Pagal Vilniaus m. Bendrąjį planą iki 2015 m. Geležinio Vilko g. pažymėta kaip A2 kategorijos nuo žiedo prie Savanorių pr. iki Santariškių (iki sankirtos su būsimu šiauriniu aplinkkeliu).
O eksplikacijoje pavadinta "Greito eismo gatvės (A2 kategorija), automagistralės"
Kaip A2 pažymėtas ir pietinis aplinkkelis nuo Gariūnų sankryžos iki Vaidotų, toliau iki sankirtos su Minsko plentu - kaip A1
Paskutinis taisė LBP; 2012.04.06, 15:08.
Priežastis: Gramatinės klaidos
Teoriškai greito eismo gatvė, bet šviesoforų jau daugiau negu reikia. Galėtų ir kažkokį sprendimą su Gerosios Vilties g. padaryti.
Sankryžoje su Gerosios Vilties gatve, manau, pakaktų tiesiog panaikinti kairiuosius posūkius ir tuo pačiu šviesoforą. Gerosios Vilties g. nėra kažkokios ypatingos svarbos gatvė, be to, norinčiųjų išsukti visomis kryptimis paslaugoms visai netoli yra Savanorių žiedas. Pėstieji nukentėti neturėtų- netoli yra požeminė perėja, arčiau jos galima patraukti ir autobusų stoteles.
Šviesaforą galima laisvai nakinti, ir padaryti posūkį į kairę ties Savanorių pr. Seniau ten dideli kamščiai buvo, bet dabar srautą nuo Gerosios vilties g. nuėmė Pietinis aplinkkelis.
Kad kai planavo statyti antrą Akropolį prie G. Vilko ir G. Vilties gatvės, ten turėjo būti dviejų lygių sankryža. Planavo paleisti viešąjį transportą G. Vilnies gatve ir per naujai pastatytą tiltą į Lazdynus, panaikinant viešojo transporto srautus nuo Lazdynu tilto. Gal vis dar laukia kol VP Market sutvarkys viską?
Naujo tilto dar atsisakyta buvo prieš porą metų. Ir aplamai neteko girdėti, kad jis būt buvęs kažkoks ypatingos svarbos, nes tai būtų tiltas iki parodų rūmų ir tiek. O apie tai, kad juo važiuos VT išvis negirdėta. Akropolis tuo labiau ten neplanavo jokios dviejų lygių sankryžos, tik pėsčiųjų viaduką:
Vieno dalyko nesuprantu, kodel nesugeba suorganizuoti taip, kas nebutu pilna "zjopa" kol statys.
Gausis panasiai kaip su Naujininku tiltu per gelzkeli. Galejo ji platinti po Tukstantmecio g. iregimo. O tai buvo gal metus visiska "..." be jokiu alternatyvu.
Galejo dabar mesti jegas i Vakarini apvaziavima kuris nukrautu GV ir Laisves pr. ir tada statyti tilta.
O dabar kai statybu metu paliks po 1 juosta tai verkti liks tiems kurie "vaziuos".
Kazkoks diversijos prieskonis visame kame.
Pertvarkant vieną sankryžą galima pertvarkyti ir kitą. G.Vilties g., po aplinkkelio atidarymo, transporto srautai gerokai sumenko, todėl galimybė atlikti kairįjį posūki neturėtu sukelti didelių problemų.
Šiandien važiavau G.Vilties g. - pasirodo, kad kairysis posukis į Savanorių žiedo pusę ten leidžiamas (pirma juosta - tiesiai ir į dešinę, antra - tiesiai ir į kaire). Taip kad G.Vilties-G.Vilko sankyžoje kairįjį posukį galima naikinti, o pačia sankryžą - dešvesoforinti.
/\ O kaip dviratininkai ir pėstieji? Ten didžiausias jų srautas...
Pėstieji pagrinde į Vingio parką, o tam yra požeminė perėja už 100m. Nors tiesa, šiek tiek nepatogu būtų, nes pats per tą sankryžą su dviračiu kartais pravažiuoju.
Požeminė perėja yra už daugiau nei 400 metrų. Šiaip yra reikalavimas, kad prie kiekvienos stotelės būtu galimybės pėstiesiems pereiti į kitą gatvės pusę. Perėja naikinti nėra labai racionalu, nes ja naudojasi ir daugiau gyventojų, ne tik einantys į stoteles. Tačiau ji turėtu būti skirtingų lygių (požeminė arba viadukas).
Naujo tilto dar atsisakyta buvo prieš porą metų. Ir aplamai neteko girdėti, kad jis būt buvęs kažkoks ypatingos svarbos, nes tai būtų tiltas iki parodų rūmų ir tiek. O apie tai, kad juo važiuos VT išvis negirdėta. Akropolis tuo labiau ten neplanavo jokios dviejų lygių sankryžos, tik pėsčiųjų viaduką:
Dėl sudėtingos „Velgos“ teritorijos urbanistinės ir transporto eismo situacijos investuotojai savivaldybei įsipareigojo gerinti miesto infrastruktūrą. Iš viso miesto labui numatyti darbai verslininkams turėtų kainuoti apie 35 mln. litų.
Už juos investuotojai turės pertvarkyti Geležinio Vilko gatvę į greito eismo. Šiaurinėje teritorijos dalyje planuojama rekonstruoti ir iki Laisvės prospekto pratęsti Gerosios Vilties gatvę, pastatyti viaduką. Taip pat investuotojai įsipareigojo „Velgos“ teritorijoje nutiesti vietinį gatvių tinklą, kuris bus perduotas į miesto rankas.
Tačiau prieš kelis mėnesius skambėjusios kalbos apie naują transporto ir pėsčiųjų tiltą per Nerį, kuris sujungtų Vingio parką ir parodų centro „Litexpo“ teritoriją, staiga nutilo.
GV iki Pedagoginio dabar užkrauta fūrom Rygos kryptimi. Šia kryptimi didžiausias srautas, toliau Daugpilio kryptis. bet čia jau kita problema - GV ir Žalgirio sankryža.
Didelės vertės Vilniaus savivaldybės konkursą Geležinio Vilko gatvei nuo nuo A. Goštauto iki M. K. Čiurlionio g. rekonstruoti laimėjo Latvijos bendrovė „Latvijas tilti“
Vilniuje šiandien prasidėjo Geležinio Vilko gatvės, tarp Goštauto g. ir Pietario g., rekonstrukcija. Pastačius viaduką juo kasdien galės važiuoti 16 tūkst. automobilių, o kelionės laikas, sutvarkius gatvę, sutrumpės beveik dvigubai.
Comment