Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesuprantu šio mazgo reikalingumo. Tie 16000 automobilių apkraus visą Žvėryną ir Goštauto gatvę su Žaliojo tilto žiedu. Manau geresnis sprendimas praplatinti GŽ gatvę nuo Pietaro g. iki tunelio iki 3 juostų, bei pastatyti estakadą GŽ - Žalgirio gatvių sankryžoje. Ta vieta išvis probleminė į abi puses.

    Comment


      Parašė ramshut Rodyti pranešimą
      Nesuprantu šio mazgo reikalingumo. Tie 16000 automobilių apkraus visą Žvėryną ir Goštauto gatvę su Žaliojo tilto žiedu. Manau geresnis sprendimas praplatinti GŽ gatvę nuo Pietaro g. iki tunelio iki 3 juostų, bei pastatyti estakadą GŽ - Žalgirio gatvių sankryžoje. Ta vieta išvis probleminė į abi puses.
      Pritariu, juolab į Goštauto gatvę galima be problemų dabar patekti per Pakalnės ir Jasinskio gatves. Na susidaro Pakalnės gatvėje eilutė kokį max 10 automobilių ryte/vakare, bet dėl to statyti vieduką? Suprasčiau, jei viadukas būtų "privatus" kaip Akropolio atveju, tada tokių gali kiekvienas verslo, prekybos ar pramonės centras sau statytis kiek tik nori, negaila.
      Flickr

      Comment


        Na, įsigilinus į kaštų suvestinę, tai gal ne taip ir baisiai atrodo pačios estakados statyba. Kaip detalizuoja vz.lt, estakadai statyti 13.53 mln. Lt, o likusi suma yra sutvarkyti esamą Geležinio Vilko (toliau - GV) gatvę, bei inžineriniams tinklams rekonstruoti. Sutikit, kad GV gatvę atkarpoje tarp Vingio viaduko ir Europa City hotel tikrai reikia jau rekonstruoti. Žinoma, tikiuosi nepamirš, kad reikia įrengti greitėjimo juostą iš Goštauto gatvės į GV.

        VŽ.lt straipsnis: http://vz.lt/article/2012/6/22/prasi...akados-statyba

        Comment


          Juosta bus, yra čia brėžiniai įmesti nuorodos pavidalu.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė ramshut Rodyti pranešimą
            Nesuprantu šio mazgo reikalingumo. Tie 16000 automobilių apkraus visą Žvėryną ir Goštauto gatvę su Žaliojo tilto žiedu. Manau geresnis sprendimas praplatinti GŽ gatvę nuo Pietaro g. iki tunelio iki 3 juostų, bei pastatyti estakadą GŽ - Žalgirio gatvių sankryžoje. Ta vieta išvis probleminė į abi puses.
            Platink. Automechanikos pastato mokyklos sąskaita. Priešais pastatas kažkoks irgi vos ne ant važiuojamosios dalies jau. Ten 2x3 niekur neįtalpinsi, tik ties GV sankirta, kas ir bus padaryta kiek įmanoma.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Tada nugriaut tuos pastatus velniop. Ta mokykla, kampu užlipusi ant GV, iš viso klaida...
              N N N

              Comment


                Parašė LBP Rodyti pranešimą
                Tada nugriaut tuos pastatus velniop. Ta mokykla, kampu užlipusi ant GV, iš viso klaida...
                Turi patalpų kur būtų galima ją perkelt?
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                  Tada nugriaut tuos pastatus velniop. Ta mokykla, kampu užlipusi ant GV, iš viso klaida...
                  O ji ne ankščiau atsirado už GV netyčia?
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Nežinau, bet bendramiestine prasme ji neturi jokios reikšmės ir pirmenybės prieš transporto magistralę, ją galima iškelt į bet kurį kitą pastatą.
                    N N N

                    Comment


                      Zinoma iskelti ja nebutu sudetinga. Beda tame, kad europos pinigai tokiems reikalams neskiriami ir kazkas uz visa tai turetu sumoketi

                      Comment


                        Parašė ramshut Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu šio mazgo reikalingumo. Tie 16000 automobilių apkraus visą Žvėryną ir Goštauto gatvę su Žaliojo tilto žiedu.
                        Kaip supratau daroma ne dėl to, o kad nukrautų šiek tiek ir nuo centro:
                        Savivaldybė aiškina, kad šiuo metu didelis transporto priemonių srautas, važiuojantis Geležinio Vilko gatve nuo Savanorių prospekto pusės negali patekti į "Verslo trikampį" (A.Goštauto, J.Jasinskio ir Geležinio Vilko g. ribojamas plotas). Norėdami į A.Goštauto gatvę patekti iš pietinių miesto rajonų, vairuotojai važiuoja pro centrą

                        Plačiau: http://vz.lt/article/2012/6/22/prasi...#ixzz1yYwRGkTo

                        Comment


                          Tai vadinasi, estakada statoma Verlso trikampio poreikiams? Tai čia gaunasi praktiškai privati estakada.
                          N N N

                          Comment


                            Na kaip pasakyt - tie žmonės vis tiek ten kažkaip nuvažiuos. Tai galima sakyti, kad ir dėl dalies transporto nuėmimo nuo centro.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Kaip supratau daroma ne dėl to, o kad nukrautų šiek tiek ir nuo centro:
                              Galingiausias kamštis GV gatvėje ta kryptimi yra nuo Savanorių žiedo vakare, apie 16:30-18:30, kai į Verslo trikampį mažai kas tesuka.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Galingiausias kamštis GV gatvėje ta kryptimi yra nuo Savanorių žiedo vakare, apie 16:30-18:30, kai į Verslo trikampį mažai kas tesuka.
                                O yra ir taip, kas tą kamštį lenkia dideliu ratu per Savanorių pr. ir leidžiasi nuo Tauro kalno, tada suka į Jasinskio g. ... Principe, tai atsiras alternatyva greičiau pasukti į Goštauto g. bet kuriuo metu - piko/ne piko, nepravažiavus tunelio ir nesiraizgant per Pakalnės g. . Ir čia ko gero vairuotojai naudosis labiau, nei "Verslo trikampis". Tikėtina, tikrai tikėtina, tik reikia pamatyti galutinį rezultatą.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  O ji ne ankščiau atsirado už GV netyčia?
                                  Taip, profke atsirado ankščiau nei GV. Ir beje, tas kelias pirmiau buvo projektuojamas visai kitaip negu dabar yra nutiesta.

                                  Comment


                                    Parašė Špionas Rodyti pranešimą
                                    Taip, profke atsirado ankščiau nei GV. Ir beje, tas kelias pirmiau buvo projektuojamas visai kitaip negu dabar yra nutiesta.
                                    Žinom, žinom. Tiltas per upę link Kęstučio g. ir Tunelis link Vytenio g.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      O yra ir taip, kas tą kamštį lenkia dideliu ratu per Savanorių pr. ir leidžiasi nuo Tauro kalno, tada suka į Jasinskio g. ... Principe, tai atsiras alternatyva greičiau pasukti į Goštauto g. bet kuriuo metu - piko/ne piko, nepravažiavus tunelio ir nesiraizgant per Pakalnės g. . Ir čia ko gero vairuotojai naudosis labiau, nei "Verslo trikampis". Tikėtina, tikrai tikėtina, tik reikia pamatyti galutinį rezultatą.
                                      Nuo Tauro kalno norint pasuktį į kairę į Jasinskio gatvę yra nuobodus kamštis vakarais. Taip pat ir Savanorių pr. užsikemša. Visi kam reikia važiuoja per Pakalnės gatvę ir jokių didelių problemų tai nesudaro, nes kamštis maždaug ir prasideda nuo nusukimo į tą gatvę iš GV. Beto GV vakarais kamštis yra dėl tos pačios nebaigtos sankryžos Ukmergės-Žalgirio su GV.
                                      Įdomu ar pačią gatvę praplatins iki 6 juostų ties Čiurlionio g.? T.y. į abi puses nuo V.Pietario g. iki Goštauto g.?

                                      Nes jeigu toliau liks tokia situacija kada 3/4 juostos turi sulįsti į 2, nieko gero...

                                      http://www.15min.lt/images/photos/59...62dsc_0696.jpg
                                      http://g.diena.lt/03/17/497c04.jpg
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2012.06.23, 12:19.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        O kur ten tilps 6 juostos prie Čiurlionio viaduko? Ten ir dabar jau siaura labai. Ten tik teoriškai galima laimėti vieną juostą Kauno link.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          O kur ten tilps 6 juostos prie Čiurlionio viaduko? Ten ir dabar jau siaura labai. Ten tik teoriškai galima laimėti vieną juostą Kauno link.
                                          Galima padarius stačius šlaitus kaip Ateities gatvėje po Ukmergės g. Tik kainuotų aišku...
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X