Nesuprantu šio mazgo reikalingumo. Tie 16000 automobilių apkraus visą Žvėryną ir Goštauto gatvę su Žaliojo tilto žiedu. Manau geresnis sprendimas praplatinti GŽ gatvę nuo Pietaro g. iki tunelio iki 3 juostų, bei pastatyti estakadą GŽ - Žalgirio gatvių sankryžoje. Ta vieta išvis probleminė į abi puses.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę
Collapse
X
-
Parašė ramshut Rodyti pranešimąNesuprantu šio mazgo reikalingumo. Tie 16000 automobilių apkraus visą Žvėryną ir Goštauto gatvę su Žaliojo tilto žiedu. Manau geresnis sprendimas praplatinti GŽ gatvę nuo Pietaro g. iki tunelio iki 3 juostų, bei pastatyti estakadą GŽ - Žalgirio gatvių sankryžoje. Ta vieta išvis probleminė į abi puses.
Comment
-
Na, įsigilinus į kaštų suvestinę, tai gal ne taip ir baisiai atrodo pačios estakados statyba. Kaip detalizuoja vz.lt, estakadai statyti 13.53 mln. Lt, o likusi suma yra sutvarkyti esamą Geležinio Vilko (toliau - GV) gatvę, bei inžineriniams tinklams rekonstruoti. Sutikit, kad GV gatvę atkarpoje tarp Vingio viaduko ir Europa City hotel tikrai reikia jau rekonstruoti. Žinoma, tikiuosi nepamirš, kad reikia įrengti greitėjimo juostą iš Goštauto gatvės į GV.
VŽ.lt straipsnis: http://vz.lt/article/2012/6/22/prasi...akados-statyba
Comment
-
Parašė ramshut Rodyti pranešimąNesuprantu šio mazgo reikalingumo. Tie 16000 automobilių apkraus visą Žvėryną ir Goštauto gatvę su Žaliojo tilto žiedu. Manau geresnis sprendimas praplatinti GŽ gatvę nuo Pietaro g. iki tunelio iki 3 juostų, bei pastatyti estakadą GŽ - Žalgirio gatvių sankryžoje. Ta vieta išvis probleminė į abi puses.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTada nugriaut tuos pastatus velniop. Ta mokykla, kampu užlipusi ant GV, iš viso klaida...
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTada nugriaut tuos pastatus velniop. Ta mokykla, kampu užlipusi ant GV, iš viso klaida...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė ramshut Rodyti pranešimąNesuprantu šio mazgo reikalingumo. Tie 16000 automobilių apkraus visą Žvėryną ir Goštauto gatvę su Žaliojo tilto žiedu.
Savivaldybė aiškina, kad šiuo metu didelis transporto priemonių srautas, važiuojantis Geležinio Vilko gatve nuo Savanorių prospekto pusės negali patekti į "Verslo trikampį" (A.Goštauto, J.Jasinskio ir Geležinio Vilko g. ribojamas plotas). Norėdami į A.Goštauto gatvę patekti iš pietinių miesto rajonų, vairuotojai važiuoja pro centrą
Plačiau: http://vz.lt/article/2012/6/22/prasi...#ixzz1yYwRGkTo
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKaip supratau daroma ne dėl to, o kad nukrautų šiek tiek ir nuo centro:
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGalingiausias kamštis GV gatvėje ta kryptimi yra nuo Savanorių žiedo vakare, apie 16:30-18:30, kai į Verslo trikampį mažai kas tesuka.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO ji ne ankščiau atsirado už GV netyčia?
Comment
-
Parašė Špionas Rodyti pranešimąTaip, profke atsirado ankščiau nei GV. Ir beje, tas kelias pirmiau buvo projektuojamas visai kitaip negu dabar yra nutiesta.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO yra ir taip, kas tą kamštį lenkia dideliu ratu per Savanorių pr. ir leidžiasi nuo Tauro kalno, tada suka į Jasinskio g. ... Principe, tai atsiras alternatyva greičiau pasukti į Goštauto g. bet kuriuo metu - piko/ne piko, nepravažiavus tunelio ir nesiraizgant per Pakalnės g. . Ir čia ko gero vairuotojai naudosis labiau, nei "Verslo trikampis". Tikėtina, tikrai tikėtina, tik reikia pamatyti galutinį rezultatą.
Įdomu ar pačią gatvę praplatins iki 6 juostų ties Čiurlionio g.? T.y. į abi puses nuo V.Pietario g. iki Goštauto g.?
Nes jeigu toliau liks tokia situacija kada 3/4 juostos turi sulįsti į 2, nieko gero...
http://www.15min.lt/images/photos/59...62dsc_0696.jpg
http://g.diena.lt/03/17/497c04.jpgPaskutinis taisė Lettered; 2012.06.23, 12:19.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO kur ten tilps 6 juostos prie Čiurlionio viaduko? Ten ir dabar jau siaura labai. Ten tik teoriškai galima laimėti vieną juostą Kauno link.
Comment
Comment