaus poreikio atveju jį iš viso nušluotų nesismulkindami ir pastatytų normalių parametrų (pločio - ilgio - aukščio) tiltą.
Man aplamai nelabai aišku kokia to viaduko paskirtis. Ten ne kažkokia super gatvė. Aš būčiau už jeigu atsirastų arba būtų jis rekonstruotas į pėsčiųjų/dviratininkų viaduką. Ten vis tiek jokio eismo nėra, tik tinginiai arčiau savo mašinas prie parko palieka.
Tai taip, norėjau parašyti, kad pastatytų normalų pėsčiųjų tiltą, bet pagalvojau, kad skaitytojai atšalusiomis smegenimis nesupras. Suprask, juk reikės ir aptarnaujančiam transportui privažiuot ir pan.
Šiuo atveju funkcija esmės nekeičia. Jei reikės - pastatys.
Tai taip, norėjau parašyti, kad pastatytų normalų pėsčiųjų tiltą, bet pagalvojau, kad skaitytojai atšalusiomis smegenimis nesupras. Suprask, juk reikės ir aptarnaujančiam transportui privažiuot ir pan.
Šiuo atveju funkcija esmės nekeičia. Jei reikės - pastatys.
Spec transportui papulti į parką yra ir kitų būdų.
Atsižvelgiant į parko estradoje vykstančių renginių mastą viadukas kaži ar yra per platus netgi pėstiesiems.
O kas apie platinimą kalba? Tik apie ilginimą kalba eina. Ar dar ir pločio nuo ilgio neskiriam??? Didžiausi renginiai - dainų šventės ir tai ne kasmet. Pagrindinė arterija link estrados transportui yra nuo Gerosios Vilties g. Ten net ir mažesnių renginių metu kyla labai didelių problemų norint pasukti į parką. O ir pesčiųjų srautai ten susidaro nemaži. Man atrodo ten yra reikalingesnis kažkoks sprendimas, nei tas Čiurlionio viaduko perstatymas.
Pastačius estakadą platinimas iki 3 juostų abiem kryptimis jau automatiškai nebus įmanomas toje vietoje, o ir dabar ten praktinės galimybės sukišti tiek juostų nerealios. Teorinė galimybė 2+3 juostos yra, bet tikrai ne 3+3. Aplamai man pasakojo, kad sovietmečiu ten net keli sprendimo ir jungčių būdai buvo galvojami, bet taip nieko ir nepadarė.
Taip. Pagal tai, kiek nukasama šlaito dėl estakados akivaizdu, jog be estakados 3+3 ten tikrai tilptų. Bet pastačius estakadą ten niekada (artimiausius 20-30 metų) 3+3 nebebus, nes tiesiog atramos taip padarytos, jog daugiau vietos nebus. Mano viltis tik dėl to, jog Goštauto gatvė bus rekonstruota ir iš esmės didelė dalis srautų per ten pasiskirstys - Goštauto gatvė yra tiek pat plati, kiek Gel. Vilko, tad šia prasme potencialo kaip ir yra. Labiau klausimas yra dėl verslo trikampio ir to, ar nebus ženklo 40 pro tą vietą. Jei nebus, jei nebus parkingo toje vietoje, gali būt visai nieko projektas. Bet žinant tai, jog Vilnius turi teistą merą su keistais užmanymais, tai niekuo nebebūsiu nustebintas.
Taigi, panašu, kad nuo šiandien (2012-08-07) šioje Geležinio Vilko gatvės atkarpoje dėl darbų įvedami eismo apribojimai.
Nuo rugpjūčio 7 d. iki rugpjūčio 31 d., darbo dienomis, nuo 9 val. iki 15 val. dėl Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžos rekonstrukcijos bus ribojamas transporto eismas, praneša Vilniaus savivaldybė.
Važiuojant Geležinio Vilko gatve nuo Vingio parko link miesto centro, prieš Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžą eismas vyks tik antra eismo juosta, nes bus susiaurinta važiuojamoji dalis. Darbų zoną rekomenduojama apvažiuoti Savanorių ir Laisvės prospektais, T. Narbuto gatve.
Darbų organizavimas, kaip matome, tipiškas: pagrindiniai darbai, kaip ir eismo apribojimai organizuojami labiausiai apkrautu paros metu: nuo 9 val. rytoj iki 15 val. popiet.
Darbų organizavimas, kaip matome, tipiškas: pagrindiniai darbai, kaip ir eismo apribojimai organizuojami labiausiai apkrautu paros metu: nuo 9 val. rytoj iki 15 val. popiet.
Mano supratimu labiausiai apkrautas metas kaip tik iki 9 ryto ir po 15 popiet, kai visi patraukia darban ar namo.
Kita vertus suprantu, daugumai butu patogiau, jei darbai vyktu pvz. naktimis bei savaitgaliais. Techniskai tai imanoma, taciau kaina atitinkamai smarkiai isaugtu.
Mano supratimu labiausiai apkrautas metas kaip tik iki 9 ryto ir po 15 popiet, kai visi patraukia darban ar namo.
Kita vertus suprantu, daugumai butu patogiau, jei darbai vyktu pvz. naktimis bei savaitgaliais. Techniskai tai imanoma, taciau kaina atitinkamai smarkiai isaugtu.
O kas techniškai būtų kitaip negu darbo dienomis - kažkokie stebuklingi ekskavatoriai, poliakalės ir vibraciniai volai? Kažkokia nesąmonė. Gariūnų tiltą mačiau net sekmadieniais tvarkydavo iki 14val, o šeštadieniais ir ilgiau.
Comment