Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesąmonė kažkokia, ten jokių kamščių nėra, tiksliau yra, bet tie kamščiai visai kita kryptimi, vakarais link Šiaurinės miesto dalies.
    Norintieji patekti į Verslo trikampį ar Žvėryną, dabar tą sėkmingai daro per Pakalnės ir Jasinskio gatves, ir kamščių Pakalnės gatvėje praktiškai nebūna.
    Flickr

    Comment


      10 kartų naudingesnė būtų Žalgirio-Ukmergės estakada, nuimant pagaliau šviesoforą iš ten.

      Comment


        Ne nu pizdec... Skirti tokią sumą toli gražu ne pirmo reikalingumo estakadai? Jau geriau juos būtų skyrę Ukmergės-GV estakadai, kuri yra DAUG reikalingesnė už šią.
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          Gandų lygyje girdėjau, kad po 2015 iš esmės gali būti perstatytas Liubarto tiltas, kuris dabar jau nemenkai kleba, sako tvirtinti senas metalines konstrukcijas neverta ar kaip ten. Estakada tokiu atveju gal ir pasitarnautų. Gal kas plačiau ką žino?? Nors tema ne apie tai..
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            Gandų lygyje girdėjau, kad po 2015 iš esmės gali būti perstatytas Liubarto tiltas, kuris dabar jau nemenkai kleba, sako tvirtinti senas metalines konstrukcijas neverta ar kaip ten.
            Liubarto? Pastatė visiškai be reikalo, o dabar dar ir perstatys. Geriau jau tegul griūna iš viso.

            Comment


              Parašė LC. Rodyti pranešimą
              Liubarto? Pastatė visiškai be reikalo, o dabar dar ir perstatys. Geriau jau tegul griūna iš viso.
              Kaip tai be reikalo? Viena svarbiausių miesto arterijų į centrą, ypač VT. Senasis Žvėryno tiltas ir taip užsikišęs pastoviai nepaisant, jog didžioji dalis srauto eina per Liubarto tiltą.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Viena svarbiausių miesto arterijų į centrą, ypač VT.
                Apsimeskim, kad taip ir yra. Be reikalo buvo pastatytas nei šioks, nei toks tiltas. Suprojektuotas klaikiai. Jeigu toks pats bus ir perstatytas, tuomet...

                Comment


                  Parašė LC. Rodyti pranešimą
                  Apsimeskim, kad taip ir yra. Be reikalo buvo pastatytas nei šioks, nei toks tiltas. Suprojektuotas klaikiai. Jeigu toks pats bus ir perstatytas, tuomet...
                  Nenusišnekėk, matosi, kad niekada ten nevažiuoji rytais-vakarais. Rytais kamštis būna per abi juostas kartais nuo pat Vytauto gatvės iki Kudirkos. Vien troleibusų važiuoja 3 maršrutai. Kur dėtum visą tą srautą? Ant siauro ir taip užsikišusio senojo Žvėryno tilto?
                  Flickr

                  Comment


                    Nebūtų ten jokių kamščių, jeigu būtų normalūs nuvažiavimai į Goštauto gatvę ir Jasinskio gatvė būtų normalaus pločio, o ne kaimo skersgatvis. Apie tai reikėjo galvot dar 198x m.

                    Comment


                      Parašė LC. Rodyti pranešimą
                      Nebūtų ten jokių kamščių, jeigu būtų normalūs nuvažiavimai į Goštauto gatvę ir Jasinskio gatvė būtų normalaus pločio, o ne kaimo skersgatvis. Apie tai reikėjo galvot dar 198x m.
                      Jasinksio gatvė ir yra normali 4 eismo juostų gatvė. Esmė tame, kad užsikemša ir Gedimino prospektas su senuoju tiltu, o tu svaigsti, kad Liubarto tiltas nereikalingas ir visą srautą reiktų perkelti ant senojo tilto.
                      Flickr

                      Comment


                        Niekas nesakė, kad reikia palikti tik senąjį tiltą. Klaida buvo padaryta sovietmečiu, kai nusprendė būtent toje vietoje statyti tiltą. Dar viena klaida bus padaryta, jeigu jis (lygiai pagal tokį patį projektą) bus kažkokiu būdu perstatomas. Toje (ar kitoje) vietoje reikia statyti normalų tiltą (jeigu nuspręsta rekonstruoti ar perstatinėti senąjį), normaliai suprojektuotą (su patogiais nuvažiavimais, užvažiavimais), o ne kažkokį iškreiptą išsigimėlį, kuris netgi tinkamai savo funkcijos neatlieka (susidaro kamščiai).
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Jasinksio gatvė ir yra normali 4 eismo juostų gatvė.
                        Nenormali ji. Tada sakykim, kad Kalvarijų gatvė irgi yra normali ir problemų nematykim.

                        Neterškim temos.
                        Paskutinis taisė LC.; 2012.04.02, 15:22.

                        Comment


                          ...Ir šiaip viskas blogai
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė LC. Rodyti pranešimą
                            Niekas nesakė, kad reikia palikti tik senąjį tiltą. Klaida buvo padaryta sovietmečiu, kai nusprendė būtent toje vietoje statyti tiltą. Dar viena klaida bus padaryta, jeigu jis (lygiai pagal tokį patį projektą) bus kažkokiu būdu perstatomas. Toje (ar kitoje) vietoje reikia statyti normalų tiltą (jeigu nuspręsta rekonstruoti ar perstatinėti senąjį), normaliai suprojektuotą (su patogiais nuvažiavimais, užvažiavimais), o ne kažkokį iškreiptą išsigimėlį, kuris netgi tinkamai savo funkcijos neatlieka (susidaro kamščiai).
                            Sutinku, kad nuvažiavimai nepatogūs, bet čia ne kur nors laukiuose statomas Vakarinis aplinkkelis, o centras, tad ir galimybės ribotos. Juk nunugriausi pusės gatvės pastatų?
                            Flickr

                            Comment


                              Dabar nenugriausi. Buvo laikai, kai buvo galimybės juos išverst. Todėl ir reikia keist projektą, jeigu jau norima perstatyti.
                              Paskutinis taisė LC.; 2012.04.02, 15:38.

                              Comment


                                Reikia vystyti VT ir riboti eismą į centrą bei senamiestį.

                                Comment


                                  Kasdien važinėju GV atkarpa nuo Pietario g. iki žiedo, ir nuo ten jau Ukmergės g. į viršų.

                                  Mano supratimu - didžiausias skaudulys toje vietoje yra Čiurlionio g. viadukas, kuris GV susiaurina iki 4 juostų. Dėl to praktiškai kasdien vakare ten būna kamščiai link Neries, o rytais - link Savanorių (už tunelio prasideda). Siatuacijai labiau pasitarnautų papildoma juostą kiekviena kryptimi.

                                  Į Goštauto g. pakankamai paprastai betkuriuo paros metu įmanoma pakliūti per Pakalnės g.. Tas naujas viadukas gal ir nieko, bet ne tada, kai šalia kitos piktžaizdės dar neužgydytos.
                                  Kaip po dykumą blaškiausi

                                  Comment


                                    Aš kaip suprantu tie 31mln LT yra skirti ir estakadai ir Geležinio Vilko atkarpai rekonstruoti nuo Čiurlionio tilto iki Goštauto G.

                                    Sutinku kad Čiurlionio Tiltas į Vingio parką maišosi, bet tikėkimės, kad jį irgi greit pakeis ir padarys 3X3 iki Savanorių Prospekto.

                                    P.S. Gal nenusisnekam apie Liubarto Tilto nereikalingumą, nes pagal tokias teorijas reik visa miestą sulyginti su žeme ir statyti iš naujo.

                                    P.S.2 Ir baigiam viskuo išeilės piktinitis, nes jau užknisa girdėti, kai nieko nedaro blogai, kai tik ką pradeda daryti dar blogiau. Patys ką nors padarom tai gal ir džiaugsimės labiau.
                                    Paskutinis taisė ArtisLT; 2012.04.02, 17:24.

                                    Comment


                                      /\ Brėžiniai seniai šitoj temoj yra, kelis puslapius ankščiau pasižiūrėt reikėjo. Pakartotinai įdedu:

                                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...9321&LID=66691

                                      Iki tunelio rekonstrukcijos nebus, tik nuo Goštauto iki Čiurlionio.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                        Aš kaip suprantu tie 31mln LT yra skirti ir estakadai ir Geležinio Vilko atkarpai rekonstruoti nuo Čiurlionio tilto iki Goštauto G.

                                        Sutinku kad Čiurlionio Tiltas į Vingio parką maišosi, bet tikėkimės, kad jį irgi greit pakeis ir padarys 3X3 iki Savanorių Prospekto.
                                        <...>
                                        Problema pagrindinė, pastačius šią estakadą nebebus vietos įrengti 3x3 tarp Vingio tilto ir tunelio, nes bus naujas bottleneckas. Tragedija čia, o ne miesto planavimas.

                                        Comment


                                          Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                          Problema pagrindinė, pastačius šią estakadą nebebus vietos įrengti 3x3 tarp Vingio tilto ir tunelio, nes bus naujas bottleneckas. Tragedija čia, o ne miesto planavimas.
                                          Atsiradus pilnam vakariniui aplinkkeliui didžioji dalis sunkiasvorio nuo GV dings. O 3x3 tame ruože net ir nestatant estakados nerealu. Ypač tokiam platinimui trukdo Goštauto ir GV sankryžoje beveik prie pat esantis upės šlaitas. Tai net atsisakius pėsčiųjų tako, kas yra nenormalu, atsirastų tik papildoma juosta kažkuria kryptimi. O platint šlaitą abejoju ar kas apsiimtų, gana statu ten...
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X