Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Ten iki normalaus persirikiavimo toloka. Antra juosta (nuo estakados) tampa laisva, bet pirma juosta avaringa dėl per siauros vietos persirikiavimui ir vis tiek tas posūkis į kiemą tampa ne ką patogesnis.
    Man tai dabar viskas kaip ir aišku. Važiuodamas nuo estakados, gali iškarto rodyti posūki ir rikiuotis nesukdamos galvos, kadangi tau pagrindinis. Tik sakyčiau reiktų pasitatyti papildomai STOP ženklą tiem kas iš po estakados atvažiuoja na ir sukti atvažiavusiems nuo seimo į kairę reiktų uždrausti.

    Comment


      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
      Man tai dabar viskas kaip ir aišku. Važiuodamas nuo estakados, gali iškarto rodyti posūki ir rikiuotis nesukdamos galvos, kadangi tau pagrindinis. Tik sakyčiau reiktų pasitatyti papildomai STOP ženklą tiem kas iš po estakados atvažiuoja.
      Kad aišku, tai aišku. Tik patogiam persirikiavimui atstumas per mažas ir iš karto posūkis į kiemelį..
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Kad aišku, tai aišku. Tik patogiam persirikiavimui atstumas per mažas ir iš karto posūkis į kiemelį..
        Na taip, bet dabar nelabai ką geriau ten sugalvosi.

        Comment


          Dar kartą pertvarkyta „žymioji“ Vilniaus sankryža – darbų kokybė stebina


          Kažkokia pornografija ten vyksta su tuo ženklinimu.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Na va, gal dar po savaitės uždraus kairįjį posūkį nuo Seimo.

            Jeigu ir tada vis dar nepanaikins senų linijų, tai tada jos iš viso nieko nebereikš.

            Comment


              Tai tas posūkis jau panaikintas, ar ne? Kažkas čia minėjo, kad galima apsisukti po estakada.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Tai tas posūkis jau panaikintas, ar ne? Kažkas čia minėjo, kad galima apsisukti po estakada.
                Po estakada visada buvo galima apsisukti, todėl nesuprantu, kam iš viso tą posūkį padarė.

                Comment


                  Praėjo pakankamai laiko, kad daug maž visi apsiprastų, tai įdomus man klausimas, gal kas nujaučia kiek apytiksliai piko metu pravažiuoja mašinų? Savivaldybės svaičiojimų buvo įvairių, kuriais netikiu, bet neturiu galimybės bent jau iš akies pažiūrėti ryte/vakare kiek vidutiniškai pravažiuoja. Gal kas per ofiso langus mato?
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Kai būnu be mašinos, tai tenka pro ten A24 važiuoti ~18val. Per tą laiką kol jis važiuoja ta vieta suskaičiuoju 6-7 mašinas važiuojančias link Goštauto g.. Tai yra tik maždaug 10-15 sekundžių intervalas, nes autobusas irgi važiuoja
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Skaičiuojame, kiek automobilių kasdien rieda 10 mln. Eur kainavusia estakada
                      ... 16 tūkst. automobilių planuojama per parą – tai yra tikrai nemažas skaičius“, – apie eismo intensyvumą atidarius estakadą pasakojo A. Zuokas.

                      Tačiau įmonės „Metroprojektas“ atlikti gruodžio 9 dienos stebėjimai atskleidžia, kad skelbta mero prognozė stipriai prasilenkia su realybe. Jų skaičiavimu, per parą estakada iš viso pravažiuoja apie 4,2 tūkst. automobilių.

                      Comment


                        Graudu. Ypač kai mieste pilna akivaizdžių probleminių vietų.
                        Normaliam mieste meras pasakytų, jog jis rėmėsi ekspertų duomenimis. Ekspertai eitų į teismą, gautų dideles baudas ir daugiau tokių nesamonių negeneruotų. Ai pamiršau - skaičiai gi nurašyti nuo lubų..

                        Comment


                          Būtų įdomu išsigryninti kiek iš tiesų kainavo estakada, atmetant senų inž. tinklų rekonstrukcijas, gatvės rekonstrukcija (sutikime, kad ir be estakados gatvę reikėjo atnaujinti, pėsčiųjų/dviračių tako irgi reikėjo) ir pan. Tada gal ir būtų galima vertinti ar pernelyg brangi ta estakada su tokiu intensyvumu, ar viskas normaliai. Juo labiau transporto srautą važiuojanti per ją labai riboja GV gatvės pralaidumas, kuris nėra pakankamas, bet tikėtina jog problema anksčiau ar veliau bus išspręsta.

                          Comment


                            Antras turas artėja...

                            4200 per parą normalu. Po atidarymo kritikai žadėjo nedaugiau 100 automobilių per valandą, t.y. per parą ~2400. O ten daugiausiai ir kainavo visi tie tinklai. Nes ten prie jų krapštėsi kone metus laiko...
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Antras turas artėja...

                              4200 per parą normalu. Po atidarymo kritikai žadėjo nedaugiau 100 automobilių per valandą, t.y. per parą ~2400. O ten daugiausiai ir kainavo visi tie tinklai. Nes ten prie jų krapštėsi kone metus laiko...
                              Pagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g. O esminis dalykas - kamščiai ties Ukmergės - Žalgirio sankryža niekur nedingo. Žodžiu per 25 nepriklausomybės metus pats nereikalingiausias viadukas pastatytas, net per Akropolio viaduką gerokai daugiau automobilių pravažiuoja ir spūstis gerokai sumažino.
                              Beje, už tą sumą galėjo perstatyti Čiurlionio g. viaduką ir padaryti 6 juostas iki tunelio, nes dabar nemažai reikia laiko sugaišti ties Pietario g., kur 4 juostos susiprastina į 2.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Pagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g. O esminis dalykas - kamščiai ties Ukmergės - Žalgirio sankryža niekur nedingo. Žodžiu per 25 nepriklausomybės metus pats nereikalingiausias viadukas pastatytas, net per Akropolio viaduką gerokai daugiau automobilių pravažiuoja ir spūstis gerokai sumažino.
                                Beje, už tą sumą galėjo perstatyti Čiurlionio g. viaduką ir padaryti 6 juostas iki tunelio, nes dabar nemažai reikia laiko sugaišti ties Pietario g., kur 4 juostos susiprastina į 2.
                                Pamiršk tu tas 6 juostas, kai pastatai ten vos ne ant gatvės stovi (tas keistuolis garažas ir Automechanikos mokykla. Kiek tas plėtimas pabrangins darbus vien dėl NT. Plius tą Automechanikos mokyklą renovavo.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  Pamiršk tu tas 6 juostas, kai pastatai ten vos ne ant gatvės stovi (tas keistuolis garažas ir Automechanikos mokykla. Kiek tas plėtimas pabrangins darbus vien dėl NT. Plius tą Automechanikos mokyklą renovavo.
                                  Na kai jau pastatytas viadukas, tai 6 juostas bent iki jo/Goštauto g. galėtų padaryti. Beje, ir Zuokas berods tą žadėjo?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Na kai jau pastatytas viadukas, tai 6 juostas bent iki jo/Goštauto g. galėtų padaryti. Beje, ir Zuokas berods tą žadėjo?
                                    Kiek aš atsimenu nuo Goštauto iki "Akropolio" turėjo būti plečiama gatvė.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Pagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g.
                                      teisybes delei reiktu pasakyti, kad tikrai pagerejo Kudirkos / Jasinskio sankryzos pralaidumas, kai nebera masinu is Pakalnes g. sukanciu i kaire. aisku perejos panaikinimas ten taip pat padejo.

                                      Comment


                                        Zuoko atsakymas kritikams:
                                        http://www.vilnius.lt/index.php?2992209236

                                        Geležinio vilko estakada eismui atidaryta vos prieš tris mėnesius, o eismo organizavimo specialistai suskaičiavo, kad automobilių srautas šioje miesto dalyje jau išaugo dvigubai.

                                        Palyginimui, pernai gruodį estakada važiuodavo apie 4000 automobilių per parą, vasario mėnesį – 570-600 automobilių per valandą, arba 7600-8000 automobilių per parą.

                                        Įvertinus sezoniškumą ir kitus faktorius, skaičiuojama, kad rudenį, po vienerių metų eksploatacijos, estakadoje eismo intensyvumas gali siekti iki 12-13 tūkstančių automobilių per parą, o 2024 m. pasieks 16-18 tūkstančių.

                                        Geležinio vilko gatvės estakados statybų metu buvo sutvarkyta 1,1 km kelio dangos, įrengta nauja 0,61 km ilgio sukantiems iš Geležinio Vilko gatvės į A.Goštauto gatvę estakada su įvažiavimais.

                                        Paskutinis taisė karzygys; 2015.03.10, 15:52.

                                        Comment


                                          Taip taip, atsirado Orakulas kuris mato 10 metų į priekį, manau aktuali ši vizija 5 dienas.
                                          18000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, būtų 1000 per valandą, tai yra 16,5 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X