Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Bet ir tavo teigimas, kad tai yra įvažiavimas nėra teisingas. Nesuprantu, iš kur taip nusprendei.
    Jei zemelapyje nepazymeta kaip gatve ir toje puseje nera nei vieno adreso, priklausancio Garazu gatvei, tai kas ten daugiau, jei ne privaziavimas prie Taikos gatves statiniu?
    Vien jau ko vertas apibrezimas, kad "sankryza laikomos visos sankryzos isskyrus nesankryzas" Jei jau tok apibrezimas, tai atsiprasau, pateikit ir lengvai suvokiamus "nesankryzu" atpazinimo rodiklius, o ne palikit uniformuotiesiems uzdarbiauti is niekuo nesusijusio "Duoti kelia" kelio zenklo
    Paskutinis taisė Ginthus; 2010.11.24, 22:11.

    Comment


      #42
      Parašė lencas
      Iš kur toks apibrėžimas?
      Tarp eiluciu reikia skaityti. Pasistudijuok atidziau sankryzos apibrezima ir kitus apibrezimus (pvz. "Kelias"). Gaunasi daugmaz taip:
      Receptas:
      kokteilis "Rekursyje"
      sudetis:
      -20% spiritas
      -30% vanduo
      -50% kokteilis Rekursyje
      Pamegink susiplakti...
      Tuo tarpu zenklas "Duoti kelia" niekaip nesiejamas su sankryzos apibrezimu. Kaip galima palikti toki neapibreztuma KET ir versti papildomai vadovautis zemelapiais, "sveika nuovoka" ar dar velniai zino kuo?
      Mano supratimu greicio ribojimo galiojimo pabaiga turetu buti iki kol baigiasi pagrindinis kelias (t.y. iki sankryzos su pagrindiniu keliu) , priesingu atveju turi buti ribojimo pabaigos zenklas. Taip bent jau butu aisku iki kur galioja ribojimas.

      Comment


        #43
        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        Mano supratimu greicio ribojimo galiojimo pabaiga turetu buti iki kol baigiasi pagrindinis kelias (t.y. iki sankryzos su pagrindiniu keliu) , priesingu atveju turi buti ribojimo pabaigos zenklas. Taip bent jau butu aisku iki kur galioja ribojimas.
        Būtent taip. Tą sako paprasčiausia sveika logika.

        Comment


          #44
          hmm na dieną ta gatvė puikiai matosi ir tikrai sulėtinu visada, nes ji juk kerta 4 juostų su skiriamąją gatvę, sankryža nemaža gaunasi. bet kokiu atveju tai ne kaltinimas tau, pasitiko visiems tokių kliurkų

          Comment


            #45
            užvakar klaipėdoje stabtelėjau mažoje vienos krypties gatvelėje (butkų juzės) stoties rajone.
            radau nereikalingą ženklą:

            Paskutinis taisė nepolitikas; 2010.11.26, 09:05.
            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

            Comment


              #46
              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Čia gal daugiau bėda ne ženklinime, o policijos darbo metoduose. Pas mus tik jei stovi koks ženklas, kuris mažina greitį, tai ekipažas greitį matuoja iškart už jo. Tarsi pamačius ženklą jau reik iškart kirsti per stabdžius, o ne atleisti akseleratorių ir palaukt kol mašina sulėtės.

              O dėl ženklinimo, tai pritariu, kad didelio intensyvumo, plačiose gatvėse, reikia arba statyti visus greičio ribojimo ženklus (ir 50), arba žymėti sankryžas ženklais "pagrindinis kelias".
              Pritariu. Bėda ne KET netobulumuose, o požiūryje į žmogų.

              Civilizuotose šalyse ženklų pristatoma maksimaliai tiek, kiek reikia, kad visiems viskas būtų aišku, kad vairuotojams nereikėtų spręsti rebusų ir niekas nieko nepražiopsotų. Necivilizuotose šalyse ženklų pastatoma minimaliai tiek, kiek reikalauja KET, o paskui stovima rinkti baudų.

              Comment


                #47
                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                hmm na dieną ta gatvė puikiai matosi ir tikrai sulėtinu visada, nes ji juk kerta 4 juostų su skiriamąją gatvę, sankryža nemaža gaunasi. bet kokiu atveju tai ne kaltinimas tau, pasitiko visiems tokių kliurkų
                Tai dieną - tikriausiai, o tamsiu paros metu, o dar ne savam mieste...
                Kaltės mano daug Tik norėjau atkreipti dėmesį į nelogiškumą...
                Juk savaime greitasis prospektas nuteikia bent jau 60, be to tie 80 ir 60 ženklai...
                Ir staiga - bac! Prisimenu vieną socialinį plakatą Kaune (kažkur ten netoli jis ir buvo labai ilgai) - "Dėja... 50"

                Comment


                  #48
                  taikos pr. klastingas, daug kas ten įkliūna. aš nors ir kaunietis ir žinau kaip juo važiuoti, visgi labiau mėgstu "paradinį" įvažiavimą - savanoriais...
                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                  Comment


                    #49
                    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                    taikos pr. klastingas, daug kas ten įkliūna. aš nors ir kaunietis ir žinau kaip juo važiuoti, visgi labiau mėgstu "paradinį" įvažiavimą - savanoriais...
                    Gal dar dėl to kad ten automobilių turgus, pilna gezų visokių prie vairo. Todėl potencialiai pelninga viečikė baudoms susirinkti

                    Comment


                      #50
                      O štai išvažiuojant iš Vilniaus Ukmergės kryptimi yra kitaip. Pasibaigus miestui yra apribotas greitis iki 70 km/h. Ties Toyota salonu yra netgi kelio ženklu pažymėtas kelių susikirtimas ir greičio apribojimas 70 km/h ties tuo kelių susikirtimu lyg ir turėtų pasibaigti, tačiau pavažiavus dar apie 300 m ties apsisukimu į Tarandę yra beprasmis kelio ženklas žymintis apribojimo (70 km/h) pabaigą...

                      Comment


                        #51
                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Gal dar dėl to kad ten automobilių turgus, pilna gezų visokių prie vairo. Todėl potencialiai pelninga viečikė baudoms susirinkti
                        taip, tu teisus, visus su laikinais numeriais stabdo be išimties...
                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                        Comment


                          #52
                          Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                          taip, tu teisus, visus su laikinais numeriais stabdo be išimties...
                          Nuo šiol vengsiu tos vietos

                          Comment


                            #53
                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Pritariu. Bėda ne KET netobulumuose, o požiūryje į žmogų.

                            Civilizuotose šalyse ženklų pristatoma maksimaliai tiek, kiek reikia, kad visiems viskas būtų aišku, kad vairuotojams nereikėtų spręsti rebusų ir niekas nieko nepražiopsotų. Necivilizuotose šalyse ženklų pastatoma minimaliai tiek, kiek reikalauja KET, o paskui stovima rinkti baudų.
                            Na, mes juk visada turime teisę kreiptis į savivaldybę su prašymu įrengti papildomą kelio ženklą, jei ten jo trūksta. Deja, lietuviai nelabai linkę naudotis šia galimybe ir labiau linkę kantriai laukti, tylia burnodami
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #54
                              Parašė Depeche Rodyti pranešimą
                              Įdomu, tai, kad kelių ženklų dizainas labai panašus į Lietuvos
                              Taip yra todėl, kad dizainas paveldėtas iš SSRS. Latvija ir Estija pakeitė dizainą, Lietuva paliko seną. Bet pažiūrėjęs kitų pasaulio šalių ženklus, galiu pasakyti, kad rusiškasis dizainas tikrai neblogas, na gal išskyrus išankstinių rodyklių ženklus, kurie dažnai būna labai sugrūsti.
                              Paskutinis taisė Romas; 2011.01.18, 20:19. Priežastis: Kopija iš temos [BY] Baltarusijos keliai

                              Comment


                                #55
                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Taip yra todėl, kad dizainas paveldėtas iš SSRS. Latvija ir Estija pakeitė dizainą, Lietuva paliko seną.
                                O kame to priežastis? Truksta dizainerių? O gal tai yra tranzito į Kaliningradą įsipareigojimo dalis?
                                Paskutinis taisė oranger; 2011.01.18, 00:52.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  O kame to priežastis? Truksta dizainerių? O gal tai yra tranzito į Kaliningradą įsipareigojimo dalis?
                                  Nenorėjo, tai ir nekeitė. Bet pvz.: Latvijoje tie jų ženklai tokie smulkūs, kad greitkelyje greičio apribojimo skaičius sunku įžiūrėt. Rusiškasis dizainas tikrai nėra blogas.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Nenorėjo, tai ir nekeitė. Bet pvz.: Latvijoje tie jų ženklai tokie smulkūs, kad greitkelyje greičio apribojimo skaičius sunku įžiūrėt. Rusiškasis dizainas tikrai nėra blogas.
                                    O tai kodėl pas mus turi būti rusiškas dizainas, jei mes Europos Sąjungoje?
                                    Rusiškas ženklų dizainas, rusiškos "garsinės tvoros", rusiška socialinė reklama "Nevairuok išgėręs"...Mes ką, negalim savo padaryti?

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      O tai kodėl pas mus turi būti rusiškas dizainas, jei mes Europos Sąjungoje?
                                      Rusiškas ženklų dizainas, rusiškos "garsinės tvoros", rusiška socialinė reklama "Nevairuok išgėręs"...Mes ką, negalim savo padaryti?
                                      Reikia klausti Susisiekimo ministerijos. Bet aš nedaryčiau dėl to problemos - jei jau įstojome į Europos Sąjungą, tai būtina keisti kelio ženklų dizainą? Tuomet užduokime klausimą - ar to reikia? Jei keisti dizainą vien dėl to, kad jis užsilikęs nuo rusų laikų, tai abejotina, ar tai būtina. Jei yra kažkokių trūkumų - tuomet reikia juos įvardinti.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Reikia klausti Susisiekimo ministerijos. Bet aš nedaryčiau dėl to problemos - jei jau įstojome į Europos Sąjungą, tai būtina keisti kelio ženklų dizainą? Tuomet užduokime klausimą - ar to reikia? Jei keisti dizainą vien dėl to, kad jis užsilikęs nuo rusų laikų, tai abejotina, ar tai būtina. Jei yra kažkokių trūkumų - tuomet reikia juos įvardinti.
                                        Tai juk ir šalies įvaizdžio dalis, ar ne taip?

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                          Tai juk ir šalies įvaizdžio dalis, ar ne taip?
                                          Gal čia įpročio reikalas, bet man tie "rusiški" ženklai gražesni už vakarietiškus. Pirma pasiaiškinkim, gal ir rusai juos nuo ko nors nukopijavo, kaip dažnai būdavo? O tai gal dar įspėjamuosius ženklus nusispalvinkim geltonai, kaip lenkai. nes vat jie arčiau Vakarų?
                                          Jau tokiose smulkmenose tikrai neturime "lygiuotis į Europą", kam mėtyti į balą pinigus?
                                          Informatyvumas - kitas dalykas, tai reikia sutvarkyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X