Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Svarbiausia yra tai, jog nebeliktų joje šviesaforų
    Reikia džiaugtis, kad į Verslo trikampį nesugalvojo šviesoforo Kaip dabar būdinga - verslo/prekybos centrui po šviesoforą...
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Pagal Vilniaus m. Bendrąjį planą iki 2015 m. Geležinio Vilko g. pažymėta kaip A2 kategorijos nuo žiedo prie Savanorių pr. iki Santariškių (iki sankirtos su būsimu šiauriniu aplinkkeliu).

      O eksplikacijoje pavadinta "Greito eismo gatvės (A2 kategorija), automagistralės"

      Kaip A2 pažymėtas ir pietinis aplinkkelis nuo Gariūnų sankryžos iki Vaidotų, toliau iki sankirtos su Minsko plentu - kaip A1
      Paskutinis taisė LBP; 2012.04.06, 15:08. Priežastis: Gramatinės klaidos
      N N N

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Teoriškai greito eismo gatvė, bet šviesoforų jau daugiau negu reikia. Galėtų ir kažkokį sprendimą su Gerosios Vilties g. padaryti.
        Sankryžoje su Gerosios Vilties gatve, manau, pakaktų tiesiog panaikinti kairiuosius posūkius ir tuo pačiu šviesoforą. Gerosios Vilties g. nėra kažkokios ypatingos svarbos gatvė, be to, norinčiųjų išsukti visomis kryptimis paslaugoms visai netoli yra Savanorių žiedas. Pėstieji nukentėti neturėtų- netoli yra požeminė perėja, arčiau jos galima patraukti ir autobusų stoteles.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Šviesaforą galima laisvai nakinti, ir padaryti posūkį į kairę ties Savanorių pr. Seniau ten dideli kamščiai buvo, bet dabar srautą nuo Gerosios vilties g. nuėmė Pietinis aplinkkelis.
          Flickr

          Comment


            Kad kai planavo statyti antrą Akropolį prie G. Vilko ir G. Vilties gatvės, ten turėjo būti dviejų lygių sankryža. Planavo paleisti viešąjį transportą G. Vilnies gatve ir per naujai pastatytą tiltą į Lazdynus, panaikinant viešojo transporto srautus nuo Lazdynu tilto. Gal vis dar laukia kol VP Market sutvarkys viską?

            Comment


              Naujo tilto dar atsisakyta buvo prieš porą metų. Ir aplamai neteko girdėti, kad jis būt buvęs kažkoks ypatingos svarbos, nes tai būtų tiltas iki parodų rūmų ir tiek. O apie tai, kad juo važiuos VT išvis negirdėta. Akropolis tuo labiau ten neplanavo jokios dviejų lygių sankryžos, tik pėsčiųjų viaduką:

              http://www.vas.lt/Multifunkcinis-kom...ct/lt_LT/85/24
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Vieno dalyko nesuprantu, kodel nesugeba suorganizuoti taip, kas nebutu pilna "zjopa" kol statys.
                Gausis panasiai kaip su Naujininku tiltu per gelzkeli. Galejo ji platinti po Tukstantmecio g. iregimo. O tai buvo gal metus visiska "..." be jokiu alternatyvu.
                Galejo dabar mesti jegas i Vakarini apvaziavima kuris nukrautu GV ir Laisves pr. ir tada statyti tilta.
                O dabar kai statybu metu paliks po 1 juosta tai verkti liks tiems kurie "vaziuos".
                Kazkoks diversijos prieskonis visame kame.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė sleader
                  Pertvarkant vieną sankryžą galima pertvarkyti ir kitą. G.Vilties g., po aplinkkelio atidarymo, transporto srautai gerokai sumenko, todėl galimybė atlikti kairįjį posūki neturėtu sukelti didelių problemų.
                  Šiandien važiavau G.Vilties g. - pasirodo, kad kairysis posukis į Savanorių žiedo pusę ten leidžiamas (pirma juosta - tiesiai ir į dešinę, antra - tiesiai ir į kaire). Taip kad G.Vilties-G.Vilko sankyžoje kairįjį posukį galima naikinti, o pačia sankryžą - dešvesoforinti.
                  Paskutinis taisė Aleksio; 2012.04.08, 22:22.

                  Comment


                    /\ O kaip dviratininkai ir pėstieji? Ten didžiausias jų srautas...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      /\ O kaip dviratininkai ir pėstieji? Ten didžiausias jų srautas...
                      Ten dar ir stotelė.Manau geriausia vieta ten viadukui.Labai tiks tai vietai.Bent jau man taip atrodo.

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        /\ O kaip dviratininkai ir pėstieji? Ten didžiausias jų srautas...
                        Pėstieji pagrinde į Vingio parką, o tam yra požeminė perėja už 100m. Nors tiesa, šiek tiek nepatogu būtų, nes pats per tą sankryžą su dviračiu kartais pravažiuoju.
                        Flickr

                        Comment


                          Požeminė perėja itin nevykusioj vietoj, t.y. nuo parko lankytojų pamėgto pagrindinio įėjimo...
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            /\ O kaip dviratininkai ir pėstieji? Ten didžiausias jų srautas...
                            Taigi požeminė perėja netoli yra.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Požeminė perėja yra už daugiau nei 400 metrų. Šiaip yra reikalavimas, kad prie kiekvienos stotelės būtu galimybės pėstiesiems pereiti į kitą gatvės pusę. Perėja naikinti nėra labai racionalu, nes ja naudojasi ir daugiau gyventojų, ne tik einantys į stoteles. Tačiau ji turėtu būti skirtingų lygių (požeminė arba viadukas).

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Naujo tilto dar atsisakyta buvo prieš porą metų. Ir aplamai neteko girdėti, kad jis būt buvęs kažkoks ypatingos svarbos, nes tai būtų tiltas iki parodų rūmų ir tiek. O apie tai, kad juo važiuos VT išvis negirdėta. Akropolis tuo labiau ten neplanavo jokios dviejų lygių sankryžos, tik pėsčiųjų viaduką:

                                http://www.vas.lt/Multifunkcinis-kom...ct/lt_LT/85/24

                                Tu teisus dėl tilto, kol kas jo atsisakyta(Žemiau straipsnyje apie tai rašo), bet Vilniaus miesto Bendrajame Plane jis vis dar numatytas.


                                Ir pagal Tramvajaus tiesimo planą, jis turėtų eiti per tą tiltą

                                http://old.vilnius.lt/transportas/sp...2012-02-27.pdf

                                Dėl estakados per G. Vilko tai kiek randu senuose renderiuose visur numatyta
                                http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=2838&page=5

                                Ir spaudoje rašė:
                                Dėl sudėtingos „Velgos“ teritorijos urbanistinės ir transporto eismo situacijos investuotojai savivaldybei įsipareigojo gerinti miesto infrastruktūrą. Iš viso miesto labui numatyti darbai verslininkams turėtų kainuoti apie 35 mln. litų.
                                Už juos investuotojai turės pertvarkyti Geležinio Vilko gatvę į greito eismo. Šiaurinėje teritorijos dalyje planuojama rekonstruoti ir iki Laisvės prospekto pratęsti Gerosios Vilties gatvę, pastatyti viaduką. Taip pat investuotojai įsipareigojo „Velgos“ teritorijoje nutiesti vietinį gatvių tinklą, kuris bus perduotas į miesto rankas.
                                Tačiau prieš kelis mėnesius skambėjusios kalbos apie naują transporto ir pėsčiųjų tiltą per Nerį, kuris sujungtų Vingio parką ir parodų centro „Litexpo“ teritoriją, staiga nutilo.

                                Skaitykite daugiau: http://www.diena.lt/dienrastis/miest...#axzz1rXOUuwOf
                                Paskutinis taisė ArtisLT; 2012.04.09, 14:09.

                                Comment


                                  GV iki Pedagoginio dabar užkrauta fūrom Rygos kryptimi. Šia kryptimi didžiausias srautas, toliau Daugpilio kryptis. bet čia jau kita problema - GV ir Žalgirio sankryža.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Tai kaip suprantu jau tuoj ir darbai turėtų prasidėti:

                                    http://verslas.delfi.lt/automoto/vil....d?id=58895127

                                    Didelės vertės Vilniaus savivaldybės konkursą Geležinio Vilko gatvei nuo nuo A. Goštauto iki M. K. Čiurlionio g. rekonstruoti laimėjo Latvijos bendrovė „Latvijas tilti“

                                    Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/vil...#ixzz1xTSjfpTX

                                    Comment


                                      "Sveikinu" su būsimais turbo kamščiais GV. Galėjo palaukti iki vakarinio bent jau 2 etapo pabaigos.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Teoriškai bėdos nėra - apsikraus Savanorių pr. Laisvės pr. taipogi padidės srautai. Linksma
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Prasideda:

                                          http://www.vilnius.lt/index.php?4038650600

                                          Vilniuje šiandien prasidėjo Geležinio Vilko gatvės, tarp Goštauto g. ir Pietario g., rekonstrukcija. Pastačius viaduką juo kasdien galės važiuoti 16 tūkst. automobilių, o kelionės laikas, sutvarkius gatvę, sutrumpės beveik dvigubai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X