Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Statys estakadą
    Vilniuje per trejus metus planuojama pastatyti naują 35 mln. litų vertės estakadą Geležinio Vilko gatvėje, kuri sujungs M.K.Čiurlionio ir A.Goštauto gatves.

    Būsimųjų darbų konkurso sąlygas šiuo metu rengia Vilniaus savivaldybės viešųjų pirkimų skyrius. Estakada bus statoma 2011–2013 metais.

    Viaduko statybai iš Europos Sąjungos fondų tikimasi gauti 17,53 mln. litų, iš valstybės biudžeto – 2,16 mln. litų. Dar 15,31 mln. litų pridės savivaldybė.

    Rekonstravus Geležinio Vilko gatvės dalį, automobiliai iš Savanorių prospekto galės patekti tiesiai į Verslo trikampį, be to, važiuojantieji iš pietinių miesto rajonų galės saugiai įvažiuoti iš A.Goštauto į Geležinio Vilko gatvę, kurioje dabar įvyksta daug avarijų.

    Įgyvendinus projektą, bus rekonstruota 1121 metro ilgio Geležinio Vilko gatvės dalis, pastatyta 177,5 metro ilgio estakada sukti iš Geležinio Vilko į A.Goštauto gatvę, įrengtos aplinkosauginės ir eismo saugos priemonės. („Sostinė”)

    Comment


      #42
      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Vakar kaip tik ten teko pasisukioti nuo 17:00 iki 18:30. Nėra ten tokio judėjimo! Pakalnės gatve pravažiavo vos 30 automobilių (pačiam keista). Iš visų paminėtų srautų dižiausias buvo Goštauto g. - Žvėrynas. Bet negi projektuotojai orientuojasi į seniausio Vilniaus tilto per Nerį pajėgumus?
      Šis projektas atrodo kaip eilinis dalinių problemų sprendimas ir naujų sukėlimas:
      Teoriškai turėtų sumažėti eismas Kudirkos gatvėje nuo Tauro kalno link Pamėnkalnio gatvės (esminai srautai vakare - iš Kirtimų ir iš Naujamiesčio į Žvėryną ir kitus miegamuosius rajonus).
      Tačiau iškils nauji klausimai:
      - dėl Žvėryno tilto pajėgumų ir R...levičiaus (vienos Seimo narės vyras) vardo sankryžos rekonstrukcijos
      - dėl mašinų parkavimo Goštauto gatvėje prie Verslo trikampio

      Tie tikslai, apie kuriuos kalbama PiaRuose, atrodo nelabai rimtai ir ten srautų sumažėjimas bus nežymus:
      - ryte visas eismas juda į pietus ir į vakarus link darboviečių; todėl tų darančių "garbės ratą" į Verslo trikampį yra palyginti nedaug (aišku, tiems žmonėms nesmagu važiuoti su vėjeliu ir po to daryti garbės ratą užkimštomis gatvėmis)
      Paskutinis taisė Romas; 2010.12.11, 20:53.

      Comment


        #43
        siaip ta estakada savivaldybe bande is eikos ir mg valdos issireikalaut kai trikampi state. Ir jei jie butu pastate tai viskas kaip ir ok butu, bet kiek zinau isreiklavo ar tik projekto ar isvis nieko ir dabar sita statyba is kiauro biudzeto, mieste kur aibes kitu problemu, atrodo tikrai nekaip

        Comment


          #44
          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Šis projektas atrodo kaip eilinis dalinių problemų sprendimas ir naujų sukėlimas:
          Teoriškai turėtų sumažėti eismas Kudirkos gatvėje nuo Tauro kalno link Pamėnkalnio gatvės (esminai srautai vakare - iš Kirtimų ir iš Naujamiesčio į Žvėryną ir kitus miegamuosius rajonus).
          Tačiau iškils nauji klausimai:
          - dėl Žvėryno tilto pajėgumų ir R...levičiaus (vienos Seimo narės vyras) vardo sankryžos rekonstrukcijos
          - dėl mašinų parkavimo Goštauto gatvėje prie Verslo trikampio

          Tie tikslai, apie kuriuos kalbama PiaRuose, atrodo nelabai rimtai ir ten srautų sumažėjimas bus nežymus:
          - ryte visas eismas juda į pietus ir į vakarus link darboviečių; todėl tų darančių "garbės ratą" į Verslo trikampį yra palyginti nedaug (aišku, tiems žmonėms nesmagu važiuoti su vėjeliu ir po to daryti garbės ratą užkimštomis gatvėmis)
          Vadinasi, kartu su estakada turi būti padaryta ir galimybė iš Goštauto g. (link Seimo) patekti į Liubarto tiltą. bet kaip tai padaryti- neįsivaizduoju.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            #45
            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Vadinasi, kartu su estakada turi būti padaryta ir galimybė iš Goštauto g. (link Seimo) patekti į Liubarto tiltą. bet kaip tai padaryti- neįsivaizduoju.
            Neimanoma, nebent nugriauti kelis aplinkinius pastatus ir isplatinti Liubarto viaduka per Gelezinio Vilko gatve, kuris ir taip yra gana sudetingas kompleksiskai statinys.
            Vienas is variantu butu naujas tiltas ties pedagoginio bendrabuciais, suformuojantis nauja transporto jungti nuo verslo trikampio link Seliu - Saltoniskiu gatviu. Tuomet ir estakados statyba kazkiek daugiau prasmes igautu. O ir apkrovimas nuo gretimu tiltu siek tiek nusiimtu.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2010.12.12, 16:14.

            Comment


              #46
              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Neimanoma, nebent nugriauti kelis aplinkinius pastatus ir isplatinti Liubarto viaduka per Gelezinio Vilko gatve, kuris ir taip yra gana sudetingas kompleksiskai statinys.
              Vienas is variantu butu naujas tiltas ties pedagoginio bendrabuciais, suformuojantis nauja transporto jungti nuo verslo trikampio link Seliu - Saltoniskiu gatviu. Tuomet ir estakados statyba kazkiek daugiau prasmes igautu. O ir apkrovimas nuo gretimu tiltu siek tiek nusiimtu.
              O toks variantas neįmanomas?



              Mėlynai pažymėtame skersgatvyje (nuvažiavime iš J.Jasinskio g. į Goštauto g.) uždrausti automobilių parkavimą ir padaryti dvipusį eismą. Eismo kryptis, priešinga dabartinei, ir būtų įvažiavimas iš Goštauto gatvės į Liubarto tiltą. Aišku, sunkvežimis ten neišsuktų į tiltą, bet sunkiasvoriam transportui ten ir nėra ką daryti.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.12, 19:58.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                #47
                Net ir lengvosioms nebūtų paprasta taip išsisukti, nes juk tai tolygu apsisukimui. O taip išsisukant gali netyčia ir į priešpriešinį eismą išlįsti.

                Comment


                  #48
                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  O toks variantas neįmanomas?

                  Atvaizdas


                  Mėlynai pažymėtame skersgatvyje (nuvažiavime iš J.Jasinskio g. į Goštauto g.) uždrausti automobilių parkavimą ir padaryti dvipusį eismą. Eismo kryptis, priešinga dabartinei, ir būtų įvažiavimas iš Goštauto gatvės į Liubarto tiltą. Aišku, sunkvežimis ten neišsuktų į tiltą, bet sunkiasvoriam transportui ten ir nėra ką daryti.
                  Ir kam to reikia? Kęstučio g. kaip ir visas Žvėrynas ir taip jau skendi kamščiuose ryte/vakare. Kam dar labiau juos didinti? Ginthus teisingai pastebėjo, praverstų labai tas tiltas link Pedagoginio. Bet jau kokia tada savikaina gautųsi tokio projekto? Kaip ir Deep'as sakė, reikia pirma baigti daug svarbesnį Ukmergės-Saltoniškių-Geležinio vilko-Žalgirio mazgą.
                  Arba jau pamiršta, bet taip pat daug reikalingesnė už šią, Narbuto-Konstitucijos estekada.
                  Flickr

                  Comment


                    #49
                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Net ir lengvosioms nebūtų paprasta taip išsisukti, nes juk tai tolygu apsisukimui. O taip išsisukant gali netyčia ir į priešpriešinį eismą išlįsti.
                    Vis vien geriau nei niekuo. O šiaip, Liubarto tiltas juk yra 2+2 eismo juostų, tad nemanau, kad neviršydamas greičio ir atsargiai išsukdamas tu išlysi į priešpriešinę eismo juostą.

                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Ir kam to reikia? Kęstučio g. kaip ir visas Žvėrynas ir taip jau skendi kamščiuose ryte/vakare. Kam dar labiau juos didinti? Ginthus teisingai pastebėjo, praverstų labai tas tiltas link Pedagoginio. Bet jau kokia tada savikaina gautųsi tokio projekto? Kaip ir Deep'as sakė, reikia pirma baigti daug svarbesnį Ukmergės-Saltoniškių-Geležinio vilko-Žalgirio mazgą.
                    Arba jau pamiršta, bet taip pat daug reikalingesnė už šią, Narbuto-Konstitucijos estekada.
                    Atkreipk dėmesį, aš siūlau jungtį tarp Goštauto gatvės ir Liubarto tilto tik Žvėryno link. Važiuojantys priešinga kryptimi link verslo trikampio lai naudojasi Žvėryno tiltu. Taigi srautai tarp Žvėryno ir Liubarto tiltų bent jau vakare pasiskirstys tolygiai. O to reikia, nes daugelis abejoja, ar Žvėryno tiltas sugebės atlaikyti išaugusias apkrovas po Verslo Trikampio estakados pastatymo. Tiltas link pedagoginio nepamaišytų, bet jis atsiras dar negreitai- šiuo metu yra aibė daug svarbesnių užduočių (kaip ir tavo minėta Geležinio vilko-Ukmergės sąnkryža, Narbuto-Konstitucijos estakada, Vakarinis aplinkkelis, Gariūnų tilto rekonstrukcija, pėsčiųjų viadukai ir požeminės perėjos, išorinis Pietinis aplinkkelis ir tt.), be to tilto statyba yra tikrai nepigus reikalas, ir užimantis paankamai daug laiko, todėl vargu ar greitai mes galėsime naujuoju tiltu džiaugtis. Todėl aš ir pasiūliau kaip laikinąją priemonę tokią jungtį
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.13, 17:47.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      #50
                      šiaip tai čia gautūsi variantas identiškas tam kaip dabar yra važiuojama ant pedagoginio tilto iš tos pačios Goštauto gatvės, gal ir išeitis būtų, galų gale iki kolegijos ten dar yra biškį vietos, galima būtų paplatint gatvę, bet tai, toli gražu ne geriausia išeitis, aišku, geriausia būtų statyti tiltą į tiesiai į Saltoniškių gatvę, ją praplatinti ir tuo pačiu nuimti dalį srauto ir nuo pedagoginio tilto
                      Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas

                      Comment


                        #51
                        Girdėjau nuomonių, kad tai reikalingas viadukas, nes iš Geležinio vilko g. centre per mažai išvažiavimų.

                        Bet dabar kažkaip pagalvojau, kad Vilniuje turime vieną svarbią sugadintą gatvę - Ukmergės. Va ten tai kur kas labiau praverstų viadukai ties Senukais, BIG'u, išsukimais į "sodus". Ypač kai ta gatvė turėtų būt autostrados tęsinys. Žodžių mūsų kelių planuotojai vis pamiršta kur pridarė nesamonių ir nesiruošia jų taisyt.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Girdėjau nuomonių, kad tai reikalingas viadukas, nes iš Geležinio vilko g. centre per mažai išvažiavimų.

                          Bet dabar kažkaip pagalvojau, kad Vilniuje turime vieną svarbią sugadintą gatvę - Ukmergės. Va ten tai kur kas labiau praverstų viadukai ties Senukais, BIG'u, išsukimais į "sodus". Ypač kai ta gatvė turėtų būt autostrados tęsinys. Žodžių mūsų kelių planuotojai vis pamiršta kur pridarė nesamonių ir nesiruošia jų taisyt.
                          Išvažiavimų tikrai pakanka, bet per Pakalnės g. važiuoti nėra labai patogu, todėl ir statya ši viaduką. Visgi kvailai atrodo savivaldybės prioritetų dėliojimas Yra tikrai daug svarbesnių užduočių nei Čiurlionio-Goštauto estakada. Jei ir toliau taip švaistysime ES pinigus mažai reikšmingiems projektams, tai europinės paramos galime nebesulaukti, kai ateis laikas svarbesnius projektus įgyvendinti. Europos Sąjungos biudžete pinigai irgi ne iš dangaus krinta.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            #53
                            Galima manyti, kad šis sumanymas nėra švarus, kažkieno interesai kyšo?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #54
                              verslo trikampyje ne vienas šulas sėdi, plius seimūnai šalia
                              Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas

                              Comment


                                #55
                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Galima manyti, kad šis sumanymas nėra švarus, kažkieno interesai kyšo?
                                Turbūt kartojuosi, bet tai akivaizdu kaip 2x2. Ir toliau dalis savivaldybėje priimamų spendimų tarnauja ne plačiajai (paprastajai) visuomenės daliai, o siauroms turtingųjų interesų grupėms. Gaila

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Bet dabar kažkaip pagalvojau, kad Vilniuje turime vieną svarbią sugadintą gatvę - Ukmergės. Va ten tai kur kas labiau praverstų viadukai ties Senukais, BIG'u, išsukimais į "sodus". Ypač kai ta gatvė turėtų būt autostrados tęsinys. Žodžių mūsų kelių planuotojai vis pamiršta kur pridarė nesamonių ir nesiruošia jų taisyt.
                                  Gal visai nebūtina tiek viadukų pristatyti. Galimas paprastesnis variantas - kai bus nutiesta Šiaurinė g. tarp Laisvės pr. ir Ukmergės g., prekybos centrai galėtų naudoti Baltrušaičio g. privažiavimui nuo centro pusės (maršrutas Ukmergės-Šiaurinė-Baltrušaičio). Ukmergės gatvėje pakaktų uždrausti visus kairiuosius posūkius nuo Šiaurinės iki Laisvės/Ateities viaduko. Tokiu būdu srautas Ukmergės gatvėje būtų vientisas, gal papildomai tik reikėtų pridėti 1-2 pėsčiųjų perėjas (požemines ar viadukus).

                                  Comment


                                    #57
                                    Manau tikrai svarbiausia, kad būtų pakankamai apjungiamųjų kelių, o viadukus tada užtenka tik kelis pastatyti.

                                    Comment


                                      #58
                                      Šiaurinė gatvė kaži kada dar bus nutiesta, o kamščių Ukmergės g. problemas reikia spręsti jau dabar. Realiai ir dabar užtektų palikti tik vieną šviesoforinę sankryžą ties Senukais ir PC IKI, kad vairuotojai galėtų išsukti į Baltrušaičio g. ir jau iš ten privažiuoti prie savo norimos parduotuvės. Visas kitas šviesoforines sankryžas ir kairiuosius posūkius iki pat Ateities g.-Laisvės pr. viaduko (perspektyvoje- ir iki BIG`o) galima drasiai naikinti. Tiesa, tiuomet teks daug pinigų sukišti į pėsčiųjų infrastruktūrą (viadukai/požeminės perėjos ties Maxima, Kotryna, netoli sankryžos su Gabijos g. bei prie BIG`o. )
                                      Bet anksčiau ar vėliau tai teks padaryti.

                                      P.S. nukrypom nuo temos.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        #59
                                        Juda Geležinio Vilko g. rekonstrukcijos tarp Goštauto ir Čiurlionio gatvių reikalai.

                                        10.21 paskelbtas darbų pirkimas, pasiūlymai teikiami iki 11.29:

                                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

                                        Gal kas netyčia tech. projektą matė?
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          #60
                                          Vilnius ieško Geležinio vilko gatvės prie Verslo trikampio rekonstrukcijos rangovo

                                          Vilnius ieško Geležinio vilko gatvės prie Verslo trikampio rekonstrukcijos rangovo

                                          Vilniaus savivaldybė penktadienį paskelbė Geležinio Vilko gatvės tarp Vingio parko ir Verslo trikampio esančios rekonstrukcijos rangovo konkursą.

                                          Numatoma rekonstruoti Geležinio Vilko gatvės dalį nuo A. Goštauto iki M. K. Čiurlionio gatvės, pastatant estakadą, kuri sujungtų abi gatves, kur transporto eismas yra vienas intensyviausių mieste. Projekto vertė gali siekti iki 30 mln. litų.

                                          Skelbta, kad bus rekonstruota 1121 metrų ilgio Geležinio Vilko gatvės atkarpa, pastatyta 177,5 m. ilgio estakada posūkiams iš Geležinio Vilko į A. Goštauto gatvę, įrengtos aplinkosaugos ir eismo saugos priemonės.

                                          Rekonstravus Geležinio Vilko gatvės atkarpą, automobiliai iš Savanorių prospekto galės patekti tiesiai į Verslo trikampį, be to, važiuojantieji iš pietinių miesto rajonų galės saugiai įvažiuoti iš A. Goštauto į Geležinio Vilko gatvę, kur dabar įvyksta daug avarijų.

                                          Pasiūlymų konkursui laukiama iki lapkričio 29 dienos.
                                          www.bernardinai.lt
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X