Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPlius 2 juostos nuo Pietario g.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Kad viskas gerai ten su tomis juostomis. Prieš pradedant rekonstrukciją neprisimenu, kad ten būtų kokių nors problemų, kurios sudarytų kamščius. Gal tik tas pats išvažiavimas iš Goštauto g., kur akivaizdžiai truko greitėjimo juostos. O po viaduko pastatymo situacija dar labiau turėtų pagerėti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPlius 2 juostos nuo Pietario g.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTen kvailai padaryta galimybė įvažiuoti į GV gatvę dviem juostomis. Iš abiejų V.Pietario g. vis tiek važiuojama į pirmą GV eismo juostą ir taip suformuojamas didesnis kamštis, kuriame sunkiau juda ir pagrindinės gatvės srautas ir įsiliejantys iš šalutinės. Kuo daugiau besirikiuojančių ir besimakaluojančių, tuo viskas lėčiau juda. Situacija pagerėtu jeigu į GV įvažiuoti būtų leidžiama tik per greitėjimo juostą, kurią reikėtų prailginti iki "kišenės" ties M.K.Čiurlionio g. viaduku.
Vakarinis aplinkkelis šiek tiek srauto nuims, bet jis labiau skirtas sumažinti spūstis Laisvės pr. ir aplinkinėse gatvėse Vakarinėje miesto dalyje. GV toliau liks pagrindinė miesto arterija, kuri iš esmės nuo Panerių iki Santariškių turėtų būti 6 eismo juostų, ką jau bekalbėti apie tokias problemines vietas.
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimą..tai pro pilaite (nes as is Kauno vaziuoju)...Paskutinis taisė Mørtã; 2013.05.16, 12:14.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPro Suderve i desine?You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNiekas nuo to nepasikeistų, esmė, kad automobilių srautas per didelis, todėl ir susidaro spūstys, pvz. iš Savanorių žiedo į pietinį aplinkkelį taip gal galima įvažiuoti dviem juostomis, bet problemų tai nesukelia, kaip tik patogu, jei pirma juosta važiuoja kokia fūra.
Kitas dalykas, kurį jau minėjau, tai iš dviejų šalutinių eismo juostų (e.j.) visi įvažiuoją į pirmąją pagrindinės gatvės e.j. Taip pagrindinis srautas papildomas dvigubai didesniu kiekiu automobiliu, kas savaime jį praktiškai sustabdo, o tada prasideda rikiavimaisi į antrą e.j. ir viskas galutinai užsikemša.
Taip, kad būtinai reikia padaryti 6 juostas tarp Goštauto ir Pietario gatvių, kas važiuos pvz. iš Pietario g. per naują viaduką į Goštauto g., nereiktų net įsipaišinėti į tas dvi juostas Geležinio vilko g.
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąTikrai taip Blogą maršrutą pasirinkęs buvau?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAtvirkščiai, pati važiavau ten antradienį pirmą kartą, maždaug nuo Mandarino, tik nepiko laiku. Norėjau sužinoti, ar verta jį naudoti. Kelias buvo beveik tuščias iki pat Vievio. O pasirinkau jį grynai dėl subjekto statybos ir eismo trukdžių.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTas variantas tinka tik kai važiuoji į Pašilaičius arba Fabijoniškes. Į kokius Žirmūnus geriau važiuoti per Liepkalnį ir Olandu g.
http://goo.gl/maps/mtIkXPaskutinis taisė Lettered; 2013.05.16, 15:25.
Comment
-
Jei Olandų g. kamštis, tai jį dar galima apvažiuot per Filaretų arba Krivių g. ir Rudens G.
http://goo.gl/maps/bJxIe
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąJei Olandų g. kamštis, tai jį dar galima apvažiuot per Filaretų arba Krivių g. ir Rudens G.
http://goo.gl/maps/bJxIe
Comment
-
Parašė Dogg Rodyti pranešimąEsu parašęs laišką į savivaldybę ir gavau tokį atsakymą:
Comment
-
Parašė Dogg Rodyti pranešimąEsu parašęs laišką į savivaldybę ir gavau tokį atsakymą:N N N
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO koks klausimas buvo? Nes atsakyme nieko nepasakė...
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąNa, eilinis biurokrato parašymas ir tiek, nieko konkretaus. Todėl įdomu būtų sužinoti, koks gi konkrečiai klausimas buvo.
Comment
Comment