Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Vakar pabandžiau naująja estakada nuvažiuoti į Žvėryną. Užtrukau dar ilgiau, nei važiuodamas per Pakalnės g.
    Jeigu neklystu, tai dabar bet kokiu atveju per estakada bus greičiau, nes iš Pakalnės g. į kairę sukti nebegalima. Nors pažeidėjų daug.

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      O prie ko čia Birutės g.? Ten kaip bevažiuosi, vis tiek papulsi į tą pačią Kęstučio g. O kaip tie kiti projektai pagerintų susisiekimą su Žvėrynu, tai aš neįsivaizduoju. Nuo Pedagoginio žiedo vis tiek lieka tas pats kelias per Saltoniškių g. nepaisant siūlomo viaduko. Na, dar nuo centro Upės g. Su Žvėrynu tikrai reikėtų kažką daryti, nes reikia nepamiršti, kad vystoma nemažai NT projektų paskutiniu metu. Prestižinis rajonas tuoj galutinai uždus...
      Susisiekimas su Žvėrynu geras ir taip, problema didžiulis tranzitinis srautas, kurį mano minėti infrastruktūros projektai padėtų nuimti.
      Flickr

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Ne, o dėl to, kad prie trikampio kažkokia nesąmonė vyksta - niekas nesupranta kaip važiuoti - ten eismas sustoja.
        Viskas logiška, kai pagatviai parkingu paversti. Visi buvo įpratę makaluotis Goštauto g. kaip jiems patogu, tai ir toliau makaluojasi...
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Susisiekimas su Žvėrynu geras ir taip, problema didžiulis tranzitinis srautas, kurį mano minėti infrastruktūros projektai padėtų nuimti.
          Dar reikia paieškoti tokio durniaus, kuris į Baltupius nuo Vilkpėdės važiuoja per Žvėryną (čia nebent besiblaškantys taksistai). Tai aš nelabai suprantu kodėl rekonstruota Žalgirio - Geležinio Vilko gatvių sankryža kažkaip pakeis tranzitą per Žvėryną į Viršuliškes pvz... O to viaduko virš žiedo nauda irgi tokia abejotina Žvėrynui. Nuo Konstitucijos pr. visi užstrigs ne prieš žiedą, kaip dabar, o ant viaduko prie tų pačių Narbuto g. šviesoforų. Ir vienintelis kelias ta pati Saltoniškių g. lieka...
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            /\ Realiai vakare užsikemša Narbuto nuo Panoramos. Padėtų pėsčiųjų tiltas ant kalno kuris panaikintų nelaimingą perėją ir padėtų atkimšti kalną, juk prie Laisvės pr yra išsišakojimas į 6 juostas.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Dar reikia paieškoti tokio durniaus, kuris į Baltupius nuo Vilkpėdės važiuoja per Žvėryną (čia nebent besiblaškantys taksistai). Tai aš nelabai suprantu kodėl rekonstruota Žalgirio - Geležinio Vilko gatvių sankryža kažkaip pakeis tranzitą per Žvėryną į Viršuliškes pvz... O to viaduko virš žiedo nauda irgi tokia abejotina Žvėrynui. Nuo Konstitucijos pr. visi užstrigs ne prieš žiedą, kaip dabar, o ant viaduko prie tų pačių Narbuto g. šviesoforų. Ir vienintelis kelias ta pati Saltoniškių g. lieka...
              Srautas iš centro/naujamiesčio link spaudos rūmų turėtų važiuoti per GV ir pedagoginį žiedą, tad šioms vietoms atlaisvėjus, nebereiktų naudotis siauromis Žvėryno gatvėmis kaip tranzitinėmis. Kažkada netgi buvo siūlymas palikti Kestučio gatvę viešajam transportui, panašiai kaip Pylimo g.
              Flickr

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                /\ Realiai vakare užsikemša Narbuto nuo Panoramos. Padėtų pėsčiųjų tiltas ant kalno kuris panaikintų nelaimingą perėją ir padėtų atkimšti kalną, juk prie Laisvės pr yra išsišakojimas į 6 juostas.
                Užsikemša neretai ir už žiedo. nes turim pirmą sankryžą su Slatoniškių g, toliau pirmą šviesoforinę perėję, tada tavo minėta ant kalno, dar kiek toliau sankryža su Sėlių g. ir galiausiai ta nelemta pavojingoji nereguliuojama. Vien iki Sėlių g. 4 šviesoforai...
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Srautas iš centro/naujamiesčio link spaudos rūmų turėtų važiuoti per GV ir pedagoginį žiedą, tad šioms vietoms atlaisvėjus, nebereiktų naudotis siauromis Žvėryno gatvėmis kaip tranzitinėmis. Kažkada netgi buvo siūlymas palikti Kestučio gatvę viešajam transportui, panašiai kaip Pylimo g.
                  Tai, kad dabar yra visiškai tas pats. Nepažįstu, nei vieno, kuris iš Naujamiesčio per Žvėryną į Viršuliškes važiuotų. Nors šitas draudimas važiuoti per Žvėryno tiltą ko gero buvo būtent baiminantis tokio tranzito, nes atsirado alternatyva Naujamiestis <-> Viršuliškės...
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    /\ Realiai vakare užsikemša Narbuto nuo Panoramos. Padėtų pėsčiųjų tiltas ant kalno kuris panaikintų nelaimingą perėją ir padėtų atkimšti kalną, juk prie Laisvės pr yra išsišakojimas į 6 juostas.
                    Ten būtų tikslingiau ne pėsčiųjų, bet pilną tiltą pastatyt, juo labiau kad į šlaitus atsiremia visiškai normalios gatvės ir nutrūksta ties Narbuto gatvės grioviu. Griovys iškastas tiesiant Narbuto gatvę, o iki to laiko ta viršutinė gatvė ties Radijo stotimi nebuvo perkirpta.

                    Comment


                      /\ Nesutikčiau. Pinigų/naudos santykiu būtų kaip šis naujas viadukas. Karoliniškių pusėje ten nėra normalaus trafiko ir būtų nelogiška nukreipti tranzitinį į jo siauras gatves iš Sukiharos g.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Tai, kad dabar yra visiškai tas pats. Nepažįstu, nei vieno, kuris iš Naujamiesčio per Žvėryną į Viršuliškes važiuotų. Nors šitas draudimas važiuoti per Žvėryno tiltą ko gero buvo būtent baiminantis tokio tranzito, nes atsirado alternatyva Naujamiestis <-> Viršuliškės...
                        Nuo Kudirkos ir Pamėnkalnio g. praktiškai visi važiuoja per Jasinskio tiltą, o iš centro per dalis srauto per senąjį tiltą, o ne Pedagoginį žiedą, ten ir taip viskas užsikišę. Dabar Žvėrynui prisidės dar ir nuo GV atvažiuojantys nauja estekada.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          /\ Nesutikčiau. Pinigų/naudos santykiu būtų kaip šis naujas viadukas. Karoliniškių pusėje ten nėra normalaus trafiko ir būtų nelogiška nukreipti tranzitinį į jo siauras gatves iš Sukiharos g.
                          Na, pėsciųjų ir paprasto tilto kainos labai žiauriai nesiskiria. Ten gatvės pratęsimas labiau reikalingas ne dėl sriauto, bet būtų galimybė avarijos atveju kur nors prie Mados aplenkt spūstį greitosioms pagalboms arba gaisrinėms. Visada geriau, kai yra rezervas.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Nuo Kudirkos ir Pamėnkalnio g. praktiškai visi važiuoja per Jasinskio tiltą, o iš centro per dalis srauto per senąjį tiltą, o ne Pedagoginį žiedą, ten ir taip viskas užsikišę. Dabar Žvėrynui prisidės dar ir nuo GV atvažiuojantys nauja estekada.
                            Tai kas pasikeis, kai visus nukreipsi per žiedą ir Kęstučio g. paliksi tik VT? Abejoju ar net ir paleidus super gerus troleibusus žmonės į darbą jais važinės. Daugumos mentalitetas neleidžia pamiršti "barankos"...

                            Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                            Na, pėsciųjų ir paprasto tilto kainos labai žiauriai nesiskiria. Ten gatvės pratęsimas labiau reikalingas ne dėl sriauto, bet būtų galimybė avarijos atveju kur nors prie Mados aplenkt spūstį greitosioms pagalboms arba gaisrinėms. Visada geriau, kai yra rezervas.
                            Kainos skiriasi, nes konstrukcija skaičiuojama skirtingoms apkrovoms. O, jei apkrova reikalinga mažesnė, tai ir atramos kitokios ir kaina kita. O šiaip gatvės sujungimas gana neblogai būtų. Vien pamačius, kad ta Sugiharos g. darosi vis labiau gyvenamąja - kyla daugiabučiai ir pan.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                              Na, pėsciųjų ir paprasto tilto kainos labai žiauriai nesiskiria. Ten gatvės pratęsimas labiau reikalingas ne dėl sriauto, bet būtų galimybė avarijos atveju kur nors prie Mados aplenkt spūstį greitosioms pagalboms arba gaisrinėms. Visada geriau, kai yra rezervas.
                              Pvz. pėsčiųjų viadukas panašioje vietoje karoliniškėse kainavo 3,4 mln. Lt, Geležinio vilko gatvėje dar pigiau, o šitas viadukas net 35 mln. Lt.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė digital
                                Pasikartosiu, kad čia buvo daug darbų po žeme.
                                Ok, bet net privatus be valdiškų atkatų Akropolio viadukas kainavo apie 15 mln. Pėsčiųjų viadukas visada bus daug kartų pigiau, ten tik santvarą atveži, pabetonuoji pagrindą jai uždėti ir viskas.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Ok, bet net privatus be valdiškų atkatų Akropolio viadukas kainavo apie 15 mln. Pėsčiųjų viadukas visada bus daug kartų pigiau, ten tik santvarą atveži, pabetonuoji pagrindą jai uždėti ir viskas.
                                  Akropolis pasistatė už 13mln. atrodo.

                                  O čia neoficialiai sklando gandai, kad tie požeminiai darbai kainavo tik 11mln. Gal, nes viskas nuo sovietmečio nekeista. Jei jau apie požeminius tinklus, tai kažkada skaičiau, kad Vilniuje čia didelė bėda. Ypač, apšvietimo tinklai ir lietaus nuotekynės - supuvęs sovietmečio palikimas. Ir tik atkarpos yra sutvarkomos privačių investuotojų, statant visokius prekybcentrius. Kalbėjo, kad padoriau sutvarkyti reikėtų ~200-250mln.
                                  Paskutinis taisė SPX; 2014.11.27, 15:16.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Palyginot Akropolo viaduką ir šį. Juk elementariai skiriasi jų dydžiai. O kur dar minėti požeminiai darbai.

                                    ---

                                    O Sugiharos g. sujungimas su kitoje pusėje esančia gatve galėtų dalį eismo nukreipti būtent per jas. Dabar ties Mada susidaro kamštis dėl sukančių į dešinę (į Viršuliškių g. link Ozo g.). Bet hey, čia gi ne ta tema

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Palyginot Akropolo viaduką ir šį. Juk elementariai skiriasi jų dydžiai. O kur dar minėti požeminiai darbai.

                                      ---

                                      O Sugiharos g. sujungimas su kitoje pusėje esančia gatve galėtų dalį eismo nukreipti būtent per jas. Dabar ties Mada susidaro kamštis dėl sukančių į dešinę (į Viršuliškių g. link Ozo g.). Bet hey, čia gi ne ta tema
                                      Didelė prabanga dėl Karoliniškių gyventojų statyti ten viaduką. Nes kitų rajonų vairuotojai, kažin ar rinktusi pro ten sukiotis. Daug labiau padėtų jei OZO g. pratestų iki šešuolių.

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Akropolis pasistatė už 13mln. atrodo.

                                        O čia neoficialiai sklando gandai, kad tie požeminiai darbai kainavo tik 11mln. Gal, nes viskas nuo sovietmečio nekeista. Jei jau apie požeminius tinklus, tai kažkada skaičiau, kad Vilniuje čia didelė bėda. Ypač, apšvietimo tinklai ir lietaus nuotekynės - supuvęs sovietmečio palikimas. Ir tik atkarpos yra sutvarkomos privačių investuotojų, statant visokius prekybcentrius. Kalbėjo, kad padoriau sutvarkyti reikėtų ~200-250mln.
                                        Taip, infrastruktūrai tvarkyti darbų užtektų kokiai 30-50 metų į priekį net nieko naujo nestatant, čia iš kitos pusės pliusas ekonomikai ir įmonėms, aišku, jeigu iš ES bus gauta paramos tam.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                          Didelė prabanga dėl Karoliniškių gyventojų statyti ten viaduką. Nes kitų rajonų vairuotojai, kažin ar rinktusi pro ten sukiotis. Daug labiau padėtų jei OZO g. pratestų iki šešuolių.
                                          Nebūtinai vien tik Karoliniškių gyventojams. Daugelis pro Laisvės pr. važiuoja link ten iš tolimesnių rajonų. Tačiau be abejo, šitas viadukas tikrai nėra kažkoks tai auksinis kiaušinis, kuris išspręstų didžiules problemas. Iš esmės tai tebūtų vienas iš gatvių tinklo išbaigtumo etapų. Ozo g. pratęsimas, vakarinis ir šiaurinis aplinkkeliai, šiaurinė gatvė, NMC gatvių tinklas ir t.t. - tikrai yra gerokai svarbesnių vietų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X