Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę
Collapse
X
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąMan tai dabar viskas kaip ir aišku. Važiuodamas nuo estakados, gali iškarto rodyti posūki ir rikiuotis nesukdamos galvos, kadangi tau pagrindinis. Tik sakyčiau reiktų pasitatyti papildomai STOP ženklą tiem kas iš po estakados atvažiuoja.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąKad aišku, tai aišku. Tik patogiam persirikiavimui atstumas per mažas ir iš karto posūkis į kiemelį..
Comment
-
Dar kartą pertvarkyta „žymioji“ Vilniaus sankryža – darbų kokybė stebina
Kažkokia pornografija ten vyksta su tuo ženklinimu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai tas posūkis jau panaikintas, ar ne? Kažkas čia minėjo, kad galima apsisukti po estakada.
Comment
-
Praėjo pakankamai laiko, kad daug maž visi apsiprastų, tai įdomus man klausimas, gal kas nujaučia kiek apytiksliai piko metu pravažiuoja mašinų? Savivaldybės svaičiojimų buvo įvairių, kuriais netikiu, bet neturiu galimybės bent jau iš akies pažiūrėti ryte/vakare kiek vidutiniškai pravažiuoja. Gal kas per ofiso langus mato?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Skaičiuojame, kiek automobilių kasdien rieda 10 mln. Eur kainavusia estakada
... 16 tūkst. automobilių planuojama per parą – tai yra tikrai nemažas skaičius“, – apie eismo intensyvumą atidarius estakadą pasakojo A. Zuokas.
Tačiau įmonės „Metroprojektas“ atlikti gruodžio 9 dienos stebėjimai atskleidžia, kad skelbta mero prognozė stipriai prasilenkia su realybe. Jų skaičiavimu, per parą estakada iš viso pravažiuoja apie 4,2 tūkst. automobilių.
Comment
-
Būtų įdomu išsigryninti kiek iš tiesų kainavo estakada, atmetant senų inž. tinklų rekonstrukcijas, gatvės rekonstrukcija (sutikime, kad ir be estakados gatvę reikėjo atnaujinti, pėsčiųjų/dviračių tako irgi reikėjo) ir pan. Tada gal ir būtų galima vertinti ar pernelyg brangi ta estakada su tokiu intensyvumu, ar viskas normaliai. Juo labiau transporto srautą važiuojanti per ją labai riboja GV gatvės pralaidumas, kuris nėra pakankamas, bet tikėtina jog problema anksčiau ar veliau bus išspręsta.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąAntras turas artėja...
4200 per parą normalu. Po atidarymo kritikai žadėjo nedaugiau 100 automobilių per valandą, t.y. per parą ~2400. O ten daugiausiai ir kainavo visi tie tinklai. Nes ten prie jų krapštėsi kone metus laiko...
Beje, už tą sumą galėjo perstatyti Čiurlionio g. viaduką ir padaryti 6 juostas iki tunelio, nes dabar nemažai reikia laiko sugaišti ties Pietario g., kur 4 juostos susiprastina į 2.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g. O esminis dalykas - kamščiai ties Ukmergės - Žalgirio sankryža niekur nedingo. Žodžiu per 25 nepriklausomybės metus pats nereikalingiausias viadukas pastatytas, net per Akropolio viaduką gerokai daugiau automobilių pravažiuoja ir spūstis gerokai sumažino.
Beje, už tą sumą galėjo perstatyti Čiurlionio g. viaduką ir padaryti 6 juostas iki tunelio, nes dabar nemažai reikia laiko sugaišti ties Pietario g., kur 4 juostos susiprastina į 2.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąPamiršk tu tas 6 juostas, kai pastatai ten vos ne ant gatvės stovi (tas keistuolis garažas ir Automechanikos mokykla. Kiek tas plėtimas pabrangins darbus vien dėl NT. Plius tą Automechanikos mokyklą renovavo.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNa kai jau pastatytas viadukas, tai 6 juostas bent iki jo/Goštauto g. galėtų padaryti. Beje, ir Zuokas berods tą žadėjo?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPagal kainą nepakankamai didelis srautas. Beto svarbiausia, kad ta estekada neišsprendė jokių kamščių, tas nedidelis srautas iš GV ir taip gana nesunkiai patekdavo į Goštauto gatvę ties VV arba Pakalnės g.
Comment
-
Zuoko atsakymas kritikams:
http://www.vilnius.lt/index.php?2992209236
Geležinio vilko estakada eismui atidaryta vos prieš tris mėnesius, o eismo organizavimo specialistai suskaičiavo, kad automobilių srautas šioje miesto dalyje jau išaugo dvigubai.
Palyginimui, pernai gruodį estakada važiuodavo apie 4000 automobilių per parą, vasario mėnesį – 570-600 automobilių per valandą, arba 7600-8000 automobilių per parą.
Įvertinus sezoniškumą ir kitus faktorius, skaičiuojama, kad rudenį, po vienerių metų eksploatacijos, estakadoje eismo intensyvumas gali siekti iki 12-13 tūkstančių automobilių per parą, o 2024 m. pasieks 16-18 tūkstančių.
Geležinio vilko gatvės estakados statybų metu buvo sutvarkyta 1,1 km kelio dangos, įrengta nauja 0,61 km ilgio sukantiems iš Geležinio Vilko gatvės į A.Goštauto gatvę estakada su įvažiavimais.
Paskutinis taisė karzygys; 2015.03.10, 15:52.
Comment
-
Taip taip, atsirado Orakulas kuris mato 10 metų į priekį, manau aktuali ši vizija 5 dienas.
18000 per parą skaičiuojant 6-24 val => 18val, būtų 1000 per valandą, tai yra 16,5 per minutę, kas yra kas 4 sekundes vidutiniškai visą dieną. Manau pagal Zuoko paliepimą klerkas užlaužė fantastinius rodiklius apsirūkęs.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment