Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012 -
Parašė JohnTuriu šokį tokį klausimą, kuris tiktų ir A2 temoje bei A1 Kaunas-Klaipėda temoje. Kodėl lėtėjimo/greitėjimo juostos A1 ir A2 beveik visada būna labai trumpos? Juk daugumoje situacijų tereiktų perpaišyti juostas t.y. vietoje asfaltuotos šalikelės pratęsti lėtėjimo/greitėjimo juostą. O dabar gi tenka arba labai smarkiai sulėtėti dar AM pirmoje juostoje arba mažiau prilėtinus kalti stabdžius vos įsukus į tokią trumpą lėtėjimo juostą (o tai irgi pavojinga). Kažką panašaus galima pastebėti senuose Vokietijos autobahnuose, kur tiesiog fiziškai nėra asfaltuotų šalikelių, bet normaliuose greitkeliuose Europoje lėtėjimo/greitėjimo juostos būna gerokai ilgesnės, nepriklausomai nuo konkrečioje šalyje naudojamų standartų ir konfiguracijų.
-
Musu automobiliu srautu intensyvumas palyginus su europos autobanais daug daug mažesnis. Dabartine musu keliu infastruktura pilnai atlaiko esama eisma. Bus daugiau mašinu, bus daugiau avariju, bus tobulinama infrastruktura. Kam mesti pinigus, jei ir taip pakankamai gerai.
Aš asmeniskai norečiau kad musu autobanai butu kaip Vokietijoje ar Lenkijoje, bet deja to dar minimum 20 metų nebus...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Aš niekur Europoje nemačiau kad autobane kas nors sustotu kelkraštyje musimy-ti, pas mus tokiu vaizdu nuolat pilna. Taip pat ten niekas nepardavineja grybus/uogas sedint vos ne ant vaziuojamos dalies, niekas ten nevaikšto/nepereina autobano kur papuola, nemaciau niekur gyvunu tarp mašinu. Tai gal nuo to reikia pradeti mazinti avariniu sutuaciju pavoju?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąPrisidėsiu - Kodėl gi nėra sunumeruotų išvažiavimų kaip visoje Europoje? negi Lietuva "per maža" tokiems žymėjimams?
Atvaizdas
Comment
-
Nu jo, bet vis tiek reikia dziaugtis, dar nera cia taip blogai, Lietuvos keliai vis tiek juk yra geriau issivyste uz Latvijos ar Estijos, jie juk dar neturi ne vieno kelio su AM kategorija, o Lietuva iki kokiu 2020 tures apie 500km is viso (jeigu spes Vilnius-Kaunas atgauti ji), ir spes uzbaigt Siauliai-PanevezysPaskutinis taisė Raptor; 2010.11.14, 23:46.
Comment
-
Pavyzdžiui, Elektrėnai. 0,5 km iki išsukimo į Elektrėnus yra ženklas, nurodantis, kad už 0,5 km bus posūkis į Elektrėnus. Ko dar reikia? Elektrėnų nuotraukos, kaminų vaizdų, kai jie ir taip, kaip ant delno? Atstumo iki Elektrėnų, kai miesto pradžios ženklas beveik matomas nuo autostrados? Ką dar ten galima pridėti? Gal aš ko nesuprantu?Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Parašė Simex Rodyti pranešimąKalbėjau su uošviu (jis kelininkas), tai sakė, kad darė kartą už Europos pinigus atkarpos Vilnius - Kaunas rekonstrukciją ir šlaite jų įmonė perkėlė kuoliukus su atšvaitais kokius penkis cm arčiau kelio, taip sutaupydami keliasdešimt cm kuolelio ilgio. ir ką galvojat - gavo iškast kuoliukus ir susmaigstyt naujais tiksliai toje, vietoje, kur reikia. Žodžiu - jei yra pinigų plius reikalavimai griežti, yra ir kokybė.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą9) šviesoforai - vienur pėstiesiems nėra šviesoforo, kitur yra su nupieštais žmogeliukais, kitur be žmogeliukų bet mažesnis šviesoforas, dar kitas bilekoks. Posūkiai rodomi papildomomis šviesoforo rodyklėmis - jeigu santryža T formos (tiesiai gatvės nėra), prasideda makalynė. Daug kur pagrindiniam (didžiausiam) srautui yra tik žalia rodyklė, o mažam srautui pilnas šviesoforas. Juokingiausia tai Vilniuje Justiniškių ir Laisvės sankryžoje - pilnas šviesoforas reguliuoja kryptį, kuria judėjimas išvis neįmanomas (sankryža T formos, į priekį gatvės nėra), o visam judėjimui yra dvi žalios rodyklės (į kairę ir į dešinę). Beje, pastaruoju metu atsirado sankryžų, kur kiekvienai eismo juostai skirtas atskiras šviesoforas.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpilnai pritariu, imkim ir panaudokim. bet tą reikia daryti jau dabar, nes lietuvos keliuose ir miestų gatvėse visiškas balaganas.
o viskas vienoje knygoje tikrai būtų patogu ir kelininkams ir savivaldybių klerkams.
be to nepaliktų vietos saviveiklai (pvz.kiekviename rajone skirtingi "gulintys policininkai")Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.19, 11:56.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
O naujieji kelių ženklinimo talmudai bus platinami tik knygų pavidale ir tik už pinigus, ar bus prieinami už dyką internete?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVa būtent kad LST standartai buvo mokami ir neprieinami internete. O KVŽT, KŽT, KŠĮT, kaip ir visos taisyklės, bus prieinamos internete visiems ir nemokamai!
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąknyga yra vaizdus pasakymas, taip, tik internete, bet vienoje vietoje, visiems prieinama, nemokama, bet būtinai privaloma !!!
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaisyklės ir yra privalomos.
jeigu taisyklės būtų geros, lietuvoje bet kurioje vietoje tie daiktai būtų vienodi.
tą patį galiu pasakyti apie saugumo salelių įvairovę ir apie skirtingai sureguliuotus šviesoforus...
daugtaškis reiškia, kad galima vardinti ir vardinti
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimągrįžtu prie mano pateikto pavyzdžio apie greičio mažinimo kalnelius.
jeigu taisyklės būtų geros, lietuvoje bet kurioje vietoje tie daiktai būtų vienodi.
tą patį galiu pasakyti apie saugumo salelių įvairovę ir apie skirtingai sureguliuotus šviesoforus...
daugtaškis reiškia, kad galima vardinti ir vardinti
Dėl šviesoforų problema ta, kad sovietinis LST 1405:1995 dėmesį kreipia į šviesoforų sustatymo vietas, bet visiškai neapibrėžia saugumo programų, simbolių standartų ir t.t.Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.19, 19:45.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNaktį nesimato papildomų šviesoforų sekcijų! Kas lemia avarines situacijas, staigius stabdymus.
http://www.miestai.net/forumas/showt...428#post402428
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNa aš pasidomėsiu, pagal kokias taisykles įrengiami kalneliai ir salelės, bet tikrai nemanau, kad taisyklėse turi būti apibrėžta, kad visi kalneliai ir salelės turi būti vienodi. Kam to reikia? Ar vairuotojas nemokės pervažiuoti kitaip atrodančio kalnelio? Ar nepastebės kitaip atrodančios salelės? Be to, kažin ar labai bus įdomu, kai visur viskas atrodys vienodai.
Comment
Comment