Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę
Collapse
X
-
/\ Nežinantis gali pagalvoti kad šnekama apie 3 juostų estakadą o ne kažkokią apgailėtiną 1 juostos. Realiai tai tikrai jos nereikėjo, geriau kokį GV/Žalgirio viaduką būtų statę.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTaip taip, atsirado Orakulas kuris mato 10 metų į priekį, manau aktuali ši vizija 5 dienas.
18000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, būtų 1000 per valandą, tai yra 16,5 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
tikrai
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g. O esminis dalykas - kamščiai ties Ukmergės - Žalgirio sankryža niekur nedingo. Žodžiu per 25 nepriklausomybės metus pats nereikalingiausias viadukas pastatytas, net per Akropolio viaduką gerokai daugiau automobilių pravažiuoja ir spūstis gerokai sumažino.
Beje, už tą sumą galėjo perstatyti Čiurlionio g. viaduką ir padaryti 6 juostas iki tunelio, nes dabar nemažai reikia laiko sugaišti ties Pietario g., kur 4 juostos susiprastina į 2.
O laikas, pinigai ir energija galejo buti skirti apvaziavimu forsavimui.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąVakarais ~18val. esu suskaičiavęs 7-8 mašinas per maždaug 15sek.
Galų gale vakaras tai max 2 val o ne vidurkis per 18 val.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSunkiai tikiu kad kas 2 sekundes važiuotų po mašiną. Užtenka kam nors įvažiuojant ant standžių spustelt ir viskas. Pagalvok ar taip iš tikro realu kad iš GV nusuktu toks srautas pastoviai į esatkadą? Subjektyviai gali pasirodyti, bet matematiškai skaičiuojant netikiu, nors neteko matyti piko metu vakare.
Galų gale vakaras tai max 2 val o ne vidurkis per 18 val.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBent viena reiškia kokių 20 sek. Bet ne vidutiniškai 4 sek visas 18 val. pvz.:6-24
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTokiu metu visi važiuoja po darbų, logiška, kad nuo kokios 17.15 iki 18.30 ten srautas padidėja. Dieną, bent jau savaitgalį, galiu pasakyti, kad per 10 min., kol ėjau pėstute nuo "Verslo trikampio" iki Vingio parko suskaičiavau tik 16 automobilių. manyčiau, kad ir darbo dienomis ne piko metu situacija panaši.Paskutinis taisė Lettered; 2015.03.11, 00:47.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąIš kur tu čia tas aštuoniolika valandų ištraukei jei jisai aiškiai pasakė kad stebėjo eismą šeštą vakaro???
Čia su didelėmis išlygomis skaičiuoju palankesnį Zuokui variantą ir vis tiek gaunasi nerealūs skaičiai. Sumažinus nuo 6-24 iki kokių 7-20 gautusi 18000/13/60 => 23 auto per minutę, kas 2,5 sek. Ar tai nors kiek realu? Aišku ne.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPaėmiau hipotetiškai kada galima tikėtis kažkokio judėjimo, plius 18000 gražiai dalinasi iš 18. Juk negali skaičiuoti manydamas kad kažkas važiuoja 3 nakties? Per likusias 6 val pravažiuoja mažiau nei per 0,5val dienos metu.
Čia su didelėmis išlygomis skaičiuoju palankesnį Zuokui variantą ir vis tiek gaunasi nerealūs skaičiai. Sumažinus nuo 6-24 iki kokių 7-20 gautusi 18000/13/60 => 23 auto per minutę, kas 2,5 sek. Ar tai nors kiek realu? Aišku ne.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKą čia ginčytis. Net aš kaip kaunietis, kiek važiavau, matau, kad ta estakada praktiškai nebuvo verta investicijų. Pustuštis viadukas ir tiek.
Comment
-
teisingai
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPaėmiau hipotetiškai kada galima tikėtis kažkokio judėjimo, plius 18000 gražiai dalinasi iš 18. Juk negali skaičiuoti manydamas kad kažkas važiuoja 3 nakties? Per likusias 6 val pravažiuoja mažiau nei per 0,5val dienos metu.
Čia su didelėmis išlygomis skaičiuoju palankesnį Zuokui variantą ir vis tiek gaunasi nerealūs skaičiai. Sumažinus nuo 6-24 iki kokių 7-20 gautusi 18000/13/60 => 23 auto per minutę, kas 2,5 sek. Ar tai nors kiek realu? Aišku ne.
Daznai tenka buti trikampyje atvaziavus nuo Seimo puses, tai vizualiai vertinant eismas retas - pietu ir popietes metu 6-8 masinos per minute vaziuoja viaduku.
Comment
-
Net ir VŽ spausdina:
http://vz.lt/article/2015/3/10/naujaja-estakada-vilniuje-kasdien-vaziuoja-8-000-automobiliu
Keista, man atrodo minimi 18000 auto per parą tiesiog fiziškai nepravažiuotų (12,5 auto per minutę visas 24 valandas), įvertinant netolygų eismo pasiskirstymą paros metu. Gėda, kad ir VŽ užsiima pigia rinkimine propaganda.Paskutinis taisė myhorsegallery; 2015.03.12, 00:29.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
10 milijonų eurų kainavusi Goštauto g. estakada nepateisina lūkesčių
Estakada iš Geležinio vilko į Goštauto gatvę kol kas toli gražu nesiekia projekte numatyto srauto, „Žinių radijui“ trečiadienį patvirtino Vilniaus miesto ūkio ir transporto departamento vadovas Virginijus Pauža.
„Dabar yra daromos analizės ir vis dėlto mes tikimės, kad po penkerių metų pasieks tą projektinę užduotį ir atsiras projektinis srautas. Kol kas to tikrai nėra. Man pačiam teko keliskart pravažiuoti, tai jis (kelias – red.) galėtų būti labiau apkrautas“, – laidoje „Prie pietų stalo“ sakė V. Pauža.
Jis negalėjo atsakyti, ar tai buvo politinis projektas. „Tai tiesiog buvo infrastruktūros projektas, kurį mes padarėme“, – sakė V. Pauža.
Jo duomenimis, šios estakados projekto įgyvendinimui buvo išleista daugiau nė 10 mln. eurų (apie 36 mln. litų).
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-506278
Klounai.
p.s. kodėl po 5 metų staiga kažkas puls važinėti? Gal reikėtų skirti papildomų lėšų reklamai kad verslininkai pultų naudotis? Galėtų įrodinėti mistinę naudą kaip AL atveju.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment