Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, buvo skelbta, kad požeminiai tinklai toje vietoje buvo itin probleminiai. Apie tai buvo net rašyta kažkada prieš kokius 5-6 metus, kad apskritai toje teritorijoje yra reikalinga daryti dideles tinklų rekonstrukcijas.

    Nenuostabu būtų, jeigu viadukas buvo panaudotas tik PR'ui, nors pagrindiniai darbai ir buvo atlikti po žeme. Gal net ir pagrindinė priežastis buvo, o viadukas padėjo gauti ES lėšas?
    Būtent. Estakada buvo pastatyta tik todėl, kad reikėjo pakeisti požeminius tinklus, kuriems savivaldybė neturėjo pinigų, nes viską, ką turėjo, suinvestavo į vienakadencinius Zuoko projektus. Galutiniame rezultate gavosi, kad ne tik ištaškė savivaldybės pinigus, tačiau dar ir ES pinigus pastatydami nereikalingą estakadą.

    Comment


      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
      Būtent. Estakada buvo pastatyta tik todėl, kad reikėjo pakeisti požeminius tinklus, kuriems savivaldybė neturėjo pinigų, nes viską, ką turėjo, suinvestavo į vienakadencinius Zuoko projektus. Galutiniame rezultate gavosi, kad ne tik ištaškė savivaldybės pinigus, tačiau dar ir ES pinigus pastatydami nereikalingą estakadą.
      Tos diskusijos, tai bevertės jau. Post factum, kaip sakyt.

      Beje, sako, kad požeminiai darbai, GV dangos atnaujinimas, takų įrengimas, bei apželdinimas, na, ir visa kita kainavo ~18mln. litų be estakados. Tai gaunasi 50/50. Tiesą pasakius, dabar bent aplinka maloni, gana neblogai įrengti takai ir visa kita. O ir reikia žiūrėti kiek į priekį, neabejotinai su laiku gali tapti apkrautu keliu.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Tos diskusijos, tai bevertės jau. Post factum, kaip sakyt.

        Beje, sako, kad požeminiai darbai, GV dangos atnaujinimas, takų įrengimas, bei apželdinimas, na, ir visa kita kainavo ~18mln. litų be estakados. Tai gaunasi 50/50. Tiesą pasakius, dabar bent aplinka maloni, gana neblogai įrengti takai ir visa kita. O ir reikia žiūrėti kiek į priekį, neabejotinai su laiku gali tapti apkrautu keliu.
        Imho, Geležinio Vilko g. yra toks potencialus miesto greitkelis, todėl brangesni projektai reikalingi šiai gatvei.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Imho, Geležinio Vilko g. yra toks potencialus miesto greitkelis, todėl brangesni projektai reikalingi šiai gatvei.
          Imho, daug svarbesnis bus Vakarinis+Pietinis aplinkkeliai+numatoma Šiaurinė gatvė. GV nebus svarbiausia, ir tuo labiau neįgaus estakada kokią nors didesnę reikšmę. Vienintelė galbūt pateisinama priežastis buvo dalinis ES finansavimas, bet kiek žinau didesne dalimi savivaldybė finansavo įskaičiavus ir papildomą konkursą užbaigimui. Diskusija nieko neparodys, tik galima konstatuoti rožinius Zuoko kliedesius ir pinigų taškymą.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            https://www.youtube.com/watch?v=UBgfP-TZHTE

            žiūrėti nuo 2.30 min, kai Mockus kalba apie estakadą nuo Kauno į Goštauto g.

            Kažkur buvo spekuliacijos apie tai, kad šios estakados statymas susiję su verslininkų norais

            Kiek žinau, tai statė iš miesto pinigų, o ne verslininkų
            Paskutinis taisė Dogg; 2016.09.09, 12:50.

            Comment


              Tai paaiškina ex Savivaldybės aktyvumą statant estakadą ir Zuoko kliedesius dėl 16-18'000 per parą kai vairuotojai apsipras su suteikta auksine galimybe.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Dar 2003 m. mačiu maketą MG Valdoj su viaduku į Verslo trikampį. Kažkieno svajonės išsipildė...

                Comment


                  „Verslo trikampio“ estakada: lūkesčių nepateisinusi brangenybė ar investicija?
                  2014-ųjų pabaigoje Vilniuje buvo baigtas itin kvestionuotas kelių infrastruktūros projektas – atidaryta estakada iš Geležinio Vilko į A.Goštauto g. Daugiau nei 10 milijonų eurų kainavęs kelias (kartu su požemine infrastruktūra, šaligatviais ir kt.), pasak tuometinio sostinės mero Artūro Zuoko, turėjo sulaukti 16 tūkst. transporto priemonių per parą srauto. Ar jis pasiektas?
                  ...
                  Po estakados atidarymo, 2014-ųjų gruodį, eismo srautas čia siekė 4000 automobilių per parą. Įvairiais 2015-ųjų mėnesiais – 8–10 tūkst. per parą. 2016-aisiais matavimai dar nėra atlikti, juos tikimasi padaryti artimiausiais mėnesiais.
                  http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ija-221-685393

                  p.s. kas gali patikėti, kad per parą ten gali pravažiuoti 10'000?
                  Imant 6-22val vidurkis gaunasi 625/val, reiškia kas 6 sekundes, kas 100 metrų po mašiną visas 16 val, piko metu turi būti kelis kartus daugiau srauto, reiškia ir atstumas tarp mašinų tiek pat kartų mažesnis. Ant estakados turi būti vienu metu kokių 12 mašinų. Meluoja ir tiek.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    „Verslo trikampio“ estakada: lūkesčių nepateisinusi brangenybė ar investicija?

                    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ija-221-685393

                    p.s. kas gali patikėti, kad per parą ten gali pravažiuoti 10'000?
                    Imant 6-22val vidurkis gaunasi 625/val, reiškia kas 6 sekundes, kas 100 metrų po mašiną visas 16 val, piko metu turi būti kelis kartus daugiau srauto, reiškia ir atstumas tarp mašinų tiek pat kartų mažesnis. Ant estakados turi būti vienu metu kokių 12 mašinų. Meluoja ir tiek.
                    O kodel masinu kieki Tamsta skaiciuojate nuo 6 iki 22 val, kitomis valandomis ja niekas nesinaudoja? ar tas srautas (kad ir koks jis ten bebutu) jau niekam neidomus?

                    Comment


                      Aš skaitau kad reiktų rišt diskusiją apie šią estakadą, kiek gi galima tą patį per tą patį.

                      Comment


                        Parašė P`q Rodyti pranešimą
                        O kodel masinu kieki Tamsta skaiciuojate nuo 6 iki 22 val, kitomis valandomis ja niekas nesinaudoja? ar tas srautas (kad ir koks jis ten bebutu) jau niekam neidomus?
                        Manau, kad nuo kokios 22 iki 6 val pravažiuoja pvz.: 50 mašinų.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė mayro Rodyti pranešimą
                          skaitau kad reiktų rišt diskusiją apie šią estakadą, kiek gi galima tą patį per tą patį.
                          Nežinau ką skaitai, bet jei nenori čia skaityti, tai niekas neliepia. Jei žurnalistai rašo nesąmoningus savivaldybės komentarus dėl MG Baltic'o reikmėms pastatytos estakados už visų vilniečių pinigus, reiškia aktualumas tam tikras yra.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Nežinau ką skaitai, bet jei nenori čia skaityti, tai niekas neliepia. Jei žurnalistai rašo nesąmoningus savivaldybės komentarus dėl MG Baltic'o reikmėms pastatytos estakados už visų vilniečių pinigus, reiškia aktualumas tam tikras yra.
                            Kad lyg ir ES lėšų buvo didesnioji dalis. Dar ir stendas likęs, bei lentelė prie atitvarų šalia Čiurliono g. viaduko.

                            Situacija su ta estakada nėra bloga ir nėra žurnalistai tokie jau neteisūs. Aš ten vaikštau beveik kasdien (tarp Vingio parko ir centro). Eismas ten vyksta bangomis. Būna, kad per 10min. pravažiuoja tik 5 automobiliai, bet būna, kad per tokį pat laiką ir 19-20 mašinų. Statinį laikyti visiškai nepasiteisinusiu laikyti būti neteisinga. Yra šitame objekte prasmės, nors ir siejamas jis su verslinykais
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Kad lyg ir ES lėšų buvo didesnioji dalis. Dar ir stendas likęs, bei lentelė prie atitvarų šalia Čiurliono g. viaduko.

                              Situacija su ta estakada nėra bloga ir nėra žurnalistai tokie jau neteisūs. Aš ten vaikštau beveik kasdien (tarp Vingio parko ir centro). Eismas ten vyksta bangomis. Būna, kad per 10min. pravažiuoja tik 5 automobiliai, bet būna, kad per tokį pat laiką ir 19-20 mašinų. Statinį laikyti visiškai nepasiteisinusiu laikyti būti neteisinga. Yra šitame objekte prasmės, nors ir siejamas jis su verslinykais
                              20 per 10min ir skaičiuojant visas 16val. bus max 2'000. Ir tai tik atsitiktinių pikų metu.
                              Kažkaip labai toli nuo 10'000.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Kaip turbūt vos ne bet kokia estakada, taip ir šita kažkokią prasmę turi. Klausimas kokia ta prasmė. O atsakymą pateikė pats Zuokas kai ją statė - savivaldybei reikėjo atlikti po žeme esančių komunikacijų kapitalinį reformą, kadangi visi pinigai buvo prašvilpti į visokias airlituanicas,Zuoko piarą ir pan., tai savivaldybė tam pinigų neturėjo. Buvo pasitelkti ES pinigai, kuriuos panaudoti komunikacijų keitimui galima buvo tik toje vietoje kartu pastatant ir estakadą. Šita estakada yra totalus neūkiškumo ir netikslingų investicijų pavyzdys, bet tai jau praeitis, kaip ir Zuokas

                                Comment


                                  Parašė P`q Rodyti pranešimą
                                  O kodel masinu kieki Tamsta skaiciuojate nuo 6 iki 22 val, kitomis valandomis ja niekas nesinaudoja? ar tas srautas (kad ir koks jis ten bebutu) jau niekam neidomus?
                                  Neblogas palyginimas:
                                  "Preliminariais duomenimis, šiuo metu keliu „Via Baltica“ per parą važiuoja apie 14 tūkst. automobilių."

                                  Comment


                                    Neūkiškumo ir netikslingų investicijų pavyzdys yra visokios auksinės šakutės ar APC už 500 milijonų (50 tokių estakadų išeitų), o čia jei statybos kaina reali tai jokių pretenzijų nėra, tiesa sakant Vilniuje tokių 'neūkiškumo' pavyzdžių galėtu būti ir daugiau, vis kamšiai mažesni būtų.

                                    Comment


                                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                      Neūkiškumo ir netikslingų investicijų pavyzdys yra visokios auksinės šakutės ar APC už 500 milijonų (50 tokių estakadų išeitų), o čia jei statybos kaina reali tai jokių pretenzijų nėra, tiesa sakant Vilniuje tokių 'neūkiškumo' pavyzdžių galėtu būti ir daugiau, vis kamšiai mažesni būtų.
                                      Neūkiškumas yra kada estakada yra statoma ne dėl to, kad ten yra didelis jos poreikis, o dėl kitų priežasčių, kaip ir buvo šiuo atveju. Auksinės šakutės yra ne neūkiškumas, o elementari korupcija.

                                      Comment


                                        Pritariu. Žvėrynas irgi šiuo daiktu nelabai naudojas. Žymiai geresnis pasirinkimas vakarinis aplinkelis, tad žvėryniečiams n.. toks gaidys reikalingas

                                        Comment


                                          Parašė rat
                                          Labai geras viadukas, jeigu turit reikalų Santariškėse, o ne Gedimino prospekto pradžioj/pabaigoj, tai neburbėkit.
                                          Jei vidutiniškai vienai mašinai statybos išlaidos 10 kartų didesnės nei būtų kur nors kitoje vietoje, tai tada nafig nereikalinga.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X