Antradienį po pietų Gedimino pr.-A. Goštauto gatvių sankryžoje atsirado ženklai, kad eismas per Žvėryno tiltą draudžiamas darbo dienomis nuo 16 iki 19 valandos.
Vakar rašiau, kad estakada skirta Seimui, Verslo trikampui ir Žvėrynui. Klydau, vienok.
Iš kitos pusės tai yra visiškai logiška - bandantys sukti į kairę sudarytų kamščius ir trukdytų pravažiuoti link Seimo. Atitinkamai kai kam kelionė nebebūtų dvigubai sutrumpėjusi. Ne tam šitą brangią estakadą statė, kad eilėje prie šviesoforo stovėtų ...
Visai išprotėjo, vakarais senasis tiltas, Gedimino pr. ir Vytauto g. būna ir taip užkištos, kur tas srautas dėsis? Ant Liubarto tilto nėra kaip patogiai patekti, nevažinėjant didelių lankų.
Vakar rašiau, kad estakada skirta Seimui, Verslo trikampui ir Žvėrynui. Klydau, vienok. Iš kitos pusės tai yra visiškai logiška - bandantys sukti į kairę sudarytų kamščius ir trukdytų pravažiuoti link Seimo. Atitinkamai kai kam kelionė nebebūtų dvigubai sutrumpėjusi. Ne tam šitą brangią estakadą statė, kad eilėje prie šviesoforo stovėtų ...
Kam seimūnams tokiu metu reikalinga laisva gatvė? 16-19val. tarpe Seime jų daugumos nė kvapo nebebūna... Nejauti, kad truputį nusikalbi?
O tai kam seimui ne darbo metu laisva gatvė? O pagal tavo paaiškinimą, kad netrukdytų kairys posūkis lengviau pasiekti seimą išvis nelogiškas, nes iki piko valandų jis yra leidžiamas (pats seimūnų darbo įkarštis ir nieko jiems tai dienos metu nekeičia, o diplomatai ir taip neretai su palyda per raudoną važiuoja... )...
O tai kam seimui ne darbo metu laisva gatvė? O pagal tavo paaiškinimą, kad netrukdytų kairys posūkis lengviau pasiekti seimą išvis nelogiškas, nes iki piko valandų jis yra leidžiamas (pats seimūnų darbo įkarštis ir nieko jiems tai dienos metu nekeičia, o diplomatai ir taip neretai su palyda per raudoną važiuoja... )...
Šiandien ir aš nemaloniai nustebintas buvau, pakeitimu dėl draudimo važiuoti pro seną tiltą. O negali būti čia dėl vakarinio piko metu esančių kamščių, kad negalvotų gudručiai trumpinti kelią?
Dar nevažiavau juo, bet žiūrėdamas nuotraukas pastebėjau, kad jis ne toks jau ir siauras, dėl ko dažnas susirūpinimą kėlė. Porą mašinų tilptų jei sugestų, nebent koks sunkvežimiukas. Foto iš 15min.
Dvi mašinos stovi po tiltu, neįsirėmusios dar į atramas, kurios būtų ant tilto ir dar tarpukas yra:
Čia irgi gerai matosi, kad jei gražiai pasislinktų, dvi mašinos pratipltų.
Antradienį po pietų Gedimino pr.-A. Goštauto gatvių sankryžoje atsirado ženklai, kad eismas per Žvėryno tiltą draudžiamas darbo dienomis nuo 16 iki 19 valandos.
Ar bus keičiami ciklai per tas tris valandas (16-19)?
Kuo toliau tuo labiau matosi, kad tas projektas mažai kam reikalingas.
Šiandien Geležiniame vilke net po 19:00 nuo Čiurlionio viaduko pusės buvo ilgas kamštis. Kažkam tik sugedo mašina ir iš trijų juostų liko tik viena juosta.
Už tuos estakadai išmestus pinigus pinigus buvo galima nugriausti siaurą Čiurlionio viaduką, atstatyti platesnį ir visą geležinį Vilką iki tunelio padaryti 3 juostų.
Šiandien išbandžiau tą inžinerijos stebuklą. Siaura ir nelabai jauku važiuoti, nors buvau vienas. Asfaltas blizga - neaišku, ar jau apledėjęs ar nuo vakarykščių šampano purslų.
Buvo gerokai po darbo, tai iš šonų išvažinėjančių mašinų buvo nedaug, bet net ir jos važiavo gana pavojingai. Turbūt visiškai nekas leistis estakada apie 17:00.
Už tuos estakadai išmestus pinigus pinigus buvo galima nugriausti siaurą Čiurlionio viaduką, atstatyti platesnį ir visą geležinį Vilką iki tunelio padaryti 3 juostų...
Tas pastatas papėdėje - ne kliūtis.
Jei būtų noro, būtų atsiradę vietos 3-ai juostai platinimui kitoje pusėje, prie upės.
Apie pinigus neina kalba. Inžinieriai patikslintų už estakados pinigus išeitų 2*4 ar 2*3 nusileidimas nuo Vingio parko žemyn. Gal dar liktų ir bendrabučio kampo nugriovimui...
Bet ta estakada pastatyta, tai ką čia jau bepakeisi...
Comment