Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    O kur ten link centro yra 4 juostos??? 2x2 visur nuo Gerosios Vilties sankryžos.
    Plius 2 juostos nuo Pietario g.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Plius 2 juostos nuo Pietario g.
      Nu kur - tos pačios 2 + greitėjimo juosta.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Kad viskas gerai ten su tomis juostomis. Prieš pradedant rekonstrukciją neprisimenu, kad ten būtų kokių nors problemų, kurios sudarytų kamščius. Gal tik tas pats išvažiavimas iš Goštauto g., kur akivaizdžiai truko greitėjimo juostos. O po viaduko pastatymo situacija dar labiau turėtų pagerėti.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Plius 2 juostos nuo Pietario g.
          Ten kvailai padaryta galimybė įvažiuoti į GV gatvę dviem juostomis. Iš abiejų V.Pietario g. vis tiek važiuojama į pirmą GV eismo juostą ir taip suformuojamas didesnis kamštis, kuriame sunkiau juda ir pagrindinės gatvės srautas ir įsiliejantys iš šalutinės. Kuo daugiau besirikiuojančių ir besimakaluojančių, tuo viskas lėčiau juda. Situacija pagerėtu jeigu į GV įvažiuoti būtų leidžiama tik per greitėjimo juostą, kurią reikėtų prailginti iki "kišenės" ties M.K.Čiurlionio g. viaduku.

          Comment


            /\ Pailginus gal ir pagerėtų. Nors aš manau, kad panaši situacija, tik žymiai mažesnė susidarytų ties viaduku. Ten ta greitėjimo juosta realiai kaip ir vienguba, tik plati.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Ten kvailai padaryta galimybė įvažiuoti į GV gatvę dviem juostomis. Iš abiejų V.Pietario g. vis tiek važiuojama į pirmą GV eismo juostą ir taip suformuojamas didesnis kamštis, kuriame sunkiau juda ir pagrindinės gatvės srautas ir įsiliejantys iš šalutinės. Kuo daugiau besirikiuojančių ir besimakaluojančių, tuo viskas lėčiau juda. Situacija pagerėtu jeigu į GV įvažiuoti būtų leidžiama tik per greitėjimo juostą, kurią reikėtų prailginti iki "kišenės" ties M.K.Čiurlionio g. viaduku.
              Niekas nuo to nepasikeistų, esmė, kad automobilių srautas per didelis, todėl ir susidaro spūstys, pvz. iš Savanorių žiedo į pietinį aplinkkelį taip gal galima įvažiuoti dviem juostomis, bet problemų tai nesukelia, kaip tik patogu, jei pirma juosta važiuoja kokia fūra. Taip, kad būtinai reikia padaryti 6 juostas tarp Goštauto ir Pietario gatvių, kas važiuos pvz. iš Pietario g. per naują viaduką į Goštauto g., nereiktų net įsipaišinėti į tas dvi juostas Geležinio vilko g.
              Vakarinis aplinkkelis šiek tiek srauto nuims, bet jis labiau skirtas sumažinti spūstis Laisvės pr. ir aplinkinėse gatvėse Vakarinėje miesto dalyje. GV toliau liks pagrindinė miesto arterija, kuri iš esmės nuo Panerių iki Santariškių turėtų būti 6 eismo juostų, ką jau bekalbėti apie tokias problemines vietas.
              Flickr

              Comment


                Parašė fredis Rodyti pranešimą
                ..tai pro pilaite (nes as is Kauno vaziuoju)...
                Pro Suderve i desine?
                Paskutinis taisė Mørtã; 2013.05.16, 12:14.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Pro Suderve i desine?
                  Tikrai taip Blogą maršrutą pasirinkęs buvau?
                  You've got one life! Live it!

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Niekas nuo to nepasikeistų, esmė, kad automobilių srautas per didelis, todėl ir susidaro spūstys, pvz. iš Savanorių žiedo į pietinį aplinkkelį taip gal galima įvažiuoti dviem juostomis, bet problemų tai nesukelia, kaip tik patogu, jei pirma juosta važiuoja kokia fūra.
                    Taip, tai labai siejasi su transporto priemonių srautu, tačiau lyginamose vietose situacija kiek kitokia. Įvažiuojant į pietinį aplinkkelį gatvės susijungia labai smailiu kampu ir netgi antra eismo juosta turi šiokią tokią greitėjimo juostą, kuri leidžia įsilieti į srautą važiuojant pakankamai dideliu greičiu. Esant intensyviam eismui GV gatvėje, iš V.Pietario g. antros eismo juostos įvažiuoti iš eigos (važiuojant greičiu artimam pagrindinio srauto greičiui) yra praktiškai neįmanoma, nes gatvės jungiasi tokiu kampu, kuris apsunkina matomumą ir todėl reikia pristabdyti (ar netgi sustoti). Todėl automobilis įvažiuoja pakankamai lėtai ir taip pristabdo pagrindinėje gatvėje važiuojančius. Tuomet prasideda "grandininė reakcija" ir gale esantis n-asis automobilis jau ne tik pristabdo, bet ir visiškai sustoja. Esant ilgai greitėjimo juostai, automobiliai joje turi galimybė susigretinti su pagrindinio srauto greičiu ir įsilieti nesukeliant jokių stabdymų.
                    Kitas dalykas, kurį jau minėjau, tai iš dviejų šalutinių eismo juostų (e.j.) visi įvažiuoją į pirmąją pagrindinės gatvės e.j. Taip pagrindinis srautas papildomas dvigubai didesniu kiekiu automobiliu, kas savaime jį praktiškai sustabdo, o tada prasideda rikiavimaisi į antrą e.j. ir viskas galutinai užsikemša.



                    Taip, kad būtinai reikia padaryti 6 juostas tarp Goštauto ir Pietario gatvių, kas važiuos pvz. iš Pietario g. per naują viaduką į Goštauto g., nereiktų net įsipaišinėti į tas dvi juostas Geležinio vilko g.
                    Reikia, bet tam teks perstatyti M.K.Čiurlionio g. viaduką. Čia vėlgi investicijų pagrindimo problema iškyla, nes viadukas būtų tik perstatomas, papildomai jokių jungčių, krypčių nesukuriama. Mieste yra ir taip daugybė vietų, kuriose tokio dydžio investicijos duotų didesnę grąžą.

                    Comment


                      Parašė fredis Rodyti pranešimą
                      Tikrai taip Blogą maršrutą pasirinkęs buvau?
                      Atvirkščiai, pati važiavau ten antradienį pirmą kartą, maždaug nuo Mandarino, tik nepiko laiku. Norėjau sužinoti, ar verta jį naudoti. Kelias buvo beveik tuščias iki pat Vievio. O pasirinkau jį grynai dėl subjekto statybos ir eismo trukdžių.
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Atvirkščiai, pati važiavau ten antradienį pirmą kartą, maždaug nuo Mandarino, tik nepiko laiku. Norėjau sužinoti, ar verta jį naudoti. Kelias buvo beveik tuščias iki pat Vievio. O pasirinkau jį grynai dėl subjekto statybos ir eismo trukdžių.
                        Tas variantas tinka tik kai važiuoji į Pašilaičius arba Fabijoniškes. Į kokius Žirmūnus geriau važiuoti per Liepkalnį ir Olandu g.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Tas variantas tinka tik kai važiuoji į Pašilaičius arba Fabijoniškes. Į kokius Žirmūnus geriau važiuoti per Liepkalnį ir Olandu g.
                          Tiesa, nors Olandų g. irgi būna užsikimšus nuo Belmonto iki Olandų žiedo. Iš patirties, greičiausias maršrutas vakarinių kamščių metu, seniau taip važinėdavau iš naujamiesčio į žirmūnus:

                          http://goo.gl/maps/mtIkX
                          Paskutinis taisė Lettered; 2013.05.16, 15:25.
                          Flickr

                          Comment


                            Jei Olandų g. kamštis, tai jį dar galima apvažiuot per Filaretų arba Krivių g. ir Rudens G.

                            http://goo.gl/maps/bJxIe
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              Jei Olandų g. kamštis, tai jį dar galima apvažiuot per Filaretų arba Krivių g. ir Rudens G.

                              http://goo.gl/maps/bJxIe
                              Kamštis kartais būna nuo pat Belmonto žiedo, beto ten tom gatmėmis sukinėtis labai ilgai užtrunka, Sapiegos g. taip pat ne iš pirmo ciklo išeina pasukti į Antakalnio g., o žalio reikia laukti ilgai. Grybo gatvė į kitą pusę taip pat užsikišus būna.
                              Flickr

                              Comment


                                Esu parašęs laišką į savivaldybę ir gavau tokį atsakymą:
                                Attached Files

                                Comment


                                  Parašė Dogg Rodyti pranešimą
                                  Esu parašęs laišką į savivaldybę ir gavau tokį atsakymą:
                                  Oi kaip gražiai parašyta... nu tiesiog širdis apsalo nuo tokio grožio

                                  Comment


                                    Parašė Dogg Rodyti pranešimą
                                    Esu parašęs laišką į savivaldybę ir gavau tokį atsakymą:
                                    O koks klausimas buvo? Nes atsakyme nieko nepasakė...
                                    N N N

                                    Comment


                                      Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                      O koks klausimas buvo? Nes atsakyme nieko nepasakė...
                                      Nežinau kaip jūs, bet aš tai atsakymą į potencialų klausimą tikrai matau. Jeigu klausimas buvo dėl šios estakados tikslingumo, tai atsakymas tikslus ir konkretus.

                                      Comment


                                        Na, eilinis biurokrato parašymas ir tiek, nieko konkretaus. Todėl įdomu būtų sužinoti, koks gi konkrečiai klausimas buvo.
                                        N N N

                                        Comment


                                          Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                          Na, eilinis biurokrato parašymas ir tiek, nieko konkretaus. Todėl įdomu būtų sužinoti, koks gi konkrečiai klausimas buvo.
                                          Veikiausiai ir klausimas nebuvo konkretus. Spėčiau, kad turėjo skambėti kažkaip panašiai: "Kodėl verslo įmonėms statomas naujas įvažiavimas su viaduku kai mieste yra kitų vietų, kuriose reikia investicijų į infrastruktūros plėtrą?". Bent jau atsakymas yra pateiktas į tokio pobūdžio klausimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X