Vos prieš dvi dienas Vilniaus Žvėryno tiltu judėjimą darbo dienomis nuo 16 iki 19 val. apriboję savivaldybės specialistai eismą draudžiančius ženklus žada nukabinti savaitės pabaigoje.
Vos prieš dvi dienas Vilniaus Žvėryno tiltu judėjimą darbo dienomis nuo 16 iki 19 val. apriboję savivaldybės specialistai eismą draudžiančius ženklus žada nukabinti savaitės pabaigoje.
Cha, cha, cha. Juokiasi puodas, kad katilas juodas... Skaičiavimai dar prieš statybas turėjo būti kažkokie dėl srautų padidėjimo. Sumastė po atidarymo paskaičiuot. Įdomu, įdomu...
Vos prieš dvi dienas Vilniaus Žvėryno tiltu judėjimą darbo dienomis nuo 16 iki 19 val. apriboję savivaldybės specialistai eismą draudžiančius ženklus žada nukabinti savaitės pabaigoje.
Visai išprotėjo, vakarais senasis tiltas, Gedimino pr. ir Vytauto g. būna ir taip užkištos, kur tas srautas dėsis? Ant Liubarto tilto nėra kaip patogiai patekti, nevažinėjant didelių lankų.
Jei važiuojantieji norės patekti snt Žvėryno tilto, važiuos Antano Tumėno, Gynėjų gatvėmis, toliau tiesiai per tiltą. Nebent toks variantas. Kitokio nesugalvoju
Jei važiuojantieji norės patekti snt Žvėryno tilto, važiuos Antano Tumėno, Gynėjų gatvėmis, toliau tiesiai per tiltą. Nebent toks variantas. Kitokio nesugalvoju
Jeigu būtų didelis srautas iš viaduko tai būtų visai protingas variantas drausti kairį posūkų į seną tiltą kad mašino nestabdydamos važiuotų tiesiai ir tie kuriems reikia į Žvėryną važiuotų per Tumėno ir Gynėjų gatves.
Bet realiai tam reikalo nėra nes bus ne 16'000 o koks 800 mašinų per parą.
Bet vat koks bus realus trafikas iš viaduko tai įdomu. Aišku tai nėra toks pinigų švaistymas/plovimas kai Imbraso užkasti >100 mln į stadiono "pamatus"
Bet realiai su ta sankryža kas yra negerai? Nu ta prasme, ar ženklų trūksta ar ko? Nes man tai atrodo viskas elementaru: kas turi pagrindinį, kas šalutinį. Galioja dešinės rankos/pusės taisyklė. Kaip galima ten kažko nesuprast? Tai arba žmonės ženklų nežiūri arba nežino ką jie reiškia.
Čia šitas dar seniau aptartas (ir čia) eismo organizavimo klausimas gal. Bet aš pasilieku prie nuomonės, kad prie sklandaus eismo gadinimo daug prikiša visokie parkingai įrengti šalia ar net ant važiuojamosios dalies. Vilniuje tikrai nemažai gatvių taip yra, pripažinkim, pagadinta...
Vakar pabandžiau naująja estakada nuvažiuoti į Žvėryną. Užtrukau dar ilgiau, nei važiuodamas per Pakalnės g.
O aš pasakysiu kitaip. Pakalnės g. toks pat nesusipratimas kaip ir čia. Tiesiog vieną nepatogų kelią pakeitė kitas. Pasukti į Jasinskio g. visada būdavo sunku. Nuo sovietmečio laikų ta kryptimi joks patogus susisiekimas su Žvėrynu taip ir nebuvo sukurtas... Iš esmės dabar tas antras tiltas per upę sujungsiantis Geležinio Vilko ir Kęstučio g. turbūt būtų naudingesnis, nei ši estakada. Aišku ne toks, koks buvo planuotas, bet bent jau 2 juostų...
O aš pasakysiu kitaip. Pakalnės g. toks pat nesusipratimas kaip ir čia. Tiesiog vieną nepatogų kelią pakeitė kitas. Pasukti į Jasinskio g. visada būdavo sunku. Nuo sovietmečio laikų ta kryptimi joks patogus susisiekimas su Žvėrynu taip ir nebuvo sukurtas... Iš esmės dabar tas antras tiltas per upę sujungsiantis Geležinio Vilko ir Kęstučio g. turbūt būtų naudingesnis, nei ši estakada. Aišku ne toks, koks buvo planuotas, bet bent jau 2 juostų...
Kažin ar Birutės g. ir apskritai Žvėryno gyventojams patiktų toks tiltas, beto ir taip vakarais visa Kęstučio ir Vytauto gatvės būna užkištos, nebėra tikslo ten didinti srautą, netgi reiktų mažinti sprendžiant susisiekimo problemą pagrindinėse magistralinėse gatvėse, sutvarkyti Geležinio vilko - Ukmergės - Žalgirio g. mazgą, sujungti viaduku per Pedagoginį žiedą Konstitucijos pr. su Narbuto g.
Kažin ar Birutės g. ir apskritai Žvėryno gyventojams patiktų toks tiltas, beto ir taip vakarais visa Kęstučio ir Vytauto gatvės būna užkištos, nebėra tikslo ten didinti srautą, netgi reiktų mažinti sprendžiant susisiekimo problemą pagrindinėse magistralinėse gatvėse, sutvarkyti Geležinio vilko - Ukmergės - Žalgirio g. mazgą, sujungti viaduku per Pedagoginį žiedą Konstitucijos pr. su Narbuto g.
O prie ko čia Birutės g.? Ten kaip bevažiuosi, vis tiek papulsi į tą pačią Kęstučio g. O kaip tie kiti projektai pagerintų susisiekimą su Žvėrynu, tai aš neįsivaizduoju. Nuo Pedagoginio žiedo vis tiek lieka tas pats kelias per Saltoniškių g. nepaisant siūlomo viaduko. Na, dar nuo centro Upės g. Su Žvėrynu tikrai reikėtų kažką daryti, nes reikia nepamiršti, kad vystoma nemažai NT projektų paskutiniu metu. Prestižinis rajonas tuoj galutinai uždus...
Comment