Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pamaininiam darbui neturėtų būti dvigubi tarifai, jei gerai pamenu.

    Parašė Goodoo Rodyti pranešimą
    Trumpas komentaras: kodėl kelininkai nedirba naktimis ir savaitgaliais? O todėl, kad reikia mokėti dvigubai. Kelių tiesimo kompanijos taupo pinigus. O už kamščius ir kitus nepatogumus mokėti juk nereikia. Be to, gal ir darbų terminai suderėti tokie, kad viską galima padaryti nepersistengiant...

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Autorius irgi matomai nepersistengia su darbais, vietoje savo tiesioginio darbo užsiima visokiomis rašliavomis, gal naktį atidirba?
      O jei rimčiau, tai pirmą reikėjo pabaigti Vakarinį aplinkkelį, tada Žalgirio-Geležinio vilko-Ukmergės g. mazgą, ir tik tada imtis tokių nereikšmingų estekadų statybos.
      Aukso žodžiai. Į auksinių frazių fondą ir savivaldybės klerkų abi ausis.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment












        Comment












          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Autorius irgi matomai nepersistengia su darbais, vietoje savo tiesioginio darbo užsiima visokiomis rašliavomis, gal naktį atidirba?
            O jei rimčiau, tai pirmą reikėjo pabaigti Vakarinį aplinkkelį, tada Žalgirio-Geležinio vilko-Ukmergės g. mazgą, ir tik tada imtis tokių nereikšmingų estekadų statybos.
            Man atrodo Zuokas tą temą rašė ir kodel predėjo tokiu metu, nes buvo ES finansavimas visiems tiems objektams, o jeigu būtu palaukė, kol vakarinį aplinkkelį būtu užbaige, tai netektu šio finansavimo arba kažko kito objekto netolimoje ateityje nebūtu padarė

            Comment


              Bet tikrai koks viadukas iš Žalgirio į Ukmergės kalną duotų daugiau naudos negu šitas nesusipratimas. Pinigus ten galėjo panaudoti ir nesustotų Žalgirio-Geležinio vilko-Ukmergės g. mazgo pertvarka.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Taip, teisingai. Pinigus gavo būtent dabar. Šiaip nenustebčiau, jeigu realiai jie paraiškas buvo davę ir tam pačiam Žalgirio g. viadukui, tik jam, spėju, reikėtų daugiau lėšų. O tarkim galėjo duoti tik tiek, kad užteko šiam viadukui. Čia mano tokia prielaida siekiant paaiškinti kodėl pirma statomas šis, o ne tas reikalingesnis. Kaip ištikrųjų buvo žino tik tie, kurie su tuo reikalu susiję asmeniškai.

                Comment


                  Principe, pastačius šitą atsiras apvažiavimo galimybė, kais statys Žalgirio.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Apvažiavimo reali galimybė atsiras tik pastačius Vakarinį aplinkelį, apie 2016-2018. 341 pranešimo nuotraukoje stende pateikta informacija, kad darbai vyks iki 2014-06-28. Ar iki tada ir bus tik po vieną juostą į abi puses, nes anksčiau lyg ir spaudoje skelbė, kad bus susiaurinta iki šių metų rudens?
                    Po šių statybų pabaigos bus menka paguoda. Kamštis pasistums porą kilometrų ant Pedagoginio tilto ir Žalgirio bei Ukmergės sankryžos tik bus gal kiek pralaidesnis negu dabar.
                    O kada planuojama statyti Žalgirio mazgą?

                    Comment


                      Parašė luknas Rodyti pranešimą
                      Apvažiavimo reali galimybė atsiras tik pastačius Vakarinį aplinkelį, apie 2016-2018. 341 pranešimo nuotraukoje stende pateikta informacija, kad darbai vyks iki 2014-06-28. Ar iki tada ir bus tik po vieną juostą į abi puses, nes anksčiau lyg ir spaudoje skelbė, kad bus susiaurinta iki šių metų rudens?
                      Po šių statybų pabaigos bus menka paguoda. Kamštis pasistums porą kilometrų ant Pedagoginio tilto ir Žalgirio bei Ukmergės sankryžos tik bus gal kiek pralaidesnis negu dabar.
                      O kada planuojama statyti Žalgirio mazgą?
                      Nemanau, kad iki kitų metų laikys tik dvi juostas. Greičiausiai tol, kol išbetonuos pagrindines viaduko dalis (arba viaduko dalį virš GV g.).

                      Comment


                        Šiandien pravažiuodamas mačiau, kad jau pradeda kloti asfaltą, t.y. platina gatvę į upės pusę. Kaip manote, ar čia jau bus gatvės stacionari (praplatinta) dalis, ar tik laikina danga apvažiavimui statybų metu?

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Nemanau, kad iki kitų metų laikys tik dvi juostas. Greičiausiai tol, kol išbetonuos pagrindines viaduko dalis (arba viaduko dalį virš GV g.).
                          Skelbė tai taip:

                          Nuo 2013-04-02 iki 2013-06-28 bus ribojamas transporto eismas G. Vilko g., susiaurinant važiuojamąją dalį (transporto eismas nukreipiamas į priešpriešinę eismo juostą).

                          Comment


                            Parašė Gytaz Rodyti pranešimą
                            Skelbė tai taip:

                            Nuo 2013-04-02 iki 2013-06-28 bus ribojamas transporto eismas G. Vilko g., susiaurinant važiuojamąją dalį (transporto eismas nukreipiamas į priešpriešinę eismo juostą).
                            Nu tai va Be to, jeigu jau platina gatvę į Upės pusę (kur, berods, bus greitėjimo juosta), tai jau galima bus kažkokioje atkarpoje praplatinti eismą (nors jis ties viaduku į Vingio parką turbūt turės vėl siaurėti?).

                            Comment


                              Beje, savivaldybės ataskaitoje (http://www.slideshare.net/fullscreen...bs-ataskaita/1) 67 puslapyje yra lentelė su vykdomais infrastruktūros projektais ir jų pabaigimo datomis. GV rekonstrukcija, nurodoma, bus baigta iki šių metų pabaigos.

                              Comment


                                Siaip kiek as zinau finansiskai l.sunku Kauno Keliams, todel darbai vyksta ne maksimaliu tempu. As visada GV pravaziuoju 10val, tai masinu buna l.nedaug, bandziau ir as tai pro savanorius, tai pro pilaite (nes as is Kauno vaziuoju), bet man vis tiek pasiekti bangini, greiciausiai sekasi, kad ir per komplikuota GV.
                                You've got one life! Live it!

                                Comment


                                  Ten kaip kada. Būna, kad srautas juda eilute labai garžiai, o būna, kad ir idiotas ratus sugeba pamest, tada kamštis dar prie "Silikato" gamyklos prasideda...
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Iš betonuojamos šlaitą prilaikančios sienelės matau, kad bottleneck'as po Čiurlionio g. viaduku niekur nedings - taip ir liks 2x2 juostos.
                                    Kaip po dykumą blaškiausi

                                    Comment


                                      Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                      Iš betonuojamos šlaitą prilaikančios sienelės matau, kad bottleneck'as po Čiurlionio g. viaduku niekur nedings - taip ir liks 2x2 juostos.
                                      Šitoj temoj net nuoroda į planus yra jau seniausiai. Tam, kad ten išplatint reikia viaduką perstatinėt. Bet ar to reikia, kai greitu metu atsiras Vakarinis aplinkkelis ir kokie 30-40proc. srauto nusiims nuo GV.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Šitoj temoj net nuoroda į planus yra jau seniausiai. Tam, kad ten išplatint reikia viaduką perstatinėt. Bet ar to reikia, kai greitu metu atsiras Vakarinis aplinkkelis ir kokie 30-40proc. srauto nusiims nuo GV.
                                        Kai važiuojant link centro 4 juostos suspaudžiamos į 2 - manau, kad reikia.
                                        Kaip po dykumą blaškiausi

                                        Comment


                                          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                          Kai važiuojant link centro 4 juostos suspaudžiamos į 2 - manau, kad reikia.
                                          O kur ten link centro yra 4 juostos??? 2x2 visur nuo Gerosios Vilties sankryžos.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X