Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    esme tame, kad jei jau statoma - turetu buti pagalvojama apie sauguma ir veikme istikus nelaimei, kas ir yra antra juosta. o jei poreikio estakadai nera - kam isvis statyti? kam svaistyti pinigus nepilnaverciam statiniui?

    kalbant apie palyginimus su uzsieniu. as tikiuosi kad bet koks projektas yra statomas butent del to kad yra poreikis ir butent toks sprendimas (koks paruostas statybai) yra pats tinkamiausias ; o ne del to kad pvz toks statinys jau yra Londone ir mums ginkdie reikia tokio pat - nes priesingu atveju mes "atsilikeliai".

    is uzsienio reikia imti tai kas geriausia, o dangstytis neisbaigtumais esanciais uzsienyje yra tiesiog zema .

    Comment


      Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
      esme tame, kad jei jau statoma - turetu buti pagalvojama apie sauguma ir veikme istikus nelaimei, kas ir yra antra juosta. o jei poreikio estakadai nera - kam isvis statyti? kam svaistyti pinigus nepilnaverciam statiniui?

      kalbant apie palyginimus su uzsieniu. as tikiuosi kad bet koks projektas yra statomas butent del to kad yra poreikis ir butent toks sprendimas (koks paruostas statybai) yra pats tinkamiausias ; o ne del to kad pvz toks statinys jau yra Londone ir mums ginkdie reikia tokio pat - nes priesingu atveju mes "atsilikeliai".

      is uzsienio reikia imti tai kas geriausia, o dangstytis neisbaigtumais esanciais uzsienyje yra tiesiog zema .
      Bet tai tavo siūlymas nelogiškas. Tiesti dvi juostas tik tam, kad kažkokiu ypatingu ekstra atveju neužsikimštų eismas. Nelogiška. Estakada nėra didelė, todėl net ir susidarius nedideliam kamščiui ant jos, GV gatvė neturi šansų būti užkimšta, nes vistiek bus atsarginė galimybė patekti į Goštauto g. (taip, kaip dabar). Aš irgi šioje vietoje nematau tikslo švaistyti (o tai jau būtų tikrai švaistymas) pinigus kažkokiai itin menkai teorinei prielaidai/tikimybei.

      P.S. O kas, jeigu nutiesus dvi juostas, įvyktų avarija per abi juostas? Gal trečią tuomet tiesti?

      Comment


        Nejaugi nebus juostos Gautobusui?

        Comment


          Creatum,

          pats tu nelogiskas

          as kalbu apie estakada su dviem juostom, kai viena juosta uzdarius - eismas vis dar vyktu antra, supranti ?

          Comment


            Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
            Creatum,

            pats tu nelogiskas

            as kalbu apie estakada su dviem juostom, kai viena juosta uzdarius - eismas vis dar vyktu antra, supranti ?
            Nu tai kaip sakiau, tavo pasiūlymas yra tiesti dvi juostas ten, kur nėra poreikio (daugelis nemato poreikio net vienai juostai). Tai analogiškai galima būtų pritaikyti šį pasiūlymą ir kitoms estakadoms, kur yra po dvi juostas: o jeigu įstrižai dviejų juostų sugestų kokia fūra, tai galima būtų atidaryti trečią juostą eismui; todėl reikia tiesti trijų juostų estakadą.

            Pats pagalvok logiškai ir ramiai. Ši estakada nėra vienintelis būdas patekti į Goštauto gatvę, todėl net ją uždarius vistiek eismas nesutriks (veiks tokia pačia tvarka, kaip ir dabar).

            Comment


              del reikia ar nereikia tos estakados - tai yra geras klausimas, bet jei jau nuspresta statyti - turetu buti galvojama i prieki

              kodel? todel kad esamas patekimas i Gostauto gatve (is GV judant link siaures) siai dienai yra netoks jau ir patogus bei veiksmingas:
              a) uz Seimo tunelio per Gyneju g
              b) pries tuneli per Pakalnes g. - tesiant per V.Kudirkos g.
              c) preis pat tuneli per J.Jasinskio g. - su apsisukimu

              Comment


                Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                del reikia ar nereikia tos estakados - tai yra geras klausimas, bet jei jau nuspresta statyti - turetu buti galvojama i prieki

                kodel? todel kad esamas patekimas i Gostauto gatve (is GV judant link siaures) siai dienai yra netoks jau ir patogus bei veiksmingas:
                a) uz Seimo tunelio per Gyneju g
                b) pries tuneli per Pakalnes g. - tesiant per V.Kudirkos g.
                c) preis pat tuneli per J.Jasinskio g. - su apsisukimu
                Na gerai, tarkim įvyks avarija. Kiek realiai kiek gali užtrukti jos likvidavimas, kad galėtu eismas vykti toliau 1 valanda? 2 ? ir dabar dėl tu kelių valandų statyti dviejų juostų estakadą? Ypač kai yra alternatyva jai?

                Comment


                  avarija tai cia labai trumpas tarpas, estakados remontas yra kur kas ilgesnis, antra juosta pasitarnautu ir spec transportui (greitajai ir tt)

                  kiek tai kainuotu - cia jau kitas klausimas, bet jei tai butu mano valia - statyciau 2 juostas

                  Comment


                    Rembo3, manau dar kartą paskaityk John komentarą (jeigu nepraleidai) #460, kuris gana neblogai paaiškina viską. Beje ant estakados važiuojamosios dalies plotis 3,5 metro su kraštinėmis juostomis po dar 1 metrą. Iš bėdos prasilenkimui yra 5,5 metro. Kitur senos gatvės būna tokio pločio, kur eismas abejomis kryptimis. Nemanau, kad yra prasmės kišti papildomus milijonus dėl to, kad gal kažkada jis trumpam užsikimš dėl avarijos. Gal ir neužsikimš, priklausomai kokio pobūdžio ta avarija. Gal avarija būtų tokia kur užsikimštų ir dviejų juostų estakada? Galima filosofuoti, bet tai jau nukrypsta nuo optimalaus varianto

                    Comment


                      Na, jei yra vietos prasilenkti 2 masinom, tai nera taip jau ir blogai

                      Comment


                        5.5 metro asfalto ir dviem fūrom prasilenkt užtenka, nereik verkšlent. 2.55 m yra maksimalus leistinas fūros plotis daugumoj Europos valstybių.

                        Comment


                          Parašė miestas
                          Taip pat reikėtų iškelti ir nugriauti studentų bendrabutį, taip panaikinant nelogišką kelio vingiavimą ir susiaurėjimą toje vienoje vietoje...
                          Jei nesunku, parodyk žemėlapyje.

                          Comment


                            Jis turbūt kalba apie šią vietą:

                            http://maps.lt/map/default.aspx?lang...id,stops,zebra

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Estakada nėra didelė, todėl net ir susidarius nedideliam kamščiui ant jos, GV gatvė neturi šansų būti užkimšta, nes vistiek bus atsarginė galimybė patekti į Goštauto g. (taip, kaip dabar).
                              Tai kam iš viso statyti tą estakadą, kai nėra srauto? Kas gali generuoti tą srautą? - kažkiek žmonių iš verslo trikampio, seimo ir dalies Žverino, t.y. ne tiek daug, gali ir tuneliu-krantine nuvažiuoti.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Tai kam iš viso statyti tą estakadą, kai nėra srauto? Kas gali generuoti tą srautą? - kažkiek žmonių iš verslo trikampio, seimo ir dalies Žverino, t.y. ne tiek daug, gali ir tuneliu-krantine nuvažiuoti.
                                Numatyta, kad srautas yra. Aš kalbėjau, kad yra atsarginis variantas nuvažiuoti į tą Goštauto g. (jis nėra patogus), todėl nėra šansų, kad susidarytų kažkoks tai kamštis vien dėl to, jog ant estakados įvyko avarija.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Numatyta, kad srautas yra. Aš kalbėjau, kad yra atsarginis variantas nuvažiuoti į tą Goštauto g. (jis nėra patogus), todėl nėra šansų, kad susidarytų kažkoks tai kamštis vien dėl to, jog ant estakados įvyko avarija.
                                  Kada dauguma ten dirbančių važiuoja į darbą? - ryte. Iš ryto GV probleminė buvo važiuojant šiaurės-pietų kryptimi. Nauja estakada šiaurės-pietų srautui įtakos nedaro.

                                  Comment


                                    Sveiki. Pora šio ryto nuotraukų iš estakados statybos.



                                    Comment


                                      Pašėlęs tempas – prieš rugsėjį

                                      „Greitai paleisime eismą Geležinio Vilko gatve. Keturiomis juostomis. Tai mūsų garbės reikalas, todėl metėme visas pastangas, kad darbai būtų įvykdyti per mėnesį. Pati žinau, kas vyksta rugsėjo pirmomis savaitėmis ir kokios čia būna transporto spūstys“, – sakė bendrovės „Latvijos tilti“ Vilniaus filialo direktorė Regina Barkauskienė.
                                      http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...-papildyta.htm
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Kiek pinigų vilniečiai palieka Geležinio Vilko gatvės spūstyse
                                        Yra nemažai nuotraukų


                                        http://verslas.delfi.lt/transportas/...126693:4860893
                                        Atėjo, pamatė, pastatė...

                                        Comment


                                          /\ Juokinga antraštė - turint automobilį ir taip reikia susitaikyti, kad teks paikti pinigų ir nemažai, nesvarbu ar kamštyje stovi ar iki sodybos žvyrkeliu važiuoji.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X