Parašė MikasRidikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę
Collapse
X
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąNesumažės, aplinkkelis nenuims srauto iš ir į miesto centrą. Lygiai kaip ir su kelione iki Molėtų plento. Tikrai gyvendamas savanoriuose nevažiuosi per aplinkkelį tam kad vėl grįžti į GV.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąZuokas žadėjo, jog bus perstatytas Čiurlionio viadukas ir GV praplatės iki 6 juostų iki LRT, o galbūt net iki pat Savanorių žiedo. Dabar toje vietoje susidarys "kaklelis", kurio reiktų išvengti.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąMan kažkodėl atrodo, kad pilnai užbaigus vakarinį aplinkkelį, trijų juostų poreikis GV gerokai sumažės..
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLabai nedaug nuims srauto, Geležinio vilko toliau liks pagrindine miesto gatve ir ties labiausiai apkrautais ruožais turėtų būti 6 juostų pločio. Aišku didžiausia problema yra ne ši vieta, o ties Žalgirio-Ukmergės g. sankryža.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąManau, kad būtų tikslingą pėsčiųjų perėją, matomą nuotraukose, perkelti arčiau estakados ir įrengti pėsčiųjų salelę. Ten būdavo daug nervų su pėsčiaisiais dėl sukančiųjų į Eikos teritoriją. Perkėlus perėją arčiau to būtų galima išvengti.
Comment
-
Kaip visada gaila, kad iki požeminių perėjų niekaip nesugebame pribręsti. Juk viadukas eismo pagreitinimui, tai požeminė perėja kaip ir projekto dalis galėjo būt. Bet čia ne vienintelis atvejis, pvz Kaune visai neseniai rekonstravo Parodų g. ir aplinkines sankryžas, tačiau pėsčiųjų zona/alėja iš Ąžuolyno taip ir liko nesukišta po žeme...
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKaip visada gaila, kad iki požeminių perėjų niekaip nesugebame pribręsti. Juk viadukas eismo pagreitinimui, tai požeminė perėja kaip ir projekto dalis galėjo būt. Bet čia ne vienintelis atvejis, pvz Kaune visai neseniai rekonstravo Parodų g. ir aplinkines sankryžas, tačiau pėsčiųjų zona/alėja iš Ąžuolyno taip ir liko nesukišta po žeme...Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąPer mažas pėsčiųjų skaičius, kad požemines perėjas daryti.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKaip visada gaila, kad iki požeminių perėjų niekaip nesugebame pribręsti. Juk viadukas eismo pagreitinimui, tai požeminė perėja kaip ir projekto dalis galėjo būt. Bet čia ne vienintelis atvejis, pvz Kaune visai neseniai rekonstravo Parodų g. ir aplinkines sankryžas, tačiau pėsčiųjų zona/alėja iš Ąžuolyno taip ir liko nesukišta po žeme...
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJuk automobilių tiek pat sustos ir tokiam pačiam laikui, nesvarbu eis vienas žmogus, ar 20. O jeigu paskaičiuosime pėsčiųjų srautą automagistralių viadukuose, turbūt iš vis išsigąsime. Nors tas viadukas kainuoja turbūt 10x daugiau nei požeminė perėja po gatve.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJuk automobilių tiek pat sustos ir tokiam pačiam laikui, nesvarbu eis vienas žmogus, ar 20. O jeigu paskaičiuosime pėsčiųjų srautą automagistralių viadukuose, turbūt iš vis išsigąsime. Nors tas viadukas kainuoja turbūt 10x daugiau nei požeminė perėja po gatve.
Automagistralėse pastačius viaduka ar požeminę pėsčiųjų perėja, pėstieji 99 proc. naudojasi šia infrastruktūra, nes kitaip pereiti dažniausiai nebūna normalių sąlygų. Šiuo atveju tokioje vietoje greičiau yra pereiti gatvę bet kur, nei eiti iki laiptų, jais leistis į požemį ir vėl pakilti. Juk pagrindiniai pėstieji einantys iš vienos pusės į kitą, tokioje vietoje, yra vairuotojai pasistatę automobilį kitoje gatvės pusėje. O pastarieji dažniausiai gatvę pereis ten kur išlipo iš automobilio, nes išlipę jie jau atsiduria važiuojamojoje dalyje.
Miesto sąlygomis (požeminės komunikacijos) įrengti požeminę perėja kainuoja gerokai brangiau nei pastatyti viaduką. O tada jau reikia skaičiuotis pėsčiųjų srautus, nes požeminė perėja patogesnė nei viadukas, nei žemyn leistis tenka mažiau, nei tektų lipti ant viaduko.Paskutinis taisė sleader; 2014.01.02, 18:24.
Comment
Comment