Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

    Parašė John
    ...Kodėl lėtėjimo/greitėjimo juostos A1 ir A2 beveik visada būna labai trumpos?..
    Matyt tokie yra keliu statybos standartai. Nemanau kad keliu inspekcija leistu eksploatuoti kelia neatitinkanti tu standartu.
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    #2
    Parašė John
    Turiu šokį tokį klausimą, kuris tiktų ir A2 temoje bei A1 Kaunas-Klaipėda temoje. Kodėl lėtėjimo/greitėjimo juostos A1 ir A2 beveik visada būna labai trumpos? Juk daugumoje situacijų tereiktų perpaišyti juostas t.y. vietoje asfaltuotos šalikelės pratęsti lėtėjimo/greitėjimo juostą. O dabar gi tenka arba labai smarkiai sulėtėti dar AM pirmoje juostoje arba mažiau prilėtinus kalti stabdžius vos įsukus į tokią trumpą lėtėjimo juostą (o tai irgi pavojinga). Kažką panašaus galima pastebėti senuose Vokietijos autobahnuose, kur tiesiog fiziškai nėra asfaltuotų šalikelių, bet normaliuose greitkeliuose Europoje lėtėjimo/greitėjimo juostos būna gerokai ilgesnės, nepriklausomai nuo konkrečioje šalyje naudojamų standartų ir konfiguracijų.
    Atsakymas tikriausiai ir bus paryškintame sakinyje. Kadangi rengiant lietuviškus normatyvus, jie buvo tarsi nukopijuoti nuo vokiečių, su tam tikrais pakeitimais. Tai tikriausiai ir likę tie senieji parametrai.

    Comment


      #3
      Musu automobiliu srautu intensyvumas palyginus su europos autobanais daug daug mažesnis. Dabartine musu keliu infastruktura pilnai atlaiko esama eisma. Bus daugiau mašinu, bus daugiau avariju, bus tobulinama infrastruktura. Kam mesti pinigus, jei ir taip pakankamai gerai.
      Aš asmeniskai norečiau kad musu autobanai butu kaip Vokietijoje ar Lenkijoje, bet deja to dar minimum 20 metų nebus...
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        #4
        John minimi patobulinimai daug nekainuotų, o avarinių situacijų, ar bereikalingų stabdymų/persirikiavimų sumažintų gerokai.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #5
          Aš niekur Europoje nemačiau kad autobane kas nors sustotu kelkraštyje musimy-ti, pas mus tokiu vaizdu nuolat pilna. Taip pat ten niekas nepardavineja grybus/uogas sedint vos ne ant vaziuojamos dalies, niekas ten nevaikšto/nepereina autobano kur papuola, nemaciau niekur gyvunu tarp mašinu. Tai gal nuo to reikia pradeti mazinti avariniu sutuaciju pavoju?
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            #6
            Ir nuo to. Bet turbūt ir aikštelių per mažai šiuo metu.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7
              Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
              Prisidėsiu - Kodėl gi nėra sunumeruotų išvažiavimų kaip visoje Europoje? negi Lietuva "per maža" tokiems žymėjimams?
              Atvaizdas
              Na, abejoju jog Lietuva per maza, Airija juos tai turi, taip pat turi ir tuos zenklus pries isvaziavima, kur John minejo, o Airijos respublika, tai tik ant keliu tukstanciu km2 didesne nei Lietuva, taigi manau Lietuva tikrai ne per maza

              Comment


                #8
                Nu jo, bet vis tiek reikia dziaugtis, dar nera cia taip blogai, Lietuvos keliai vis tiek juk yra geriau issivyste uz Latvijos ar Estijos, jie juk dar neturi ne vieno kelio su AM kategorija, o Lietuva iki kokiu 2020 tures apie 500km is viso (jeigu spes Vilnius-Kaunas atgauti ji), ir spes uzbaigt Siauliai-Panevezys
                Paskutinis taisė Raptor; 2010.11.14, 23:46.

                Comment


                  #9
                  Pavyzdžiui, Elektrėnai. 0,5 km iki išsukimo į Elektrėnus yra ženklas, nurodantis, kad už 0,5 km bus posūkis į Elektrėnus. Ko dar reikia? Elektrėnų nuotraukos, kaminų vaizdų, kai jie ir taip, kaip ant delno? Atstumo iki Elektrėnų, kai miesto pradžios ženklas beveik matomas nuo autostrados? Ką dar ten galima pridėti? Gal aš ko nesuprantu?
                  Birth, school, METALLICA, death

                  Comment


                    #10
                    Parašė Simex Rodyti pranešimą
                    Kalbėjau su uošviu (jis kelininkas), tai sakė, kad darė kartą už Europos pinigus atkarpos Vilnius - Kaunas rekonstrukciją ir šlaite jų įmonė perkėlė kuoliukus su atšvaitais kokius penkis cm arčiau kelio, taip sutaupydami keliasdešimt cm kuolelio ilgio. ir ką galvojat - gavo iškast kuoliukus ir susmaigstyt naujais tiksliai toje, vietoje, kur reikia. Žodžiu - jei yra pinigų plius reikalavimai griežti, yra ir kokybė.
                    Signaliniai stulpeliai statomi kelkraštyje, ne šlaite. Taigi stumdant juos į šonus, pastatymo aukštis nesikeičia. Smaigstyti iš naujo teko greičiausiai dėl neišlaikyto aukščio nuo dangos krašto.

                    Comment


                      #11
                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      9) šviesoforai - vienur pėstiesiems nėra šviesoforo, kitur yra su nupieštais žmogeliukais, kitur be žmogeliukų bet mažesnis šviesoforas, dar kitas bilekoks. Posūkiai rodomi papildomomis šviesoforo rodyklėmis - jeigu santryža T formos (tiesiai gatvės nėra), prasideda makalynė. Daug kur pagrindiniam (didžiausiam) srautui yra tik žalia rodyklė, o mažam srautui pilnas šviesoforas. Juokingiausia tai Vilniuje Justiniškių ir Laisvės sankryžoje - pilnas šviesoforas reguliuoja kryptį, kuria judėjimas išvis neįmanomas (sankryža T formos, į priekį gatvės nėra), o visam judėjimui yra dvi žalios rodyklės (į kairę ir į dešinę). Beje, pastaruoju metu atsirado sankryžų, kur kiekvienai eismo juostai skirtas atskiras šviesoforas.
                      Naktį nesimato papildomų šviesoforų sekcijų! Kas lemia avarines situacijas, staigius stabdymus.

                      Comment


                        #12
                        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                        pilnai pritariu, imkim ir panaudokim. bet tą reikia daryti jau dabar, nes lietuvos keliuose ir miestų gatvėse visiškas balaganas.
                        o viskas vienoje knygoje tikrai būtų patogu ir kelininkams ir savivaldybių klerkams.
                        be to nepaliktų vietos saviveiklai (pvz.kiekviename rajone skirtingi "gulintys policininkai")
                        Ko Jūs užsikabinot už to "viskas vienoje knygoje" Kiekviena sritis turi savo taisykles. Kam tiesiančiam kelią reikalingos šviesoforų taisyklės? Arba statančiam šviesoforus visai neįdomu asfalto sudėtinės savybės Vien Vertikalaus ženklinimo taisyklės su eskizais užima pusę tūkstančio lapų. Tai kaip Jūs įsivaizduojate vartyti kelių ar net keliolikos tūkstančių lapų knygą? Čia jau biblija kažkokia gautųsi
                        Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.19, 11:56.

                        Comment


                          #13

                          O naujieji kelių ženklinimo talmudai bus platinami tik knygų pavidale ir tik už pinigus, ar bus prieinami už dyką internete?
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            #14
                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            O naujieji kelių ženklinimo talmudai bus platinami tik knygų pavidale ir tik už pinigus, ar bus prieinami už dyką internete?
                            Va būtent kad LST standartai buvo mokami ir neprieinami internete. O KVŽT, KŽT, KŠĮT, kaip ir visos taisyklės, bus prieinamos internete visiems ir nemokamai!

                            Comment


                              #15
                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Va būtent kad LST standartai buvo mokami ir neprieinami internete. O KVŽT, KŽT, KŠĮT, kaip ir visos taisyklės, bus prieinamos internete visiems ir nemokamai!
                              knyga yra vaizdus pasakymas, taip, tik internete, bet vienoje vietoje, visiems prieinama, nemokama, bet būtinai privaloma !!!
                              pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                              Comment


                                #16
                                Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                knyga yra vaizdus pasakymas, taip, tik internete, bet vienoje vietoje, visiems prieinama, nemokama, bet būtinai privaloma !!!
                                Taisyklės ir yra privalomos.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Taisyklės ir yra privalomos.
                                  grįžtu prie mano pateikto pavyzdžio apie greičio mažinimo kalnelius.
                                  jeigu taisyklės būtų geros, lietuvoje bet kurioje vietoje tie daiktai būtų vienodi.
                                  tą patį galiu pasakyti apie saugumo salelių įvairovę ir apie skirtingai sureguliuotus šviesoforus...
                                  daugtaškis reiškia, kad galima vardinti ir vardinti
                                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                    grįžtu prie mano pateikto pavyzdžio apie greičio mažinimo kalnelius.
                                    jeigu taisyklės būtų geros, lietuvoje bet kurioje vietoje tie daiktai būtų vienodi.
                                    tą patį galiu pasakyti apie saugumo salelių įvairovę ir apie skirtingai sureguliuotus šviesoforus...
                                    daugtaškis reiškia, kad galima vardinti ir vardinti
                                    Na aš pasidomėsiu, pagal kokias taisykles įrengiami kalneliai ir salelės, bet tikrai nemanau, kad taisyklėse turi būti apibrėžta, kad visi kalneliai ir salelės turi būti vienodi. Kam to reikia? Ar vairuotojas nemokės pervažiuoti kitaip atrodančio kalnelio? Ar nepastebės kitaip atrodančios salelės? Be to, kažin ar labai bus įdomu, kai visur viskas atrodys vienodai.

                                    Dėl šviesoforų problema ta, kad sovietinis LST 1405:1995 dėmesį kreipia į šviesoforų sustatymo vietas, bet visiškai neapibrėžia saugumo programų, simbolių standartų ir t.t.
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.19, 19:45.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Naktį nesimato papildomų šviesoforų sekcijų! Kas lemia avarines situacijas, staigius stabdymus.
                                      Dėl papildomų sekcijų diskusija yra buvusi čia:

                                      http://www.miestai.net/forumas/showt...428#post402428

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Na aš pasidomėsiu, pagal kokias taisykles įrengiami kalneliai ir salelės, bet tikrai nemanau, kad taisyklėse turi būti apibrėžta, kad visi kalneliai ir salelės turi būti vienodi. Kam to reikia? Ar vairuotojas nemokės pervažiuoti kitaip atrodančio kalnelio? Ar nepastebės kitaip atrodančios salelės? Be to, kažin ar labai bus įdomu, kai visur viskas atrodys vienodai.
                                        A tai visa šitą įvairovė būtent tam, kad būtų įdomiau? Kažkaip visad maniau, kad keliuose turi būti viskas aišku, o ne įdomu. Matyt klydau...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X