Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bent pora kartų per savaitę piko metu ja važiuoju, galiu patikint, kad nykuma ten.

    Comment


      Zuokas sakė, kad srautas išaugs iki 16-18'000 per parą
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Nieko, kai Vilnius turės dar 500000 imigrantų, tai važinės daugiau

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Zuokas sakė, kad srautas išaugs iki 16-18'000 per parą
          Visą parą automobiliai kas 5 s non stop? Kažkam gerai su matematika

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Visą parą automobiliai kas 5 s non stop? Kažkam gerai su matematika
            Ne kam nors o Zuokui:

            http://www.alfa.lt/straipsnis/498140...vusia-estakada

            Su tokiu pačiu objektyvumu dėstė Air Lituanica atsipirkimo planus
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Ne kam nors o Zuokui:

              http://www.alfa.lt/straipsnis/498140...vusia-estakada

              Su tokiu pačiu objektyvumu dėstė Air Lituanica atsipirkimo planus
              Ne Zuokas skaičiavo, jis tik nesėkmingai atkartojo jam pateiktus skaičius. Skaičiuoja projektuotojai. O kaip jie skaičiuoja - čia jau jų reik klausti.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Ne Zuokas skaičiavo, jis tik nesėkmingai atkartojo jam pateiktus skaičius. Skaičiuoja projektuotojai. O kaip jie skaičiuoja - čia jau jų reik klausti.
                Ne projektuotojai, o eismo organizatoriai skaičiuoja.

                Buvo kažkoks pasidalinimas Facebook'e, kad kažkokie studentai skaičiavo birželį ar gegužę ir suskaičiavo tik ~270 transporto priemonių per 1val. Per parą išeina tik ~7000 automobilių. 16-18000 net nekvepia. Nors aš pastebėjau, kad ten tokiom bangom tas eismas vyksta.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Ne projektuotojai, o eismo organizatoriai skaičiuoja.

                  Buvo kažkoks pasidalinimas Facebook'e, kad kažkokie studentai skaičiavo birželį ar gegužę ir suskaičiavo tik ~270 transporto priemonių per 1val. Per parą išeina tik ~7000 automobilių. 16-18000 net nekvepia. Nors aš pastebėjau, kad ten tokiom bangom tas eismas vyksta.
                  Na, gal ir eismo organizatoriai. Projektuotojai turbūt tik pasiima tuos skaičius, kad žinotų apkrovas. Nežinau kokia ten hierarchija tokių viadukų statymo.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Ne Zuokas skaičiavo, jis tik nesėkmingai atkartojo jam pateiktus skaičius. Skaičiuoja projektuotojai. O kaip jie skaičiuoja - čia jau jų reik klausti.
                    zuokui svarbu tik piarą daryti negalvojant apie nors kokią realią logiką.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      zuokui svarbu tik piarą daryti negalvojant apie nors kokią realią logiką.
                      Reikia dar ir žinoti apie ką eina kalba. Auto kas 5s visą parą gali atrodyti kosmiškai, bet jeigu susispaustų į piko valandas - gal ir įmanoma. Aš nežinau. O tu gali paskaičiuoti kiek auto važiuotų Ukmergės > Geležinio vilko viaduku, kuris kada nors bus pastatytas? Aš tai tikrai ne. O jeigu pasakysiu, kad pravažiuos 20 tūkst. auto per parą. Tai čia bus realu ar ne? Kaip paskaičiuoti?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Reikia dar ir žinoti apie ką eina kalba. Auto kas 5s visą parą gali atrodyti kosmiškai, bet jeigu susispaustų į piko valandas - gal ir įmanoma. Aš nežinau. O tu gali paskaičiuoti kiek auto važiuotų Ukmergės > Geležinio vilko viaduku, kuris kada nors bus pastatytas? Aš tai tikrai ne. O jeigu pasakysiu, kad pravažiuos 20 tūkst. auto per parą. Tai čia bus realu ar ne? Kaip paskaičiuoti?
                        Mano skaičiavimas 1 juostos Goštauto estakadai:

                        16000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, tai yra 15 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.

                        Nemanau, kad reikia daug proto tam apskaičiuoti ir nekliedėti bent jau. Iki tol per kur galėjo važiuoti? Pvz už tunelio prieš tiltą. Nematydavau ten jokių kamščių, pora mašinų kokių.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Aš galvoju, kad tik du variantai galimi. Eilini syki Zuokas gražiai išplovė pinigus arba tai buvo seimo narių noras. Kito atsakymo nerandu.

                          Comment


                            Tai 18000 bus matomai projektinis pralaidumas t.y. kiek estakada pajėgi praleisti eismo. Truputį kitame kontekste tie patys skaičiai įgavo kitą prasmę.

                            Comment


                              Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
                              Aš galvoju, kad tik du variantai galimi. Eilini syki Zuokas gražiai išplovė pinigus arba tai buvo seimo narių noras. Kito atsakymo nerandu.
                              Apie tą estakadą dar Imbrasas prieš krizę kalbėjo ir ji buvo ne viename partijos "Tvarka ir Teisingumas" leidinyje vilniečiams.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Man jausmas toks, kad vienintelis apčiuopiamos naudos iš tos estakados turi Mockus. Nesiimu spekuliuoti ar jo kontora galėjo vienaip ar kitaip paskatinti to projekto įgyvendinimą.

                                Comment


                                  Na, buvo skelbta, kad požeminiai tinklai toje vietoje buvo itin probleminiai. Apie tai buvo net rašyta kažkada prieš kokius 5-6 metus, kad apskritai toje teritorijoje yra reikalinga daryti dideles tinklų rekonstrukcijas.

                                  Nenuostabu būtų, jeigu viadukas buvo panaudotas tik PR'ui, nors pagrindiniai darbai ir buvo atlikti po žeme. Gal net ir pagrindinė priežastis buvo, o viadukas padėjo gauti ES lėšas?

                                  Comment


                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                    Man jausmas toks, kad vienintelis apčiuopiamos naudos iš tos estakados turi Mockus. Nesiimu spekuliuoti ar jo kontora galėjo vienaip ar kitaip paskatinti to projekto įgyvendinimą.
                                    Kas per Mockus? Rimantas ar Rimas?
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Kas per Mockus? Rimantas ar Rimas?
                                      Darius Mockus, MG Baltic prezidentas. Ne paslaptis, kad visas (ar didžioji dalis) verslo trikampis priklauso MG Baltic'ui.

                                      Comment


                                        Didelę naudą turi Žvėrynas. Nes anksčiau nuo Kauno pusės nebuvo patogaus išvažiavimo iš GV.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Didelę naudą turi Žvėrynas. Nes anksčiau nuo Kauno pusės nebuvo patogaus išvažiavimo iš GV.
                                          Taip, mano bendradarbis naudojasi. Dabar tiesiai nuo Naugarduko g. važiuoja į GV, nebedaro rato per Savanorių pr.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X