Panaikins posūkį iš Goštauto į tiltą ir baigtas kriukis.
Šiaip, estakada nėra blogai. Patys pažiūrėkite kokia tuščia ta krantinė būna nuo Seimo iki Lukiškių aikštės...
Kažkada, jei neklystu, buvo planų naują tiltą tarp Žvėryno ir Geležinio Vilko statyti.
O dėl tuščios krantinės nesutiksiu. Bent jau Goštauto gatvės atkarpoje tarp Geležinio Vilko ir Vilniaus gatvių kamščiai nėra retenybė.
Na ir kodėl gi šita estakada yra nereikalinga? Ištiesų vos ne pačiam centre turime vos ne tuščią gatvę, kuri yra visiškai neapkrauta ir būtų labai protinga dalį srauto nukreipti per ją (Goštauto gatve), kad sumažinti kamščius šalia esančiose gatvėse. Kas važinėja pro šitas vietas, labai gerai žino, jog būtent čia (žemėlapyje pažymėta raudonai) susidaro didžiausi kamščiai centre, o šita estakada būtent ir tarnautų ne Geležinio vilko gatvės pralaidumui, o šitų centrinių gatvių kamščių mažinimui. Geležinio vilko gatvė yra viena labiausiai apkrautų gatvių ir iš jos eismas į žvėryną ir netgi tokius rajonus kaip Justiniškės, Karoliniškės ir pan, turėtų būti pakankamai didelis - šita estakada būtent tam ir tarnautų.
Gali būti, jog yra kvaila ją statyti taip, kad Geležinio vilko gatvės nebegalima būtų platinti, tačiau jeigu taip bus statoma - čia jau projektuotojų klaida, o ne šitos estakados nereikalingumo įrodymas.
Gali būti, kad kažkur Vilniuje yra reikalingesnės vietos statyti estakadai, tačiau aš nematau priežasčių, dėl ko šitoje vietoje estakada nebūtų reikalinga,juolabiau, kad jinai tarnautų sumažinant kamščius centre ir daug kam stipriai sutrumpinant kelią. Tikrai nemanau, kad šita estakada yra statoma nepasvėrus visų svertų ir neapskaičiavus jos naudos.
/\ Tai, kad tavo pažymėtoje Lentpjuvių gatvėje kamščiai tik išaugtų, o juk jau dabar problemiška vakare, kai visa pirma juosta A.Goštauto g. užimta norinčių ten(į Lentpjuvių g.) pasukti.
/\ Tai, kad tavo pažymėtoje Lentpjuvių gatvėje kamščiai tik išaugtų, o juk jau dabar problemiška vakare, kai visa pirma juosta A.Goštauto g. užimta norinčių ten(į Lentpjuvių g.) pasukti.
Kaip suprantu, tai kalbama apie Gynėjų g. Niekas neišsuktu iš Geležinio Vilko gatvės į Goštauto, kad toje problematiškoje sankryžoje pasuktu į Gynėjų gatvę. Juk už tunelio, galima iškart iš GV g. išsukti į ją.
/\ Tai, kad tavo pažymėtoje Lentpjuvių gatvėje kamščiai tik išaugtų, o juk jau dabar problemiška vakare, kai visa pirma juosta A.Goštauto g. užimta norinčių ten(į Lentpjuvių g.) pasukti.
Iš Geležinio Vilko gatvės galima būtų uždrausti įsukti į Goštauto gatvę (per Gynėjų gatvę), nes šitą funkciją atliktų naujasis viadukas. Na, o jeigu neuždrausti, tai bent jau sumažintų tenais sukančių mašinų skaičių, kas reikštų galimybę padidinti iš tų gatvių išsukančių mašinų skaičių, tuo pačiu ir jų pralaidumą.
Kaip aš supratau, tai čia pirmas etapas. Sako ateityje planuojama pačios Goštauto g. rekonstrukcija, patikėta verslui. Vat taip. Nors ta estakada dar rodos sovietmečiu numatyta, nes buvo atsisakyta antro tilto per upę į Žvėryną, Kęstučio g. Ten taip pat atsisakyta tunelio iki Vytenio g. Jeigu jūs galvojat, kad čia kažką naujo valdininkai pribūrė, tai klystat, pakėlė sovietmečio planus ir šiek tiek patobulino. Nors daugumą jų vienas prie vieno, čia didžiausias minusas, kad skaičiuota aniems laikams, nors dauguma gatvių dar atlaiko dabartinius srautus.
Savo ankstesne žinute pagrindžiau Mums net ekonomiškai buvo žalinga skatinti automobilizmą.
Visų pirma, tai jeigu estakada daliai žmonių sutrumpina kelią - tai yra ekonomiškai naudinga (mažiau sunaudoja degalų, sutaupo laiko). Žinoma, kad viešasis transportas yra ekonomiškesnis ir pigesnis, nei važinėjimas savo mašina, tačiau ekonomiškumas manau ne tik į savikainą remiasi. Jeigu aš dabar atsisakyčiau automobilio, o dar turint omeny, kad gyvenu Užupyje, kur viešasis transportas nelabai kursuoja, tai aš per dieną prarasčiau po vieną valandą laiko. Man tikrai nėra ekonomiškai naudinga prarasti po valandą per dieną, nes aš per tą valandą galiu padaryti daugiau darbų ir sukurti didesnę ekonominę naudą, nei kad aš išleidžiu degalams. Už komfortą ir patogumą aš taip pat esu pasiruošęs papildomai sumokėti, nes ne tik prasimaitinimui mes išleidžiam savo santaupas.
Kaip tu sutaupai laiko, sukeldamas kamščius sau ir kitiems? O dėl ekonominės naudos, tai Lietuva, didžiąja dalimi automobilistų kaltės(degalų ir automobilių importas), turi labai didelį užsienio prekybos balanso deficitą, bei ne ką mažesnes skolas.
Reiketu skirti maksimalias jeigas vakarinio aplinkelio statybai, tai nuimtu labai daug kruvio nuo GV, panasiai kaip dabar Gerosios vilties gatve tuscia tapo po Tukstantmecio g. atidarymo. O sitas viadukas yra nesamone. Po vakarinio atidarymo gal visai kitokie srautai taptu ir reiketu visai kitoje vietoje su didesne nauda tu pinigu. Pvz.: vadinama Siaurine g. nuo Zvalgu iki vakarinio.
Iš Geležinio Vilko gatvės galima būtų uždrausti įsukti į Goštauto gatvę (per Gynėjų gatvę), nes šitą funkciją atliktų naujasis viadukas. Na, o jeigu neuždrausti, tai bent jau sumažintų tenais sukančių mašinų skaičių, kas reikštų galimybę padidinti iš tų gatvių išsukančių mašinų skaičių, tuo pačiu ir jų pralaidumą.
Labai abejoju, kad ta sankryža būtų rekonstruota, dabar link pedagoginio tilto sukama tik viena juosta, jei ji viena ir liktų, kamščiai visiškai nesumažėtų. Apskritai, vakarais užsikemša visos 4 juostos tilto, ir to priežastis nebaigta Ukmergės-Geležinio vilko-Žalgirio sankryža. Būtent šią prolemą reiktų spręsti pirmiausia.
Reiketu skirti maksimalias jeigas vakarinio aplinkelio statybai, tai nuimtu labai daug kruvio nuo GV, panasiai kaip dabar Gerosios vilties gatve tuscia tapo po Tukstantmecio g. atidarymo. O sitas viadukas yra nesamone. Po vakarinio atidarymo gal visai kitokie srautai taptu ir reiketu visai kitoje vietoje su didesne nauda tu pinigu. Pvz.: vadinama Siaurine g. nuo Zvalgu iki vakarinio.
Šiaurinės gatvės temą sek. Čia reikalai nestovi vietoj. Bet gerai, aš labai abejoju ar vakarinis aplinkkelis pagerins patekimą į Žvėryną ar Goštauto g. Reikės toliau raizgytis per Jasinskio g. O pasukti iš Pakalnės g. į Jasinskio tai išvis kažkokia tragedija jau daugelį metų. Ypač piko metu. Taip, gal ta estakada kiek durnoka. Nors pasižiūrėjus brėžinius, tai ten jokis gigantas. Reikia džiaugtis, kad bus rekonstruota dalis iki Čiurlionio g. viaduko, būtų dar smagiau, jeigu rekonstruotų nuo Gedimino pr. tunelio
Labai abejoju, kad ta sankryža būtų rekonstruota, dabar link pedagoginio tilto sukama tik viena juosta, jei ji viena ir liktų, kamščiai visiškai nesumažėtų. Apskritai, vakarais užsikemša visos 4 juostos tilto, ir to priežastis nebaigta Ukmergės-Geležinio vilko-Žalgirio sankryža. Būtent šią prolemą reiktų spręsti pirmiausia.
Vakarinio piko metu pradėjus rekonstruoti Ukmergės-Geležinio vilko-Žalgirio baisu net pagalvot kas pasidarytų. Jokio alternatyvinio kelio iš GV. Įtariu po šios estakados, pradės GV toliau, nes teoriškai Goštauto g. yra pakankamai neapkrauta, neskaitant to sumauto parkavimo šalikeliuose. Jeigu atsimintumėt laikus kai nebuvo Liubarto tilto ir Goštauto g. autobusai į Ukmergę išvažiuodavo, o dar Lenino pr. sankryža su troleibusų eismu į Žvėryną - tada buvo eismas. Dabar ta dalis numirus.
Absurdas daryti tokius projektus ( Ukmergės-Geležinio vilko-Žalgirio ) kol nera alternatyvu rimtu - vakarinio. Bus kaip su Naujininku tiltu per gelezinkeli. Platino anksciau nei Tukstantmecio gatve atsirado. Buvo pilna zjopa. O atidarius Tukstantmecio gatve galejo platinti ir niekas per daug nepastebetu.
Svarbu didziuosius srautus nuimti ir tada analizuoti/daryti darbus.
Bet geriau ismesti pinigus kaip uz svieslentes is kuriu naudos kaip is ozio pieno. Kamstis GV/Ukmerges sankryzoje - ir ka daryti? o gi nieko, nes alternatyvu nera
Absurdas daryti tokius projektus ( Ukmergės-Geležinio vilko-Žalgirio ) kol nera alternatyvu rimtu - vakarinio. Bus kaip su Naujininku tiltu per gelezinkeli. Platino anksciau nei Tukstantmecio gatve atsirado. Buvo pilna zjopa. O atidarius Tukstantmecio gatve galejo platinti ir niekas per daug nepastebetu.
Svarbu didziuosius srautus nuimti ir tada analizuoti/daryti darbus.
Bet geriau ismesti pinigus kaip uz svieslentes is kuriu naudos kaip is ozio pieno. Kamstis GV/Ukmerges sankryzoje - ir ka daryti? o gi nieko, nes alternatyvu nera
Na ir pasakei...Vakarinis statomas tam kad fūros nevažiuotų per miesta ir atliktų MKAD'o funkcija.O tas viadukas statomas tam kad būtų išnaudota A.Goštauto gatvė,tai šiek tiek nuims srautus nuo Geležinio Vilko gatvės.
Kaip tu sutaupai laiko, sukeldamas kamščius sau ir kitiems? O dėl ekonominės naudos, tai Lietuva, didžiąja dalimi automobilistų kaltės(degalų ir automobilių importas), turi labai didelį užsienio prekybos balanso deficitą, bei ne ką mažesnes skolas.
Na, skaičiuok kaip nori, ar su kamščiais ar be jų- be mašinos aš per dieną prarasčiau po valandą laiko. Juk žiūrint iš ekonominės pusės, tai ekonomiškiausia būtų vaikščiot pėškom ir prie kamščių mažinomo būtų labiausiai prisidedama Tačiau laikas yra labai svarbus faktorius.
Na, skaičiuok kaip nori, ar su kamščiais ar be jų- be mašinos aš per dieną prarasčiau po valandą laiko. Juk žiūrint iš ekonominės pusės, tai ekonomiškiausia būtų vaikščiot pėškom ir prie kamščių mažinomo būtų labiausiai prisidedama Tačiau laikas yra labai svarbus faktorius.
Comment